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Deutschland Lokales Produkt

Beds24 Erfahrungen

4,8 (95) Eine Bewertung schreiben Deutschland Lokales Produkt

Über Beds24

Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.

Erfahre mehr über Beds24

Vorteile:

I can manage my properties, prices and calendar all in one place. Connecting to the OTAs helps ensure that I keep my calendar upto date.

Nachteile:

It can seem intimidating at first. I almost considered dropping it.

Bewertungen zu Beds24

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Weiterempfehlungsquote

9,0/10

Beds24 hat eine Gesamtbewertung von 4,8 von 5 Sternen basierend auf 95 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (95)

Heiko
Owner in Deutschland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sehr leistungsfähiges PMS und Channelmanagement

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Tolles Produkt mit gutem Service.

Vorteile:

Ich nutze beds24 sowohl als Vermittler von Ferienhäusern sowie ebenso als Vermieter. Das Buchungssystem und Channelmanagement ist sehr flexibel und hat sehr viele Möglichkeiten das System für die eigenen Bedürfnisse zu konfigurieren. Die Automatisierung von wichtigen Prozessen und Abläufen und der Kommunikation mit den Feriengästen wird sehr vereinfacht und ermöglicht Unternehmenswachstum und Zeiteinsparungen.

Nachteile:

Die vielen Möglichkeiten führen dazu, das man aufpassen muss sich nicht in den Möglichkeiten zu verlieren. Eigentlich ein Vorteil, aber es kann dazu führen das man den roten Faden verlieren kann.

Andreas
Berater in Deutschland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Kein Service, kein Telefon, kein Live chat. Reinstes Chaos. Wie es aussieht was für Bastler

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Die Seite sah zwar interessant aus aber die Arbeitsweise ist ingesamt unprofessionell. Erst wurden alle Accounts blockiert, 12 Stunden später 80% der Accounts freigegeben mit falschen und unvollständigen Preisen. Wenn ich es nicht durch prüfen zwischendurch entdeckt und jemand gebucht hätte, wäre das Fiasko komplett gewesen. Es kommt auch einem so vor, als ob KI und nicht Menschen die Mails (Tickets) beantworten, da auf die Problematik nicht eingegangen wird, sondern in jeder 2. Antwort auf die vermittelnde Plattform geschoben wird.

Vorteile:

Eine Integration in bestehende Prozesse war bisher nicht möglich, da die Software fehleranfällig ist. Es werden Synchronisationsfehler angezeigt, Daten nur teilweise übertragen. Vorteil erschließt sich mir bis jetzt nicht. Aber schlecht ist das alle bisherigen Buchungen und Kalender blockiert werden anstatt zu synchronisieren. Gerade jetzt kurz vor den Feiertagen besonders ärgerlich.

Nachteile:

Es gibt keinen telefonischen Support. Bei der Übertragung von booking.com sind alle Preise und Verfügbarkeiten verschwunden. Alle accounts bei booking.com wurden seitens des Channel Managers gesperrt und seit Stunden nicht wieder freigegeben. Eine Wiederherstellung der Daten wurde zugesichert per Ticket (einzigste Kommunikationsform, welche sehr schleppend und zeitlich verzögert läuft) aber ist bis heute nicht erfolgt. Bei wiederholter Anfrage wird auf erneute Eingabe der Daten verwiesen.

Antwort von Beds24.com

vor 4 Jahren

We are sorry you had problems and can understand your anger. When you reported your issue we got in touch with Booking.com who confirmed: 1. Your properties were part of an experimental on-boarding process which cuts out the step were you confirm the connection before Booking.com removes prices and availability from their system. 2. Booking.com was not able to restore your data. We never had your data and never told you that we could restore it. We informed you about this straight away and also explained to you that you need to set prices in Beds24 so we can send them to Booking.com to replace the prices they deleted. It is normal and documented that after the connection with a channel manager is confirmed Booking expects the prices and availability to be send from the channel manager. You never entered all your prices in Beds24 which caused what you describe as "blocked" and incomplete". All your tickets (ex. some of the many duplicates you sent) were answered timely.

Jean
Geschäftsführer in Deutschland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Benutzerfreundlich - unendliche Möglichkeiten - tadellose Unterstützung - kein 08/15 Produkt

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Ich habe einen schnellen Gesamtüberblick über meine Buchungen samt Zahlungen.

