Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice

Über CSI

Kernbankenanwendung, die die Integration aller Kundenkredite in ein System und eine umfassende Kontenverfolgung unterstützt.

Erfahre mehr über CSI

Nutzerbewertungen filtern (2)

Nutzung

Sortieren nach

Haben Sie CSI bereits verwendet?

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Nutzerbewertungen filtern (2)

Verifizierter Rezensent
Skilled Recruiter in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Implemented Everywhere

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

We used a number of CSI's features at the credit union I used to work for. A lot of it was in compliance (reg e, identity verification, federal regulations, etc) - was also a core of our Mobile Banking App & we really benefited from Meridian as well. This was all used as part of other systems, but I never had an issue that couldn't be resolved.

Nachteile:

Nothing to really report besides maybe systems being down, but they were always taken care of in a timely manner.

Verifizierter Rezensent
Controller in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Board Portal

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

My company uses CSI as our board portal where we uploaded documents for board meetings and different committee meetings. I really enjoy the ability to create agendas with linked documents to each agenda item.

Nachteile:

The user interface is a bit outdated and can be confusing at times.