Feedbackly

Feedbackly Bewertungen

von Feedbackly

Customer feedback collection made easy

Bewertet am 13.12.2018
Verifizierter Rezensent
Founder
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Feedbackly is a decent customer feedback tool that I have used and managed for multiple clients. It is easy-to-use and quite user-friendly. If there is one thing that's best about Feedbackly, it is its visual analytics. I haven't seen such an amazing analytics with any other feedback tool. You can create a survey in a few minutes with its survey editor. It supports 10 languages so if you are interested in running surveys in languages other than English, Feedbackly is your best bet. You can collect feedback from multiple channels including text, email, website, and more. It is inexpensive as compared to other feedback tools with similar features (like GetFeedback).

Nachteile: Lacks a few features that will make it much better such as mobile-friendly surveys and survey templates.

best substitute for late google reader; vital part of my daily life, main source of general info

Bewertet am 10.5.2018
Alexey V.
Sysadmin
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: all news in one place; ability to save interesting posts for later; instant "what is new" for many feeds like Livejournals

Vorteile: Speed of interface and updates, kbd shortcuts, ability to filter out Justin Bieber from news feed, general reliability

Nachteile: Nothing of great importance. Some bugs with keyboard navigation ('J' sometimes jumps to the end of the feed, in "Read Later" it is off by several headings etc); liked articles are hard to filter by tags (and hard to search, and impossible to export) etc

I had a great experience throughout the entire process of buying and using the software

Bewertet am 9.5.2018
Ziad E.
CIO
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Very easy to use and track all my sales and expenses with one single interface. Moreover, everything is uploaded and stored in the cloud. Perfect for me.

Nachteile: Sometimes integration with other software or systems is hectic
1. Large upfront costs
2. Potentially lengthy integration periods
3. Upgrades can be costly and lead to implementation problems

Easy to use and great to have.

Bewertet am 16.3.2018
Joshua K.
inside account manager
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: more insight into customer info

Vorteile: Get to capture the customers experiences, questions, concerns, issues, and sort through the info gathered on how to make necessary improvements you didn't know about.

I use Capterra quite often and is always a huge help.

Bewertet am 13.3.2018
Ashley B.
Technical Advisor
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Understanding the pros and cons of different software options and understanding what each has to offer.

Vorteile: I like the fact that it gives the pros and cons of the various software options we are looking at and provides a good summary of the products.

Nachteile: The only thing that I would really write as a con is that sometimes when looking for a particular type of software, there are often times so many pages of results that it can be kind of difficult to read through each of the options.

Best Exprience

Bewertet am 8.5.2018
Verifizierter Rezensent
Data Center Consultant
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Compare as a single pane;
Find a new software;
good looking;
review optimized;
good choice;
UI stylish;

Nachteile: not bad but directory of software should goes update and dynamical, categorization should better;
Thanks

Efficient opinion collector software

Bewertet am 19.5.2019
Alonso A.
Manager
Restaurants, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: A very use tool that facilities collect customer opinions and organize their feedback in order to make required improvements

Nachteile: So far i do not find deficiencies in thr software

O.k.

Bewertet am 10.5.2018
Andrej S.
Business Development and Sales Manager
51-200 Mitarbeiter
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Easy to use. Web interface. Installation Saas as well as Web. I also like statistics and grafs.

Nachteile: Colours of main menus and other drop down menus. Mobile application could be much better.

Customer Feedback

Bewertet am 8.8.2019
Aparna P.
Executive
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Collecting feedback of customers are very much time consuming. Feedbackly has the best solution with user friendly interference.

Nachteile: Pricing is not officially displayed on there website.

Normal Experience

Bewertet am 10.5.2018
Aymen J.
Technical Consultant Level II
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: really its a very good solution it helps me to get a very good visibility about the different software solution

Vorteile: Quality of search it allow me to find more information and get a good feedback and that is very helpful to me especially when i meet with me customers

Nachteile: Response time : for me it take a long time to show me what i need i tried it from different devices but always the same status

very easy to use

Bewertet am 1.3.2019
Eric S.
IAM
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Capturing information on what customer's are thinking and feeling is extremely easy, and makes my job 50 times more productive.

Nachteile: the search/directory is convoluted and can be a pain to navigate through.

