Check-In-Software

Event Check-in Software hilft, den Check-in-Prozess bei Konferenzen, Aufführungen und anderen Veranstaltungen erheblich zu beschleunigen. Diese Art von Software kann auf mobilen Geräten wie Smartphones und Tablets sowie an Kiosken bereitgestellt werden und bietet häufig Funktionen zum Drucken von Ausweisen. Viele Organisationen verwenden die Event Check-in Software, um Teilnehmerinformationen für Lead-Generierungszwecke zu erfassen.

Warum Capterra kostenlos ist

von ConferenceAdit

(0 Bewertungen)
Zum Anbieter
ConferenceAdit hat die Art und Weise verändert, wie CE-Tracking und Berichterstattung gegenwärtig verwaltet werden. Du kannst jetzt die Anwesenheitsnachverfolgung drastisch optimieren, nutzerdefinierte Benennungsberichte erstellen, sofortige Zertifikate generieren und sofort Umfrageantworten erfassen. Die Lösung spart Zeit, Geld und Frustration und bietet gleichzeitig ein großartiges Teilnehmererlebnis. Erfahre mehr über ConferenceAdit ConferenceAdit hat die Art und Weise verändert, wie CE-Tracking und Berichterstattung gegenwärtig verwaltet werden. Zeit, Geld und Frustration sparen. Erfahre mehr über ConferenceAdit
Zum Anbieter
Aventri (vormals etouches) ist die erste echte Live-Connection-Management-Plattform, die die Art und Weise, wie Eventmanager ihre Veranstaltungen abwickeln, kontinuierlich verändert und gleichzeitig den Markt. Mit Aventri können Kunden wertvolle persönliche Erfahrungen entwickeln, einflussreiche Communitys hervorbringen und Marken ausbauen. Die Plattform verbindet die Veranstaltungsteilnehmer und fördert das Engagement der Teilnehmer in Echtzeit, während aussagekräftige Daten und Analysen erfasst werden, um den Erfolg einer Veranstaltung zu verstehen und Echtzeitinformationen zur Rendite bereitzustellen. Erfahre mehr über Aventri Die intelligente Meeting- und Event-Plattform für datengetriebene globale Event-Organisationen. Erhalte eine 30-minütige Demo! Erfahre mehr über Aventri
Zum Anbieter
XING Events ist eine einfach zu verwendende Event-Management-Software für den Online-Kartenverkauf und Event-Registrierung. Erstelle deine eigene Event-Website in nur wenigen Schritten - inklusive deines eigenen Ticketshops und ohne Programmieraufwand. Als Experten auf diesem Gebiet des Event-Managements wird XING Events dich auch in allen Fragen der Teilnehmerverwaltung und Eventmarketing beraten. Du zahlst nur Gebühren, wenn es tatsächlich Anmeldungen für deine Veranstaltung gibt. Erfahre mehr über XING Events Online-Ticketverkauf und Event-Registrierung. Website, Ticket-Shop, Email-Marketing und vieles mehr. Gebühren nur für echte Registrierungen. Erfahre mehr über XING Events
zkipster ist die Check-in- und Event-Software für die weltbesten Events. Event-Profis verwenden zkipster für den schnellen, zuverlässigen und sicheren Check-in von Gästen, für benutzerdefinierte Online-Einladungen und für intelligente Event-Analysen. Erfahre mehr über zkipster - RSVP, Check-In & More Schnelle, zuverlässige und sichere Anwendung zum Einchecken von Gästen via iPhone, iPad, Android und mehr. Starte kostenlos durch. Erfahre mehr über zkipster - RSVP, Check-In & More
idloom bietet alle Funktionen, die für die Organisation einer Veranstaltung nötig sind, von der Registrierung der Einschreibungen, dem Erstellen von Abzeichen bis hin zur Abrechnung. Ein „all in one“ Lösung, damit Du dich auf das konzentrieren kannst, was wirklich zählt: Deine Veranstaltung zu einem solchen Erfolg zu machen, dass alle Teilnehmer davon schwärmen werden! Erfahre mehr über idloom-events Komplettes und professionelles Werkzeug, das alle Vorbereitungen für Dein Event verwaltet: Anmeldungen, Reservierungen, Zahlungen, etc. Erfahre mehr über idloom-events
Zum Anbieter
Verkaufe Tickets direkt an deine Teilnehmer. - Keine Ticketgebühren (spart tausende Euros) - Lass dich direkt über Stripe oder PayPal bezahlen - Passe deine Kasse komplett an - bette Buchungsformulare in deiner Website ein - sammle, behalte und besitze deine eigenen Teilnehmerdaten - Kostenlose Check-in-App - Integriere dein Lieblingstools über Zapier - Rabattcodes und Gutscheincodes Erfahre mehr über Ticket Tailor Keine Ticketgebühren! Keine Hektik! Ticket Tailor ist eine einfach zu bedienende Ticketing-Plattform, die dir die Kontrolle über dein Event-Ticketing ermöglicht. Erfahre mehr über Ticket Tailor
Zum Anbieter
Boomset bietet Lösungen zur Verbesserung der Veranstaltungserfahrung vor Ort. Wird von mehr als 1.000 Unternehmen in über einem Dutzend Ländern weltweit verwendet. Automatisiere manuelle Anstrengungen und vereinfache den Registrierungsprozess mit Produkten wie On-Demand-Ausweis in Farbe, Gesichtserkennung, nutzerdefinierten Self-Check-in-Automaten, Lead-Abrufen, Session-Terminverwaltung, RFID-Tracking und mehr für eine Full-Service-Veranstaltungslösung vor Ort. Informiere dich über den kompakten Eventkiosk Evosk! Erfahre mehr über Boomset Integrierte Gast-Check-In-Software, Vor-Ort-Ausweisdruck, RFID-Verwaltung, Sitzungs-/Teilnehmerverfolgung, Self-Check-in-Kiosks und mehr! Erfahre mehr über Boomset

