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Warum Capterra kostenlos ist
Unser Consumer Intelligence Suite, liefert unaufgeforderte Erkenntnisse, um die Effektivität von Entscheidungsprozessen zu verbessern. Erfahre mehr über KPI6
KPI6 ist eine Service-Software-Suite, die von Marken und Medienagenturen verwendet wird, um Verbraucher zu verstehen, ihre Bedürfnisse zu erkennen und Zielgruppensegmente zu definieren. Wir analysieren nutzergenerierte Inhalte wie Online-Rezensionen, social-/Web-Panels, digitale offene Daten, um die kritischen strategischen Erkenntnisse zu liefern, die ein Unternehmen für Innovationen, Chancenbewertung, strategische Planung, Segmentierung, kreative Entwicklung und media fortschritts strategie benötigt. Erfahre mehr über KPI6
KPI6 ist eine Service-Software-Suite, die von Marken und Medienagenturen verwendet wird, um Verbraucher zu verstehen, ihre Bedürfnisse zu erkennen und Zielgruppensegmente zu definieren. Wir...

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Entscheide dich für Grooper – verfügbare, zugängliche und transparente künstliche Intelligenz; konzipiert, um des Echtzeit-Verständnis von Daten zu integrieren.
Mit der Verarbeitung und Integration großer Mengen schwieriger Daten ermöglicht Grooper schnelle Innovation für Organisationen. Grooper, eine intelligente Plattform für die Integration von Dokumenten und digitalen Daten, wurde von einem Team von Entwickler*innen erstellt, die durch die Einschränkungen vorhandener Lösungen frustriert waren. Grooper nutzt patentierte und ausgefeilte Erfassungstechnologie, maschinelles Lernen, natürliche Sprachverarbeitung und erweiterte Bildverarbeitung. Grooper – verfügbare, zugängliche und transparente künstliche Intelligenz.
Mit der Verarbeitung und Integration großer Mengen schwieriger Daten ermöglicht Grooper schnelle Innovation für Organisationen. Grooper, eine intelligente Plattform für die Integration von Dokumenten...

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Leichte Mashup-Daten, prädiktive Modelle und operative prädiktive Analytik innerhalb jedes Geschäftsprozesses erstellen.
Leichte Mashup-Daten, prädiktive Modelle und operative prädiktive Analytik innerhalb jedes Geschäftsprozesses erstellen.
Leichte Mashup-Daten, prädiktive Modelle und operative prädiktive Analytik innerhalb jedes Geschäftsprozesses erstellen.

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Social Media-Analytik-Software, die Verbraucherverhalten und Markttrends durch Gespräche über mehrere Plattformen hinweg analysiert.
Social Media-Analytik-Software, die Verbraucherverhalten und Markttrends durch Gespräche über mehrere Plattformen hinweg analysiert.
Social Media-Analytik-Software, die Verbraucherverhalten und Markttrends durch Gespräche über mehrere Plattformen hinweg analysiert.

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Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer...

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KI-Plattform, um Text mit maschinellem Lernen zu analysieren und E-Mails, Tweets, Umfragen oder beliebigen Text in nutzbare Daten umzuwandeln.
MonkeyLearn ist eine KI-Plattform, mit der du Text mit maschinellem Lernen analysieren kannst, um Geschäftsabläufe zu automatisieren und Stunden an manueller Datenverarbeitung zu sparen. Kunden wie Clearbit, Segment und Drift verwenden MonkeyLearn, um umsetzbare Daten aus Rohtexten wie E-Mails, Chats, Webseiten, Dokumenten, Tweets und mehr zu klassifizieren und zu extrahieren. MonkeyLearn lässt sich problemlos über Integrationen wie Google Sheets, Zapier, Zendesk oder Rapidminer integrieren (wobei keine Programmierung erforderlich ist) oder über eine ansprechende API und SDKs.
MonkeyLearn ist eine KI-Plattform, mit der du Text mit maschinellem Lernen analysieren kannst, um Geschäftsabläufe zu automatisieren und Stunden an manueller Datenverarbeitung zu sparen. Kunden wie...

