Incident-Management-Tools

Incident Management Software optimiert die Berichterstattung und Lösung von IT-Service-Problemen sowie EHS und Sicherheitsvorfällen im Außendienst und im gesamten Unternehmen.

Warum Capterra kostenlos ist
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Über 1.000 der größten Unternehmen der Welt vertrauen auf die Incident-Management-Software von Resolver. Verfolge Vorfall-Metriken und melde und analysiere Vorfall-Daten auf intelligente Weise. Erhalte die Antworten, die du vor Ort benötigst, identifiziere Möglichkeiten, um den Schutz deiner Organisation zu stärken, und melde das Vorfallrisiko, das Ausmaß und die Verluste basierend auf ihren geschätzten finanziellen Auswirkungen. Die Command-Center-Anwendung kombiniert Alarmverwaltung, Sicherheitsdisposition und Aktivitätsprotokollierung in einem zentralen System. Erfahre mehr über Resolver Die Objektschutz-Software von Resolver ist eine End-to-End-Gesamtlösung für die Beantwortung, Meldung und Untersuchung von Vorfällen. Erfahre mehr über Resolver
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Aufbauend auf Entwicklungs- und Betriebsteams in mehr als 2.500 Organisationen weltweit bietet OpsGenie Lösungen für das Alarm- und Bereitschaftsmanagement, mit denen Unternehmen effektiv auf ihre IT-/DevOps-Probleme reagieren können. OpsGenie befähigt Teams zur Entwicklung von Vorfallreaktionsplänen, zur Zusammenarbeit und Koordinierung der Reaktionsmaßnahmen und zur Analyse der Reaktionsfähigkeit. Erfahre, warum OpsGenie die am schnellsten wachsende Alert-Routing- und Incident-Management-Lösung auf dem Markt ist – www.opsgenie.com. Erfahre mehr über Opsgenie OpsGenie ist eine Benachrichtigungs- und Bereitschaftsmanagement-Lösung für Entwickler- und Betreiberteams, um die richtigen Leute zur richtigen Zeit zu benachrichtigen. Erfahre mehr über Opsgenie
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Wenn du die Incident-Management-Software von LogicGate implementierst, erhältst du nutzerdefinierte, automatisierte Prozesse, um auf auftretende Probleme reagieren und diese beheben zu können. Die agile Software von LogicGate optimiert deine Reaktion, indem sie die Effizienz deines Workflows steigert, von der Auslösung von Untersuchungen über die Protokollierung von Berichten bis hin zu Abhilfemaßnahmen. Definiere Regeln und Logik bei jedem Schritt, die deine Geschäfte antreiben und Probleme und Genehmigungen pünktlich an die richtige Person weiterreichen. Erfahre mehr über LogicGate Passe deine Incident-Management-Prozesse an und automatisiere sie, damit du effizient auf auftretende Probleme reagieren und diese beheben kannst. Erfahre mehr über LogicGate
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Form.com ist eine Unternehmensplattform für Web- und mobile Formularlösungen. Die Plattform bietet ein flexibles Design und erweiterte Funktionen, mit denen alle Datenerfassungsprozesse im Büro oder im Außendienst optimiert werden können, die Formulare zur Erfassung von Daten verwenden – online oder offline. Mit JavaScript- und SOAP-APIs kannst du deine Form.com-Lösung problemlos in vorhandene Unternehmenssoftwareanwendungen integrieren, um eine nahtlose Geschäftsprozessumgebung zu schaffen. Erfahre mehr über Form.com Form.com ist eine Unternehmensplattform für Web- und mobile bzw. Offline-Formularlösungen. Erhebe bessere Daten, beschleunige die nächsten Schritte, analysiere die Ergebnisse. Erfahre mehr über Form.com

von A1 Enterprise

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Incident-Management-Software mit Dashboard-Metriken und Diagrammen, Webportal, Ereignisberichten, Verlustläufen, Protokollverlauf, Workflow-Genehmigungen, Benachrichtigungen, Warnungen und Dokumenten. Bietet unterstützende Module zur Verfolgung von Ereignissen, Vorfällen, Verträgen, Versicherungen, Schadensfällen, Verletzungen, Gehaltsdaten und Vermögenswerten. Funktioniert in allen Branchen und wird mit professioneller Unterstützung und Schulung vollständig oder selbst gehostet angeboten. Integration mit anderer Software. Leistungsstark, hochgradig anpassbar und nutzerfreundlich. Erfahre mehr über A1 Tracker Incident-Management-Software der neuen Generation für Berichterstattung zu Verlustläufen, Messgrößen und Benachrichtigungen zur Optimierung der Verwaltung. Erfahre mehr über A1 Tracker

