Über Nuvolo

Nuvolo is a modern, Connected Workplace solution, Built on NOW. One platform for your FM, space, lease, project & sustainability needs.

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Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Nuvolo

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
3,5
Kundenservice
3,0
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Weiterempfehlungsquote

6/10

Nuvolo hat eine Gesamtbewertung von 3,8 von 5 Sternen basierend auf 4 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Rasmus bay K.
Digitalization and Documentation Lead in Dänemark
Hausmeisterservice, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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IWMS- Nuvolo Review

4,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

- Part of ServiceNow platform - IWMS, possibility to have different Facility areas in one system - Customization possibilities - User friendly - Technician mobile app with offline mode - Listens to customers and develops on the product/modules

Nachteile:

- System documentation - Missing end-user/customer mobile app - Different use of drawings in the system could be better

Dora S.
Database Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Nuvolo is good but not great

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: On the US side, Nuvolo support is very responsive and the communication is great. Unfortunately, our cases are usually assigned to employees who are overseas and the language issue can be very frustrating and time-consuming.

Vorteile:

Built on ServiceNow platform so is very flexible.

Nachteile:

Lack of understanding of our industry lead to over customization without fully understanding the downstream effects. Nuvolo provides good support, but this system needs several in-house support personnel who fully understand the product to manage/maintain/update constantly.

Nelson F.
Director, IT Security Governance, Risk and Compliance in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
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Review

3,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

That it runs on the ServiceNow platform.

Nachteile:

Requires a ServiceNow license to create reports. Support is slow.

Karli T.
Clinical Engineer in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Engineering Projects

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Has been positive so far with effective help from customer support.

Vorteile:

Seems to be best product for ease of use in the field. This is a limited field of options for CMMS software, but this one is the simplest and easiest to integrate, though a full-time endeavor.

Nachteile:

This still needs years of development to be as effective as it can be. There are many improvements to be made, but still the best option.