The only product we use

Bewertet am 19.11.2018
Verifizierter Rezensent
Controller
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The Jonas Club Management team from top to bottom are outstanding- the sales team locally is outstanding and well known in the golf community. The support staff are friendly and really know their stuff and respond to tickets very quickly.

Vorteile: This is our complete club management software- it handles our point of sale, our shop inventory, our membership and A/R records. It also does all of our accounting- from check printing and A/P to fixed asset depreciation schedules and interim financial statements.

Nachteile: There is a significant learning curve. This software takes a long time for a back office user to become completely comfortable with using. However, there is nothing that can't be undone if mistakes are made by a "non-superuser" and only very few things that are irreparable without help from Jonas' very capable support team.

Jonas Club Management is a great choice for Country Clubs

Bewertet am 7.6.2018
Verifizierter Rezensent
Membership Information Systems Manager
Regierungsbeziehungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I was able to run my club using Jonas Club Management. It allowed me to bill, create tee times, run as POS stations in the restaurants, check in members at the pool, and run detailed reports. They continue to add new features and they take client input very seriously. Their customer service reps are great as well. They would walk me through any issue that I could not figure out.

Nachteile: It does offer the standard billing features, but if you had some special or creative billing issues, it was hard to get it to work. You also need to pay per license which can get pricey depending on the size of your club.

Jonas software works

Bewertet am 6.8.2019
Ken P.
Rental Manager
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to set up and use. Take the time to set it up correctly from the start. F&B is great with counts and great reporting features. Online event management works well for the members. Tee Time Management is easy to use. Catering and Events is very functional with standard menus you can create.

Nachteile: I think the overall cost is expensive. But this system does it all and you can pay for the modules you need.

Jonas - Club Management

Bewertet am 27.9.2018
Verifizierter Rezensent
Web Developer
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have used the software for over 5 years and anytime I have a question support is able to help me out.

Vorteile: The software makes it easy to setup and manage our clubs website. There are many different page layouts and features that can be used.

Nachteile: Previously, I did not like the mobile site and its navigation. We are in the process of switching a responsive layout and will start using the new widgets.

Best Accounting Software

Bewertet am 1.10.2019
Verifizierter Rezensent
Purchasing Manager
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Supplier Inquiry, Document Management Viewer and so many other tools that helps to manage and operate daily accounting details about Club`s purchases and spending.

Vorteile: Records and Maintains safe Data, files and other purchase related information. Easy to access all vendor`s profile to see previous purchases as well as an outstanding or paid invoices to verify.

Nachteile: Slow Speed, Sometimes only, overall is ok.

jonas

Bewertet am 9.10.2018
Sally T.
server
Essen & Trinken, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: this is my absolute favorite software to use. it has the most efficient on screen use and administrator access is easy to navigate

Nachteile: sometimes we have bugs and issues with certain updates with the computers

Tough to navigate

Bewertet am 13.3.2019
Katherine D.
Food and beverage manager
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Has many functions to offer a full service club

Nachteile: Very hard to navigate in admin when adding items, changing prices etc