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Über Stripe

Stripe macht es deinem Unternehmen leicht, sofort online mit dem Erfassen von Kreditkarten zu beginnen. Kein Händlerkonto oder Gateway erforderlich.

Erfahre mehr über Stripe

Vorteile:

I have been using Stripe for over 5 years and when I needed to update my legal documents due to a marriage, the customer service agents were amazing to work with.

Nachteile:

They can ruin your buiness and refund customers for no reason at all check comments all of the web Im not the only business they did this to.

Bewertungen zu Stripe

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Weiterempfehlungsquote

8,6/10

Stripe hat eine Gesamtbewertung von 4,6 von 5 Sternen basierend auf 3.075 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Sandra
Founder
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

So easy to use, great for small businesses

4,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Einfach und effektiv: Warum Unternehmen auf Stripe setzen sollten

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Für mich ist Stripe nach wie vor der online Zahlungsanbieter, wenn es um die Bezahlung mit Kreditkarten auf Websites und Online Shops geht.

Vorteile:

Am besten gefällt mir die benutzerfreundliche Oberfläche, die eine nahtlose Zahlungsabwicklung ermöglicht. Dann überzeugt Stripe auch mit seinen transparenten Gebührenstrukturen, die für mich keine versteckten Kosten beinhalteten. Für mich war es ganz besonders wichtig, dass Stripe eine schnelle Integration in Websites und Apps ermöglicht.

Nachteile:

Da ich Stripe bereits seit Jahren nutze und auch weiterhin nutzen werde, gibt es kaum Nachteile aus meiner Sicht. Es kann gut möglich sein, dass Nutzer die als relativ hoch empfundenen Gebühren kritisieren, insbesondere im Vergleich zu anderen Zahlungsanbietern.

In Betracht gezogene Alternativen: Klarna, PayPal und Digistore24

Gründe für den Wechsel zu Stripe: Durch die einfache und unkomplizierte Möglichkeit Stripe in Websites, Online-Shops und Funnel zu integrieren.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Zeitdieb statt digitaler Helfer

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Ein digitales Zahlungsanbieter sollte aus meiner Ansicht als Nutzer (Unternehmerin) einfach in der Anwendung sein mit geringen Aufwänden für möglichst durchgängige Prozesse. Doch es gibt durchgängigen Prozesse, die Bank Anbindung funktioniert nicht, wie vieles.Die Rechnungserstellung wird versprochen, aber der Prozess wird weder im System gezeigt, noch im Tutorial. Wie soll das ohne Anleitung klappen? Gar nicht, bin frustriert.Das Tool nervt, weil es riesige Aufwände in der Administration verlangt und viele Blockaden durch Fehlermeldungen produziert, die den Prozess nicht zum Abschluss bringen.Der Mail Support kann angeblich nicht helfen, weil er nicht in die Anwendung schauen kann. So einen Quatsch habe ich nicht noch nie gehört - von einem angeblich digitalen Vorreiter.Der telefonische Support ist in den USA und kann auch nicht helfen.Kundenzentrierung und Kundenservice geht anders.Bei Hubspot wird im Chat zumeist direkt im Echtzeit-Chat die Frage beantwortet.Sonst per Mail mit einer Video-Aufnahme.Warum hat Stripe einen altmodischen nicht digitalen und nicht funktionieren Support?Das Unternehmen macht jede Menge Gewinn, investiert aber nicht gute Kundenerlebnisse.Unbedingt meiden und weitersagen.

Vorteile:

Zahlungen digital abwickelnPreis-Leistungsverhältnis

Nachteile:

Zu großer Aufwand in der Administration. Keine Hilfe durch SupportZu viele Blockaden im Ablauf

Florian
Inhaber in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Kreditkartenzahlungen einfach und unkompliziert durchführen

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Stripe ist für unseren Alltag wichtig, um Buchungen über unsere Website oder Upsells schnell und einfach per Kreditkarte zahlen zu können. Dies funktioniert einfach und zuverlässig.

