TeleVox Bewertungen

von West Corporation

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Durchschnittliche Bewertung

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    3,5/5

Über TeleVox

Cloud-based healthcare management system that helps users with patient engagement, appointment reminders and patient communications.

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Zeigt 2 Bewertungen

Alex C.
Director of Operations
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2018

"Simple and Easy Appointment Reminder System"

Vorteile: We have used Televox for years to remind patients of their upcoming appointments via automated voice calls. Customer support is very responsive when you would like to change something or if you experience technical difficulties. Patients can confirm or decline the appointment time by keying in a response. Emails are generated and sent to administrators when the necessary files are not uploaded to notify us that reminders were not done that day (validation tool).

Nachteile: Uploading system is a bit clunky and outdated. Televox added a text message option but it's not user friendly because it requires an opt in and it's not a true SMS message (it is delivered as an HTML).

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2018
Joe A.
Director Patient Services
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2019

"Don’t Get Left Behind!!"

Kommentare: Tele-Vox is an average tool to use for Reminders and Campaigns. The lack of improvement to their infrastructure is far behind industry.

Vorteile: The one thing I like about TeleVox is the ability of the system to transfer calls to someone in the office the office. This is a great feature when you launch a campaign.

Nachteile: The inability to have full two-way texting hurts our ability to communicate with our patients. The customer service is lacking. It can take over 24 hours to a week to get a response from any one!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.11.2019