von Xybion

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Die integrierte digitale Low-Code-Plattform für Arbeitsplatzgesundheit, Sicherheit, Pflege, Fall- und Schadensmanagement von Xybion erfüllt die Bedürfnisse aller Beteiligten während der Pflege eines/r Angestellten vor und nach der Verletzung. Egal, ob du Arbeitgeber*in, ein Gesundheitsdienstleister*in oder ein*e Zahlender/e bist, es gibt eine Lösung für dich. Erfahre mehr über Emidence XD Integrierte Plattform für Mitarbeitersicherheit, medizinische Versorgung, Fallorganisation, Abwesenheit, medizinische Abrechnung und Rechnungsprüfung, Schadensfälle und Compliance für Vorfallmanagement. Erfahre mehr über Emidence XD
Quentic ist der Marktführer für Software für das Vorfallmanagement. Mit dem System kannst du gefährliche Situationen und Unfälle direkt in einem zentralen System melden. Es generiert automatisch versandfähige Unfallmeldungen für Arbeitsschutzbehörden. Zeige automatisierte Unfallstatistiken an und ermittele Unfallkennzahlen, z. B. Schweregrad. Schütze sensible Daten mit einem ausgeklügelten Zugriffsberechtigungskonzept! Erfahre mehr über Quentic Incident Management Software Quentic ist deine INCIDENT MANAGEMENT SOFTWARE. Gut vorbereitet sein, um Ursachen zu analysieren und Korrekturmaßnahmen abzuleiten! Erfahre mehr über Quentic Incident Management Software
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Crises Control geht über die meisten Incident-Management-Systeme hinaus, da es vier Engines zu einer End-to-End-Lösung zusammenführt. Die Kund*innen setzen Crises Control ein für: Business-Continuity-Management (BCM): Planen, Testen, Ausführen und Überprüfen Notfallvorsorge und -hilfe (Emergency Preparedness and Response, EPR) IT-Warnung Warnung der Öffentlichkeit Tracking und Sicherheit von Mitarbeiter*innen, Bewohner*innen, Diplomat*innen oder Bürger*innen Gebäude- oder Anlagensicherheit Multi-Channel-Massenkommunikationssysteme Erfahre mehr über Crises Control Crises Control ist ein cloudgehostetes Tool zur Massenbenachrichtigung und zum Vorfallmanagement, mit dem die betriebliche Ausfallsicherheit verbessert werden kann. Erfahre mehr über Crises Control