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Accern ist eine Data-Science-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, Erkenntnisse aus einer Vielzahl von Daten für Effizienz und bessere Entscheidungen zu gewinnen.
Accern ist eine No-Code-KI-Plattform, die es Datenwissenschaftlern in Finanzorganisationen ermöglicht, Erkenntnisse schnell aus einer Vielzahl von Daten zu gewinnen. Dies steigert die Effizienz und sorgt für fundiertere Risiko- und Finanzentscheidungen. Datenwissenschaftler und Datenanalysten verwenden Accern, um adaptive NLP- (Natural Language Processing) und Prognose-Modelle zu erstellen und einzusetzen. Die Modelle wurden speziell für finanzielle Anwendungsfälle trainiert, um ein besseres Kundenengagement, höhere betriebliche Effizienz und intelligentere Risiko- und Investitionsentscheidungen zu ermöglichen.
Accern ist eine No-Code-KI-Plattform, die es Datenwissenschaftlern in Finanzorganisationen ermöglicht, Erkenntnisse schnell aus einer Vielzahl von Daten zu gewinnen. Dies steigert die Effizienz und...

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Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class...

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Sprachverarbeitungsplattform, die 22 Sprachen und einen Twitter-Modus unterstützt. Umfasst Stimmungs-, Kategorisierungs- und Einheitsextraktion.
Lexalytics wandelt globale Konversationen in aussagekräftige und umsetzbare Erkenntnisse um. Täglich verarbeiten die führenden On-Premise-Technologieplattformen Salience und SaaS Semantria für Textanalyse von Lexalytics Milliarden von unstrukturierten Daten und übersetzen so Gedanken und Gefühle in gewinnbringende Entscheidungen für seine Kunden. Das Unternehmen unterstützt 22 Sprachen. Zu den Funktionen gehören Stimmung, benannte Entitäten, Themen, Kategorisierung, boolesche Abfragen, Zusammenfassungen, Taxonomien, POS-Tagging, Absichten und mehr.
Lexalytics wandelt globale Konversationen in aussagekräftige und umsetzbare Erkenntnisse um. Täglich verarbeiten die führenden On-Premise-Technologieplattformen Salience und SaaS Semantria für...

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.

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A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics.
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Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.

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Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client.
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une...

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Die Automatisierungslösungen bestehen hauptsächlich aus einer automatischen Lösung aller Anfragen von deinen Kunden.
Mr Wolf ist ein System, das die Automatisierung von Geschäftsprozessen in Bezug auf Kundenservice, Vertrieb, Buchhaltung, Finanzen, Logistik oder IT ermöglicht. Die Automatisierungslösungen bestehen hauptsächlich aus einer automatischen Lösung aller Anfragen von deinen Kunden. Mr Wolf gestaltet die Automatisierung effektiver, indem Smart-Machine-Learning- und NLP-Module verwendet werden, die es dem System ermöglichen, Anforderungen unabhängig zu kategorisieren, den Text zu verstehen und über 30 Sprachen oder sogar die Emotionen des Senders zu erkennen.
Mr Wolf ist ein System, das die Automatisierung von Geschäftsprozessen in Bezug auf Kundenservice, Vertrieb, Buchhaltung, Finanzen, Logistik oder IT ermöglicht. Die Automatisierungslösungen bestehen...

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HumanFirst is the complete productivity suite to transform natural language data into business insights and AI training data.
HumanFirst is the tool made for working with unstructured text and conversational data, so you can finally get rid of spreadsheets in your workflows. We aim for HumanFirst to be a completely flexible interface exposing powerful operations (semantic search, clustering, labeling, disambiguation etc) for organizing and transforming natural language data around the simplest of interfaces, available to anyone.
HumanFirst is the tool made for working with unstructured text and conversational data, so you can finally get rid of spreadsheets in your workflows. We aim for HumanFirst to be a completely...

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Deutschland Lokales Produkt
ExB entwickelt Branchenkerntechnologien (Self-Learning-Software-Plattformen) in den Bereichen NLP und Machine/Deep Learning.
ExB entwickelt eine KI-Plattform zum Konfigurieren, Trainieren und Bereitstellen von Verarbeitungsmodulen. Obwohl branchenunspezifisch wird das Tool in den Bereichen Versicherung, Gesundheit und Mobilität eingesetzt. Das Produkt ist eine selbstlernende Software zur Verarbeitung und Analyse von unstrukturiertem Text und teilweise strukturierten Daten (Tabellen, Rechnungen, Bild-/Dokumentdaten). Das Produkt gibt einen Docker aus, damit er einfach für die Verarbeitung großer Datenmengen eingesetzt werden kann.
ExB entwickelt eine KI-Plattform zum Konfigurieren, Trainieren und Bereitstellen von Verarbeitungsmodulen. Obwohl branchenunspezifisch wird das Tool in den Bereichen Versicherung, Gesundheit und...

