NetSolutions Bewertungen

von Cantata Health

Filtern nach:

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Kundenservice
    5/5

Über NetSolutions

Vollständig zertifiziert als LTPAC EHR-Technologie mit One-Touch-Abrechnung, Point of Care, Dashboards, AP, GL und mehr.

Erfahre mehr über NetSolutions

Zeigt 2 Bewertungen

Nanda S.
Director of Reimburasement
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.2.2018

"Very caring and knowledgeable support team! "

Kommentare: A lot more efficiencies...billers do not have to do all the thinking to be able to bill accurately.

Vorteile: Customer service is amazing. The management team listens to the needs of their clients and actually care to make their product better to accommodate the ever evolving world of Healthcare! Their reps understands the billing rules for all of the states they support and the rules are built into the software. If they are unsure they will get help and usually within 24 hours. Providers/users are not left having to do manual "work-a-rounds" to get their jobs done. This software is the way to go...if something is wrong, it's more than likely operator error. This software offers a lot of flexibility to accommodate all the different rules from all of the different Payors out there. Billers find it very easy to use...

Nachteile: Possibly better statement options. Have more reports be available in excel (there are lots but not too user friendly)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.2.2018
Geri H.
Office Manager
Gewerbeimmobilien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 19.11.2015

"Netsolutions"

Vorteile: I enjoy working with the knowledgeable customer service staff.

Nachteile: That I can't access it from home but that is only because we host it in house.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 19.11.2015