von Plan Brothers

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Incy.io ist ein benutzerfreundliches Tool für deine vorfallsmanagementbezogenen Anforderungen. Das Melden von Vorfällen und Beobachtungen von unterwegs aus mit jedem Gerät ist ein Kinderspiel. Passe die Berichterstattungskategorien an, weise Verantwortliche zu, füge Bilder und andere Anhänge hinzu, um zusätzliche Informationen bereitzustellen und analysiere die Risiken und Trends in deinem Unternehmen anhand der Echtzeitstatistiken. Sieh dir noch heute das unten stehende Material an und verbessere den Prozess des Vorfallsmanagements in deiner Organisation! Erfahre mehr über incy.io Die Lösung für Vorfallsmanagement-Anforderungen. Melde Vorfälle, weise Folgemaßnahmen zu und führe die Ursachenanalyse mühelos durch. Erfahre mehr über incy.io
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SnapComms ist ein preisgekrönter Anbieter interner Kommunikationssoftware, der täglich von 2 Millionen Angestellten in 75 Ländern weltweit eingesetzt wird. SnapComms ist die Lösung, um die Aufmerksamkeit der Mitarbeiter*innen an jedem Ort und auf jedem Gerät zu erregen. Die Plattform umgeht E-Mails vollständig, sodass deine Nachricht garantiert auf den Bildschirmen deiner Mitarbeiter*innen zu sehen ist und deren Aufmerksamkeit auf sich zieht. Erfahre mehr über SnapComms Die Software SnapComms umgeht E-Mails und sendet Vorfall-Nachrichten für maximale Aufmerksamkeit der Mitarbeiter*innen direkt an ihre Desktops oder Mobiltelefone. Erfahre mehr über SnapComms
Grenze Störfälle am Arbeitsplatz effizient ein und verwalte diese. Verwende Echtzeit-Warnmeldungen, detaillierte Vorfallsberichte und umsetzbare Daten, um die Mitarbeiter besser auf die sichere Handhabung von Vorfällen vorzubereiten. Passe diese Anwendung für das Web, Android, iPhone und iPad an. Kostenlos testen. Erfahre mehr über Zoho Creator Eine Drag & Drop-Plattform, die nicht-technischen Geschäftskunden hilft, schnell ihre Geschäftsprozesse zu automatisieren. Erfahre mehr über Zoho Creator
Mint Service Desk ist ein kostenloses leistungsstarkes Tool, das die Funktionen von Service Desk und Asset Management in einem enthält. Es unterscheidet sich von anderen Helpdesk-Anbietern durch den Kommunikationsansatz zwischen Agenten (der sich an Chats orientiert) und durch die Möglichkeit, ihn auf der Kundeninfrastruktur zu installieren, ohne einen cloudbasierten Dienst erwerben zu müssen. Hauptmerkmale: - Flexible Vermögensverwaltungsstruktur - In die Vermögensverwaltung integriertes Ticketingsystem - E-Mail-Integration - Benutzerdefinierte Ticketarten Erfahre mehr über Mint Service Desk Extrem flexible Service Desk- und Asset Management-Plattform mit benutzerfreundlicher Möglichkeit, mit potenziellen Kunden zu chatten. Erfahre mehr über Mint Service Desk
Manage ServiceDesk Plus ist eine Help Desk und Asset Management Software. Es bietet ein integriertes Paket mit Incident Management (Trouble Ticketing), Asset Tracking, Einkauf, Vertragsmanagement, Self-Service-Portal und Knowledge Base zu einem erschwinglichen Preis. ServiceDesk Plus bietet alles, was Du von einem vollwertigen IT Help Desk und einem produktiven Help Desk-Mitarbeiter haben musst. ManageEngine ServiceDesk Plus ist sowohl On-Premise als auch On-Demand zur Verfügung. Erfahre mehr über ServiceDesk Plus Help Desk Support Software und Asset Management-Tool, enthält Knowledge Base, SLA-Management, Ticket-Tracking, Bestandsführung. Erfahre mehr über ServiceDesk Plus
Software, mit der du alle Daten deiner IT-Infrastruktur von einem einzigen Standort aus in Echtzeit suchen und analysieren kannst. Erfahre mehr über Splunk Enterprise Software, mit der du alle Daten deiner IT-Infrastruktur von einem einzigen Standort aus in Echtzeit suchen und analysieren kannst. Erfahre mehr über Splunk Enterprise
Freshservice ist eine ITSM-Lösung in der Cloud. Es bietet leistungsstarke Vorfallsmanagementfunktionen, die eng in andere ITSM-Prozesse wie Problem-, Änderungs-, Freigabe- und Asset-Management integriert sind. Du kannst Nutzern erlauben, Tickets über verschiedene Kanäle wie E-Mail, Support-Portal, Chat usw. zu erheben. Das Smart-Ticket-Formular lenkt sogar triviale Probleme um, indem sie relevante Wissensbasis-Artikel vorschlägt. Dein IT-Team kann die Ticketzuweisung automatisieren und vordefinierte Antworten verwenden, um die Produktivität weiter zu steigern. Mit den Vorfallsmanagementfunktionen von Freshservice kannst du die Einführung von Self-Services vorantreiben, sich wiederholende Aufgaben automatisieren und die Produktivität steigern.
PagerDuty ist eine agile Incident-Management-Lösung, die in ITOps und DevOps Monitoring-Stacks integriert ist, um die Betriebssicherheit und Agilität zu verbessern. Von der Anreicherung und Aggregation von Ereignissen bis hin zu ihrer Korrelation mit umsetzbaren Alerts rationalisiert PagerDuty den Lebenszyklus von Incident Management, indem Störungen und Lösungszeiten reduziert werden. PagerDuty bietet Hunderte von nativen Integrationen mit Operations-Tools sowie automatisierte Planung, erweiterte Berichterstellung und garantierte Zuverlässigkeit. Cloud-Software, die Menschen, Systeme und Daten in einer einzigen Ansicht verbindet, für Sichtbarkeit und umsetzbare Intelligenz über Operationen.
xMatters ist eine Incident-Management-Plattform, mit der Unternehmen IT-Vorfälle verhindern, verwalten und beheben können. Von den Global 2000 über kleine Arbeitsgruppen bis hin zu innovativen DevOps-Teams vertrauen Unternehmen auf der ganzen Welt auf die digitale Serviceverfügbarkeitsplattform xMatters, um Technologieprobleme zu lösen, bevor sie zum Geschäftsproblem werden. Mit der Integrationsplattform von xMatters können Unternehmen wichtige Prozesse mit den Tools automatisieren, die sie bereits verwenden, z. B. ServiceNow, Splunk, Jira und Slack. Incident-Management-Plattform, die dabei hilft, IT-Vorfälle zu verhindern, zu verwalten und zu beheben, bevor sie zum Geschäftsproblem werden.
Panopta bietet erweitertes Netzwerk-Monitoring für Service-Provider, Hosting-Unternehmen, E-Commerce, DevOps-Teams und Sysadmins. Überwache die Verfügbarkeit und Geschwindigkeit auf öffentlich zugänglichen Servern oder nutze unsere virtuelle OnSight-Appliance zur sicheren Überwachung von Servern in einem privaten Netzwerk hinter einer Firewall. Feinkörnige Kontrollen mit Ping-Paketverlust und Timeout Spezifikationen für HTTP / S überprüft. Infrastruktur-Monitoring als Service für Server, Netzwerke und Anwendungen in der öffentlichen/privaten Cloud, On-Prem und hybriden Umgebungen.
Issue-Tracking-Lösung, die das Bereitschaftspersonal alarmiert und es ihnen ermöglicht, sofort an dem Problem zu arbeiten, auch von einem mobilen Gerät aus. Issue-Tracking-Lösung, die das Bereitschaftspersonal alarmiert und es ihnen ermöglicht, sofort an dem Problem zu arbeiten, auch von einem mobilen Gerät aus.
Trusted since 1992 with over 1 million users worldwide, Intelex's Safety Incident Reporting software is a web-based, user-friendly tool for organizations to record, track & report safety incidents, accidents & injuries. Get 360-degree visibility into your safety performance allowing you to quickly report incidents, identify root causes, implement and track corrective & preventive actions & maintain an auditable record of the detection & mitigation of every safety incident. Try It Free Today! Trusted since 1992 with over 1.6 million users worldwide. Record, track and report your safety incidents, accidents and injuries.
Incident management system made easy. Track and manage safety incidents with an intuitive online safety management system. The Safety Management Module is QT9 QMS makes it simple to keep track of you near misses, mishaps, injuries and other safety incidents.The QT9 QMS is a web-based system that includes a safety management module that allows you to track injury types, assign tasks, identify people involved and link any equipment or corrective actions (CAPAs). Schedule a Demo & Start A Trial! Incident management system made easy. Track and manage safety incidents with an intuitive online safety management system.
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You don¿t know when and where an incident will occur. When it does, you know you need to respond quickly. Effective¿s Incident module ensures full management of an incidents entire lifecycle. Our software allows staff to simply complete in-depth online incident forms, send immediate notifications to key administrators, complete exploratory investigations and obtain instant reports and KPI¿s to proactively improve your organisations safety culture. Cloud based SaaS solution for managing Risk, Training, Incidents, Audits, Contractors, CoSHH, PPE, DSE, Method Statements and Plant.
Eine Vorfallmanagementlösung für IT und DevOps zur Automatisierung von Eskalationen, Bereitschaftsplanung und Integrationen. Eine Vorfallmanagementlösung für IT und DevOps zur Automatisierung von Eskalationen, Bereitschaftsplanung und Integrationen.
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With IndustrySafe Safety Management Software you can record a variety of incidents, including near misses, vehicle incidents, employee and non-employee injuries, environmental, and security incidents from multiple types of mobile devices, with or without web access. Users can also perform root cause analysis and calculate DART/TCIR rates. IndustrySafe generates accurate regulatory reports, including OSHA logs, and allows you to comply with.OSHA's electronic recordkeeping requirements. Record, track, and manage multiple types of incidents; generate accurate regulatory reports and DART/TCIR rates.
Provides businesses with hosted status pages for versatile incident management and service status monitoring. Provides businesses with hosted status pages for versatile incident management and service status monitoring.
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A visual tool that helps people determine cause and effect relationships and apply effective solutions to prevent problem recurrence. A visual tool that helps people determine cause and effect relationships and apply effective solutions to prevent problem recurrence.

