32 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
Restaurant-Bestandsverwaltung und Lebensmittelkostenkalkulation leicht gemacht. Behalte deine Kosten unter Kontrolle und rationalisiere den Betrieb. Erfahre mehr über Marketman
Cloudbasierte Anwendung zur Kalkulation von Lebensmitteln und Bestandsverwaltung für Restaurants. MarketMan bietet dir die Tools, die du zum Verwalten deiner Inventar-, Lieferanten-, Bestell- und Menükosten benötigst. Erhalte genaue Lebensmittelkosten und Echtzeitinformationen darüber, wohin dein Geld fließt. Lege Warnungen fest, wenn Menüelemente weniger gewinnbringend sind, und erhalte Benachrichtigungen, wenn die Lieferantenpreise schwanken. Das Ergebnis ist eine bessere Kontrolle, niedrigere Kosten und mehr Gewinn. MarketMan verfügt über erweiterte Funktionen für mehrere Standorte für mittelgroße und große Ketten. Erfahre mehr über Marketman
Cloudbasierte Anwendung zur Kalkulation von Lebensmitteln und Bestandsverwaltung für Restaurants. MarketMan bietet dir die Tools, die du zum Verwalten deiner Inventar-, Lieferanten-, Bestell- und...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Erstelle Schritt für Schritt Rezepte, lasse Menüs auf Bildschirmen in deiner Küche anzeigen, importiere Allergenlisten, berechne Lebensmittelkosten und mehr. Erfahre mehr über APICBASE Food Management
Behalte den Überblick über Lebensmittelkosten und optimiere dein Endergebnis. Eine herausragende Lösung zur Lebensmittelkostenrechnung für die Rentabilität im Gastgewerbe. Erhalte die totale Kontrolle über die Lebensmittelkosten, ermittle Margen und erreiche kontinuierlich deine Ziele. Die Lebensmittelkostenkalkulationssoftware Apicbase aktualisiert automatisch alle Rezepte und Menükosten mit den aktuellsten Preisen von Zutaten. Das Aktualisieren von Tabellenkalkulationen ist eine mühsame Aufgabe, die du von deiner Aufgabenliste streichen kannst. Endlich. Erfahre mehr über APICBASE Food Management
Behalte den Überblick über Lebensmittelkosten und optimiere dein Endergebnis. Eine herausragende Lösung zur Lebensmittelkostenrechnung für die Rentabilität im Gastgewerbe. Erhalte die totale...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Simphony Point of Sale eignet sich für Restaurants jeder Größe und Ausführung: von lässig-bequem und unabhängig über Schnellservice- und Franchiseunternehmen bis hin zu Pubs und Veranstaltungsgastronomie. Erfahre mehr über Simphony POS
Inventarmanagement ist der Schlüssel zur Profitabilität. Oracle MICROS Simphony POS wurde für die Lebensmittel- und Getränkeindustrie entwickelt, um dein Geschäft profitabler zu machen. Der cloudbasierte POS verbindet jeden Aspekt deiner Vorgänge: Online-Bestellungen, Küchenvorgänge, Inventar und Speisekarten, Lieferung, Loyalität und mehr. Echtzeitanalysen sind inbegriffen, sodass du immer einen Überblick über den Umsatz, die Lebensmittelkosten, die Leistung des Personals und die Speisekarte hast. Die offene API und der umfangreiche Cloud-Marktplatz von Simphony geben dir unbegrenzte Flexibilität und Skalierbarkeit. Erfahre mehr über Simphony POS
Inventarmanagement ist der Schlüssel zur Profitabilität. Oracle MICROS Simphony POS wurde für die Lebensmittel- und Getränkeindustrie entwickelt, um dein Geschäft profitabler zu machen. Der cloudbasie...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Restaurantmanagement-Software, die dir hilft, den Ertrag zu steigern, z.B. durch Kalkulation, Menütechnik, digitalen Müll und HACCP-Registrierung. Erfahre mehr über Horeko
Hole laut Hersteller das Beste aus deinem Unternehmen heraus. Horeko ist ein Tool, um deine Küche und deine Arbeitskräfte zu verwalten. Rezeptkalkulation und HACCP-Registrierung. Terminplanung und Zeiterfassung. Online und einfach. HOREKO KITCHEN MANAGER Steigere deine Rendite. Behalte die Kontrolle über deine Gewinne und verfolge einfach eine perfekte HACCP-Registrierung. HOREKO EMPLOYEE MANAGER Rationalisiere deine Personalplanung und gewinne Einblicke in deine Personalkosten. Horeko Employee Manager macht es dir leicht. Erfahre mehr über Horeko
Hole laut Hersteller das Beste aus deinem Unternehmen heraus. Horeko ist ein Tool, um deine Küche und deine Arbeitskräfte zu verwalten. Rezeptkalkulation und HACCP-Registrierung. Terminplanung und...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
GOFRUGAL Technologies bietet Point-of-Sale-Software für den Einzelhandel. Restaurant- und Vertriebsunternehmen seit 2004 in Form von kompletten Business-Automation-Lösungen gepaart mit mobilen Apps und Cloud-Lösungen. GOFRUGAL hat seinen Sitz in Chennai, Indien und bedient bereits mehr als 25.000 Einzelhandelsunternehmen in über 50 Ländern. Der Hauptfokus liegt darauf, mit den digitalen Lösungen ein großartiges Kundenerlebnis zu schaffen.
