Über Planado

Planado is a field service management solution that helps businesses manage tasks, resource planning, scheduling, routing, and more.

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Vorteile:

Nicht verfügbar

Nachteile:

Nicht verfügbar

Bewertungen zu Planado

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Weiterempfehlungsquote

10/10

Planado hat eine Gesamtbewertung von 5 von 5 Sternen basierend auf 2 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Vlad T.
Vlad T.
Co-founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Really good tool for field services

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Planado allows us to improve communication with customers, streamline the work of field workers and save time on tasks. We're very excited to use it

Vorteile:

I like that I can conveniently track workers, keep automatic reports and, most valuable to me, notify the client when a specialist arrives, which saves a lot of time for our entire team.

Nachteile:

It's pretty simple to use and the first tool I have used like this, so I am happy so far.

Alex L.
Alex L.
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool to boost your field service!

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: We do have not that big field part in our business. But it is still important as it helps to establish good relationships with our b2b customers. So, all work that is done in the field should be of high-quality, and Planado very much helps us to achieve great results here.

Vorteile:

Checklists and flexible schedules are perfect. These features help us to maintain high quality of the work, and avoid lost revenues due to cancelled appointments. We can adapt rapidly and re-route our employees.

Nachteile:

For the integrations part I'd expect deeper bundling with the US-based accounting solutions like QuickBooks.