von Craig Safety Technologies

(10 Bewertungen)
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Cloud-based, software solution to track your fleet, drivers, and high-value assets to help manage DOT and OSHA safety compliance. Software includes modules for personnel, assets, incidents, and training. Cloud-based, software solution to help manage DOT and OSHA safety compliance for personnel, assets, accidents, and training.
Compliance 360 is a comprehensive solution that streamlines the GRC process across the enterprise. Compliance 360 is designed to make compliance, incident, audit and risk management easier, less costly, and much more manageable even for organizations in highly regulated industries. Compliance management solution designed for businesses of all sizes to track risks and incidents, conduct audits and manage vendors.

von Buffalo Computer Graphics

(8 Bewertungen)
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DisasterLAN (DLAN) is a web-based, mobile friendly incident management system that provides tools for shared situational awareness, workflow-based information management, and real-time communication to help your team prepare for, respond to, and report on issues. With DLAN in your toolbox, you will be properly prepared to manage daily operations, emergencies, and everything in-between. DLAN provides real-time situational awareness tools for emergency management.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Group communication, jobs tracking, rating, payment, analytics of behaviors with suggested action plans.
i-Sight Case Management Software ist eine webbasierte Plattform der Verwaltung Compliance- und Ethik-Untersuchungen und erstellt Berichterstattung über aggregierte Daten sowie wie man Risiken bewertet und ´verringert. i-Sight bildet eine wichtige Komponente eines robusten Anti-Korruptions-Programms, von Aufnahme über Hotlines, Webformulare oder Berichtsmechanismen bis hin zu Abschlussberichten. i-Sight hilft Unternehmen, über Fälle von Bestechung, Korruption und Betrug zu berichten sowie diese zu untersuchen und schnell zu lösen. Auch Sanktionen und Geldbußen können verringert werden. i-Sight Case-Management-Software bietet eine robuste Funktionalität, einfache Integration und die beste verfügbare Benutzererfahrung.
Web-based solution for investigating, reporting, and analyzing environmental, injury/illness, property, and fleet incidents. Web-based solution for investigating, reporting, and analyzing environmental, injury/illness, property, and fleet incidents.
Statuspage is the industry standard for incident communication. Thousands of top web tech companies like Dropbox and DigitalOcean use Statuspage to communicate during downtime. Instead of hosting their own pages and maintaining cumbersome email lists, they rely on Statuspage to deliver a great experience for their customers with features like email & text notifications, incident templates, and Uptime Showcase. Statuspage is the industry standard for incident communication. Build customer trust and decrease support volume during downtime.
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Freshstatus is the new standard in industry for incident communication.Freshstatus enables businesses to communicate incidents & scheduled maintenances with their customers in real time. Communicate with customers with real-time email & twitter notifications, showcase reliability with historical uptime. Freshstatus enables businesses to communicate incidents & scheduled maintenances with their customers in real time.
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Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response, incident command, and situational awareness. Our products are specifically designed for Fire, EMS, and Law Enforcement personnel. Together, Adashis products provide an end-to-end solution to help public safety agencies during every stage of the incident management process. We provide innovative software solutions for staff scheduling, MDT emergency response, incident command, and situational awareness.
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Squadcast is an easy-to-use end-to-end incident response platform that helps tech teams adopt SRE best practices to maximise service reliability, accelerate innovation velocity and deliver outstanding customer experiences. Squadcast is an easy-to-use end-to-end incident response platform that helps tech teams adopt SRE best practices.
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StatusCast makes it easy to communicate incident, uptime, and maintenance information with users in real-time via Status Page, email, text, and SMS. StatusCast includes features that take the hassle out of developing and managing a private or public Status Page. The platform includes instant integrations with third-party SaaS platforms, ITSM solutions, and custom application support. Customizable status page design, communication templates, and custom alert automation are included. With StatusCast, your status page becomes a central hub for communicating incidents with your users.
Basierend auf Office 365 und Sharepoint bietet die modualare One-Stop-Shop-Lösung von Pro-Sapien eine nahtlose Integration von Unternehmen, die mit Microsoft arbeiten. Wir genießen weltweites Vertrauen in unterschiedlichen Branchen. Unsere Plattform hilft dabei, EHS zu verbessern, indem wir Kunden mit wichtigen Metriken, KPIs und leistungsstarken Analyse-Tools ausstatten - alles von unserem bestehenden SharePoint-Portal aus. Wir zählen keine User, und du kannst vor Ort oder in der Cloud arbeiten. Sieh dir diese benutzerfreundliche Software bei der Arbeit an und teste sie gratis. Unternehmens-Lösungen auf Microsoft Sharepoint und Office 365 für EHS-Management in globalen Unternehmen.

