Customer Success Software

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Gainsight

Gainsight

von Gainsight

(15 Bewertungen)

Our powerful platform was purpose built to turn disparate customer data from multiple sources into insights and action that drive measurable business outcomes for your clients. Gainsight's applications will help you programmatically drive client outcomes across all your customers segments. Our applications include Insights, Feedback, Collaboration, Engagement and Outcomes. Erfahre mehr über Gainsight

Thought Industries

Thought Industries

von Thought Industries

(15 Bewertungen)

Die preisgekrönte Kunden-Lernplattform von Thought Industries hilft Software-Unternehmen bei der Schulung und Zertifizierung von Kunden über Produkte und Dienstleistungen durch Online-Lernen. Die Plattform ermöglicht es Unternehmen, angepasste, White-Label-Lernumgebungen zu erstellen, leistungsstarke Lernerfahrungen zu schaffen und Schulungsmaterialien mit integrierten Handels- und Lizenzierungsfunktionen zu monetarisieren. Es ist eine vollständige End-to-End-Suite, die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über den gesamten Lebenszyklus hinweg zu bedienen. Erfahre mehr über Thought Industries

Hippo Video

Hippo Video

von Lyceum Technologies

(6 Bewertungen)

Erstelle Videos mit Screenshots, Webcam und Audio für deine geschäftlichen Anforderungen. Erstellung von Anleitungen, Erklärungsvideos, Kundenreferenzen, Kundenprobleme und Schulungsvideos. Mit Ordnern organisiert bleiben, zusammenarbeiten und Benutzer verwalten. Einblicke über Leistungsberichte. Hippo Video ist cloudbasiert und ist in Slack, Trello, Jira, Freshdesk, Zendesk, Facebook Workplace, Gmail, Google Classroom und anderen Google Apps integriert. Export von Videos direkt auf YouTube-Kanäle, Vimeo, Wistia und GDrive. Erfahre mehr über Hippo Video

ProsperWorks CRM

ProsperWorks CRM

von ProsperWorks

(232 Bewertungen)

ProsperWorks ist das führende CRM für Kundenerfolg für G-Suite-Benutzer. ProsperWorks CRM lässt sich nahtlos in die G Suite integrieren, macht die manuelle Dateneingabe überflüssig und ist äußerst benutzerfreundlich. Wenn du Gmail verwenden kannst, weißt du, wie man ProsperWorks verwendet. Schließe dich den über 10.000 Kunden an, die mit ProsperWorks arbeiten, und verkaufe mit dem CRM, das Teams lieben, heute noch mehr. Erfahre mehr über ProsperWorks CRM

Liveoak

Liveoak

von Liveoak Technologies

(12 Bewertungen)

Use Liveoaks secure conferencing and collaboration platform to engage customers, provide live assistance and complete more digital transactions. Liveoak makes it easier for your remote customers to do business with your organization. Liveoak provides tools for remote customer engagement, onboarding and transactions for the financial services, banking, credit union and insurance industries.The Liveoak conferencing platform recreates the power of a face-to-face interaction for remote customers. Erfahre mehr über Liveoak

Five9

Five9

von Five9

(248 Bewertungen)

Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Use customer intent data and intelligent routing to get your customers to the right agent. Give your agents next step guidance before they answer the phone. Provide intuitive self-service options with real-time natural language processing. Automatically sync interactions to your CRM, and monitor and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Erfahre mehr über Five9

Agile CRM

Agile CRM

von Agile CRM

(239 Bewertungen)

Agile CRM Customer Success Software - Provide superior customer service and maintain satisfied customers over the long term. Agile CRM enables businesses to provide a more personalized customer support experience. With a host of powerful help desk automation features at your fingertips, you will better understand your customers so you can be there to assist when they need you most. Erfahre mehr über Agile CRM

Yotpo

Yotpo

von Yotpo

(91 Bewertungen)