Vorteile:

Ich benutze beds24 seit über 5 Jahren und ich bin immer noch fasziniert von den Möglichkeiten, die diese Software anbietet, da diese kein 08/15 Produkt ist. Es gibt sooo viele Elemente und es kommen immer wieder neue, so dass man mehr Lust bekommt sich damit zu beschäftigen. Ich kann alles einwandfrei verwalten (Preise und Verfügbarkeiten , keine Doppelbuchungen, Schnittstellen, Automation, Angebote, Rechnungen, Voucher, Berichte...usw). Seit ich diese Software verwende, ist meine Arbeit Kinderleicht geworden. Allerdings muss man am Anfang Zeit investieren, wenn man viele features verwenden möchte. Zu diesem Punkt braucht man eine unkomplizierte support Hilfe, die man bei beds24 mit Sicherheit bekommt. Als letztes möchte ich noch erwähnen, dass der Preis-Leistung-Verhältnis der beste mit Abstand war und ist.

Nachteile:

Am Anfang bekommt man den Eindruck, dass es eine komplizierte Software ist, was man aber sehr schnell feststellt, dass es nicht ist.

Claudia
Geschäftsführerin in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nie mehr ohne

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Ich liebe dieses Programm. Wir haben eine kleine Pension mit 15 Zimmern und haben viele Jahre die üblichen stationären Programme genutzt. Vor 4 Jahren habe ich wegen des integrierten Channelmanagers begonnen, beds24 zu nutzen. Zuerst nur testweise und, weil ich nicht wusste, ob der Import über Portale wirklich so reibungslos funktioniert, parallel zum Hotelprogramm. Nach einem Jahr bin ich dann komplett umgestiegen und nutze beds24 inzwischen als einziges Verwaltungsprogramm. Es gibt scheinbar nichts, was dieses Programm nicht kann (man muss sich eben erst etwas einarbeiten): Zimmerverwaltung, Rechnungen, automatisierte, terminierte Gästekorrespondenz, automatische Preisanpassungen, Channels, Bilder... Statistiken, Berichte, Zahlungsabwicklungen etc. p.p. .... alles direkt online und für mich von überall nutzbar, auch am Handy, wenns mal sein muss. Ich bin äußerst zufrieden. Wenn mal etwas nicht klappt, ist der Support sehr schnell und kompetent.

Vorteile:

Beds24 bietet alles, was man braucht, um Prozesse zu automatisieren und den Überblick zu behalten.

Nachteile:

Manchmal ist die Oberfläche für Ungeübte etwas unübersichtlich. Aber man findet sich intuitiv schnell ein.

Clemens
Inhaber in Österreich
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Gibt es einen Developer, der mir beim Einrichten helfen kann?

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Schaut gut aus und kann viel, für mich aber schwierig einzurichten.

Nachteile:

Ist für mich nicht möglich, alle Formulare, etc. einzurichten.

Antwort von Beds24.com

vor 3 Jahren

Hello Clemens, Thank you for your review. You do not need a developer to set Beds24 up. We provide a detailed documentation, videos and also offer webinars. If you are stuck please start a support ticket from the SUPPORT button in your Beds24 account so our support team can assist you.

Nik
Nik
Founder in Griechenland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent all-around software!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I manage a large number of short-term rentals on different OTAs and Beds24 has really helped me to automate a lot of things that were otherwise managed manually. This has saved me a lot of time and has made my day to day tasks very easy to manage and at a very low price!

Vorteile:

I own a property management company that fully manages a number of short-term rentals. Beds24 is a very cheap and all-around product that offers practically everything you might need, combining the functionality of a PMS and a Channel Manager. For these reasons, I chose this piece of software over others. It might have an outdated interface compared to similar products on the market but they have recently updated the UI and they are constantly updating its functionality and features.

Nachteile:

This is a DIY solution, which means that you have to do a lot of reading and at some point, I thought of giving up since there are solutions out there that are so much easier to work with compared to Beds24. That said, their wiki is a fantastic source of info and their customer support is very quick to answer all your questions. Once you get to know its capabilities properly and how it works, then you will have gained invaluable knowledge which will make everything a piece of cake.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Power, Reliability, Flexibility

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have unified our platforms, cut our admin time dramatically, streamlined processes and increased direct business as a result of having B24. Its a powerful engine that it going to help the growth of the business.