von RadarFirst

(4 Bewertungen)
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Radar operationalizes your incident response management process, applying automation and best practices to bring consistency and efficiency to privacy and security incident intake, risk assessment, breach decisioning, and notification so you can ensure global regulatory compliance and reduce data breach risks. Radar provides incident response management software to reduce risk and simplify compliance with global data breach laws.
Blerter helps large scale, complex events like sports, concerts and festivals manage risk, streamline delivery and increase engagement - ensuring they run smoother, every time. With a simple, easy-to-use platform that helps you centralize your communication, operations and safety processes - your entire team is connected in one place. Blerter is a simple, easy-to-use platform that helps you centralize your communication, operations and safety processes.

von Rolls Royce Group

(2 Bewertungen)
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Utilized by high-performing organisations, VisiumKMS EHS, Quality, and Operational Risk Management software solutions are designed with over two decades of industry best practices. Our easy to use, multi-purpose platform empowers organisations to improve HSE performance, manage changes, assess risks, ensure quality and compliance, and streamline business processes - all from one seamless package. VisiumKMS, a Rolls-Royce solution, is a world-class comprehensive suite of EHS, Quality, and Operational Risk Management applications.

von Elmstone Systems

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Mirashare is a cloud-based software suite catering to a wide variety of organisations' needs, from Risk Management and Change Control to Incident and Near Miss Reporting using the latest Mobile technology. The wide choice of modules enables an organisation to benefit from features that go beyond health and safety, to support business improvement, control and compliance. Transform EHS Management - Transform Business Performance. Mirashare helps to create an environment where EHS is part of the culture & employees engage in driving improvements in EHS performance
The Ecesis Incident Reporting Software streamlines and simplifies reporting, tracking and investigating incidents, near-misses and unsafe conditions. Our software solutions have been helping the world¿s best companies achieve their EHS performance goals since 1993. Click on ¿Free Demo¿ to learn more about how we can help jump start your EHS performance! An easy to use solutions for the reporting, investigation and tracking of incidents, near-misses and unsafe conditions.
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Incident management solution that helps businesses gain visibility into IT incident responses, optimizing response times & SLAs. Incident management solution that helps businesses gain visibility into IT incident responses, optimizing response times & SLAs.
Automate and simplify incident management and reporting with incident tracking, to-do lists, risk assessments, and automated alerts. Automate and simplify incident management and reporting with incident tracking, to-do lists, risk assessments, and automated alerts.
OnPage ist das branchenführende System für sicheres Vorfallmanagement mit seiner einzigartigen ALERT-UNTIL-READ-Technologie. Die HIPAA-konforme Plattform ermöglicht basierend auf dem Vorfallslösungslebenszyklus Unternehmen die Automatisierung des Benachrichtigungsprozesses von der Entstehung bis zur Behebung von Vorfällen, um menschliche Fehler zu minimieren und die MTTR zu reduzieren und gleichzeitig eine sichere Teamzusammenarbeit zu ermöglichen. Eskalationsrichtlinien, Redundanzen und Planungsalgorithmen von OnPages sorgen dafür, dass eine kritische Nachricht nie verpasst wird. Vorfallmanagementsystem, das eine hohe Zuverlässigkeit gewährleistet. Verpasse keine kritischen Warnungen von Überwachungstools und -teams.
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Risqover ist die führende Lösung für die Berichterstattung, Verfolgung und Lösung von Routine- und Notfall-Wartungsunterbrechungen. Risqover bietet eine 360-Grad-Transparenz über mehrere Standorte hinweg und vereinfacht so die Verwaltung von Anlagen. Darüber hinaus bietet Risqover sofortige Benachrichtigungen und liefert Echtzeitinformationen an bestimmte Personen oder Teams, sodass Entscheidungsträger ihre Prozesse anpassen und Ressourcen entsprechend zuordnen können, um Risiken zu reduzieren und die betriebliche Kapazität zu maximieren. Mit Risqover können Unternehmen problemlos Probleme, Risiken oder Vorfälle melden und verfolgen, indem sie mobile Geräte verwenden.