GOFRUGAL Technologies bietet Point-of-Sale-Software für den Einzelhandel. Restaurant- und Vertriebsunternehmen seit 2004 in Form von kompletten Business-Automation-Lösungen gepaart mit mobilen Apps...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Restaurant365 ist eine cloudbasierte Buchhaltungs- und Back-Office-Lösung für Restaurantunternehmen mit mehreren Einheiten.
Die Restaurantverwaltungssoftware Restaurant365 wird verwendet, um die wichtigsten Restaurantabläufe effizient zu verwalten. Erlebe mehr Kontrolle und Transparenz über die Lebensmittel- und Arbeitskosten, automatisiere mühsame Buchhaltungsaufgaben und greife auf eine robuste Berichterstattung zu. Auf Daten kann in Echtzeit über die leistungsstarken POS-Integrationen und den exzellenten Support zugegriffen werden. Restaurant365 ist cloudbasiert, sodass deine Informationen immer zugriffbereit sind, um die Buchhaltung, Inventarerstellung, Terminplanung und Monatsabrechnung zu vereinfachen.
Die Restaurantverwaltungssoftware Restaurant365 wird verwendet, um die wichtigsten Restaurantabläufe effizient zu verwalten. Erlebe mehr Kontrolle und Transparenz über die Lebensmittel- und Arbeitskos...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
CrunchTime is the back office food & labor operations solution for multi-unit restaurants.
CrunchTime is the leading back office restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce their food & beverage costs and optimize their labor and workforce efficiencies.
CrunchTime is the leading back office restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
- Lebensmittelkostenkalkulation, die den Ertrag des Lebensmittelinventars enthalten - Produktions- und Betriebskosten - Finanzanalyse - Startet bei 42 $/Monat.
Integrierte USDA- (United States Department of Agriculture) und CNF- (Canadian Nutrient File) -Lebensmitteldatenbanken - Brutto- und Nettoinventarkostenberechnung basierend auf der Rohstoffrendite - Produktionskostenanalyse einschließlich Produktionsbetriebsfaktoren - Rentabilitätsanalyse, die alle Aspekte der Lebensmittelproduktion, -verpackung und -verkäufe umfasst. Bonusfunktionen, die im Abonnement enthalten sind: Buchhaltung, Nährwertkennzeichnung, Chargenverfolgung, Rückruf, Kunden- und Lieferantenmanagement.
Integrierte USDA- (United States Department of Agriculture) und CNF- (Canadian Nutrient File) -Lebensmitteldatenbanken - Brutto- und Nettoinventarkostenberechnung basierend auf der Rohstoffrendite -...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Document management for food production quality assurance. Manage documents online, Email alerts, Supplier ratings, Complaint handling.
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper? All of your reports will be saved on our cloud servers so you can access them without running to the filing cabinet or going down to the basement and digging through archives! Our mobile app will save you time, make you more productive and save you money!
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper?...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
FoodCo is designed to successfully handle all aspects of food service operations and maximize your profits!
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus on back office inventory, menu development, forecasting and production management, it's an across-the-board solution to potential profits being lost daily by your business. The software provides broad based integration to suppliers, POS and accounting packages. Contact us today to learn more!
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Cloudbasierte Restaurant-Management-Software, Rezeptkalkulation, Bestandskontrolle, Vergleich von Lieferantenpreise und integrierte Verkaufsstelle.
Du benötigst die richtigen Werkzeuge, um deine Arbeitsabläufe organisiert zu verwalten. Die benötigten Informationen müssen rasch zur Verfügung stehen, um Entscheidungen schnell treffen zu können. Recipe Costing ist eine Plattform zum Restaurantmanagement, die leistungsstark und einfach zu bedienen ist. Das Wichtigste: Wir werden dich mit Sicherheit nicht finanziell überlasten, wir sind seit Jahren in der Restaurantbranche tätig und wissen, dass jeder Cent zählt.
Du benötigst die richtigen Werkzeuge, um deine Arbeitsabläufe organisiert zu verwalten. Die benötigten Informationen müssen rasch zur Verfügung stehen, um Entscheidungen schnell treffen zu können....

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We help with costing, pricing, suppliers, inventory and more.
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We provide a modern easy-to-use interface for costing recipes, categorizing ingredients, nutrition labels, allergen tracking, inventory management, par levels, printable recipe cards. Import and export to Excel for data analysis and more.