Yotpo hilft Marken, Kundenbewertungen und Fotos während des gesamten Käuferprozesses wirksam einzusetzen, um Vertrauen, soziale Beweise und Umsätze zu erhöhen. Mit Yotpo können Unternehmen jede Art von nutzergenerierten Inhalten sammeln und verwenden, um eine stärkere Marke und bessere Kundenerfahrung zu aufzubauen. Partnerschaften mit Such- und sozialen Plattformen wie Google, Facebook und Instagram und Integrationen mit HubSpot, Salesforce und mehr verhelfen Unternehmen, die Ergebnisse aus allen Kanälen zu verbessern, um zu wachsen. Erfahre mehr über Yotpo

Userlane

Userlane

von Userlane

(4 Bewertungen)

Mit Userlane kannst du Schritt für Schritt interaktive Anleitungen erstellen, um deine browserbasierte Software jedem Benutzer individuell zu erklären. Userlane führt jeden Benutzer in Echtzeit durch Prozesse und zeigt ihm, wo er klicken oder welche Daten er in der Software eingeben muss. Die perfekte Lösung, um das SaaS-Benutzer-Onboarding zu optimieren und die Konversions-, Interaktions-, Aktivierungs- und Kundenbindungsraten durch ein großartiges Benutzererlebnis zu erhöhen oder das Onboarding und Training der Mitarbeiter zu automatisieren und zu skalieren. Erfahre mehr über Userlane

elevio

elevio

von elevio

(7 Bewertungen)

Elevio macht es leichter, deine Produkte zu erlernen. Verbesserung der Retention, während Support-Volumen reduziert wird. Wir machen aus deinem bestehenden Support-System ein umfassendes Erlebnis für deine Kunden, heben deine Kunden-Ausbildung auf die nächste Ebene und bieten deinen Kunden Hilfe auf Anfrage, wann und wo sie sie brauchen. Mehr als 500 Unternehmen wie Atlassian, Heap, Adroll und Dell verwenden elevio, um ihre Kundenausbildung zu verbessern und ihre Support-Anfragen zu reduzieren. Probiere unsere kostenlose 14-Tage-Testversion Erfahre mehr über elevio

Blue Enterprise Surveys

Blue Enterprise Surveys

von eXplorance

(7 Bewertungen)

Die Umfragesoftware Blue für Unternehmen unterstützt alle deine zentralen und wichtigen organisatorischen Online-Feedback-Management-Initiativen, einschließlich Mitarbeiterengagement, Kundenzufriedenheit und Kundenservicebefragungen. Durch unübertroffene Integrationsfunktionen (HRIS, CRM, SIS ..) bietet dir Blue volle Automatisierung und unterstützt dich bei deinen wichtigsten strategischen Entscheidungen. Erfahre mehr über Blue Enterprise Surveys

CXM

CXM

von Creedenz Solutions

(5 Bewertungen)

Dynamic and Flexible CRM+ solution that can adapted to meet your growing business needs faster and for less than all other vendors

MindTouch

MindTouch

von MindTouch

(1 Bewertung)

Transform your product and help content into a customer engagement channel that increases web traffic, drives sales, & improves support

Exceed

Exceed

von Intellum

(15 Bewertungen)

Intellum's Exceed LMS is the first Open Asset Learning Management System on the market.

Totango

Totango

von Totango

(6 Bewertungen)

Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.

Cloud Call Center

Cloud Call Center

von 3CLogic

(46 Bewertungen)

Multichannel cloud contact center solution designed to help organizations streamline their sales, marketing, and service initiatives.

Natero

Natero

von Natero

(1 Bewertung)

Data-driven Customer Success platform for B2B SaaS

CustomerGauge

CustomerGauge

von CustomerGauge

(1 Bewertung)

Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.

Preferred Patron Loyalty

Preferred Patron Loyalty

von Preferred Market Solutions

(67 Bewertungen)

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

ChurnZero

ChurnZero

von ChurnZero

(42 Bewertungen)

ChurnZero's customer success platform helps businesses fight churn via data integrations, health scores, automation, NPS and much more!