von Agility Recovery Solutions

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The Preparis Portal is an all-in-one, cloud-based platform for mass emergency notification and incident management. The portal allows you to plan for, respond to, and manage through any business disruption from any device, anywhere in the world. Features include: -Bi-directional messaging -Full-featured native mobile application -Proactive conference calling -Cloud-based document sharing -Incident management -Online training and expert content -Seamless integration with your HR system Emergency notification tool which provides workforce protection, operations, and branding through customized business continuity.

von Incident Tracker

(1 Bewertung)
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Cloud-based investigation management software which helps all type of industries report, track and trend incidents with analytics. Cloud-based investigation management software which helps all type of industries report, track and trend incidents with analytics.

von Reslink Solutions

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Reslink creates state-of-the-art mobile solutions beneficial for any organization with mobile workers and/or mobile assets. Real-time data collection and transmission based on leading-edge mobile technology guarantees our customers full control of their service processes and mobile assets from anywhere, anytime. Reslink Solutions creates state-of-the-art mobile solutions tailored for organization with mobile workers and/or mobile assets.

von Great Bay Software

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Great Bay Software is helping organizations gain back complete control over their corporate networks. Our technology, the Beacon product suite, solves the lack of endpoint visibility and control that keeps enterprises from fully securing their corporate network. We can help you with: Asset discovery and management, Identity monitoring and threat avoidance, Incident response, Regulatory compliance, Network capacity planning and Device authentication. Suite of solutions designed to secure corporate networks, ensure compliance, and enhance endpoint visibility.
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SIGNL4 benachrichtigt automatisch die Betriebsteams und bietet eine 10-mal schnellere Reaktion auf kritische Alarme, schwerwiegende Vorfälle und dringende Serviceanfragen. SIGNL4 verbindet sich mit jeder Drittanbieter-App und automatisiert kritische Benachrichtigungs-Workflows mit Tracking und Eskalationen. SIGNL4 verbindet Maschinen, IT oder jede andere Anwendung zur richtigen Zeit mit der richtigen Person, um die automatisierte Zustellung kritischer Warnmeldungen und Serviceanfragen zu gewährleisten. Benachrichtigt die Betriebsteams und bietet eine 10-mal schnellere Reaktion auf kritische Alarme, schwerwiegende Vorfälle und dringende Serviceanfragen.

von Safety Dashboard

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Easy reporting of incidents, near misses, audits, complaints, inspections, observations and other registrations. Including workflow management, KPI dashboarding. Easy reporting of incidents, near misses, audits, complaints and other registrations. Including workflow management, KPI dashboarding.
Manage the entire incident management lifecycle for Health, Safety, Quality and Action Tracking with an easy to use App on your existing Microsoft SharePoint 2016, 2013 and Office 365. Use the incident management software to incorporate department-specific forms, easy incident reporting, workflows, manager review, investigations, root cause, corrective actions, approvals, search, reporting, dashboards & much more. Customers include large, mid-sized and small companies across all industries. Extend SharePoint & Office 365 to report incidents, manage investigations, root cause, CAPA, approve & close incidents
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End-to-end platform for the full life-cycle of critical incidents management. End-to-end platform for the full life-cycle of critical incidents management.
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An on-prem and hosted solution that enables standardized, coordinated responses across your security product stack. An on-prem and hosted solution that enables standardized, coordinated responses across your security product stack.
PageFate is a free status page and incident management tool for your APIs, services or company. PageFate is multi user friendly and comes with two factor authentication via Google or Github for added security. It's a powerful, managed, heads-free alternative to StatusPage.io and Status.io. PageFate is a free status page and incident management tool for your APIs, services or company.
HEALTHCARE INCIDENT MANAGEMENT MADE SEAMLESS Our Healthcare incident management software enables you to: Access incident reporting systems in hospitals. Track all hospital-related proceedings. Record patient safety report and help caregivers in managing threats, or emergency incidents. Capture various adverse events easily with predetermined selectors, dropdown lists and areas for narrative where required. Healthcare incident management software to improve patient safety and manage emergency incidents through practical guidance.
Software for incident and disaster management. Software for incident and disaster management.

von MetricStream

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MetricStream Incident Management software module is a comprehensive solution that enables companies to establish and follow consistent procedures for issue capture, loss event tracking, task management, and status reporting. The issue management solution supports identification and evaluation of issues as well as case investigation and tracking leading to an elaborate remediation or corrective action process. Establish and follow consistent procedures for issue capture, loss event tracking, task management, and status reporting.

von 24/7 Software

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The most user-friendly Incident Management System on the market allows for easy implementation and adoption by all staff even part-time or seasonal employees. All incidents are reported into a central repository in real time from multiple people in multiple locations so nothing gets missed and nothing gets lost! Ever. Centralize all communication from your team and access it when you need it. Be proactive with real-time awareness of all incidents.

von Springboard Management

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Our framework allows your organization to quickly on-board employees through easy access to training materials, policies, procedures, competency tests, etc. With a full suite of web and mobile applications to support your HSE program, including Employee Training, License Tracking, Inspections, Evaluations, Incident Reporting, Regulatory Compliance, Risk Assessment, Safety Meetings, Document Control, Task / Action Management. Measure your leading and lagging indicators through robust scorecards Compliance Science is a cloud based, software-as-a-service, Health & Safety Management Solution.