Vorteile:

Beds24, unlike a lot of PMS platforms, does what it says it will, reliably, every time. This is crucial in our industry where guest expectations are high and failure is unacceptable. The level of API connectivity to OTA channels is way above the majority of the competitors and if you look on Booking.com you will see the reliability is in some case 15-20% above that of some of the big name platforms. The team at B24 are responsive to customer needs and make small and big enhancements to the system on an ongoing basis. The API is powerful and we have used it in a number of different circumstances now to enhance guest experience.

Nachteile:

The User Interface has a steep learning curve, but once you have it clear in your mind then it's fine. It may not be as beautiful as some, but I've learned the hard way and appreciate B24 reliability, scalability and functionality over pretty screens... I would like to see a native mobile app on IOS and Andriod as well as integration to additional pricing tools like Beyond Pricing and Wheelhouse.

Cliff
STR Owner in USA
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Complicated. Feature-rich. Dated.

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Looking for automation for a smaller, independently owned short term rental. For this purpose, Beds24 is overkill and more complicated than simply managing each channel independently. Wizards are simply pointing you to each set of dozens of options in settings, without any effort spent identifying which ones are essential versus nice to have versus completely inapplicable for specific use cases.

Vorteile:

Endless features/integrations. Low pricing versus competition.

Nachteile:

User interface is a train wreck. Classic legacy approach of throwing in the kitchen sink and not focusing on identifying differences in workflow between a 5k bed hotel chain and a smaller independent owner with a few STRs to manage. Might be good if you have a full-time IT team to setup, but its overkill, overcomplicated, and extremely dated in the user interface for smaller, < 100 unit STR owners. Once other services are integrated, it's challenging to determine if changes applied are even working since there's no "preview" option to see what if the integration is working. Ex: I use PriceLabs for dynamic pricing, went through integration steps, yet pricing inside of Beds24 never appears to pull in pricing as it does with direct channel integration. Additionally, Beds24 appears to be the exact same product as BookingAutomation.com, which just a different pricing strategy and website branding. This is disappointing and feels a bit misleading given they're positioned at completely different solutions, yet appear to be running on the same dated backend system.

Antwort von Beds24.com

vor 4 Jahren

Thank you for your review, I would just like to point out that PriceLabs push their prices to Beds24, they are not pulled. If the prices were not appearing either the integration was not complete or PriceLabs had nothing to push.

David
David
Director in Australien
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Simply the best PMS solution

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I love it. It does everything I want it to and I have total control of everything. With previous PMS's I have used, if there was an issue with, say one of my Airbnb listings, I would have to wait to raise a support ticket and get the PMS company to try and figure out the problem. With beds24, the tools to do that are at my disposal. 9 times out of 10 I'm able to fix a problem straight away myself. When I can't, the support are there within 24 hours (every time) to help. That being said, this is the most bug-free system I have used. So far the only issues which have come up have been of my making.

Vorteile:

The best feature of this product is the flexibility. Thanks to the auto action function, you can make the system do almost anything you want it to. In an age of increased efficiency and automation, this makes beds24 the ideal product. I'm still only just realising half of the things I can automate, meaning that as I continue using the product, I will be able to continue increasing my efficiencies. The next best, but very much related, characteristic is its ability to integrate with other systems. There's no point trying to be the best at everything. Beds24 gets the nuts and bolts perfect, then makes sure you can hook into other systems extremely easily to fine tune your total tech package.

Nachteile:

Because it is a completely DIY system, it can be quite daunting getting set-up. You have to figure out how to do everything by following the self-help guides. Having said that, you can pay for support sessions if you're finding it difficult. But I would say the only fault of the system is it may turn some people away for not knowing what they have to do. Get past that, and you're in for a wonderful reward.

Naina
Owner in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Epitome of 'value for money' Perfect for Airbnb hosts

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It has automated 90% of my work and now we have started adding more units

Vorteile:

Everything, Boy, can we customize stuff. Almost anything can be changed, added or created. Huge list of channel connections. Most complete set of wiki. Integrates with almost any kind of software you may need. I am in love with this software. There is just so much you can do. Automated messaging, Email templates, tagging reservations, zapier integration, google forms integration, you name it they have it. Connections with pricelabs, dynamic minimum stays, yield optimization. Much expensive software's are not capable of even delivering half of what they offer. These guys. The price is super cheap, I mean literally super cheap. It is an extreme value for money.

