Über Bulbthings

Die All-in-one-App für deine ressourcenbezogenen Aktivitäten. Erreiche einen reibungsloseren Betrieb, verbessere den Kundenservice und spare Kosten.

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Vorteile:

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Nachteile:

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Bewertungen zu Bulbthings

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

10/10

Bulbthings hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 4 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Alexandre K.
Application Development Team Leader in Schweiz
Medizinische Geräte, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Powerful tool

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Our experience with Bulbthings so far has been great. It helped us improving our daily communication and having clearer insights as well as a greater control on our assets. We could easily implement the system thanks to the support of the customer service team, and we now have more than 40 daily users.

Vorteile:

The software is extremely flexible, with a lot of versatile tools. It was very easy for us to adapt the different functionalities to our workflow. The profile system is highly intuitive and customizable, with a great freedom left to the administrator to personalize the company workspace. The customer service is excellent, with a highly responsive team open to feedback and committed to providing the best possible user experience.

Nachteile:

Booking system could be improved (asset booking exclusivity, maintenance shown as asset booking, etc...)

Lise M.
Gérant immeuble in Martinique
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Super rapport qualité prix

5 vor 5 Monaten

Kommentare: Démo commerciale transparente. Ils sont clairs sur ce qui est possible ou pas avec leur produit et n'hésitent pas à vous orienter vers d'autres solutions le cas échéant.
Super facile à utiliser et rien eu à faire pour la mise en place à part leur envoyer mon fichier excel.

Vorteile:

J'ai été surprise du niveau de service tout compris dans l'abonnement et toutes les fonctionnalités, par rapport au tarif. J'apprécie particulièrement la version mobile pratique pour mon activité airbnb.

Nachteile:

Rien à dire. Il y a eu un petit délai avec la livraison de QR codes avec le brexit (la société étant basée à Londres) mais l'équipe très sympa et m'a offert une compensation en QR codes gratuits ! J'ai cru comprendre qu'ils avaient résolus ce petit problème logistique depuis.

Elad A.
Director in UK
Hausmeisterservice, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Software

5 vor 4 Monaten

Vorteile:

The software is comprehensive yet easy to use and visually appealing. It is very flexible and versatile. Customer Service is great too

Nachteile:

Initially they didn’t have a graphs for the reporting but this was fixed and added very quickly

Liam C.
Head of Market in Niederlande
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Fleet management software

5 vor 4 Monaten

Kommentare: Great digital experience and a relevant solution for almost all type of businesses in 2022.

Vorteile:

Impactful and insightful software as a service solution, ideal as a turn key service. Possibilities are infinite.

Nachteile:

Some features could be more intuitive as for instance, profiles management.