RMS has been a customer of NetSupport 24-7 since 2006. We rely on its dependability daily.

Bewertet am 22.8.2017
Patrice P.
EDI Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Dependable/reliable, user friendly for us the Operator. We use the remote support daily and have had very few issues.

Nachteile: For remote support, if we could take out a few steps for the users to run on their system in order to allow us (the operator) access, that would be helpful.

NetSupport 24-7

Bewertet am 25.5.2019
Verifizierter Rezensent
Computer Engineer
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: With just an Internet connection, you can give instant remote support anywhere in the world,

Nachteile: it does not have audio transmission or is difficult to find.