Clicktools

Clicktools Bewertungen

von Clicktools

Best Survey Tool You Can Get

Bewertet am 31.3.2018
Jeff S.
Founder
Computer-Software
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Clicktools is one of the best survey and form tools that you can get. It offers you limitless options on the layout and way the fields (i.e. conditional fields, etc.) work. Even more important is that it works well with CRM systems, like Salesforce. You can easily send surveys out that update records in your CRM and more.

Nachteile: While Clicktools is powerful, it is also fairly costly compared to some of the other survey tools out there. So you need to make sure you really need all the complex features.

clicktools review

Bewertet am 4.10.2016
Sreenivasa M.
Salesforce Architect
Informationsdienst, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are a huge consumer of CLicktools forms and currently we are using for more than 100 forms to capture the data for interview evaluation forms.

Vorteile: Easy to use

Nachteile: Might be more UI

Bewertet am 22.7.2016
Dan M.
Marketing Technology Manager
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Hard To Use

Bewertet am 7.9.2018
Verifizierter Rezensent
Program Manager, Business Systems
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Works great once you figure it out but user experience is awful. Integration with Salesforce works well.

Nachteile: UI is awful, too much of it does not make sense how you get from one section to another. Been using it for years and I still have a hard time navigating.

The software is truly great for tracking sales performance

Bewertet am 9.12.2017
Re nauta B.
Commercial Real Estate Broker
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I can see my team performance overall and it allows me to make necessary tweaks to improve performance.

Great tool for surveys!

Bewertet am 13.12.2016
Satyadev S.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: It is very easy to create complex surveys which look User-friendly. It has Drag and drops environment. It has a reporting feature that can be useful to track daily survey results. The forms sit within our landing pages but look entirely like our own. It is very easy to Integrate with Salesforce.com. It has nice routing function for more complex questionnaires.

Learning Platform here we come

Bewertet am 19.12.2016
James G.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Well, we needed something other than screen share and cobbled tutorials so we sprung for CallidusCloud. Feedback so far is positive and moving forward with full implementation. Word on the street is it will give us a breadth of scalable features. All sounds good.

Great price but functionality isn't fully there

Bewertet am 10.11.2016
Saraj C.
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: You can't beat the price for the features you get. However, the user interface and usability isn't there. They are working on getting there but it's a long journey before they are there.

Great features and multiple options, but a bit of a learning curve

Bewertet am 13.9.2017
Bryan M.
Training Coordinator
Philanthropie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great survey software. A lot of little complaints, but overall does the job very well and still one of the better options, if you are ready to handle the work.

Vorteile: Survey emails are easy for people to complete and has a simple interface. Syncs with Salesforce so that we can use our full list. A lot of options in setting up the email types.

Nachteile: Limited types of questions and interfaces in the surveys. Can be difficult to customize the appearance of the survey and to learn how to structure the questions to properly capture the data in Salesforce. Some knowledge of basic HTML/CSS is necessary.

So far so good

Bewertet am 17.10.2017
Victoria T.
Director of Training
Philanthropie, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: syncing with Salesforce, and the potential to see data by person and organization. It's going to help our business and sales opportunities to identify our quality products.

Nachteile: Don't know enough to say yet because we are in the testing phase. Since we don't have a technical person that knows all the details to setting it up it delayed our testing window. So it does take more knowledge on the front end to set things up to even know if this is the best tool for us. So you have to really be ready to get started once you begin your free demo time.

Clicktools Surveys

Bewertet am 6.10.2016
April W.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The tool is not as intuitive as it could be. Often I am not sure where to go or how to make a change. But the support is AMAZING. David has assisted on more than one occasion. GREAT value for the $$$

Great tool for Customer Service measurement

Bewertet am 20.9.2017
Floridel M.
Website and Communications Specialist
Philanthropie, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Great features, capability to do a lot of different functionalities, integration with Salesforce is a plus

Nachteile: Custom designs require knowledge of HTML and basic coding, not drag and drop capability and may be difficult for first time users