Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4.2/5
  • Kundenservice
    4.2/5

Über Exotel

Business phone system which enables customer communication through CRM integrations and multiple-level IVR support.

Erfahre mehr über Exotel

Zeigt 54 Bewertungen

Tapesh B.
Alphonic Network Solutions
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019

"Best Software for cloud and virtual Telephony in India "

Kommentare: Team is very helpful to setup your number and the things you needed they will understand your requirement.

Vorteile: Their marketplace is the best thing that i used with the software everything is pre-default and its great along with easy to use. Just like plug and play services.

Nachteile: They are not providing services out of India so we have to manage multiple options for Indian customers and for other countries customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019
Pramod G.
Business Analyst
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Good Service & easy to use "

Kommentare: it's good experience using this software

Vorteile: Dear Team, I am an user of exotel since year it's easy software to use and really very useful as well tremendous support from support team

Nachteile: easy to use , and helpful to generate the leads

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Verifizierter Rezensent
Business Analyst
Paket- & Frachtlieferung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Product with great options"

Kommentare: Exotel has been a key to connect with customers and also keep data privacy intact. We use it as a help line for our delivery partners and they also are able to connect with multiple agents with just a single help-line number. Exotel, is a great product for service industry.

Vorteile: Data security is key to our organization and Exotel has helped us a lot in achieving the same. We have been using exotel to help our delivery partners connect with customers. Exotel helps bridge that gap by keep the customer contacts anonymous.

Nachteile: Even if our agents are busy on some other call, it does not tell you a busy tone. You as a caller, will still hear 'ringing tone' and if no one answers your call, you will feel that the call was not pickedup. While in reality, all the agents were busy hence, the call was not even connected at all.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Prasanna S.
CEO
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019

"My take on Exotel"

Kommentare: It's been pretty good. Reaching support is a bit of a challenge. However we could sort out our issues after a quick visit to your offices in Bangalore.

Vorteile: We liked how easy it was to setup the whole process. We felt that the UI & UX was amongst the best in the cloud telephony space.

Nachteile: There are a couple of issues with the way reports are generated. There are a lot of call drops-we are unable to figure out why we have so many abandoned calls though there have been free agents. Would love it if there could be some kind of timing mechanisms set up to figure out how long the customer had to wait before connecting to an agent. Would certainly help us and other clients with improving our own SLAs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.10.2019
Anchal G.
Product Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"A excellent tool for communication!"

Kommentare: It has been great so far. Product is bug free and support is super quick and easy to access.

Vorteile: - Exotel has helped us build a reliable connection with our customers over voice & SMS.
- Exotel allows a personalised experience for the customers over voice calls. Tracking, managing and building call flow is pretty easy.
- It has excellent features like multi-level IVR, call recording, call routing, call analytics, etc
- No hardware required
- Phone number masking is the best feature of this software
- Excellent support from Exotel team

Nachteile: Nothing I can think of / encountered during the usage in the last 2 years

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Asif Z.
Senior Executive
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Ezetap Oboarding Experience"

Kommentare: I configured and setup exotel to Ezetap with the help of reps who was very much helpful and the flow that we designed and the applets that was available just worked brilliantly.

Vorteile: UI is most user friendly and the applets just works flawlessly

Nachteile: Waiting for SMS approval was a pain, had to followup multiple times to get it approved on a last minute request, but yes work used to be done with your support Ninja's help

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Ramesh N.
Co-Founder
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Easy to setup, Value for Money but packed with couple of minor/medium issues"

Vorteile: Easy to setup and build workflows, value for money,

Nachteile: When I call customer support for help, they insist on writing an email... I think they could create ticket based on the problem explained over the phone and send a mail with ticket details. Another major concern is quite frequently there will be problem in incoming or outgoing in some or other region. The console is not very user friendly, When you have more number of users and groups, to add an user to newly created group you will have to scroll down endlessly to the bottom of the page to find the group which is newly created

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Siddharth D.
Founder and CEO
Lebensmittelproduktion, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2019

"Not Happy With Customer Service"

Vorteile: It is easy to use and easy to integrate.
It is affordable.

Nachteile: Some features like auto-calling are not available. Also, to use the software, it is critical to have a good customer support.
The response from your staff is almost always late and not adequate.
We end up wasting a lot of time using this software. The main purpose was to save time and it ended up doing opposite.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2019
Asif ali S.
Managing Director
E-Learning, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.10.2019

"Easy Setup & User Friendly"

Kommentare: I have a wonderful experience with Exotel. I have set up exotel for my first IVR Solution. I am glad that I chose Exotel because in the starting of a business we definitely need a simple, easy and ready to use IVR solution. However, sometimes I face some challenges with the calls but I think this is part of the business.

Vorteile: I like their panel because it is simple and easy to use. User can easily on/off himself easily.

Nachteile: There is no live calling feature. Exotel should implement the live calling feature.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.10.2019
Joyjit C.
Senior Executive - Operations
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Exotel Review."

Kommentare: The overall experience is good.

Vorteile: A most useful feature is the SMS campaign through which we can send SMS to multiple customers at a single go.

Nachteile: There is nothing as of now which we like the least about Exotel.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Siddhaarthan N.
CEO
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Review for Exotel"

Kommentare: I would really appreciate the experience with Exotel so far. Nothing to complain and u guys do a great job.

