This is our 2nd year using Hubb -- It sure has made the process for our conference easier.

Bewertet am 22.5.2017
Patricia V.
Program Manager
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Moved away from manually keeping up with speakers/programs to using Hubb.

Vorteile: I love that it doesn't allow for double scheduling and that the track managers can use it to make updates to their sessions.

Nachteile: We operate a little different here and look for some things to be customized in order for them to work well. Our Hubb contact has been wonderful at giving us a work around.

collect, manage and market content for your next conference or meeting.

Bewertet am 13.3.2018
Jane R.
events manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: collect, manage and market content for your next conference or meeting.
huge time saver, save hundred of manual work hours

Nachteile: kind of not so easy to learn and navigate, it could be easy
other than that nothing else as Cons, it is good platform