von Thunder Data Systems

(172 Bewertungen)
Produktdetails
Eine Plattform für Veranstaltungsverkäufe und Gäste-Check-in ab 60 $/Monat. Verwalte deine Veranstaltungen, Gutscheine und Kund*innendaten. Sammle Spenden, verkaufe Produkte und E-Geschenkgutscheine mit Einlösungs- und Guthaben-Nachverfolgung. ThunderTix berechnet deinen Kund*innen keine Gebühren, aber du kannst optional Gebühren verlangen und alle Einnahmen behalten. Checke Gäste mit der kostenlosen Scan-App, dem Barcode-Scanner oder dem elektronischen Check-in für Gäste ein. Hole dir noch heute die kostenlose Testversion! Ein integriertes Online-Ticketsystem mit einem Ticketverkauf-Portal für den Verkauf von allgemeinen Tickets und Sitzplatzreservierungen in Echtzeit.
Umfassende cloudbasierte Ticketing-Plattform für Online-Presale, Marketing, gedruckte Tickets und Armbänder, soziale Medien und eine Reihe von Ausrüstungsoptionen zum Haustürverkauf und zum Scannen von Tickets. Egal, ob du ein Zentrum für darstellende Künste verwaltest, große Festivals, kleine Veranstaltungen oder eine Spendenaktion organisierst – Purplepass gibt dir alles an die Hand, was du für eine einfache und erfolgreiche Veranstaltung benötigst. Umfassende cloudbasierte Ticketing-Plattform für Online-Vorverkauf, Marketing, soziale Medien, Tagesverkauf und Zutrittsmanagement.
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website, add ticket sales to an existing site, and manage everything in one place. Trusted by thousand of organizers around the world, Picatic is rated #1 in customer satisfaction. Picatic provides event ticketing and registration tools that power the worlds best conferences.
Produktdetails
VolunteerLocal is the easiest way to organize, manage, schedule and communicate with volunteers. We offer a fully functional free service (no ads) as well as paid versions with advanced features. Whether you need a dozen or several thousand volunteers, our system will make your job easier. Your volunteer makes shift selections on a single page and is never required to create an account. Your volunteers will love you for making it so simple, which is why we call it Happy Volunteering. VolunteerLocal is a website for anyone who needs to organize, manage, schedule and communicate with volunteers.
Produktdetails
Steam line event check in and ticketing with our intuitive platform and lightening fast mobile app. Provide your attendees with a smooth experience from registration to check in. Accelevents' ticketing costs only $1 per ticket plus 1% of the ticket sale amount (all fees can be absorbed by your ticket buyers). Create custom ticket types and begin selling online in minutes. Steam line event check in, ticketing, and ticketing with our intuitive platform and lightening fast mobile app.
Sammle Event-Registrierungen mit RSVPify oder lade eine vorhandene Teilnehmer*innenliste hoch. Geräteübergreifende Synchronisierung in Echtzeit. Unbegrenztes Türpersonal. Einfaches QR-Scannen mit jedem Gerät oder Einchecken mit Namen oder Bestätigungsnummer. Versende Tickets und QR-Codes per E-Mail. Echtzeit-Dashboard und Aktivitätsfeed. Sende E-Mail-Erinnerungen und Mid-Event-Updates. Einfache Datenimporte und -exporte. RSVPify ist eine führende Event-Management- und Ticketing-Plattform, die die Optimierung von Veranstaltungen von der Gästeregistrierung bis zum Check-in unterstützt.
