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Über Mobile Field Report

Die professionelle Software & App für Field Service Management

Erfahre mehr über Mobile Field Report

Vorteile:

Excellent usability, can be used on any devices, you can upload documents, print them, sign directly (tablet used).

Nachteile:

Minor translation errors, but these are updated continiously.

Bewertungen zu Mobile Field Report

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Weiterempfehlungsquote

8,2/10

Mobile Field Report hat eine Gesamtbewertung von 4,7 von 5 Sternen basierend auf 12 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (12)

Jörg
Geschäftsführer in Deutschland
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Bewertung

3,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Weiß ich noch nicht. Ich habe etwas gebraucht und diese Software war auf den ersten Blick ok.

Nachteile:

Kompliziert in der Bedienung, was Unternehmen, Einsatzorte und Produktdaten usw. betrifft.

Alexander
Kälteanlagenbau in Deutschland
Bau, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Einrichtung MFR

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Übersichtlich und intuitiv zu bedienen

Vorteile:

Erstellung von Aufmaß, Angebot, Rechnung . Verwalten von Kundendaten

Nachteile:

Formatierung der Kopf und Fußzeile lässt sich durch den Nutzer nicht ändern

Eik
gf in Deutschland
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Super Sache, kann man machen

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: bestes Produkt am Markt

Vorteile:

intuitiv zu bedienen, super useability , schönes design

Nachteile:

fällt mir nichts ein, vielleicht wären weitere Funktionen nett, z.B. Schnittstelle mit SalesForce

Edward
Edward
Managing Director in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sicherheit & Untersuchungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

MFR, Great tool for delivering services to your clients!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: MFR is a great tool to have when delivering all kinds of services to your client base. The tool includes all required options you need and the pricing is one of the best I have seen in the market

Vorteile:

Ease of use, completeness of available tools, pricing structure, flexibility to create own checklists, mobile Application, reporting tools and online tracking

Nachteile:

minor translation errors, but these are updated continiously

Kristin
Senior Advisor Project in Tschechien
Hausmeisterservice, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very Helpful Tool

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It is fast, flexible, simple and the support is great

Nachteile:

Some parts of the administrative editing options at the online platform are improvable

Nika
Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
5,0 vor 6 Jahren
Irene
Office / Organization in Deutschland
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very positive experience

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Excellent usability, can be used on any devices, you can upload documents, print them, sign directly (tablet used)

Nachteile:

Overview of all orders when you're using the App Vision is better when using a computer or a larger tablet Overwiew is not as good on a smaller device such as iPhone

Eugen
Installationstechniker in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
5,0 vor 6 Jahren
Heiko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erneuerbare Energien & Umwelt
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Half year reviews

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We are using MFR since more than 4 month life as our master service tool. It helps us to optimise our service organisation and our service engineers benefit from the defined checklists. These checklists can be attached with extra information regarding the specific tasks and will in this way lead to standard follow up. The support by the MFR team is excellent and they were uncomplicated by adapting the system according to our internal processes.

Vorteile:

Easy to use, checklists can easy be created and changed by yourself, all the stored datas are available for the service engineers, ( which is very handy in case of a second visit ) , you don't need to set in any application dates twice, This time and money saving and leads more trustable values and information

Nachteile:

Windows tablets will not be supported.

Jan
Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
4,0 vor 6 Jahren
Peter Billow
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Great reporting tool for your service activities

5,0 vor 11 Jahren

Kommentare: We are having a service team (hvac) of 10 people that used to write reports on paper. Mobile Field Report has helped us to remove the paperwork and to organize our service technicians more effective. We are saving 2 hours on every report that we had to write.

Vorteile:

-> Powerfull tool for creating reports in the field -> iPad Version operates also offline -> Checklists of Mobile Field Report helped us to map our business process -> Pictures can be annotated by the technicians on the iPad

Nachteile:

-> Poor invoicing functionality -> The scheduler could filter the technicians by the location

Tobias
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
5,0 vor 8 Jahren