Vorteile:

Gute Integration in unsere Tools in denen der Verkauf der Leistungen stattfindet, einfache Erstellung von Zahlungslinks

Nachteile:

Backend extrem undurchsichtig, kompliziert, weitere Zahlungsmethoden einzubinden

In Betracht gezogene Alternativen: CopeCart

Gründe für den Wechsel zu Stripe: Weil das Alternativprodukt keine Integration zu unseren Tools hatte

Arash
Arash
CEO in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Unglaublich schlechter Service

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Die einfache Einrichtung und die transparente Preisgestaltung.

Nachteile:

Der Service ist leider ungenügend. Wenn man keinen Ansprechpartner braucht, ist alles gut. Wenn jedoch ein Problem da ist, muss alles für Wochen stillgelegt werden. Solche Verluste kann man sich sparen. Ich war mit Stripe technisch sehr zufrieden. Leider hat der Service jegliches Vertrauen zerstört. Unsere Kunden müssen gerade über einem Monat auf Ihre Rückzahlung warten, da übe Stripe keine ansprechpartner da sind. Nachdem alles telefonisch dann besprochen wurde, wurde die Auszahlung weiterhin nicht geleistet. Ich werde die Angelegenheit nun an einen Anwalt weitergeben.

Heiko
CFO in Deutschland
Informationsdienst, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Modernes Toolset für alles rund um Abrechnung und Payment

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Top Paymentlösung die einfach aufzusetzen und zu Integrieren ist. Schnittstellen funktionieren zuverlääsig.

Vorteile:

Kundenorientierte moderne zuverlässige Lösung, die einfach zu implementieren ist. Es kommen immer wieder Verbesserungen.

Nachteile:

Der Preis ist eher im oberen Segment. Könnte manchmal mehr deutsche Besonderheiten berücksichtigen.

Malte
Online-Marketing Manager in Deutschland
Design, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Gutes Programm aber nicht immer geeignet

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Schöne Benutzeroberfläche zum Verwalten der Zahlungen, Rechnungen und Abonnements. In jede Anwendung integrierbar.

Nachteile:

Oftmals Probleme bei Einbindung der Schnittstelle in den Shop, Recht hohe Gebühren.

Christian
Inhaber in Deutschland
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Umgang mit Kunden ist wirklich Mist.

3,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Nach über einem Jahr Nutzung hat Stripe eine Prüfung durchgeführt. Bis dato gab es keine einzige Zahlungsanfechtung meiner Kunden. Stripe sagte nun, die Gefahr von Zahlungsanfechtungen sei bei uns sehr hoch. Sofort wurden Zahlungen gestoppt. Als Kunde hätte ich zumindest eine vorwarnung erwartet.

Vorteile:

Viele Zahlungsmöglichkeiten. Zahlungen tokenisiert. Wiederkehrende Zahlungen möglich.

Nachteile:

Buchhaltung ist schwierig, da Auszahlungen Rechnungen nicht einfach zuzuordnen sind.

Mathias
Geschaeftsfuehrer in Deutschland
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Enttäuschung pur..... danke für verlorene Zeit

2,0 vor 7 Monaten

Kommentare: nur für junge, des englischen mächtigen, Personen geeignet. Das ist schade...

Vorteile:

gar nix mehr, es ist einfach nur nervend, etwas flasch eingegebenes zu korrigieren, eine Löschung praktisch unmöglich

Nachteile:

Support nicht in heimatlicher Sprache (hier deutsch), Löschung nicht machbar ohne Hilfe.

Liyao
Gastronom in Niederlande
Restaurants, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Keine Auszahlungen mehr beim Stripe Payments /Sides Pay/SimplyDelivery

1,0 letztes Jahr

Kommentare: Verbrecher. Horror. Das Ende für Unternehmer und Start Ups.

Vorteile:

Das Zahlungsgerät sieht modern aus wie ein Handy

Nachteile:

Dass die Auszahlung nach 4 Wochen noch immer nicht erfolgt ist durch Stripe Payments. Mehr als 11.000,-Euro werden nicht ausgezahlt, sogar nach endlosen Mails, Telefonate und Support Kontakten.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Top Empfehlungen

5,0 vor 11 Monaten

Vorteile:

Super einfache Integration in easy2. Meine absolute Empfehlung

Nachteile:

Gibt nichts was mir nicht gefällt. Zumindest noch nichts entdeckt.