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The smartest, fastest way to analyze customer and employee sentiments in any language.
12X FASTER THAN SIMILAR PLATFORMS AND 50% MORE ACCURATE. Repustate's AI-powered technology is granular, accurate, and targeted. There's no coding or training required, so you can quickly integrate with your existing tech stack and start collecting insights with a few clicks. With an API that's infinitely scalable and capable of analyzing 1,000 comments per second – you'll get the data you need, faster than you ever thought possible.
12X FASTER THAN SIMILAR PLATFORMS AND 50% MORE ACCURATE. Repustate's AI-powered technology is granular, accurate, and targeted. There's no coding or training required, so you can quickly integrate...

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Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI workflow
Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI-powered workflows and integrate resulting insights into business applications and processes. Transform audio, video, text and data content into actionable intelligence, at scale, with no AI expertise.
Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI-powered workflows and integrate resulting insights into business applications...

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Produktionsbereite NLP API für NER (Named Entity Recognition), Stimmungsanalyse, Klassifizierung, Zusammenfassung, Beantwortung von Fragen, Übersetzung und vieles mehr.
NLP Cloud ist eine leistungsstarke, produktionsbereite NLP API, die auf spaCy- und HuggingFace-Transformatoren basiert. Du kannst NER, Sentimentanalysen, Klassifizierung, Zusammenfassung, Fragenbeantwortung, Übersetzung, Spracherkennung, Tokenisierung und POS-Tagging (Part-Of-Speech) durchführen. Herausragende vorab geschulte Open-Source-Modelle sind verfügbar. Du kannst aber auch deine eigenen nutzerdefinierten Modelle einsetzen. Die Preise sind fair und alle vorab geschulten Modelle sind sogar kostenlos verfügbar.
NLP Cloud ist eine leistungsstarke, produktionsbereite NLP API, die auf spaCy- und HuggingFace-Transformatoren basiert. Du kannst NER, Sentimentanalysen, Klassifizierung, Zusammenfassung, Fragenbeant...

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NLP solution designed to extract insight from documents.
NLP solution designed to extract insight from documents.
NLP solution designed to extract insight from documents.

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NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.
NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.
NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.

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Turnkey solution that helps businesses with process automation, analysis and scheduling on a centralized dashboard.
Smart Roby is a cloud Robot as a Service platform that allows you to automate all your business processes. Our solution is accessible to all organizations, whatever their size, because we believe that it is our role as a digital player to democratize access to smart automation. Smart Roby offers invoicing for the use of robots. You will be able to manage your organization's processes through a business-oriented interface. You can access our self-service data extraction and automation APIs.
Smart Roby is a cloud Robot as a Service platform that allows you to automate all your business processes. Our solution is accessible to all organizations, whatever their size, because we believe...

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Social Listening platform that lets businesses monitor social presence via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more.
Websays is a Social Listening platform focused on web search, natural language processing and AI.  We are experts in analysing Markets, Tribes and Trends.  Thanks to a powerful and user-friendly control panel and a mixed team of developers and specialised data analysts, we offer successful experiences in Social Data. With Websays, businesses can monitor their social presence, understand the market via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more.
Websays is a Social Listening platform focused on web search, natural language processing and AI.  We are experts in analysing Markets, Tribes and Trends.  Thanks to a powerful and user-friendly...

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Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.
Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.
Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.

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Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.
Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.
Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.

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Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.
Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.
Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.

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Highly accurate Natural Language enterprise grade intent based search. Focus on the intent of the question not key words.
Highly accurate, enterprise grade conversational search. The platform is easily deployed to your website giving accurate results based on search intent not just key words. The platform also allows dialog integration to Fluent Converse. This give any business and amazing opportunity to take any search and either sell, upsell or serve your customers at the point of information request.
Highly accurate, enterprise grade conversational search. The platform is easily deployed to your website giving accurate results based on search intent not just key words. The platform also allows...

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USAN Contact Suite optimizes Amazon Connect by managing inbound and outbound calls, web chats, emails, and more.
USAN Contact Suite is a set of capabilities natively built for Amazon Connect, AWS' cloud-based contact center platform. These solutions require no integration effort and can be seamlessly implemented to work with Amazon Connect services. Agents have access to a single, unified interface in which to interact with customers across all communication channels. A workflow-driven agent desktop, outbound dialing campaign management, web chat, and email are fully integrated with Amazon Connect.
USAN Contact Suite is a set of capabilities natively built for Amazon Connect, AWS' cloud-based contact center platform. These solutions require no integration effort and can be seamlessly implemented...

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Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more.
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