Create better events and sell tickets directly on your site with no redirects. Sparxo is trusted by event producers who care about retaining the community around their brand. The platform is easy to learn and easy to use making it easy to set up online ticket sales, registration, and onsite check-in. Embed ticket sales on your website, design modern splash pages, and discover your returning customers with our smart guestlists. Sparxo is mobile compatible and easy to use. A social registration platform built for event-driven organizations who care about their maintaining their brand.
Bizzabo ist die führende Eventmanagement-Software, die von Kunden wie WeWork, USAA und Github für die Planung professioneller Veranstaltungen eingesetzt wird. Die All-in-one-Software umfasst Event-Registrierung, Website-Erstellung, Mobile App, Event-Marketing, Kontakt-Management, Sponsorenwerbung, Analytik und mehr. Bizzabo wird auf Capterra mit 5/5 Punkten im Kundensupport bewertet und hat gerade die drei größten Branchenpreise erhalten. Tausende der besten Marken verwenden bereits Bizzabo, besuche die Website, um mehr zu erfahren! Bizzabo ist die Nummer 1 der Eventmanagement-Software. Die Events-Cloud bietet Event-Registrierung, Event-App, Event-Marketing und vieles mehr!
Verwalte Registrierungen, erhalte Zahlungen, ermögliche reibungsloses Einchecken und drucke Badges vor Ort direkt über dein Telefon mit der Manageranwendung von EventBank oder über die Plattform aus – auch bei mehreren Veranstaltungen oder Sitzungen gleichzeitig. Beschleunige das Einchecken noch mehr, indem du dein iPad oder Laptop in einen Self-Check-in-Kiosk verwandelst. Werde mit jedem durchgeführten Event besser, indem du deinen Erfolg auf Mikro- und Makroebene mit erweiterten Analysen auswertest. Von Deloitte, Facebook und Hunderten anderen genutzt. Sorge für ein reibungsloses Erlebnis vor Ort mit QR-Code-Check-ins, Multi-Session-Check-ins, mobilem Ausweisdruck und Self-Check-in-Kiosk.
Thousands of organizers choose Showpass for event ticketing & box office mgmt. Loaded with features, Showpass mobile & desktop software turns fans into buyers with no redirects, merchandise add-ons at checkout PLUS more reach with our Facebook Native Ticketing. Promoters & Box Office Managers love managing guest lists, check ins, employees and seller networks all from their mobile device. CAD, USD & EUR Currencies. Get a free 15 minute demo or contact us for a quote within 24 hours. Mobile & Desktop Event Ticketing & Box Office Software. Website or Facebook Plugins. Quotes in 24 Hours. Free Scanning. POS Hardware.
Eventtia ist die intuitivste Event-Management-Software auf dem Markt. Wir helfen Veranstaltern, eine größere Wirkung zu erzielen, arbeiten intelligenter und kreieren bessere Events. Von der Erstellung einer Event-Website, um Teilnehmer zu überprüfen, über das Senden von Email-Marketing-Kampagnen, um mit ihren Teilnehmern in Kontakt zu treten bis hin zu hoch qualifizierten persönlichen Meetings - wir decken all das ab. Eventtias leistungsstarke, einfache und flexible Schnittstelle gibt dir eine enorme Autonomie. Eventtia hilft den Veranstaltern, bessere Veranstaltungen mit einer leistungsstarken und dennoch einfachen und intuitiven Management-Plattform zu erstellen.

