Excellent from introduction to implementation. It was first rate.

Bewertet am 9.4.2018
Verifizierter Rezensent
Contact Center Industry Consultant
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Improved performance from front line agents as well as leadership who really have embraced the new tools.

Vorteile: Flexibility, ease of use and ability to train users quickly for use right out of the box. This application provides a way for Call Centers to become true Contact Centers. As a high quality Customer Experience steps to the forefront of business demands and requirements, this software tool gives me as a consultant a way to help clients boost their efficiency, overall Customer Satisfaction and, employee satisfaction. The better the customer experience is the better employees enjoy their job and they love when tools give them added tools that give them the ability to surprise customers.

Nachteile: Cost is always a concern. There is a steep learning curve to consider your team fully utilizing all of the features that this product delivers. You have to commit to it and make learning and using the system a priority. It provides a great deal of data output that can be useful if leadership is given the flexibility and time to review and use the data to improve performance.

The best way to measure and record your customer satisfaction

Bewertet am 18.12.2018
Bojan G.
Business Development Manager
Outsourcing/Offshoring, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: If you are a customer facing organization such as a hotel and struggle to deal with customer feedback, it's time to digitalise. Medallia is a great software for hotels, I've used it in 2 hotels and never had issue. Customer feedback was easily collected from customers through customizable surveys and the data ranked. It is important to train your front line to collect customers emails in order to get a higher respose rate and improve your NPS. Works with most of the CRM's.

Nachteile: No issue. Many reporting capabilities. I was very happy with the product.

Service agent reviews

Bewertet am 12.4.2019
Patricia P.
Office Manager
Finanzdienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I am able to sort survey responses according to user and identify areas of excellence & improvement opportunities. I like the function to respond with a customized thank you email.

Nachteile: Thumbs up functionality - if a user responds to a text with a "stop" message it automatically registers as a thumbs down, which is not always representative of their experience.

Robust reporting to keep a pulse on what the customer thinks.

Bewertet am 11.4.2018
Celexsy A.
District Marketing Manager, Higher Education
Einzelhandel
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Real-time data and dashboards from multiple administration views. Filtering to exact data is easy to navigate and information is easy to share.

Nachteile: There aren't many cons. This software gives pertinent real-time data that helps me drive business decisions. Targets are sometimes hard to reach and those targets must be strategized offline.

Customer feedback in full

Bewertet am 23.7.2019
Verifizierter Rezensent
Vp
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Fantastic on boarding and support

Vorteile: We needed more than surveyware and medallia is by far the most robust experience feedback platform we looked at. Really deep and broad insights and a few great insights!

Nachteile: Harder to set up but worth it. The support team is wonderful and responsive

Can get a little confusing

Bewertet am 12.9.2019
Verifizierter Rezensent
Accounting
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Lot's of information given when looking at surveys, very helpful

Nachteile: For a new user, not super user friendly. Lots of coding you need to know to read the info about the member to be able to answer.

Medallia Product Review

Bewertet am 16.7.2019
Jared M.
Digital Sales Specialist
Informationstechnologie & -dienste, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Medallia is very helpful in gauging how well a salesperson is actually performing with creating a quality buying experience for clients. At the end of the day the software is only as good as the quality of information users input into it, but the software itself does a nice job of creating a medium for feedback.

Vorteile: I liked that Medallia allows my clients to give feedback to me on how I handled them throughout the sales cycle, it gives me an actual score of how well I performed which I can use to improve future customer experiences.

Nachteile: The software is sometimes intimidating for me because most customers do not respond to the survey or get mad about being asked for feedback. Therefore only people who were really upset about the service they received respond extremely negatively and are not helpful with their feedback.

Simple Tool Great Results

Bewertet am 12.9.2019
Samuel P.
Digital Marketing Strategist
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: For a lot of industries, return on feedback is difficult. This tool has helped us increase that return.

Vorteile: It's really easy for users to request feedback from customers. The format is for the most part fool proof and self explanatory.

Nachteile: We've come across issues with having completed reviews feeding into our website. We've been having integration challenges for some time.