von Octopus Systems

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OCTOPUS is a new and innovative Physical Security Information Management system (PSIM), which combines a comprehensive security management software with a robust smart phone application, enabling organizations to effectively manage all their security, safety and logistical requirements from one place. OCTOPUS fuses together all of the security & safety systems, sensors and data sources in order to streamline and improve the efficiency and responsiveness of the organizations security operations. The system combines security management software with a mobile app, allowing clients to manage security and logistics from one place.

von Noggin

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Noggin is the next-generation, cloud-based software platform for managing incidents, risk and work health safety all in one system. Noggin is the next-generation, cloud-based software platform for managing incidents, risk and work health safety all in one system.

von iReportSource

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We get it, youre busy! With an ever-growing list of safety regulations, its hard to know where to focus which can make it difficult to keep safety the top priority. On top of all that, you have the EHS software overkill that leaves you overwhelmed and unproductive. Thats where we come in. The real value of iReportSource is not the software itself, but how well it helps you do your job and achieve your goals. We arent another software, WE ARE THE SOLUTION! The real value of iReportSource is not the software itself, but how well it helps you do your job and achieve your goals.

von Fulcrum Collaborations

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Cloud solution designed to manage mission-critical facility information using integrated analytics and a reporting engine. Cloud solution designed to manage mission-critical facility information using integrated analytics and a reporting engine.

von Aurea

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We deliver enterprise notifications ensuring companies can reach employees during unplanned incidents and emergency disruptions. Millions of people around the world depend on AlertFind for business continuity and disaster recovery. Reach every employee every time with AlertFinds IT alerting and emergency notification system. Unlike other ENS providers, we pull employee contact info from your companys HRIS to ensure that your contact database is 100% accurate. No matter the emergency - cyber The only IT alerting and emergency notification system that guarantees a 100% complete contact database. Every employee, every time.

von StatusHub

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StatusHub is a flexible IT Incident & DisruptionCommunication tool that helps you keep your impacted staff and end users updated effectively. Its efficient communication mechanisms create a beneficial environment of trust and transparency for the people that rely on your company. Inform your end users of events which may impact the performance of your IT systems or infrastructure with our communication system.

von SitePatterns

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Finally, a construction software and app that treats the user experience as priority #1. The intuitive design and storage of documentation into jobsites makes this the easiest construction app to use. Create and assign incident reports, safety observations, daily reports and employee disciplines. Save your company money by eliminating paper and saving time. Utilize the standard forms provided or create company specific forms. Realtime safety, daily, discipline, and incident reporting software for the construction industry.

von Swimlane

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Hilft Unternehmen, Vorfälle zu automatisieren und Mitarbeiter zu optimieren und Kosten zu reduzieren, erziele frühere Angriffskettenreaktionen und mehr. Du kannst lernen, wie du die Reaktion auf Vorfälle verbessern kannst, indem du das kostenlose E-Book zur Automatisierung der Reaktion auf Vorfälle herunterladen. Hilft Unternehmen, Vorfälle zu automatisieren und Mitarbeiter zu optimieren und Kosten zu reduzieren, erziele frühere Angriffskettenreaktionen und mehr.

von EMSystems

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Incident management solution that helps businesses manage crisis and planned events, regardless of size and complexity. Incident management solution that helps businesses manage crisis and planned events, regardless of size and complexity.

von iFollow Alerts

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The Most Trusted Alerts Platform When Seconds Count. Unparalleled functionality, reliability, and value in one solution thats easy to set up and manage. The Most Trusted Alerts Platform When Seconds Count

von AndSafety

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Professional solution to report hazards, observations and incidents on your smartphone or tablet, notify responsible persons and follow the workflow to manage the issues on the go or on a computer. Add additional information, assign actions and responsible people, report to management or compliance agencies and analyse the risks and trends in your organisation. Adaptable to your own needs and part of the andSafety EHS-suite Record and manage hazards, near-misses, incidents.

von VMRay

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VMRay Analyzer is an automated malware analysis and detection product with a revolutionary agentless, hypervisor-centric dynamic analysis engine at its core. Combined with rapid static analysis and reputation engines, it enables malware analysts and incident response professionals to monitor, analyze and identify threats and extract indicators of compromise (IOCs). VMRay Analyzer helps security teams analyze and detect advanced, targeted malware by offering an automated malware analysis solution.

von emAPPetizer

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Cloud based incident reporting app & web software to empower field teams from any device. Cloud based incident reporting app & web software to empower field teams from any device.

von FireHydrant

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Helps teams organize and remedy incidents quickly when their system experiences disruptions. Helps teams organize and remedy incidents quickly when their system experiences disruptions.

von Convergence Training

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Report safety incidents the smart way with the Convergence IMS. Save time and money with our online and mobile systems that empower employees to immediately and intuitively report any injury, illness, property damage, safety observation, or near miss. Document safety incidents and notify managers to review and accept incident reports. Automatically produce printable, OSHA, DOT, and MSHA compliant forms. And use our INCIDENT mobile app to document and submit safety incidents in the field. Quickly and intuitively investigate, record, and report workplace safety incidents and near-misses. Integrated OSHA, DOT, & MSHA forms.