von Hubilo Softech

(34 Bewertungen)
Produktdetails
Perfekte Check-in-Lösung für Unternehmensveranstaltungen von Hubilo: Das Event-Check-in-System ist das ultimative Tool für das Teilnehmer*innen-Management vor Ort. Revolutioniere das Check-in-Erlebnis mit dieser praktischen mobilen Event-Check-in-App. Vorteile der On-site-Check-in-Lösungen von Hubilo: - Unterstützung in mehreren Sprachen - App geräteübergreifend verfügbar - Verwaltung mehrerer Events - Check-in über mehrere Geräte möglich - Umfassende Datenerfassung All-in-one-Event-Plattform, die Veranstaltungen interaktiv macht und den Veranstaltern ermöglicht, Events mühelos zu erstellen und zu bewerben.
Bei CrowdCompass by Cvent werden fantastische mobile Anwendungen für Veranstaltungen erstellt, die das Engagement der Teilnehmer erhöhen und eine hohe Rendite erzielen. Als führender Entwickler von Event-Anwendungen bietet CrowdCompass mobile Anwendungen für Konferenzen, Messen, Meetings und Events mit einer Größe von 50 bis 50.000 Teilnehmern. Die Lösung ist eine integrierte Komponente der Event-Management-Plattform von Cvent und die umfassendste der Branche. CrowdCompass ist der weltweit größte Entwickler von mobilen Event- und Konferenzanwendungen.
Evenium Net is the most comprehensive, affordable system to create events, invite & register attendees. Quickly configure ticket types & payment options, customize registration forms, images & badges. Easily create/import agendas & guest lists, then email custom invitations with links to register on your website or one Net automatically creates. Use our free check-in app and/or deploy our interactive app ConnexMe. Create a richer more engaging experience & spend less time managing the event! Evenium Net is the most complete, most affordable event registration, invitation, and badging solution. Streamlined and easy to use.
Produktdetails
In 2011, Social Tables set out to change the way events are sourced, designed, and executed with better collaboration between planners and properties. Today, Social Tables is an innovative platform offering the hospitality industrys leading online solutions for event sales, services, and group distribution. According to STR, hotels that use Social Tables see a 1.82% increase in F&B profit per occupied room, and Zapier says Social Tables is one of the 10 best event management apps in the world! Social Tables is the #1 software for planners and properties to work together online.
Go beyond basic lead capture with atEvent's best-in-class B2B event lead management solution. Capture leads anywhere at or around the event, add custom qualifiers and follow-up actions and sync everything to your MA/CRM system for fast, personalized follow-up that accelerates sales. atEvent is made for the enterprise with flexible MA/CRM integrations, wide trade show coverage, GDPR consent at capture, multilingual business card transcription, and account-level insights for your ABM strategy. Turn event contacts into sales meetings. atEvent combines event lead capture, qualification and insights to accelerate sales.
We make event experiences great with intelligent use of technology. Our solution is focussed on enhancing various aspects of event organising. Our mandate begins by getting all users onto a platform where information can be shared and everyone can communicate. The beautiful intuitive app keeps agenda up-to-date, fosters networking, obtains live feedback. Easily set up single or multiple events in no time and manage content on the go. Get the data you care about, increase engagement and ROI. Mobile event app to engage and interact with attendees and to give event organisers the big data they need to optimise the ROI.
Produktdetails
Easy-to-use, multi-user, multi-event and multi-session. If you are constantly organising big events with hundreds to thousands of attendees, it must be a challenge to iron out your guest lists all the time. Through this mobile app that your staff members can download to their mobile devices, you get to manage your events better and eliminate any chances for human error. The EventsCase event check in app is one of the most straightforward solution; easy-to-use, multi-user, multi-session & multi-event.
Produktdetails
Wir sind spezialisiert auf Software für alle Firmen- und Vereinsveranstaltungen, die Tools benötigen, um ihre Geschäftsregeln zu adressieren, nicht unsere. Diese umfassende Software ist einfach zu bedienen und verfügt über Tools wie Call-for-Paper, interaktiver Grundriss, Ausstelleranmeldung, Akkreditierung, mobile Anwendungen, Mitgliedschaft und CRM-Integration, E-Mail-Tools und 24/7-Berichterstattung. Zu unseren Vor-Ort-Lösungen gehören Self-Check-in- & Registrierungskioske, Session-Scanning und Lead Retrieval. Online-Eventregistrierung-Software, die jede Aufgabe verwaltet und ausführt, die mit der Schaffung und dem Start einer erfolgreichen Veranstaltung einhergeht.
Erstelle mit MeetApp ein großartiges Event-Erlebnis für deine Veranstaltung, dein Meeting oder deine Konferenz. Informieren, Engagieren, Netzwerk! Erstelle mit MeetApp ein großartiges Event-Erlebnis für deine Veranstaltung, dein Meeting oder deine Konferenz. Informieren, Engagieren, Netzwerk!
Ein vielseitiges System, das viele der Konferenzregistrierungs- und Marketing-Aktivitäten automatisiert und integriert, um die Besucherzahlen zu steigern. Ein vielseitiges System, das viele der Konferenzregistrierungs- und Marketing-Aktivitäten automatisiert und integriert, um die Besucherzahlen zu steigern.
Are you planning your next big event? Payscape Registration, the low-cost leader in registration software, has robust features from mobile-friendly online check-in/check-out to payment collection. Keep tabs on attendee information and inform them of upcoming events. Join Payscape Registration, winner of the 2019 SEAA Tech Innovation of the Year Award, and experience the optimal online registration solution! Payscape Registration is the low-cost leader in registration software crammed with robust features that transform online registrations.
Produktdetails
From small occasions to enterprise level events, HoldMyTicket has been an industry leader for event management and ticketing solution technologies for over ten years. HoldMyTicket offers an advanced customizable ticketing platform and mobile box office that can work on any device. With an enterprise technology and small-business discipline, HoldMyTicket has helped venues, festivals, promoters, casinos, sports teams, tours, and enterprises nationwide sell millions of tickets online. HoldMyTicket offers a customizable ticketing platform and mobile box office that can work on any device. We're more than ticketing.
Produktdetails
Azavista ist eine Lösung für Organisatoren von Unternehmensevents, die ihre Event-Planungsprozesse optimieren möchten. Wir bieten eine komplette Reihe von Veranstaltungstechnik-Lösungen für jedes Event in deinem Kalender, was dir dabei hilft, die Effizienz zu steigern, die Kommunikation zu verbessern und die Produktivität und die Teilnahme zu erhöhen. Durch eine breite Reihe von Modulen und Funktionalitäten können Anwender mehrere Ereignisse erstellen, mit CRM und Marketing-Automatisierung-Systemen integrieren, Anmeldungen verwalten und vieles mehr. Weve erstellt eine flexible, innovative und einfach zu bedienende, komplette Plattform. Einfache Anpassung an neue und sich ändernde Trends und Marktbedürfnisse.
SpinGo ist eine Event-Management-Lösung, die von Event-Herstellern gerne genutzt wird. SpinGo ist eine leistungsfähige, einfach zu bedienende Technologie, mit der B2C-Messen, -Festivals, -Expos und -Kongresse die gesamten Ticketing-, Registrierungs-, Check-in- und Vendor-Management-Funktionen an einem zentralen Ort abwickeln können. Zusammen mit der engagierten Kundenbetreuung ist SpinGo perfekt für Veranstaltungen, die nach einer Software suchen, die mit ihrer Veranstaltung wächst. Fordere noch heute deine kostenlose Demoversion an! SpinGo ist eine Event-Management-Lösung für B2C-Messen, Festivals, Tagungen und Kongresse, die ihre Veranstaltung weiter ausbauen möchten.
Produktdetails
High Attendance is a cloud based federated event management system that is provided a fully integrated approach for events, trade shows and sales teams. The system provides registrations, check-in, session attendance, real-time feedback, lead retrieval, event mobile apps and direct integration to your CRM or Marketing Automation system. High Attendance unites your event strategy and directly integrates with Cvent, Aventri, EventBrite and Zoom. The only integrated Federated Events Management System for Large Enterprises
Take participant engagement of your event to a new level with NVOLV Event Mobile app. Join an elite group of leading organizations and brands who trust our mobile app to boost the networking capabilities, educational depth, and attendee experience at their events. Whether you're organizing a corporate event, festival, trade show, or conference; NVOLV offers a simple and beautiful experience that is like no other. Event App for Conferences and Corporate Events that engages attendees and sponsors with in-depth Analytics and live engagement
NextME makes it simple for businesses and event organizers to manage waitlists and significantly improve customer retention. Track visits and wait times, engage your customers in real-time with a custom marketing page, and grow your business like never before. A schedule management solution for walk-in appointments, waitlists, customer messaging and communication, analytics, and more.
Intelligente Gästeliste und Event-Registrierungssoftware für Tablets, Smartphones und Web. Lädt von Excel hoch, beschleunigt Event-Check-Ins, synchronisiert auf mehreren Geräten und hält Kontaktdaten in Ordnung. Eine vollständige mobile Event-Management-Lösung, mit den folgenden Merkmalen: individuelle Registrierungsseiten, elektronische Einladungen, Check-In, QR-Scan, Senden von QR-Tickets, druckt Abzeichen, bietet interessante Ereignisstatistiken, Feedback-Emails, VIP-Ankunftsbenachrichtigung und vieles mehr. Verfügbar in Englisch, Deutsch, Französisch, Spanisch und Portugiesisch. # 1 Gästeliste & Event-Anmeldungs-App. Lädt Dokumente aus Excel hoch, erleichtert den Eintrags-Check-In, synchronisiert auf mehreren Geräten und hält Kontaktdaten in Ordnung
All-in-one platform providing everything you need to seamlessly and efficiently manage the entire event lifecycle. It includes features for guest lists, email invites, and registration with a best-in-class iOS app. For ticketing, use marketing tools to increase your revenue by publishing a branded event website. Or embed the entire process on your own site. On event day, seating charts, POS integration, and fast QR check-in enhance the guest experience to make your event more successful. All-in-one platform to manage the entire event lifecycle with tools for guest lists, invitations, ticketing, tables, check-in and more.

