Oracle CX

Oracle CX Bewertungen

von Oracle

Could not be happier with Oracle CX

Bewertet am 19.3.2019
Samuel R.
Community Manager - https://saturn.network
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very positive, have loved every minute of working on Oracle CX.

Vorteile: Amazing powerful tool that makes CX and CRM management so simple and easy to use in any company of any size.

Nachteile: Daunting interface when you first launch Oracle, but you quickly overcome this.

Smart, Quick and Simple Retail Solution.

Bewertet am 24.5.2019
Daniel O.
Retail Manager
Einzelhandel, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Deeper look into our business. Great for tracking inventory, building customer profiles, and easy to use!

Vorteile: Oracle CX retail solutions has brought our company a much smarter, comprehensive, and cutting edge look into our business. Easy to explain to team members, great for looking into inventory, and automatic promotions on transactions are just a few of the perks of Oracle.

Nachteile: There are some occasions that there are some hiccups with starting up the software, but it usually is an easy fix.

Oracle CX - Sales Cloud. Efficient product and easy to adapt.

Bewertet am 23.3.2018
Daniel P.
Consultor de BPM
501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Oracle CX - Sales Cloud. Manage a complete sales system, be it small, medium or large. The strength of Oracle CX-Sales Cloud is remarkable, since it has a pre-established configuration of the basic and intermediate aspects of the sales mechanism and the supply of services.

Vorteile: Oracle CX - Sales Cloud is a product that provides a great facility to establish a complete program of sales and CRM. Adapted to any company dedicated to the supply of services and sales, provides technical support to the efficient and quality user.
At the interface level, it provides a complete visualization of the components with a nice and intuitive design. Its cost is high, since it is a product of Oracle and for this and other reasons its cost is high, but it can still be acquired without a greater risk of loss of investment.

Nachteile: Oracle CX - Sales Cloud offers few options to modify; In turn, it does not allow access to more advanced configuration functions. It allows you to choose visual themes, the limit is that you can only choose the available ones. The internal CRM of Oracle CX - Sales Cloud does not allow managing a volume of detailed information, it simply provides tools for a segmented and generalized administration.

Oracle CX is a great CRM package

Bewertet am 22.10.2019
Jesse T.
Remote Customer Service Representative
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My overall experience with Oracle CX has been okay so far. We used it at work and it made handling customer calls easy since you could document and have a list of past interactions as well.

Vorteile: It's easy to use, the menus are self-explanatory, the software has lots of features all information is contained in one program

Nachteile: The program seems to crash on occasion, and it can run slow at times but other than that I don't have any other issues with it.

Good tool for the administration of clients with potential sales.

Bewertet am 12.6.2018
Verifizierter Rezensent
Consultor SOA Junior
501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Simple administration on the functional safety of users, easy creation of reports, and workspaces that allow agents to view incidents of reported cases.

Vorteile: Good ease of use at the console level, the creation of profiles and administration of user accounts is one of the main benefits of this oracle tool

Nachteile: This tool has little documentation in the market, in addition to functionalities that in other softwares turn out to be easier to perform, such as its syntax in its native code.

Lots it can do

Bewertet am 21.12.2018
Perry G.
Owner
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Oracle CX is a great product for interacting with our customers, giving them a good face of our company. It has lots of reports and lots of powerful tools to use. It helps up deploy our new software to everyone seamlessly, and provides a good customer interface

Nachteile: It is really complex to use, customer support is pretty hard to understand and follow directions. They need better hand holding and better answers to the issues that my staff brings up.

Great experience

Bewertet am 6.10.2017
Deepak S.
Assistant Engineer
Tiefbau, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great platform

Vorteile: Real-time insight into employee information.
Supported more rapid HR decisions by gathering all the records into Oracle Human Capital Management Cloud.
Managed to increase process efficiency.

Nachteile: I feel it can be improved upon by giving more flexibility and customization to cater to organizations' needs.
Can focus on legal and statutory aspect at regional level.

Bewertet am 21.10.2018
Amar M.
Director
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertet am 2.5.2018
Marta O.
Database Administrator
Internet, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertet am 20.4.2016
Javier M.
Sales Consultant
Informationstechnologie & -dienste, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Excellent CX Software

Bewertet am 17.4.2018
Verifizierter Rezensent
Solutions Architect | BPM/SOA/EAI
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It allows to connect customers interactions with brands easily not matter which channel the customer used to interact with the business.

Nachteile: It doesn't let you customize so you end up using a lot of out of the box functions but it's really dificult when you need an specific function for your business.