Nachteile:

This is more of a personal thing. I needed integration with my local major OTA called goibibo.com which I couldn't find in the huge list. Goibibo is really open to integrations and gives API access to almost anyone and everyone. I am sure this will change in the future. I even offered them a contact to get this done. Apart from this everything is 5 stars.

Anabell
Owner in UK
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good if you are a techie person

3,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I’m considering moving to another channel manager. I don’t mind paying extra for an easier experience as I don’t have a lot of time figuring things out while also managing our business.

Vorteile:

It integrates with other platforms that are important to us. It is much cheaper than other channel manager

Nachteile:

Not the easiest system to use. I work in an IT company but I still struggle and gets so frustrated when things go wrong and the support can only be contacted by email. They will send you a bunch of links to read with some sort of instructions that are so hard to understand, but will not help in actually fixing it for you. You are basically on your own. Go figure it out!

Ruben
CEO in Spanien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best value for money on the market

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I tried many different channel managers (which has been a hassle) but none could cope with our ever changing demands for new options, plug ins with different partners, etc. Beds just beats all of them, big time! Big fan!

Vorteile:

BEDS24 just has unlimited options for any solution you might be thinking of inside your accomodation business. Easy to understand and manage, and many layers to explore and improve your business with. Great amount of channels that are plug and play, ready to go, and at least as many third party software partners, payment providers, etc.

Nachteile:

No real cons, maybe the compared to other softwares the user friendlyness / layout / design seems a little harder to handle, but it´s just because of the many options there are

Mark
Marketing Director in UK
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Robust channel manager at excellent price point.

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: I really like Beds24. It’s helped us grow our business and the API options are very good. The price is great. Customer service is very good although this is done via a ticket system. There is no instant chat facility which allows the price to be kept quite low. Connections with other software and channels are very robust.

Vorteile:

Beds24 is extremely robust, versatile and a superb price point.

Nachteile:

The initial set up of Beds24 is quite clunky but if you persevere with it, it’s well worth the money.

Veronica Cecilia
Veronica Cecilia
Tourism Consultant in Chile
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best channel manager

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I manage all my customers b&b , tours , activities, rental all in one.
You don't have to purchase anything else.
You pay for your usage.
I highly recommend it!

Vorteile:

I'm a reseller and this software has a lot of features. Easy to set up and manage. Support it's on line. Intuitive. Adaptive and integrated with all application and platforms. You will improve timing . Tori's , activities, b&b. Everything all in one.

Nachteile:

Could be more accessible for Latin American payments. Like Mercado Pago.

Henri
Manager in Frankreich
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

EXTREMLY satisfy after many years of experience with Beds24

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Amazing experience :)

Vorteile:

You can do ANYTHING you want. There is no limit : )And if you found one they will go above and beyond to help you push it !

Nachteile:

You don't have that level of customization without a pinch of complexity but i set it up for oldish folks that us beds24 on a daily basis and never have any problem.

Anonymer Rezensent
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

民泊運営において使用すべきサービス

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: ー作業コストの大幅削減と経験と勘による仕事の撤廃を実現安価で導入できることにより、民泊運営業務で属人的であったことを、Beds24で自動化を実現できた。その結果、スタッフは人にしか出来ないサービスに集中する環境を作り上げることが可能となった。いまでは、在庫・予約管理にとどまらず、ダイナミックプライシングによる自動値付けなど、付帯サービスが増えたことにより、弊社ではそれが加速しつつある。民泊運営者には、手動で管理されている方もまだ多々おられるため、そのような方には、導入コスト(費用だけではない)が抑えられるBeds24のトライアルからぜひ始めてほしいと思う。

Vorteile:

サポート体制・メールだけで解決が可能・サポートアクションも痒いところ手が届いている導入が楽・トライアルできること・年間契約ではないため、いつでも解約できることアップデート・年々使用できるサービスが拡充している・追加オプションも安価であるので、取り組みやすいその他・ユーザー視点を理解している

Nachteile:

特段改善すべき点は現在は見当たらない旅館ホテルで販売するにあたり、接続できないotaが存在すること

Regine
CEO in Haiti
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I recommend Beds24

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I will keep using it ! I am satisfied

Vorteile:

Beds24 is very easy to use and helps keep track of all the reservations coming from different channels. Taking payments for customer reservation is easy and fast

Nachteile:

I wish the rate management would be more user friendly. And it would be amazing to have a better quality/user friendly picture management. Marketing tools / social media integration needs improvement.