Get customers' feedback task done within hours rather than days

Bewertet am 1.3.2019
Johnson P.
Certified Trainer
Bildungsmanagement, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Very easy to create a survey and can get the feedback through web or email.
Logic flow in designing the survey questions make it more relevant when study the data.
Ready to use report on feedback collected.

Nachteile: It will be wonderful if it is able to exclude or filter out some of the users feedback while doing analysis.

good and ease of operation

Bewertet am 22.2.2019
Atul G.
senior procurement specialsit
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: nice , good , customer supporting

Vorteile: customer support , nice , good , customer supporting

Nachteile: more services to be added, new offerings

Feedbackly

Bewertet am 15.3.2017
Ben O.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Feedbackly is a great survey widget that gets the job done. You can benefit from many features such as creating and triggering automated instant upsell offers based on the feedback given and the price is also acceptable. It is easy to use and very efficient. I personally find it very useful when it comes to getting feedback from customers and managing it.

This platform is immensely useful for taking technical decision

Bewertet am 13.3.2018
Verifizierter Rezensent
Owner
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has helped us to take conscious decision while working out solutions for our customers. We can also get the source of many solutions in one place.

Vorteile: The feature of comparison. It give feature by feature assessment of the software to be considered before taking decision.

Nachteile: Providing list prices should be made compulsory. Without prices the assessment cannot be considered as complete.

The software is easy to use, customer-centered with high-level dashboards.

Bewertet am 7.5.2018
Verifizierter Rezensent
SAP HANA CONSULTANT
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Customer insight focus

Vorteile: The analytic model dashboards in a user centered great interface. This enhances customer data digestion for decisions on the nature of improvements.

Nachteile: The softaware in its entirely is a heavy in loading over the browser. I use firefox and my speeds are over 60MBps and it takes time to load.

Perfect Feedback Solution

Bewertet am 4.4.2018
Verifizierter Rezensent
Product Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The application not only looks good, it works great. Nice design and user experience together with a profound statistics tool make it a perfect choice if you want to get some feedback from your customers

Nachteile: Well, when you get too much feedback you might need better filtering tools. Other than that it is a perfect software to me.

Excelent experience and attention

Bewertet am 13.3.2018
Assaid L.
Gerente de Marca Microfocus HP Legacy SW
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A better vision of business

Vorteile: The ease to use and manage your sales tasks with a simple feedback from customers. The User Interface is simple and cute, is good.

Nachteile: The possibility to create a Feedback without a sing in because not all the clients want to give their data and fill in all the form.

Works as expected

Bewertet am 2.5.2018
Razvan M.
System Engineer
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Works as expected, no surprises, easy to use, intuitive interface
It was only used for tests, not really in production, but it behaved very good

Nachteile: Nothing really, maybe some very small design issues, like rounded corners (but this may be also because of my browser)

Nice design and user experience

Bewertet am 2.5.2018
Onur Y.
Systems Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Feedbackly has very good GUI and design. Its really ease of use. You can manage easly your tasks. User interface is simple easy.

Nachteile: it could be better with some filtering tools. because you can get too many feedbacks in a single page. It will be hard like that.

excellent

Bewertet am 2.5.2018
Verifizierter Rezensent
Director Of Operations
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: easy to use, native. still get used to it but I think it will be very useful in my work experience.

Nachteile: nothing comes to my mind at the moment. if there is something, in particular, I will contact customer support for more details.

Good experience

Bewertet am 19.3.2018
Verifizierter Rezensent
Consultant
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Search is awesome! Works fine and clean. The customer support works well too. I had a issue that was solved for them quickly.

Nachteile: Could be possible cancel orders by mobile cause is bit hard sometimes access a laptop. In my case I was in vacation and felt it.

Used it a few times to find software

Bewertet am 2.5.2018
Matt H.
System admin
Computer-Vernetzung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Save time

Vorteile: This software is easy to use and helps me find exactly what I am looking to install on my computer.

Nachteile: This software is on the pricey side of software. Other than that there is no cons to this product.

Great Product with no complaints

Bewertet am 13.3.2018
Vincent C.
Sales
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Customer Service tool that provides sales and marketing built into one ecommerce platform . I. Love the face you are able to measure customer success online and off

2019 Capterra Review

Bewertet am 19.2.2019
Ryan F.
Office Manager
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Excellent customer service. Easy to use and understand. Works flawlessly

Nachteile: Website was a little bit difficult to skim through.