Anywhere365 for Skype Business

Anywhere365 for Skype Business Bewertungen

von Workstreampeople

Live business with skype.

Bewertet am 3.12.2019
Milan S.
Doctor
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Feels like with client who was in overseas. Very easy to use.

Vorteile: Anywhere 365 , helps to make a good customer relationship by making easy contact.It is feels like with the client. Can do any business in every place with skype. This software has amazing features & good safety.

Nachteile: The problem is limited the features in free version. Need to pay for access all features.

Work in anywhere

Bewertet am 25.10.2019
Verifizierter Rezensent
Medical practitioner
Medizinische Praxis, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easily connect with customers or clients. Just in few steps and few minutes. No need to worry about security .

Vorteile: No need to worry about the place when you want to have a business work . Just need internet connection and this software. Easily connect with my client , make a good advantage in document sharing because no need to think about security. Another thing is time saver . Because it helps to make call with my client when they are in overseas.

Nachteile: Have to pay for this software to access to all features. And sometimes have to wait little bit to connect with my router.

Our business collaborates with our partners in Costa Rica using Skype constantly.

Bewertet am 7.9.2017
Stephanie L.
Content Planner
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love that I can chat and visually show my business partners in Costa Rica my question or issue. It's a great collaboration tool.

Nachteile: I wish there were more emoticons. :). Seriously, these are a key tool we use to communicate beyond the one dimension of the chat.

Everything is Hardcoded

Bewertet am 29.1.2020
Morgan B.
Director
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We were looking for a tool that would drive down calls to our service desk. Responses are hard coded and every single functionality is hard coded by Capterra. We paid a lot of money for a mediocre service that really hasn't solved any of our problems. I typically don't write reviews but feel other businesses need to be aware.

Vorteile: I have not seen anything significant from this implementation yet.

Nachteile: Everything is hardcoded and cannot administered in-house. Any changes that need to be made has to go through the provider. Target dates are not being met because of the lack of functionality. The chatbot responds as if it's a robot and not a personable interaction.

I use Skype for meetings and classes.

Bewertet am 10.7.2018
Lisa D.
Billing Specialist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This software makes it easy to communicate with people across the globe. I can feel a little closer than just a phone call when I can see who I'm having a conversation with and our discussions seem to stay with me longer.

Vorteile: I like the ability to be able to see one another during a meeting or learning opportunity. It is very useful to be able to show a visual to explain a problem, tool, or project while discussing it.

Nachteile: Sometimes Skype lags, depending on how many people are connected, and we sometimes have dropped calls that have to reconnect. We either end up waiting for reconnects, or the dropped calls miss out on important information.

Quick and easy to set up, Intuitive and functional

Bewertet am 7.9.2017
Hagit R.
Marketing Manager
10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to set up and operate. Multiple features that I can use and it is a standard at the organization I work for.

Nachteile: Voice quality might deteriorate at times. Latest update added one more click to the process (sharing content), so somewhat less user friendly

Anywhere365 for Skype Business

Bewertet am 31.1.2019
Pavle J.
Customer Support Specialist
Informationstechnologie & -dienste, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Reliable, flexible and easy to use.

Vorteile: Clean look, responsive design, easy to use and navigate, great and useful dashboard reports. Also it has seamless integration with Skype for business and Oracle. Nice features like real time translation, call recording and screen recording.

Nachteile: It works great and I didn't have any issues with it.

Skype

Bewertet am 18.8.2019
Denise B.
Director
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It makes it easier to be in contact with team
Members when we are not in the same place for strategic planning

Nachteile: I have had no problems with Skype itself

Skype tool

Bewertet am 15.11.2019
Oscar M.
Developer
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I'm communicating with my colleges. I CAN call them very quickly no need to go over their desktop.

Vorteile: I like everything about it. I can communicate with my colleges in no time.

Nachteile: Some time the video conference doesn't work.

Ok Skype Business

Bewertet am 11.12.2018
Verifizierter Rezensent
Call Center
Personalbeschaffung & -besetzung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: efficient and easy to use, Great for company conference calls / group chats

Nachteile: none really, great product all the way around.

Very good Contact Center

Bewertet am 6.5.2018
Juan V.
Technical Consultant
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Finally a contact center that integrates problem free with skype for business. programming is very graphic oriented which makes it easy for anyone .

Nachteile: In the future update definitely needs to have a progressive and predictive dialers to make it compete with the large companies out there.