Simple and user friendly

Bewertet am 29.12.2017
Gerson M.
IT Consultant
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy to use, that's always good when helpdesk personal is young

Vorteile: Thee web interface is accessible from multiple browsers and platforms . Also provides each operator with all the functionality and the tools needed.
The self-service mode provides a bit of help for technicians.

Nachteile: As any other helpdesk software, you need some time to configure. Not exclusive for this software, all are the same. You need a good planning stage and voila.

HelpDeskAdvanced

Bewertet am 27.1.2019
Verifizierter Rezensent
Agente servizio clienti
Outsourcing/Offshoring, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: HelpDeskAdvanced is very good for your job.

Nachteile: I don't like the fact it is not very user-friendly.