Great if your whole team commits to using it

Bewertet am 9.10.2018
Kevin D.
Vice President of Office Services
Gewerbeimmobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: There are so many functions, this software seemingly can do everything. This has been helpful to organize our clients and track communication.

Nachteile: The interface is a bit "clunky" in that there is a lot going on. Also, if your team doesn't fully commit, its hard to see the full results of your efforts.

Apto is great to use

Bewertet am 21.3.2018
Verifizierter Rezensent
Office Manager
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy to use and organizes contacts.

Vorteile: Ease of database and linking contacts. Helps organize all information and link between contacts businesses and properties.

Nachteile: Sometimes support is a little slow to get back to you, however issues are always resolved and they are helpful.

Easy to use

Bewertet am 10.4.2018
Carly M.
Creative Content Strategist
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Helps to streamline business contacts and property management. Great for customer relationship management and back-office operations.

Nachteile: Sometimes customer support is slow to respond, however, this is only an issue for pressing instances. Otherwise the team seems to be available and ready to help out