Richard
IT in Österreich
Informationsdienst, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Zahlungsabwicklung für Webshops

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Bisher hat eigentlich alles ganz gut gepasst. Ein paar Übersichten sind dabei nicht ganz optimal, aber ansonsten macht die Zahlungsabwicklung damit Spaß!

Nachteile:

Hatte dazwischen ein Problem mit der Verbindung zu meiner Website, funktionierte aber wieder nach einem Update.

Mayank
Mayank
Aspiring Enginner and Entrepreneur in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Schreiben & Editieren, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Stripe: Empowering Businesses with Secure, Seamless Payment Processing

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: My overall experience with Stripe has been overwhelmingly positive. The platform offers an intuitive user interface, comprehensive features, and reliable payment processing capabilities. The integration process was smooth, and Stripe's documentation and support resources were helpful in resolving any issues that arose. Overall, Stripe has provided a seamless and efficient payment solution for my needs. But as i said the i didn't like its fee structure so yeah that's all.

Vorteile:

What I like most about Stripe is its user-friendly interface and making payment processing seamless and efficient for businesses of all sizes with all the required features and Data security.

Nachteile:

One downside of using Stripe which i think is its fee structure, which might be considered slightly higher compared to some other payment processing platforms, especially for smaller businesses (not with the multi billion dollar company )with lower transaction volumes.

Whitney
Owner in USA
Konsumgüter, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Stripe is the Payment Processor To Fit Any Business Needs

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

The various feature embedded in Stripe for multiple different payment option capabilities is phenomenal. They have detailed outline of payment intents to look back at immediately should there be a problem with a debit or credit card that was ran for payment and they have security detection on transactions that don't feel genuine especially if running it manually. I love it. You also have the ability to send out invoices and payment links to customers saving the hassle of leaving their own home for a phone in order to deliver gifts to family/friends from miles away!

Nachteile:

The only cons is the whole Ruby Gem and developer code setup if you don't know how to implement this on your own website you're building or even in your own cloud server or network server. It takes alot of research and how-to articles to read to start learning it as you go and if you're a beginner thats unfamiliar with command line basics and a terminal to launch from then you're in trouble! Ha!Ha!

In Betracht gezogene Alternativen: PayPal und Wave

Warum Stripe gewählt wurde: Square has a tendency to just freeze accounts and not even allow legitimate appeal of the decision and they do so without warning. If you have money in the account when they do decide to just cut you off they hold onto it for at least 180 days if I remember correctly and there is nothing you can do about it. That's unacceptable.

Zuvor genutzte Software: Square Payments

Gründe für den Wechsel zu Stripe: For the same reason I chose Stripe over Square.... they have the same bad habit of freezing accounts just on a whim with no notice and keep business owners from revenue just because they can and are in no hurry to allow you access to your funds even if proven legitimate long before they'll release their hold on them.

Cameron
Owner in USA
Öffentliche Sicherheit, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

beware of Stripe and fees not being transparent

1,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I would not reccommend I would say stay away and use anything else

Vorteile:

it processes cards fine but it is not good

Nachteile:

deceptive practices and raising fees constantly

In Betracht gezogene Alternativen: QuickBooks Online

Gründe für den Wechsel zu Stripe: I thought it was better but I am canceling and migrating data

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I really like Stripe

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Stripe has been very useful in my business to receive payment from customers all over the world. I also like that they have implemented faster payouts

Vorteile:

I like that you can use Stripe to take debit and credit card payments and the charges are not as high as some other payment platforms. It is also easy to set up.

Nachteile:

Some of the functionality seems clunky, especially for recurring payments. You have to manually set the end date.

Peter
Director in UK
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to Use Payment Processing

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I am very pleased with Stripe and the reports function is very good

Vorteile:

Its very easy to use No setup fees, monthly fees, or hidden fees.

Nachteile:

I do not have any negative views on Stripe

Abby
Author in USA
Alternative Medizin, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Stripe is a brilliant way to receive payments

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I'm really happy with Stripe and I highly recommend it to everyone.

Vorteile:

It's easy for people to use and their customer service was helpful.