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We provide a modern easy-to-use interface for costing recipes, categorizing ingredients, nutrition labels, allergen tracking,...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Optimum Control ist deine komplette Restaurant Management Lösung.
Gastronomie-Software mit: Rezept- und Alkoholkostenkalkulation, Verkaufsanalyse, POS-Integration, Bestandskontrolle, Einkauf, Bestellung, Verkäufer-/Lieferantenintegration, Buchhaltungsintegration, Enterprise für Multi-Unit-Ketten, Mobile-Zähl-App (iPad und iPhone), Multiple Revenue Centers für Hotels und Casinos und Nährwert-Analyse.
Gastronomie-Software mit: Rezept- und Alkoholkostenkalkulation, Verkaufsanalyse, POS-Integration, Bestandskontrolle, Einkauf, Bestellung, Verkäufer-/Lieferantenintegration, Buchhaltungsintegration,...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Inventory control for food service operations that enables you to extend your inventory instantly.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage) by major and minor food groups, as well as by the individual item. There are interfaces with supplier data, POS systems, accounting (including QuickBooks), and Catering systems. We have thousands of CostGuard users worldwide; we have been industry leaders for more than 25 years.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage)...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Hospitality point of sale solutions to ensure your venue thrives.
The Impos POS software is designed to suit a range of hospitality business types, from cafes and restaurants and bars to multi-site restaurant groups and national service organisations. For more than 10 years we have been providing fast and reliable POS software and hardware to Australian hospitality venues. Impos is partner to the hospitality industry. We understand that the industry doesn't work 9 to 5 so neither do we.
The Impos POS software is designed to suit a range of hospitality business types, from cafes and restaurants and bars to multi-site restaurant groups and national service organisations. For more than...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Integrated back-office software built to improve restaurant profitability. Manage labor, control food costs and increase sales.
SmartLynX is a fully integrated Back of House restaurant management solution designed to solve problems surrounding food and labor costs, and overall restaurant operation. We ensure that restaurant management has the information and tools needed to enhance their efficiency, service and profitability. This includes 3rd party integrations and mobile apps. Our software can be individualized for each customer to meet their specific requirements.
SmartLynX is a fully integrated Back of House restaurant management solution designed to solve problems surrounding food and labor costs, and overall restaurant operation. We ensure that restaurant...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Fast and accurate food costing, recipe costing, inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access to yield and shrinkage data for over 1000 raw ingredients. Import order guides and invoices, create requisitions, import sales mix for any POS system. Track waste and variance. From the makers of CostGuard with over 30 years experience in food service.
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Kafoodle enables complete transparency of cost, nutrition, allergens and an oversight of ordering.
Kafoodle is an award-winning food technology company on a mission to digitise commercial kitchens within hospitals, care homes, schools, corporate catering, restaurants, high street and retail. Helping the foodservice industry manage and communicate their food allergens, calculate nutrition and control costs. This leads to a safer and more transparent food environment that benefits both the business and their end customer.
Kafoodle is an award-winning food technology company on a mission to digitise commercial kitchens within hospitals, care homes, schools, corporate catering, restaurants, high street and retail. Helpi...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more.
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more. Keep food manufacturing and distribution fresh, fast, and safe with our food-specific solution.
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more. Keep food manufacturing and distribution fresh, fast, and safe with our food-specific solution.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Ratatool is the web application for catering professionals to improve their productivity by managing recipe forms, costs, and orders.
Online secured software developed for restaurant owners and catering businesses to manage their recipe production sheets, evaluate their recipe and menus costs. Main features : - Manage your recipe datasheets in details (allergens, nutrition tags, ingredients lists, categories ...) - Evaluate your food costs, margin and ratios indicators - Generate your purchase orders for food supplies. - Follow your stocks and export your inventories. - Create your menus and combos for costs estimates.
Online secured software developed for restaurant owners and catering businesses to manage their recipe production sheets, evaluate their recipe and menus costs. Main features : - Manage your recipe...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with Skrible software & a dedicated rep to offer tips & feedback
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with the Skrible software and your dedicated Skrible rep who will periodically review your reports in order to provide tips and feedback. Skrible software is designed for your restaurants' food & alcohol inventory management. Our software features include the ability to count inventory using your phone or tablet, suggested pars & orders, low inventory alerts, connects to your POS, unlimited vendor invoice uploads and more.
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with the Skrible software and your dedicated Skrible rep who will periodically review your reports in order to provide tips and...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries. More control - more time - clear insights - and a lot of money saved. Growzer makes running your business easy
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries. More control - more time - clear insights - and a lot of money saved. Growzer...

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Point of sale solution for Mexico-based restaurants. Features include multi-location, time tracking, inventory management and more.
Point of sale solution for Mexico-based restaurants. Features include multi-location, time tracking, inventory management and more.
Point of sale solution for Mexico-based restaurants. Features include multi-location, time tracking, inventory management and more.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung