Cloud- Kommunikationsplattformen

Cloud-Kommunikationsplattformen bieten Echtzeit-Sprach-, Video- und Messaging-Anwendungen und -Dienste über die Cloud.

Warum Capterra kostenlos ist
CloudTalk ist eine umfassende cloudbasierte Call-Center-Lösung, die in wenigen Minuten einsatzbereit ist. CloudTalk hilft smarten Unternehmen, außergewöhnliche Kundenbetreuung zu bieten und den Umsatz zu steigern. Unabhängig davon, ob du mehrere Agenten beschäftigst oder eher selten telefonierst – CloudTalk passt sich deinen Bedürfnissen und der Größe deines Unternehmens an. Integration in deine bevorzugten Helpdesk-, E-Commerce- oder CRM-Lösungen. Sofortiger Zugriff auf Telefonnummern aus mehr als 60 Ländern. Teste CloudTalk kostenlos. Erfahre mehr über CloudTalk CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
Die umfassende soziale und kollaborative Intranet-Plattform, die speziell für Unternehmen entwickelt wurde, die mit der G-Suite von Google arbeiten. Die Plattform nutzt Cloud-Technologie und vereint Intranet, Kollaborationsfunktionen und Social Networking in einer einheitlichen Lösung. Happeo hilft dabei, das Potential des Mitarbeiter*innenengagements und der -kommunikation auszuschöpfen. Die Software wurde für seine Nutzer*innenfreundlichkeit, die hervorragende Arbeitsplatzintegration und die einfache Implementierung mit Preisen ausgezeichnet. Sieh dir das vollständige Demo-Video an oder fordere ein Live-Video an! Erfahre mehr über Happeo All-in-one-Plattform für digitalen Arbeitsplatz und soziale Intranetkommunikation, die nahtlos mit der G-Suite von Google zusammenarbeitet. Erfahre mehr über Happeo
Bietet einfache Pay-As-You-Go-APIs für Unternehmen, mit denen skalierbare, zuverlässige Sprach- und SMS-Apps für das Web oder mobile Geräte erstellt werden können. Erfahre mehr über Twilio Bietet einfache Pay-As-You-Go-APIs für Unternehmen, mit denen skalierbare, zuverlässige Sprach- und SMS-Apps für das Web oder mobile Geräte erstellt werden können. Erfahre mehr über Twilio
Mit dem Mission Control Portal und der API kannst du alle Sprach- und Messaging-Anforderungen problemlos integrieren, verwalten und analysieren. Beginne mit der Authentifizierung deines Kontos und dem Hinzufügen von Verbindungen mit eindeutiger SIP-Authentifizierung, um eine Mehrmandanten-Steuerung zu ermöglichen. Erwirb Nummern für eingehende Anrufe und nutze das Erstellen von SIP-Trunks für ausgehende Anrufe und das Zuweisen von Verbindungen zu Anrufprofilen – für On-Demand-Skalierbarkeit. Erfahre mehr über Telnyx Telnyx bietet Sprach-, Messaging- und IP-Dienste für Anwendungen und Kommunikationsunternehmen der neuesten Generation. Erfahre mehr über Telnyx

von CommBox

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CommBox is an all-in-one customer support & messaging platform. CommBox designed to create an effective dialogue between you and your customers. As a completely open, customized and secure platform CommBox lets you conduct seamless omnichannel communication between marketing, sales, IT, customer support and your customers anytime, anywhere, wherever it is most convenient through bots, email, chat, video, voice, SMS, social media and through other digital channels. Erfahre mehr über CommBox.io All-in-one customer support & messaging platform. CommBox designed to create an effective dialogue between you and your customers. Erfahre mehr über CommBox.io
Messaging und Dateiaustausch in Echtzeit. Durch Echtzeit-Messaging werden schnelle Entscheidungen möglich. Dateien beliebiger Formate können ausgetauscht werden. Kanäle: Verschiedene Kanäle für individuelle Teams. Mit Kanälen braucht man keine unnötigen Meetings mehr und alle sind stets informiert. Audio- und Videoanrufe: Direkt vom Chatfenster aus können Audio- oder Videoanrufe eingeleitet werden. Gruppen-Videoanrufe mit bis zu 100 Teilnehmern werden unterstützt. Durchsuchbarer Chatverlauf: mit der erweiterten Suche findet man jede Datei und jede Information. Erfahre mehr über Zoho Cliq Cliq ist eine Lösung für Kommunikation, Zusammenarbeit und Konsensfindung ohne Ärger. Egal wo du bist, du weißt immer, was in deinem Team los ist. Erfahre mehr über Zoho Cliq
Bitrix24 ist eine führende kostenlose Cloud-Kommunikations- und Kollaborationsplattform, die von über 4 Millionen Unternehmen weltweit genutzt wird. Verfügbar in der Cloud und vor Ort bietet es Kommunikationstools, Aufgaben- und Projektmanagement, Tools für die soziale Zusammenarbeit, Mitarbeiterengagement, Gruppenchat, gemeinsame Kalender und mehr. Bitrix24 ist für Teams mit bis zu 12 Mitarbeitern absolut kostenlos und du kannst eine unbegrenzte Nutzeranzahl für nur 199 $ pro Monat erwerben. Erfahre mehr über Bitrix24 Bitrix24 ist die führende kostenlose Cloud-Communication- und -Collaboration-Plattform, die von 4 Millionen Unternehmen genutzt wird. Cloud, mobil, Open Source. Erfahre mehr über Bitrix24
Freshcaller ist ein cloudbasiertes Nebenstellensystem, mit dem man Ortsgespräche und gebührenfreie Rufnummern in über 40 Ländern betreiben kann. Dein Team kann damit kontextbezogene Gespräche mit Anrufern führen. Freshcaller ist die ideale Callcenterlösung für Startups und kleine Teams. Man kann sämtliche Telefongespräche aufzeichnen, Vorgesetzte können mithören und in Echtzeit mit dem Kunden sprechen. Erfahre mehr über Freshcaller Freshcaller ist eine cloudbasierte Lösung für Callcenter, mit der man unkompliziert wachsen kann. Erfahre mehr über Freshcaller
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von Jive Communications

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Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution. Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution.
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KOSTENLOS zu benutzen. Glip ist eine App für Messaging und Zusammenarbeit, die einen einheitlichen Teamarbeitsbereich bereitstellt. Mit Glip können du und dein Team schneller und effektiver arbeiten, kommunizieren und zusammenarbeiten als je zuvor. E-Mails, verstreute Diskussionen und unzusammenhängende Ressourcen werden drastisch reduziert, da Teams Konversationen, Dateien, Aufgaben und Kalender gemeinsam nutzen. Deine Teams sind mit ihren Lieblingsgeräten jederzeit und überall produktiver – und das alles innerhalb des Glip-Teamarbeitsbereichs. Zusammenarbeitsplattform, die auf Chat-Funktionen (Video und Text) mit leistungsstarken Suchfunktionen für die einfache Dateisuche basiert
Say goodbye to complicated legacy systems and hello to cutting-edge technology with a secure, one-stop solution for all your communications needs. Your teams will have all the accessibility they need to seamlessly communicate and collaborate from anywhere, becoming more productive, effective, and efficient as a result. Your teams can collaborate using their favourite devices anytime, anyplace all within your team collaboration software.

von Bandwidth.com

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Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 911 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few. Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 911 access into software and applications.
Plivos Sprach- und Textnachricht-API-Plattform und globaler Funkanbieter-Service ermöglichen Zugang zu hochwertiger Cloud-Kommunikation zu niedrigen Kosten. Plivos HTTP APIs lassen Unternehmen Sprachnachricht- und SMS-Funktionen zu einer beliebigen Web- oder mobilen App mit einer beliebigen Web-Standardsprache hinzufügen. Unsere Plattform vereinfacht die Komplexität des Telefoniegeschäftes in einen einfachen Infrastruktur-Service: Wir kümmern uns um alles, von Carrier-Management, Qualität und Messaging-Zustellbarkeit bis hin zu 24/7 technischem Notfall-Support. Anpassbare API-Plattform, um weltweite, zuverlässige Sprach- und SMS-Anwendungen mit niedrigen Preisen und ohne Funkdienstanbieter-Verträge zu ermöglichen.
Fuze Voice is a global, cloud-based unified communications platform that is designed to empower productivity and deliver insights across the enterprise by enabling simplified business voice communications, flexible video conferencing and always-on collaboration. The vendors value proposition is that Fuze allows the modern, mobile workforce to seamlessly communicate anytime, anywhere, across any device. Omni-channel video conferencing solution for dispersed work teams and presenters who are looking to connect with numerous audiences.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiqs Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.goquiq.com. Quiq sells messaging and live chat solutions to help companies and consumers engage over digital channels.
Mit Cloud Connect kannst du die Kommunikation und Zusammenarbeit sicher in die Cloud verlagern. Sichere und flexible Cloud-Telefondienste und Unified Communications
The complete enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications service. Simplify operations, gain flexibility to scale, improve user support and reduce the cost of communications and collaboration for your business with an all-in solution that includes a cloud-based phone system, text messaging, chat, HD video and online collaboration. An advanced collaboration technology designed for all meeting needs including town halls, webinars and more. Enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications with cloud-based phone, chat, HD video and online collaboration.
JivoChat ist eine Business-Messenger-Lösung, die deinem Vertriebsteam die erforderlichen Tools zur Verfügung stellt, um effektiver zu verkaufen. Erstelle skalierbares Wachstum mithilfe von JivoChat-Funktionen wie Smart-Trigger, erweiterten Rückrufsystemen und Geschäftstelefonaten. Verwende deine Website, E-Mails, Telefonanrufe und bevorzugten Social-Media-Messenger, um Kunden anzusprechen. Auch während du offline bist, können Website-Besucher Nachrichten für dich hinterlassen. Verwende JivoChat, um Besucher deiner Website noch heute in Kunden umzuwandeln! Business-Messenger mit Multichannel-Cloud-Kommunikationsplattform. Wandle deine Besucher noch heute in Kunden um.
Umfangreiches Cloud-Telefonsystem, mit dem Unternehmen Anrufe und SMS auf mobilen und stationären Geräten annehmen können. Umfangreiches Cloud-Telefonsystem, mit dem Unternehmen Anrufe und SMS auf mobilen und stationären Geräten annehmen können.
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.
Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability. A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
Channelize.io Messaging API & Chat SDK provides In-App Messaging for Web & Mobile Apps. It integrates real-time, rich & engaging Text Chat, Video and Voice Calling experiences directly into your digital products. Powering In-App Communication into digital products to increase User Engagement and Enable New Revenue Streams.
Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services
Chatbox is a bi-directional messaging platform that businesses leverage to operate and automate personalized, results-oriented conversations across SMS texting, chat and social messaging channels. Chatbox Instant Apps facilitate hyper-personalized customer experiences at scale, syncing data in real time to CRM and back-end data sources. Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day.
Entwickelt, um Sprachanwendungen in der Cloud zu erstellen, die Anrufsteuerung, Sprachkonferenzen, Anrufaufzeichnung, Sprachmenüs und vieles mehr bieten. Entwickelt, um Sprachanwendungen in der Cloud zu erstellen, die Anrufsteuerung, Sprachkonferenzen, Anrufaufzeichnung, Sprachmenüs und vieles mehr bieten.
IMIconnect is an enterprise cloud communications platform. It opens up access to customers anywhere in the world on any channel - SMS, RCS, Email, Push, In-app, Apple Business Chat, WhatsApp & other channels, and allows customer interactions to be orchestrated with backend systems. A visual drag-&-drop builder allows you to build and launch flows that work across channels and systems. Developers, product managers & architects use IMIconnect to accelerate their digital transformation projects. IMIconnect is an Enterprise CPaaS platform that enables rapid automation of multi-channel customer journeys.
thinQ bietet die vollständige Kontrolle über alle Aspekte des ein- und ausgehenden Sprachverkehrs eines Unternehmens. Mit einer innovativen LCR-Engine (Least Cost Routing) und dem branchenweit einzigen gebührenfreien LCR ermöglicht thinQ Unternehmen die Optimierung ihrer Anrufraten über mehrere Anbieter hinweg, wobei Notfallwiederherstellung, Lastausgleich und Anrufanalyse in die Software integriert sind. Mit Anbahnungsdiensten können Unternehmen sowohl lokale als auch gebührenfreie Nummern bestellen und die SMS-/MMS-, CNAM- und LRN-Funktionen aktivieren. thinQ bietet die vollständige Kontrolle über alle Aspekte der ein- und ausgehenden Kommunikation eines Unternehmens innerhalb einer leistungsstarken Cloud-Plattform.
iFlyChat is a real-time chat software for community apps. We are helping communities with the in-app messaging problem and provide peer-to-peer chat, group chat, and open channel to drive conversion, engagement, and retention. Our mobile friendly chat software can be installed in a few clicks on any web app and comes equipped with moderation tools to ban trolls and inappropriate content. It is used in various industries such as education, healthcare, finance, entertainment & media, etc. iFlyChat is real-time chat SDK and messaging API for web and mobile apps.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
Omnicus is a platform that enables an awesome customer experience across voice, chat, email, social media and - all from one unified interface. Give your customers new ways to interact with your company by enabling a text-based conversational interface, such as a virtual assistant, powered by AI. Try for free or schedule a demo to see how Omnicus can enhance your customer experience! Support, engage and retain your customers across voice, chat, email, social media and SMS in one unified interface.
Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.
Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications
VoiceSage offers a cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email. Create a seamless communication strategy that increases customer engagement, payment collections and better customer service. Our personalized business messaging solutions help customer centric brands choose the best customer touch points to engage customers. Cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email.
Whether you are a Service provider or Enterprise, Restcomm as a CPaaS lets you add real-time communications features (Voice and SMS) to your own application with no need to build complex telecom infrastructure and interfaces. Regardless of whether you are using Voice or SMS for conducting marketing campaigns, P2P communications or as a service you need for your existing platform. Next generation cloud communication platform that allows for the easy building of voice, video, and messaging applications.

von Inuvika

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Inuvika OVD Enterprise 2.7 is a virtualization platform that delivers Windows and Linux apps and shared desktops to any device. OVD deploys on-premise, on public or private clouds, and is available as a service. It offers a unified management console, a fast user experience, and requires less infrastructure overhead compared to traditional solutions. Deliver Windows and Linux apps and shared desktops to any device, without the cost and complexity of VDI.

von Ameyo Emerge

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Ameyo Emerge is a Cloud based Contact Center platform that helps you integrate seamlessly across channels including Voice, Mobile, Social, Chat, Email and SMS. Our solution provides transformational insights into contact center operations and helps you deliver more personalized experiences. No hardware or coding required. Easy to deploy, Easy to Use and Easy to Manage. It is already helping the next generation disruptive businesses start and scale-up with ease. Ameyo Emerge Cloud Contact Center Software ensures scalability and flexibility with reduced cost of operations & quicker time to market

von eCourtDate

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Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger. Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger.

von Whispir

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Whispir ist eine Cloud-Plattform zur Automatisierung intelligenter, umfassender Kommunikation. Whispir ist eine Cloud-Plattform zur Automatisierung intelligenter, umfassender Kommunikation.

von TeleSign

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APIs delivering user verification, communications, and mobile identity. Authenticate users, improve CX, and send SMS and voice notifications through access to a platform built for the largest brands in the world. Be a hero - save money AND improve quality. SMS, voice & mobile identity API solutions built on the backbone of one of the world's leading telecommunications providers.

von Masergy

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Unified Communications solution that delivers instant messaging, conferencing, call recording, video calling, built-in disaster recovery, and more for your business communications. Unified Communications solution that delivers instant messaging, conferencing, video calling, and more for your business communications

von Ribbon

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Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications. Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications.

von IntelePeer Cloud Communications

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Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality. Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality.

von Wavecell

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Wavecell, Asias leading cloud communications platform, helps businesses to enhance customer experience by offering SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions for any platform. Our strength lies in offering cloud-based multi-channel communications for developers and enterprises to build better services by integrating our APIs and leveraging on our ready-to-use SaaS tools. Wavecell helps businesses enhance customer experience through SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions.

von Benemen

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Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud. Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud.

von Zang

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Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps. Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps.

von Vyke Holding

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An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card. An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card.

von Magna5

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Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.

von STACC

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Ready-made connectors to financial and government services with a simple way to embed analytics. Quickly connect and reuse complex data integrations to speed up your time to market. Some features are Document production, E signature, Identity, Online dialogue, Economic analysis, Robotic Process Automation (RPA), Decision automation, Know Your Customer (KYC), Anti Money Laundering (AML), Debt collection, Government integrations, Core banking system integration and Financial calculations. Ready-made connectors to financial and government services with simple embed analytics. Quickly connect and speed up time to market.

von Fonvirtual

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The virtual PBX is a telephone system that is hosted in the cloud, so it does not require any device or software or hardware installation. It works from an internet connection, and its function is to manage the incoming and outgoing calls of a company in order to provide good customer service. A virtual PBX is a telephone system that uses the internet to manage the external and internal calls of a company.

von Amio

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Messaging tool that helps businesses add various messenger applications such as Viber, RBM in an existing software using a single API. Messaging tool that helps businesses add various messenger applications such as Viber, RBM in an existing software using a single API.

von Arena

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You can create live group chat rooms for anything and embed them as standalone widgets or along with your liveblogs. Invite your team to have them engage with your visitors and help moderate the discussion. Choose where you want your live group chat room to be displayed and customize to match with your website design. Supports devices from desktop to mobile, including Google AMP. Supports 17 languages and counting. Grow your audience by creating live group chat rooms around specific topics or attach them to your liveblogs.

von TENIOS GmbH

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Die Cloud-PBX wird über das Internet betrieben, so dass keine Hardware beim Kunden benötigt wird. Die Gespräche werden via VoIP-Verbindung hergestellt, was eine Vielzahl neuer Funktionen ermöglicht. Die Nutzer werden als Nebenstellen inkl. Rufnummern eingerichtet. Im Anschluss können ein- sowie ausgehende Gespräche mit einem IP-Telefon, Headset mit einem PC/Laptop inkl. Softphone oder über das Smartphone geführt werden. Die integrierte ACD bietet darüber hinaus individuelle Call-Center-Lösungen. Mit der Cloud-PBX bietet TENIOS eine softwarebasierte, virtuelle Telefonanlage im NGN (next-generation-network) mit ACD-Integration.

von Rival Technologies

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Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers. Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers.

von Kaleyra

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Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications. Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications.

von Tendant

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Simplify marketing and communication workflows. Who we serve company size, our target customers in the long description and differentiators. add as much as media as possible. short description is for free listings Simplify marketing and communication workflows.,

von Yeastar

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Yeastar Cloud PBX is a fully-featured cloud-based phone system ideally suited for SMBs. Besides efficient call communication, rich telephony features, desktop softphone, BYOD mobility, IM, presence, unified messaging and CRM integration are all at your disposal. With 100% hosted deployment, there is no upfront hardware cost and the in-house management overheads are reduced to almost nothing. Cloud-Based UC Platform for SMBs

von Infinite Convergence

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NetSfere is a secure enterprise messaging service that offers a secure platform for internal communication and collaboration, giving IT total control over employee messaging across multiple devices. NetSfere provides industry-leading security and message delivery capabilities, including global cloud-based service availability, device-to-device encryption, and administrative controls. NetSfere is also compliant with regulatory requirements, including HIPAA, Sarbanes-Oxley and others. NetSfere is a secure enterprise messaging service

von vCloudx

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EnableX is a communication platform for embedding video/voice calls and messaging into any apps and sites. Built on a carrier-grade platform, it offers developers with all the necessary toolkits to develop engaging communication experience from one-to-one chats to large-scale broadcast/Webinar. Video/voice and messaging APIs for easy and quick integration into any app and website.

von StarTele Logic

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Telemo.io is an AI-driven layer on top of legacy business communication systems to standardize everything with modern REST APIs with AI. Essentially, Telemo wants to be as simple as Messagebird, Twilio or Plivo but AI will be driving force for Telemo to transform and help businesses to revolutionize the with a few lines of code, any non-technical or developer should be able to get started with Telemo before diving deeper. Telemo's SMS API Platform and Voice API Platform enable businesses to communicate with their customers on a global scale..

von Vantage Unified Communications

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MAXvoice enables you to Communicate More with the people who drive the success of your business: - Existing & Potential Customers - Colleagues & Co-Workers - Partners & Vendors All from anywhere/anytime/anydevice MAXvoice includes: - 70+ Enterprise Grade Features - Mobility Feature Set - Multi-Location Management from 1 Admin Portal - Dedicated Onsite Implementation Team - LAN/WAN Specialist - 24/7/365 Inhouse/Onshore Communication Concierge (English as a 1st language) - Savings$ Hosted PBX/VOIP with voice specialist. Onshore/Inhouse 24-7-365 Customer Care. Significant Savings. 1 Platform for UCaaS/CCaaS