Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
    4,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,6/5
  • Kundenservice
    4,4/5

Über DoneDone

Die einfachste Problemverfolgung und Aufgabenmanagement Software für Teams von 2 bis 200. Verfolge Aufgaben in deinem Unternehmen oder für Kunden.

Erfahre mehr über DoneDone

Zeigt 41 Bewertungen

Lisa baggerman H.
Owner
Verteidigung & Raumfahrt, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019

"Essential to my business"

Vorteile: It's easy to use for both me and my team. Everyone knows exactly where different projects stand. When something is fixed, we close it out, but all the information is archived.

Nachteile: The only thing I wish is that there was a link to jump to the bottom of long posts.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019
Adam F.
Director of Multimedia Technology
Unterhaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019

"Great Project Communication and Tracking Tool"

Kommentare: DoneDone has continued to be a great resource for us, and they have shown they are committed to enhancing their product.

Vorteile: The ability to customize aspects that make sense for our organization or for the project in general...we didn't have to modify our way of discussing the project to fit within a cookie-cutter project management tool.

Nachteile: Searching for past projects is always a little cumbersome. Plus, I wish there was a way to "star" important aspects that can be referenced more easily later.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019
Kathleen L.
VP, Customers & Partners
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2019

"Easy Software that teams enjoy using"

Kommentare: Loved it for what it is, but we have outgrown it rather quickly bc its too rigid :(

Vorteile: My team likes it, there is no ramp up time and its very simple to export all the ticket details, plus Slack integration

Nachteile: Because none of the drop down menus are customizable and because its not possible to create categories for disposition, reason codes, etc I'm going to have to cancel it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2019
Robert L.
Product Manager
E-Learning, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020

"Perfect for internal bugfixes"

Kommentare: We are using DoneDone to track status of issues in our SaaS product. Service management team creates new tickets and assigns them to the relevant team member, who then updates ticket status, once progress is made.
This works perfectly for our internal bug fixing process.

Vorteile: We enjoy using DoneDones because it's very user-friendly. It's very easy to find issues, filter by key terms, create new issues and communicate with team members.

Nachteile: We haven't so far found anything that we don't like. Perhaps we could benefit from havinf additional notifications for overdue issues or tickets that have not been updated for a long time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020
Grant B.
Manager of Technology & Member Services
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019

"Perfect for our Help Desk"

Kommentare: Worked perfectly for our organization. In fact, we've transitioned to DoneDone 2 and think this will allow us to be even more effective in serving our clients.

Vorteile: DoneDone is straight forward to use and it was perfect for Public Issues, which we used as our HelpDesk communications utility.

Nachteile: Can not "claim" an issue when it comes in. It's automatically assigned to a specific person, who may or may not be there.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019
Andrew O.
Developer
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019

"Simple, with a decent API"

Vorteile: We were able to use the API to build our own frontend to the system, so that our clients don't need a DD login to submit tickets to us, but can also track progress on their tickets.

Nachteile: The workflow isn't 100% clear, and it seems to have changed in the last year or so.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019
Todd R.
Web & Media Specialist
Hochschulbildung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019

"A Client Perspective"

Kommentare: The design/development group we hired to build the website for our university department introduced us to DoneDone. During the design phase, between face-to-face working meetings, DoneDone proved to be an optimal platform to refined bite-sized design issues, and to keep everyone abreast of the emerging design. During the testing phase, DoneDone was a simple, transparent conduit of issues found and issues resolved. Currently, in the site maintenance phase, we, as clients, use DoneDone maybe a dozen or so times a year, and it is all just easy and straightforward.

Vorteile: DoneDone is the issue tracking system used by the website design and development group that my university department hired for our website. As a client user of DoneDone I love the "transparency" of the DoneDone issue posting system: I can see the input and responses of everyone involved in tackling an issue, and I can add additional stakeholders as necessary. As a result, we are all always clear on who's doing what and the status of an issue. By comparison, the bug/issue tracking system that is used by my university's IT department is cumbersome, confusing, and non-transparent. The user experience is poor, and the complexity discourages me from reporting all but the most serious issues.

Nachteile: As a client user of the DoneDone software, I have no dislikes. It is a simple, clean user interface and interaction that nicely focuses the communication between the client team and the design/development team.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019
Judy A.
Project Manager
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.6.2019

"Excellent excellent product"

Kommentare: I could not imagine my business life without Done done - the best software I have ever discovered or used.

Vorteile: I use this software on a daily basis - I manage all my tasks, queries and projects with ease. This is an incredible piece of software - it makes my life incredibly easy. I love the reporting and I love how easy the tasks are to manage. There is no way I could so my projects efficiently without Done done.

Nachteile: The only small issue I have is accessing the projects - if you have a large list of projects you always need to get back to the drop down to change between projects. It would be great ti hace a clickable menu on the side for ease of access

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.6.2019
Workn R.
CEO
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.6.2019

"We use it for more than it's designed for"

Vorteile: We have used donedone for ticket management for several years for defect tracking. Some time ago we also started using it for software requirements and it works fairly well if you know the limitations and figure out work arounds.

Nachteile: The mobile app - I want it to remember that I filter to All tickets and not just my tickets everytime I log in. I have to change the filter everytime. Allow us to add custom fields to the donedones.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.6.2019
Hima D.
QA Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.7.2019

"Good Application"

Kommentare: 10/10

Vorteile: User friendly and issue tracking is way easier

Nachteile: I did not find any issues with it until now.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.7.2019
Elyse J.
Software Project Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.6.2019

"Simple and effective issue tracking"

Kommentare: I have used DoneDone as a software project manager for years and recommend it to all I come in contact with. JIRA and other like systems over complicate matters and are not client/customer friendly interfaces at all.
DoneDone keeps it short and simple and helps me get work, DONE!