Taskfeed

Taskfeed

von Tapply

(17 Bewertungen)

Customer Onboarding Project Management for Salesforce

Skilljar

Skilljar

von Skilljar

(13 Bewertungen)

Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.

Planhat

Planhat

von Planhat

(7 Bewertungen)

Customer Success can be chaotic. Simplify your work, save time and build value with Europe's leading Customer Success platform.

VeriShow

VeriShow

von HBR Labs

(5 Bewertungen)

VeriShow's sales technology provides everything a salesperson needs to connect, present and close with prospects online.

Amity

Amity

von Amity

(4 Bewertungen)

The Most Powerful Customer Success Software.

ClientSuccess

ClientSuccess

von ClientSuccess

(4 Bewertungen)

ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS companies retain and grow their customer base.

Akita

Akita

von Akita

(1 Bewertung)

Web based solution that gives customer success managers the tools they need to retain, nurture, and grow a customer base.

UserIQ

UserIQ

von UserIQ

(1 Bewertung)

UserIQ is a Customer Growth Platform that empowers SaaS companies to foster growth beyond the funnel.

Bolstra

Bolstra

von Bolstra

(1 Bewertung)

An agile customer success management platform built to help companies plan, manage and engage with their customers.

Pega Customer Service

Pega Customer Service

von Pegasystems

(0 Bewertungen)

Pega Customer Service allows the enterprise to anticipate needs and deliver a personalized service experience for every customer.

Magentrix Customer Success

Magentrix Customer Success

von Magentrix

(22 Bewertungen)

Magentrix Customer Success increases engagement, productivity and revenues. Deliver superior customer service while reducing costs.

Starred

Starred

von Starred

(14 Bewertungen)

Starred ist ein umsetzbares und kundenfreundliches Feedback-Tool, das Kundenzufriedenheit mit 360 Grad und kontinuierlichem Feedback verbessert.

STAMP

STAMP

von Stonegate Advisors

(3 Bewertungen)

Customer success platform that helps you systematically obtain the voice of the customer.

UXPressia

UXPressia

von UXPressia

(1 Bewertung)

An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.

Prescience for Self-Service

Prescience for Self-Service

von Transversal

(0 Bewertungen)

Self-Service-Software für Kunden, mit der du Online-Inhalte und Korrespondenz in einem einzigen Prozess verwalten kannst.

Strikedeck

Strikedeck

von Strikedeck

(0 Bewertungen)

Customer success platform with real-time customer segmentation and prioritization, playbooks, and customer success planning tools.

Appuri

Appuri

von Appuri

(0 Bewertungen)

Retention prediction solution built to capture customer activity and analyse behavior applying ad hoc analytics and machine learning.

Boostopia

Boostopia

von Boostopia

(0 Bewertungen)

Improving the customer experience and turning support into a revenue-generating channel for B2C companies.

eatNgage

eatNgage

von eatNgage

(0 Bewertungen)

A solution facilitating remote business lunch meetings with your prospects or clients through smart automated invitation pages.

visitorM

visitorM

von visitorM

(0 Bewertungen)

Our solution delivers the tools you need to streamline processes while tracking their impact on customer experiences.

Forest Admin

Forest Admin

von Forest

(0 Bewertungen)

The universal back office that helps companies execute fast and at scale, with no time wasted on internal tools developed in-house.

CustomerSuccessBox

CustomerSuccessBox

von CustomerSuccessBox

(0 Bewertungen)

Actionable customer success platform for B2B SaaS. Drive product adoption, reduce churn, manage CSM portfolio, increase LTV & more.

Lymbyc

Lymbyc

von Lymbyc

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World's first Virtual Analyst that is available to business users 24*7 and can answer simple/complex data related queries in real time

ReplayMonster

ReplayMonster

von Bouncezap

(0 Bewertungen)

A tool that records user session on the browser on client's website. This helps further product improvement and for analysis purposes.