von Cyrun

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HIPAA compliant, completely integrated dispatch & incident reporting software for hospitals. HIPAA compliant, completely integrated dispatch & incident reporting software for hospitals.

von Pager Team

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Simple, robust, zero-config on-call rotation management system focusing on ease of use. Simple, robust, zero-config on-call rotation management system focusing on ease of use.

von YellowAnt Technologies

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What makes Zenduty Unique? It allows for flexible scheduling, notifications and escalation policies so teams and individuals can set their own pace and methodology for work. It connects with over 100 applications to provide a birds eye view over your entire system. It attaches relevant context to your alerts, so you can solve the problem at the root and not just manage the symptoms. It provides advanced analytics so you can successfully conduct a post-mortem at every level. Incident and alert management solution that provides cross-channel alerts and intelligence to your team.

von Oodit

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User-friendly solution that provides incident reporting, immediate notifications, and real-time statistics to help you take appropriate actions. User-friendly solution that provides incident reporting, notifications, and real-time statistics to help you take appropriate actions.

von Siemplify

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Manage security operations from end to end, never miss an alert and respond with speed and precision. Manage security operations from end to end, never miss an alert and respond with speed and precision.

von Safety Hive

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Incident & Hazard Reporting mobile app puts hazard identification, near miss, and stop work activities at the finger tip of each employee. Drop down menus identifying buildings, locations, assets or work processes make reporting fast and easy while keeping data streamlined and organized for accuracy and reporting. Pictures can be taken with mobile devices. Hazard severity, action items and assignment to personnel or department can be controlled by managers. Incident & Hazard Reporting mobile app puts hazard identification, near miss, and stop work activities at the finger tip of employees.

von Hexagon

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Suite of incident management software designed for public safety and security organizations to simplify dispatching, evidence-based reporting, call handling, and decision making. Suite of incident management software designed to simplify dispatching, evidence-based reporting, call handling, and decision making.

von Hypervision Technology

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Human-centric IT incident resolution solution that automates threat detection, data collection, and incident response. Human-centric IT incident resolution solution that automates threat detection, data collection, and incident response.

von STOPit

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Cloud-based incident reporting solution for educational institutes and workplaces that helps people report incidents anonymously. Cloud-based incident reporting solution for educational institutes and workplaces that helps people report incidents anonymously.

von Infiverve Technologies

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A comprehensive platform, providing multi-cloud management, service automation, and IT orchestration all in one. A comprehensive platform, providing multi-cloud management, service automation, and IT orchestration all in one.

von Klaxon Technologies

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is a unified incident communication tool ensures that users do not miss critical alerts, receiving instant push notications in real-time. With Klaxon you can notify your employees, students or tenants of incidents and outages, get instant views of services that are unavailable, degraded or restored and opt-in only to the notications that you want to receive. Instantly broadcast incident communications to virtually any communication device including Klaxons mobile app. Klaxon's unified incident communication tool ensures that users do not miss critical alerts, receiving push notications in real-time.

von Nuara Group

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NuaraSAFE is a web-based and fully integrated HSE Management software that allows for easy and efficient reporting and management of near-misses, incidents, audits and investigations. By integrating and automating the above, complete documentation and accountability is ensured at all times. The ability to assign actions while monitoring their completion in real-time increases transparency and ensures effective measures are taken to rectify potential threats and reduce operational risks. Easy and efficient reporting, tracking and management of near-misses, incidents, audits and investigations - HSE Management made simple

von FatSync Software

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Simple incident response management system that alerts you of your incidents before your customers do. Simple incident response management system that alerts you of your incidents before your customers do.

von R3ports

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Cloud-based platform that allows businesses to generate customizable incident reports and scan drivers' licenses with barcode scanning. Cloud-based platform that allows businesses to generate customizable incident reports and scan drivers' licenses with barcode scanner.

von Specialized Data Systems

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RemoteComply System is an intuitive, cloud-based software platform designed to store and maintain all the critical information and documentation necessary to support a company's Operational Risk Management requirements. Standard reports are included. RemoteComply consists of 6 integrated products including: - Vendor Management / 3rd Party Risk Assessment - Business Continuity Planning - IT Risk Assessment - Incident Response Tracking - Policy Management - Emergency Notification RemoteComply Risk Management System is a cloud-based, software platform which allows companies to manage all areas of operational risk.

von Palace

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Manage and follow up on anonymous reports¿Spot makes it safer for employees to speak up and easier for HR teams to take action: - See new reports in your dashboard - Acknowledge the report right away - Keep your HR team on the same page - Ask facilitated follow-up questions, even on anonymous reports - Resolve and close reports - Get insights on employee engagement Manage and follow up on anonymous reports¿Spot makes it safer for employees to speak up and easier for HR teams to take action.

von Conkaa

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Report school incidents online with this web-based system. Report school incidents online with this web-based system.

von Studi

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Iris is an all-in-one solution for case management and incident reporting. It gives you a customizable platform to organize and manage reports & cases, conduct investigations and track the behavior and conduct of students and employees while providing accessible online reporting for the campus community. With Iris, your whole campus is covered. An all-in-one cloud-based solution to receive and organize reports, manage cases, conduct investigations and track campus behavior.