von Kindred Byte

(3 Bewertungen)
Produktdetails
SpeedIn is not your typical event check in app. We do not sell or take a commission on your tickets. We provide a simple and speedy experience for you to control access based on members and their families or groups. Use key fobs and an RFID scanner or simply search by member or family. Check in members quickly, verify that only members get access, avoiding lines and reducing your cost. SpeedIn is the app to easily check in members and their families, either for the day or for events.
Produktdetails
Eventdrive is THE end-to-end platform to manage your corporate events. Invite and register your guests easily thanks to our email management system and our website builder. Imagine valuable experiences where you engage your attendees and strengthen your community through your mobile app while gathering meaningful data to measure your event success and ROI. You needed it, it's all there! It's just missing you. Visit our website to learn more! THE all-in-one event management software to create your corporate events: project management, marketing, experience, performance...
Onlive is a broader Event Management Solution that allows organizers to easily manage the event, collaborate, and understand data. With the solution you can easily create unlimited sub accounts with various access levels. It has an advanced set of reporting tools that allows organizers to go beyond numbers and with the use of AI understand more about customer profiles, personas and event sentiment. With Onlive, you can easily build ticketing sites, invite guests, check them in, and more - no technical skills required.
An app that syncs with your registration list and helps check in attendees in an efficient manner. An app that syncs with your registration list and helps check in attendees in an efficient manner.
Bitpod Event is a Cloud based Event Registration & Mgmt platform. With Bitpod platform, can be customized as per requirement. It provides responsive web with registration module, a ticket sales with online payment processor integration, mailing module for invite and reminder, a questionnaire or survey, check-in, badge, advanced dashboard with attendee funnel with summary report functionality. It also offers seamless integration with leading CRM tools such as Salesforce, MS NAV, Marketing Cloud. Set up your event with any complex configuration & have seamless data transfer to your existing CRMs.
Produktdetails
Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices. Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices.

von Event Farm

(1 Bewertung)
Produktdetails
Check-in system that allows you to create a registration page, track referrals, review your attendee lists, and track RSVPs. Check-in system that allows you to create a registration page, track referrals, review your attendee lists, and track RSVPs.
Ein cloudbasiertes, voll funktionsfähiges Event-Management-System, anpassbar an die größten Organisationsnotwendigkeiten. Event RoK ist eine umfassende und anpassbare Event-Management-Lösung und hilft, No-Shows zu reduzieren sowie die Kundenbindung zu verbessern, indem Bestätigungen, Mahnungen und Follow-ups direkt an Deinen Kunden gesendet werden. Veranstaltungen, Führungen und Klassen-Ressourcen, Zimmer & Standorte Menschen oder Mitarbeiter Termine. Private soziale Netzwerke und ein Portal, das Teilnehmer und Sponsoren engagiert und unterstützt. All-In-One-Cloud-Event-Management-System, die Ereignisplanung, Förderung, Ticketing, Bezahlung, Event-Check-in und Reporting ermöglicht.
Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests. Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests.
Produktdetails
EventNut provides modern event sites and professional tools, like integrated badge printing, without the high fees! Save $5+ per ticket, compared to other sites. Developed by software veterans with the help of event planning experts, EventNut seeks to enhance the experience of event planners and attendees with stunning event websites that defy the status quo and pro features generally found in much more expensive tools. Start saving today! Provides a platform for online event ticketing that is highly customizable and easy-to-use with superior features at a budget cost.
The one and only check-in solution you will ever need. Over 2,500 businesses use One Tap Check-In to manage their events, members, guest lists, and customers. So throw out those paper check-in sheets and start checking-in using One Tap Check-In. Create lists in three seconds. Drag & drop Excel sheets. Cut your check-in time by half! Collaborate with the whole team. Create an account in less than a minute on our website. Check-ins made simple and easy!

von AppCraft Events

(1 Bewertung)
Produktdetails
AppCraft Events is a Parisian Start-Up settled in Station F (Worlds Biggest Start-Up Campus). AppCraft Events offers all-in digital solutions for B2B event management. Spend less time managing your events, use digitalisation to reduce costs, put some interactivity and gamification to make your events remarkable and stimulate your participants, measure performance to a better quality of your events. Build customized mobile apps that engage attendees before, during and after your events through numerous Plug & Play features !

von TicketNetwork

(1 Bewertung)
Produktdetails
ezEvent is an online event creation platform perfect for any organizer looking to setup their event and start selling tickets to their attendees in minutes. With ezPayment, organizers can collect their order payments daily, so they can put that money back into their event preparations. ezEvent's basic service is free. The only fees charged are for credit card processing, making ezEvent consistently the cheapest product in the industry. ezEvent is a cloud-based event management software to create tickets, track event data, and promote events on social media.
Produktdetails
PERSÖNLICHE erlebnisorientierte Marketing-Software, die dir hilft, Leads zu erfassen, Social-Media-Follower zu gewinnen, Wettbewerbe durchzuführen und dein Publikum zu begeistern. PERSÖNLICHE erlebnisorientierte Marketing-Software, die dir hilft, Leads zu erfassen, Social-Media-Follower zu gewinnen, Wettbewerbe durchzuführen und dein Publikum zu begeistern.
Produktdetails
Smeetz is a software platform that uniquely helps leisure organisers increase their revenue and better reach their market with the help of data analytics and dynamic pricing. We have launched the 2.0 version of our platform and look to expand our customer base in the Swiss-German part of Switzerland, before going abroad. Software that helps leisure organisers increase their revenue and better reach their market with data analytics and dynamic pricing.
We are passionate Event Lovers & our primary focus is Making People to Fell in Love with Your Event . Our event platform has exclusive powerful features such as speaker and sponsor onboarding, guest check-ins, event website builder, ticketing & registration, session(s) management, event analytics, vendor bid management, networking and mobile app, user rewards program, hotel bookings, badge printing, conducting- surveys & trivia, live QA & polls, inbuilt CRM, marketing platforms and a lot more. We are passionate Event Lovers & our primary focus is Making People to Fell in Love with Your Event .
Run your best events, ever, with the complete event management solution built for the worlds #1 CRM, Salesforce and designed for corporate and NPO event managers. Save time by streamlining complex manual processes. Create beautifully branded websites, forms and emails. Promote your event and remind people to attend at exactly the right time. Automatically create leads in Salesforce and track conversions. Never import/export another spreadsheet EventSpark is built on Salesforce to provide seamless event management solution for corporate and NPO's in the worlds #1 CRM.

