Needs more integration

Bewertet am 26.11.2019
Matthew S.
Customer Service Representative
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I love keeping my call logs in a centralized place but I’d also like to keep the recorded calls in this same program (this is done with another program). I think this is a great start, but could use some more integration with clickable links on websites if the operating system recognized this program as one that can make outgoing phone calls.

Vorteile: This software shows my call history, time during calls, and current state. It allows me to easily switch states from available to unavailable.

Nachteile: It does not allow me to click a link to make a call from a site I found on a web site. This would save me time over a week or so by not having to copy and paste each phone number into Finesse, but just click to call, like Google Voice in the Google Chrome browser.

Great Product!

Bewertet am 30.12.2018
Mikala D.
Guest Relations
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is a great product and I recommend it for all businesses

Vorteile: I love the ability to change your 'status'.

Nachteile: Sometimes when working from home, uit will kick me off.

crash

Bewertet am 8.8.2019
Kecia B.
Sr Rep
Versicherung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: not very much it constantly crashes just a pain

Nachteile: we need a new system this system is not reliable

Finesse makes inventory management easy.

Bewertet am 12.2.2018
Verifizierter Rezensent
Service Desk Analyst/ On Site Technician
Anwaltskanzlei, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like that I can add tracking information to assets and add descriptions and costs as well. I think these are the fundamental things needed for asset management

Nachteile: It can be difficult to use. I spend a lot of time reviewing the help documents and go ogling answers.