We are very happy with the assistance and customer support we have received from RateGain.

Bewertet am 4.9.2017
Narendra S.
Digital Manager
Marktforschung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Positioning against competition, pricing strategy, revenue management and distribution; RateGain has left no stones unturned in helping us optimize our hotel revenue.....

Vorteile: Any information about a hotel is a click away. Social media and digital network has made it easier for the consumer to track a hotel's reviews and make a decision. In this highly influential condition, Rategain helped us a great deal in managing our online reputation. Not only did we handle the existing feedback, we could also uplift our general reputation

Nachteile:

Amazing Experience

Bewertet am 30.8.2016
John W.
Revenue Manager
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It made my life easy and the support is awesome. I can just dial the 24/7 number and ask for assistance.

Vorteile: Ease of use and customer support.