Vorteile: Love how easy it is to use.
No confusing status or workflows, ability to manage users and access super easy. exports are helpful for reporting

Nachteile: Issue numbering across multiple projects - numbers are not unique across all projects - wish they were!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.6.2019
J. G.
Director of Operations
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2018

"Entire office loves Donedone"

Kommentare: Efficient and economical way to aggregate and triage requests.

Vorteile: 1. Donedone is extremely easy to use. 2. Implementation was a breeze due to the public issues feature--the ability to open a ticket by simply sending an email was a game changer for our organization. 3. Affordable.

Nachteile: 1. Some public issues tickets get dropped if a lot of emails come in at the same time.
2. You can't have multiple fixers on one ticket. I need this!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2018
Verifizierter Rezensent
Technical Support
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2019

"Great software to keep track of your tasks"

Kommentare: As more and more companies using office 365, integration with Microsoft Flows would be a great feature that will enable us to integrate with other tools such as Teams, Outlook..

Vorteile: Easy to use, have been using it for more than 2 years

Nachteile: No integration with Microsoft Flows yet, we used to use Hipchat but now switched to Microsoft Teams

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2019
David A.
Technical Director
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.6.2019

"Great ticketing tool for features and bugs"

Vorteile: Simple and clear UX. The latest version adds some useful features to an already fantastic product while not overwhelming the average user.

Nachteile: Nothing since they released v2. All the little niggles that were present in v1 have been resolved.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.6.2019
Prosenjit B.
Product Design Engineer
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019

"Good tracking software for daily support issues"

Kommentare: Overall I am happy with the software. It gets my work done.

Vorteile: It a clean interface to keep abreast about the daily issues and a repository of old ones.

Nachteile: The "Search" capability is not very good.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019
Natalie A.
Product Director
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2019

"DoneDone Review"

Kommentare: It has worked well for us as we've grown our business.

Vorteile: We liket he ease of use and the affordable price.

Nachteile: Filters can be confusing and dont seems to always stick.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2019
Anil S.
Engineering Lead
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019

"Perfect fit between Trello and Jira"

Kommentare: we were able to use it across multiple teams without any issues or learning curve. Unlike jira anyone can start using all the features from day 1.

Vorteile: Allows you to create issues and task for different team members with ease.

Nachteile: The reporting tool is not powerful enough to understand turn around time between different statuses.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019
Chanakya B.
Software Product Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.6.2019

"Looking fwd to try Done Done 2"

Kommentare: Great support. User friendly interface.

Vorteile: Easy to Use and Setup
Can Access on mobile

Nachteile: Some clients not receiving emails from Done Done, but i figure that's a problem on their end not Done Done

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.6.2019
Verifizierter Rezensent
Email Marketing Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2018

"DoneDone is exactly what it says - a simple bug and issue tracker. I've found it very easy to use. "

Vorteile: The simplicity is the selling point and DoneDone's best feature. You add an issue, you assign it to someone, you write updates, you change the status. It doesn't include a bunch of options that most people don't need.

Nachteile: The price is, in my opinion, too high for the kind of small agency or software product it's aimed at. There are many self-hosted and DIY systems that do the same job for free.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2018
Jeff W.
Director
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019

"Simple Yet Effetive Solution"

Vorteile: What I like most is the ease of use of the product, also the UI is very upfront and you know what is going right then and there.

Nachteile: Being able to have multiples in the Texter/Fixer options.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019
Akhil C.
Software Engineer
Computer-Software, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019

"Updates for user friendliness"

Kommentare: I can say it was wonderful that we are using this application for our daily track

Vorteile: I have been using this service from the past 8 months. I see lot of updates happened which understands user needs and flexibility.

Nachteile: Not seen in my work point of view. It's more efficient if we can get an application for mobile devices like android and Apple for real-time updates

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019
Gil G.
Developer
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019

"Simple & Easy to Use"

Kommentare: Definitely more enjoyable to log and fix bugs when using Donedone.

Vorteile: The UI is intuitive allowing most non-technical users to help provide feedback with minimal learning curve on using the software compare to many other options on the market.

Nachteile: None - Have wanted custom tags but since shipping there's not much else needed. Potentially an integration with MS Teams would be nice.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019
Meg B.
Co-Founder
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.7.2019

"Great tool for managing website build issues with clients "

Kommentare: DoneDone has been a useful tool for us to use at Nuscreen to manage website build projects during the QA phase. DoneDone allows quick and easy collaboration between our developers and clients making it easy to track progress of any fixes being worked on.

Vorteile: It's easy for clients to learn, understand and use.

Nachteile: Limited in project management features and ticket details to implement fix.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.7.2019
Dennis W.
Associate Marketing Director
Darstellende Künste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.6.2019

"Good issue management app"

Vorteile: Intuitive. Clean and effective UI. Easy to manage multi-team cross-vendor use.

Nachteile: Quoting code is not as easy as it should be.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.6.2019
Evan J.
Senior Web Developer
E-Learning, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019

"Fills our needs."

Kommentare: Fills the need in the organization for issue tracking.

Vorteile: It's really nice to be able to collaborate with our clients in a shared environment for dealing with their issues. The UI is very straightforward and easy to use.

Nachteile: Wish you could drill down to multiple projects on the All Projects page vs All Projects or just one.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.6.2019