Vorteile: A very reliable platform to ensure all your calls are properly tracked and recorded. And really helpful support team who are always quick to respond. As a startup founder I am really thankful for the Exotel team for providing support for startups with free trial and economical charges after the trial.

Nachteile: The UI and UX is not very approachable. Yes it is simple but certain things you definitely need assistance to get it done.
Integrations like Zoho CRM and the likes are a bit costly, I understand that there should be a monetary element for any company to sustain but it would be great if this issue could be addressed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Prince C.
Manager
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Nice and Easy to Operate"

Kommentare: It's very easy to operate and such user friendly. I can delegate anyone from my team to make changes through Exotel pannel and not much of a training is required.

Vorteile: Ease of use - I can delegate anyone from my team to make changes through Exotel pannel and not much of a training is required

Nachteile: Nothing specific as of now; since I haven't faced any problems

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Chiranjeevi s S.
Asst Manager
Buchhaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"BEST SOFTWARE IN MARKET"

Kommentare: Overall experience with this software is amazing. Better than from other softwares in market. Would recommend other clients to use this software.

Vorteile: The software is very use friendly easy to use this software helped us to drive the performance on floor. We get multiple option in this software we review. Best customer support from exotel team using this software from 3 plus years.

Nachteile: We need to have real time management in this software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Sachin M.
Sales Head
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Feedback on Exotel Platform"

Kommentare: IVR for sales and support team
COD verification
Ability to record calls for training , tacking and monitoring

Vorteile: Call Recording quality , Up Time , API support

Nachteile: - Not having capability for parallel ringing , call transfer, conference
- Not allowed for automated calls for COD verification . Should have an ability to call DND numbers based on flow ID approved internally by the team when used via API.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Manjunath N.
Head of Opearations
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Excellent Service Delivery"

Kommentare: Excellent Product which meets overall expectations.

Vorteile: This is a user friendly software which can be used without any assistance. Admin has all the access which can be customized which will inturn help service end customers and its hassle free.

Nachteile: We do not have a dedicated service manager

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Mohamed F.
Cloud Deployment Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Excellent Product so far with little hiccups "

Vorteile: Ease of Use is awesome, i didn't need anyone's help to create and customize the product.
Most of the features expected from the telephony company is present and with such ease of using it.
Call recordings how the call was routed and who picked up the call what happened to call everything was present and with much user-friendly interface

Nachteile: I hope they solve the interconnectivity between the different service providers. There was a lot of issues with voice when agents used airtel. voice is a huge issue sometimes we will not be able to hear voice clearly

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Maulik P.
Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.10.2019

"Easy to use virtual phone"

Kommentare: We use a virtual number to provide support to our customer, with easy API we find user type like free or premium & divert call accordingly, also it's very useful when we have some holiday announcement or to notify the user when the support team is offline!

Vorteile: it's very easy to use, support team is also very helpful & system have many features that suits all our business need

Nachteile: I think you need to build a Mobile App so I can manage my VR number from mobile

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.10.2019
Krishna kumar M.
Founder
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Redefine the Telecom"

Kommentare: As a startup we started exotel with free startup plan, now we use it more than for 3 years, we don't have a second thought of switching to other providers, because of the reliability.

Vorteile: Reliability
Integration part - API & web hook
True cloud
Flexible
customer support

Nachteile: Software features - we requested features but we never get one

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Jayanth G.
Sr Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Excellent Product"

Kommentare: Have had a great experience using exotel. I'm sure I will bring them into every organisation that i work with

Vorteile: Ease of setting up, highly configurable based on the process, routing logics, integrations available, ability to send masked sms,

Nachteile: The ability to not connect to fixed landlines but rather connect only to agent mobile phones.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Prantik B.
IT MANAGER
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Best in market"

Vorteile: The ease of use. The entire set-up processes is well documented and hardly takes 5 mis to set up a process.

Nachteile: Unavailability of fancy numbers. The Exophone numbers are not in the premium range. I think there can be a different section for those customers who don't mind paying a premium for a fancier number.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Deepanshu K.
Marketing Manager
Erneuerbare Energien & Umwelt, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"A good platform to keep track of calls"

Vorteile: It's easy to use software which helps me to analyse the count of inbound calls from campaigns as well as to monitor my team activity individually.

Nachteile: The maintenance keeps going on which sometimes delays in providing the call details. It is quite irritating for me

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Verifizierter Rezensent
Vice President Talent Acquisition
Bildungsmanagement, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Fantastic Platform "

Kommentare: Education Admission and Placement Related Calls in Institution

Vorteile: Ease of use and Easy follow up on all calls received, Never miss a single call

Nachteile: During Several attempt by callers, calls are assigned with little interval of time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Palash B.
Software Developer
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Good Service"

Kommentare: My overall experience is very good, creating workflows in exotel is very easy, even voice quality is awesome, and the dashboard is very user-friendly.

Vorteile: Exotel support team is very active and helpful.

Nachteile: Integration with third-party Documentation can be more interactive.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Sonakshi S.
Manager - Operations
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"easy to use"

Vorteile: The daily reports which is customized.Also the easy to use panel is great.
There is alot of convenience using the system.

Nachteile: The detailing of the calls are not clear

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019
Venus D.
Senior Manager - Customer Support
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019

"Nice Product"

Vorteile: Efficient APIs, Ease of Use, Great customer support team

Nachteile: Downtime happens very often. Although we are informed about the same, however services go down at that time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.10.2019