Nachteile:

The only con I experienced was that Stripe asked me to put in a person's email, when they buy my book, and the emails aren't readily visible. As soon as I asked Customer Support, they were able to get back to me with that information

Jason
Jason
Director in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Very disappointed

1,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Abysmal. The customer support is appalling.

Vorteile:

In theory this was supposed to be a convenient and cost-effective alternative to getting paid via PayPal.

Nachteile:

Within a week of receiving payments I was locked out of my account and almost a week later I still haven't been given access. Customer service is conspicuous for its absence and I have no idea when I will have access to my funds.

Chima
Founder in UK
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Industry standard for payment process8

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Stripe does what it was setup to do. Help you receive money securely. I've never had problems getting paid or withdrawing from the platform.

Nachteile:

The only issue I have with them is that they threaten to shutdown our nonprofit account at least once a year, the last one which was only just resolved this week.

In Betracht gezogene Alternativen: PayPal

Laura
Co-Founder in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good rates for credit card processing

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Great rates for processing payments - very fair and transparent and user friendly.

Nachteile:

Integration with shopify is not free there is an extra fee added on but shopify adds the fee on so it isn't stripe's fault but still inconvenient.

simon
Manager in UK
Bekleidung & Mode, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Software for Web

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: really happy wont be looking elsewhere unless something happens

Vorteile:

Simple to use and setup, no real training needed, staff are happy using it

Nachteile:

costs could be better however features overweigh this

Shane
Founder & Owner in USA
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Payment processing to suit your needs

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Originally, we were looking to implement metered subscriptions for our SaaS offering, and we needed something that would integrate with a solution for WordPress. Stripe had exactly what we needed, and has continued to be our preferred payments solution for any new services we offer.

Vorteile:

The flexibility of Stripe is enormous. Every little detail can be customized (or not), as your business needs dictate. The documentation and testing environments are extremely developer-friendly, the docs even include real examples from your activity in the testing environment. With all that, it's not difficult to get up and going with all the various implementations available. For the simplest use, signup, grab your keys, and plugin them into your e-commerce software.

Nachteile:

This was so much easier than working with PayPal, I really can't think of anything negative. But perhaps something I like "least"? That would probably be the settings section for tweaking things like payment receipts, logos, colors, etc. Seems I have to go hunting a bit to find just what I'm looking for, though it doesn't take long, and once you have it setup, it's not like you'll have to change the settings often.

Nayeli
Nayeli
Designer Developer Educator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Design, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Daily business necessity that makes my business run smoother

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Not only is their system intuitive, but the customer service agents ACTUALLY like to help you! No fake smiles over the phone or loud exhaling and strained voices. You know which ones I mean ---- the kind you get from employees that don't like their job and it feels like it is a burden to help you. Yeah ---- NEVER have I experienced this with Stripe. They have a beautiful online system, they have happy employees ---- that can only mean Stripe really knows how to stay in business. And THAT is very important for my business because I use them on a daily basis. I love the way I can integrate Stripe onto many online applications for my business --- and continue to have 1 account to manage it all. I love that I can be added as a contributor to other Stripe accounts and access them via 1 single dashboard without needing to login again. Not only does this help me run my business but I am also able to offer custom coding services to others who have Stripe accounts that are trying to implement custom payments on their Wix sites via coding. I love the product and subscriptions payments --- I am able to easily integrate with programs that use my custom Stripe product page for payments so my branding stays consistent. I love that I can have instant pay out or 1 day pay out. I just love Stripe all around and I recommend it to anyone.

Vorteile:

I love how easy the onboarding process was. The dashboard is so intuitive, modern and sleek. When you forget to do something, the notifications remind you of any missing steps you need to complete. I have been using Stripe for over 5 years and when I needed to update my legal documents due to a marriage, the customer service agents were amazing to work with. It went a lot faster than working with the bank! It was very convenient to receive document upload links via text and email. I was blown away that the customer service agent that I was speaking to over the phone was instantly seeing all the documentation I was uploading ---- so he was able to expedite the auditing & approval right away!