Antwort von Beds24.com

vor 2 Jahren

We are glad to hear you are satisfied with our services. Thank you for your constructive feedback. An upgrade for our picture management is already on our development roadmap. Our aim is to offer our customers all available pricing options and the greatest possible flexibility for their pricing. We realise that this comes with complexity. However, we find that the advantage of price optimisation and the resulting opportunity to increase sales outweigh this. We do provide a facebook app for commission free direct bookings from facebook which is free to use for all Beds24 customers.

David
owner in Ungarn
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best channel manager

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Beds24 is not just a channel manager, but we use it for this purpose for many years. They maintain their part of the software continuously and they update their endpoints all the time.
The customer service is fast to reply and react and they are always very helpful.

Vorteile:

All possible channels are supported. The few ones that are not, can be worked around using their general iCAL import/export functions. Everything is easily configurable. Highly customizable widgets can be easily embedded in any webpage. Good documentation for every feature. High availability.

Nachteile:

The administration user interface is sometimes a bit difficult. But the setup on these pages are usually a one-time thing, so this is not a real problem for most admins.

Žiga
director in Slowenien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great service, amazing support

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Fantastic. amazing.

Vorteile:

It helps sell our apartments in Piran with ease, allows integrations with Wordpress, Stripe for payments and the channel managment has not let us down once. In 5 years of usage, we never had overbookings, any errors in pricing.

Nachteile:

Anything that seemed hard to implement, the support team assisted instantly, with short explanations not having to read through endless manuals.

Lisa
Manager in Irland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent support for non-technical people like myself

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very professional

Vorteile:

Beds24.com is excellent. I am not technically minded/computer orientated but the personal support from Iuri at Beds24.com makes my life so much easier when I need help updating prices and have other questions.

Nachteile:

Would prefer if it wasn't self - service. If you could just send an email explaining what you'd like to achieve and if the beds24.com team could do it for you even at a higher cost it would be worth it.

TIm
Sales & Marketing Manager in Frankreich
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

5-star service, 5-star support

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Its fairly complex to set up but this is because it does a lot and allows the user to configure everything you could possibly want to. As we come up with new innovative ideas for our sales operation, we find the Beds24 solution is already set up to handle them! A special mention too for the support team who are prompt, courteous and know their product very well. No irrelevant cut and paste responses from this team!

Nachteile:

Its a very minor point but the support management system doesnt work as well if you reply direct from the email it sends - you need to log in and reply in the ticketing system. Also adding images to support issues is cumbersome.

Yury
CEO, owner in Russland
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent soft

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Excellent functionality, flexibility and stability! Chanel Manager did not let you down - this is very important in the hospitality industry (who knows and understands what I mean)

Nachteile:

In the beginning it is difficult to figure it out on your own, but as a reward - flexibility and functionality!

Pascale
Manager in Guadeloupe
Gewerbeimmobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Beds 24 : very powerful and flexible software.

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

What ever you want to set up, you will be able to do it. The customer service is always here to help. Whatever is the subject of your question. This answer will be there a few hours after you asked it. Suggestions to improve the software : I made one A dew hours it was done ! With thanks for my good idea The price is really lox compared to the other channel manager with numerous functions you will not be able to find in any other software.

Nachteile:

Thé old interface. Support only in English or german

Youri
Youri
Owner in Spanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great piece of online software + everything around it

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Beds24 has helped us a lot to work more efficient. In 7 years of using different PMS and channel managers Beds24 has been the best by far.

Vorteile:

- A lot of funtions - Very fast customer service - Extensive wiki where you can find almost everything - They keep getting better all the time

Nachteile:

I am obligated to leave 40 characters here but honestly don't have any con.

Sukomal
Owner in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Basic channel manager for small properties

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Good experience

Vorteile:

The Booking grid is an effective tool to manage bookings and inventory

Nachteile:

The integration problem can be a little tedious as you have to go through the online manual for any troubleshooting