Realty Commander Erfahrungen

Über Realty Commander

Cloud-based solution that helps real estate businesses manage transactions, handle multiple accounts and streamline communication.

Erfahre mehr über Realty Commander

Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Realty Commander

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
2,5
Kundenservice
2,3
Funktionen
2,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,3

Weiterempfehlungsquote

5,3/10

Realty Commander hat eine Gesamtbewertung von 3,5 von 5 Sternen basierend auf 4 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Verifizierter Rezensent
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Company ever used

5,0 vor 12 Monaten

Vorteile:

Every part of this system, is simple to use, and the program is a life saver and super time saver. No forgotten deadlines, simple work flow principles. I love the timeline keeping.

Nachteile:

I really cannot say anything was dissatisfactory

Verifizierter Rezensent
Assistant Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Realty Commander is packed with tabs and options!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The training did help! Tutorials were extremely helpful!

Vorteile:

It does have all the information you need with a lot of tabs and sends you an email everyday with the update from the day before. It keep you son track.

Nachteile:

It is very intimidating at first and i felt lost. It is too many tabs and can get tough to maneuver around.

Ryan
Negotiator in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overrated

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: This system is just the only game in town...I realized I could set up the same application in excel. I can also set it up for you if you need it. Email me at ryanb2100@msn.com

Vorteile:

That I was able to get in the system at least twice a week

Nachteile:

Poor customer service...always something...when things go bad they don't answer the phone...now I have an issue with billing...I'm a single parent and they refuse to refund a year and a half of over billing. I guess the customer doesn't come first.

Samuel
Broker in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Software is not easy to use and the application takes so long to load and it's impossible to use.

1,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Offer system works great. Another good feature we love is the email chain. Application could use more updates on the loading.

Nachteile:

Application overall needs to be update ,and it's impossible to use the mobile version. And application is it's hard to use for my team.