Above average enterprise customer experience tool

Bewertet am 2.5.2019
Verifizierter Rezensent
Human Resources Manager
Medienproduktion, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It was not the most intuitive software but also it was relatively easy to find the data I needed without a whole lot of training. We used it for internal and external surveys so that could get confusing at times but nice to have those in the same place for leaders.

Nachteile: This may be more due to how we used it and the amount of data I had access too but it could be challenging at time to sort through all the options to find what I needed. It was usually easier to bookmark the pages that had what I needed most often.

Medallia has been a revolutionary product for our company as a whole.

Bewertet am 22.11.2017
Heidi K.
Director of Operations
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: NPS score, rankings, an open platform for our members to give their honest feedback.

Vorteile: I love the fact that you can see your club versus other clubs. Being able to look at your rank really helps your team see where you fall in regards to other clubs across the nation. I also like how many reports you can get on your dashboard. Having a quick look helps you and your team be able to look back and see where you're falling in response to the things that you are implementing.

Nachteile: I wish that we had customizable options for the case processing function. I want to be able to remove aquatics section, kids club, etc. I want to add other items that are not on the list.

It is a great tool to hear what our members needs, still learning all the features that are offered.

Bewertet am 28.11.2017
Verifizierter Rezensent
Dance Instructor
Darstellende Künste
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We collect a lot of insights and data from our members using this.

Vorteile: The Reps are amazing and so helpful! There are a lot of functions built into Medallia. My company and I are working to learn everything it can do and show us. They break down a lot of data and really show us how to analyze what is happening in our clubs.

Personalize your Survey Campaigns

Bewertet am 28.1.2019
Verifizierter Rezensent
Associate Partner
Computer-Software, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I really like the ability to establish either relationship or deal review campaigns at the company or opportunity level. When you have such a large spread of potential recipients from procurement thru LOB executives, you really want to tailor the questions and experiences with them in mind.

Nachteile: What I really do not like about the NPS score, is that you require at least a good sample of 20 plus responses to the surveys to really start to calibrate the scoring model. Unfortunately, on some sales and relationship pursuits, there are barely three to five key client participants that you would want to survey with from the onset.

Customer experience survey tracking

Bewertet am 16.12.2018
Verifizierter Rezensent
Assistant Director of Aquatics
Gastgewerbe, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: * Ability to easily assign each review to an owner
* Dynamic searching and trending based on commonly used words in positive or negative reviews

Nachteile: Reporting is only based on buzzwords, there are no dynamic reports or filters

Customer Feedback

Bewertet am 18.8.2019
Robbin M.
Counselor
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very easy and smooth for businesses to use to ask customers about their experiences with their staff and their products.

Vorteile: Only one question was required to answer about my customer experience.

Nachteile: There were no additional questions to ask about my customer experience.

High Total Cost of Ownership

Bewertet am 21.2.2019
Verifizierter Rezensent
Enterprise Customer Experience NPS (Net Promoter Score) Lead
Telekommunikation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It just works once extensive setup is in place.

Nachteile: Very expensive to run. Medallia's model is based on maximising Medallia consultancy - even for simple things like adding new touchpoints, help requests, simple customisations. I prefer cloud based services that gives much more control to the customer.

I do not have much experience with this software but i have received great reviews from members.

Bewertet am 22.11.2017
Christopher M.
Sales Advisor
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It keeps the members and staff close. Also keeps us as a company on our A game making sure we are doing the best we can and giving the best experience we can to all members.

Nachteile: People are able to post what ever they want and too many negative statements are often allowed on this site that can be negative toward a new employee.

Great program

Bewertet am 24.7.2018
Jess B.
Manager
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: This is a great program to gain customers feedback from their experiences. We can also respond within this program as well!!

Nachteile: There are not many cons to this as it is a basic system where customers can share their feedback with us.

Medallia Review

Bewertet am 24.7.2019
Johnathan J.
Front Desk Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Visually appealing and easy to navigate.

Nachteile: Learning curve may be steep for first time users

Bewertet am 7.4.2016
Jonathan F.
Training Specialist
Internet, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis