Focus Contact Center Bewertungen

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Über Focus Contact Center

Multichannel Cloud Call/Contact Center-Lösungen. Anrufaufzeichnung, Live-Überwachung, Telefon, Chat, Mail, Social, SMS. Intuitiv.

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Zeigt 4 Bewertungen

Wojciech H.
Senior IT Specialist
Hausmeisterservice, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 12.1.2017

"High quality system"

Kommentare: A multi-channel contact center software and customer service application that caters to all needs of modern businesses – phone, live chat, text, e-mail, web forms and more. Easy to use, quick deployment, good technical support. Customer service has become easier.

Vorteile: - easy to use interface
- scalability
- friendly API

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 12.1.2017
Wojciech H.
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.1.2017

"All-in-one contact center platform"

Kommentare: The Focus Contact Center software is easy to use and implement, very functional and innovative. Plenty of features, a really intuitive administrative console and very competent IT support made us choose the Focus Contact Center communication platform. We have cut down on service time and improved the quality of service.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.1.2017
Marek W.
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.1.2017

"Best solution !"

Kommentare: Focus Contact Center gives a lot of features and is really very easy to use. You need only a web browser and internet connection to work, you can use any phone. Deployment is very fast. If you want to improve customer service, check out this solution.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.1.2017
Ma¿gorzata N.
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2016

"Smart Call Center Software"

Kommentare: Multi-channel call centre software and customer experience application - feature-rich, intuitive, flexible, easy to deploy and manage.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.10.2016