Nachteile:

It would be amazing if they would update their mobile app so I can do more on the go. Now with longer wait times at doctors offices --- or traffic jams or on the road ---- it would be great if I could do more from my phone instead of having to log into a laptop. I want to be able to create a client via the Stripe mobile app. I would like to check on my Capital loan. I would like to cancel an invoice via the app or basically manage the basics from my cell phone. Currently the main purpose of the phone is to view transactions, and that's it.

In Betracht gezogene Alternativen: Square Payments

Warum Stripe gewählt wurde: Because Wells Fargo had high fee rates and they did not integrate easily with other online apps. Not to mention, their customer support is horrendous.

Gründe für den Wechsel zu Stripe: I didn't like the Square dashboard. I don't have physical products so I had not use for their POS system. They do not integrate easily with other online applications. They don't have an easy API to integrate. It does not integrate with Wix for subscription products. And their customer service was less than helpful when trying to engage with them before onboarding.

Erik
Erik
Developer/Consultant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Stripe is a GO-TO payment processor for SMBs

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Stripe has enabled first class payment processing for our organization and the organizations we’ve implemented it for.

Vorteile:

Stripe is everything that people love about PayPal with everything a payment processing system needs to feel professional and high end to the end user. If you are using Squarespace or Woocommerce, Stripe is so easy to implement that you don’t even need development knowledge to implement it. Payment processing rates are fair and instant payout options are huge for businesses that are just starting out.

Nachteile:

There’s really no con to Stripe. It’s definitely something that requires some development knowledge to implement it. but because of how easy it is for developers… Stripe has so much third-party support so you’re likely able to find a free implementation method for your platform.

In Betracht gezogene Alternativen: authorize.net

Warum Stripe gewählt wurde: It allowed us to create subscriptions and other advanced payment processing options that we needed to impment

Zuvor genutzte Software: PayPal, Square Payments und Clover

Gründe für den Wechsel zu Stripe: The fact that there is no monthly charge to use the payment system is ideal for small businesses that we have implemented Stripe for.

Abele
Owner in Singapur
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Our preferred payment processing company

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: From the day we started using Stripe, they have been an absolute joy to work with. Through the available (externally developed) payment plugins, accepting debit and credit card payments securely through our site has been a breeze. The account was up and running in no time with minimal manual steps. Never have we had any restrictions placed on our account because Stripe saw an officially licensed product as a potential case of trademark infringement, nor have they ever asked us for invoices from our suppliers. Yes, these are the kind of things our friendly PayPal does do. So often have we found our account restricted for some bogus reason. Not with Stripe. Stripe does what it needs to do and does it better than anyone. Do you know highly advanced customizations to restrict certain payments? You can set up clear and easy to understand rules. If you want detailed insight into a payment to judge whether the transaction is safe, you can see every single detail (bar the full credit card number of course) for every transaction. If Stripe were to develop better payment integrations for different platforms that offer the latest features and if they would waive refund fees for all customers, Stripe would get a 10/10 from us. We hope that we will be able to use Stripe for many years to come.

Vorteile:

Stripe is supported around the world and is customized for many regions, offerring localized payment options and on top of all that is affordable, professional, safe and secure. What more could you want from a payment processing company? Stripe's backend is simple enough for a beginning customer, but offers advanced functionality for those that require it.

Nachteile:

No in-house developers that manage the systems integrations options such as Woocommerce integration. As a result, you are dependent on external third party developers to integrate new functionality or manage customer integration issues. Although Stripe does have a plugin listed, the plugin is incompatible with many installations and does not offer the latest features that are available through their API. Additionally, if you're not on their legacy plan, refunds are very expensive (you will not get your payment fees back). Stripe should offer a lower-cost refund option such as a flat $0.50 fee per refund to help small struggling businesses.

In Betracht gezogene Alternativen: Square Payments

Warum Stripe gewählt wurde: PayPal was unable to manage fraudulent transactions and frequently restricts accounts and payments, requesting for "additional information". Their system is overzealous in flagging potentially risky transactions, only to create trouble for their users. On top of that, they are restrictive in functionality and their customer service is uncooperative.

Zuvor genutzte Software: PayPal

Gründe für den Wechsel zu Stripe: Square is not supported in many countries and many other payment methods only support payments in USD. Stripe was able to meet all our needs and far exceed them, making them the best in the business.