von ExhibitForce

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.

von Qmeeto

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Qmeeto is for corporate events and meetings. An all-in-one event management platform designed to help event planners offer a more professional and personalised experience for their corporate attendees. Planners can manage rsvp, registrations and event checkins. Send personalised branded email campaigns, build a single to multi page website with registration page. Report on attendees and registration progress. Checkin using the Qmeeto app which syncs to all your devices and accounts Seamlessly manage RSVPs, Registrations and Checkins from one easy-to-use system. For corporate event teams and event planners.

von netAmbition

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM. Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM.

von Certain

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking. Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking.

von Attendium

(0 Bewertungen)
Produktdetails
The guest list app used by leading brands in the event industry and over 13,000 event professionals. The guest list app used by leading brands in the event industry and over 13,000 event professionals.

von Weezevent

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Weezevent hilft Veranstaltern und Veranstaltungsorten mit einer Self-Service-Ticketing- und bargeldlosen Lösung für alle Arten von Veranstaltungen wie Shows, Konzerte und Festivals. Das Unternehmen hat Niederlassungen in Frankreich, Großbritannien, Spanien und Kanada und ist in Italien, Schweiz sowie zunehmend weiteren Ländern aktiv. Weezevent hilft Veranstaltern und Veranstaltungsorten mit einer Self-Service-Ticketing- und elektronischen Zahlungslösung für Shows, Konzerte und Festivals.

von GuestQueue

(0 Bewertungen)
Produktdetails
A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters. A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters.

von INCONTACTO

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Provide services to collect data, manage data from check in at events, print badges, print certificates, control access to area with photo, offices in Colombia, Panama, Guatemala, Spain and operations around the world. Apps, multi events, platform to manage your data, and self construction of forms, handle leads and contacts as your preference. Flexible resoruces to adapt to any enviroment and easy to integrate to more softwares. Reliable software to collect data, manage check in for events, print badges, print certificates, control access to area with photo

von Teamgo

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Offer stylish entry to your event! Perfect solution for conferences, meet-ups and workshops. Impress your attendees with a self-checkin kiosk, instant badge printing and full reports so you can review and measure the success of your next event. Setup new events quickly with just a few clicks including importing from Eventbrite or Meetup. Add and update attendees before and during an event. Welcome your guests with iPad self check-in or assisted on iPhone/iPod. Design and print custom badges. Quick, easy event registration and check-in system with badge printing, attendee management and integrations with Eventbrite and Meetup

von GuestDay

(0 Bewertungen)
Produktdetails
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or department. Check attendance "live" in the top left corner at a glance. Add new guests, check arrivals, change seating plans, and edit guest details on-the-fly. We've supported events teams in the US, UK, Hong Kong, Thailand and Singapore, and are available anywhere there is Internet. Lets you check in and seat guests using name search and QR codes. Perfect for corporate events and weddings.

von CellarPass

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Every month, millions of dollars worth of reservations and ticket sales are sold through the CellarPass guest management platform. Join CellarPass to book more tours, tastings and sell more wine. In just a few days, your business will rise to the top by allowing guests to book reservations or buy tickets to your events to qualified guests 24/7. For over 8 years, CellarPass has been the leading reservation platform for wineries, breweries and distilleries in the U.S.

von Wiretouch

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs. Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs.

von Pseudoscops

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Event Registration, Queue Management, Stock Limiting Flash Sales, etc. all from your mobile phone without additional investment of hardware, using QR Codes. Only host required to download the application and not the guest, reducing time in those administrative work and having more time to engage with the customer. Ability to download information into excel from your mobile phone. Data are being encrypted on the database and only you have the key. Event Registration, Queue Management, Stock Limiting Flash Sales, etc. all from your mobile phone, using QR Codes.

von eventLoop

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Solution that allows businesses to easily manage the event check in process with a personalized touch. Solution that allows businesses to easily manage the event check in process with a personalized touch.

von Fielddrive

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Solution for onsite delegate management, check-in, lead retrieval, session scanning and facial recognition. Solution for onsite delegate management, check-in, lead retrieval, session scanning and facial recognition.

von Lead Liaison

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Lead Liaisons event lead management solution, GoExhibit!, allows users to design custom forms and quickly capture leads onsite using a mobile app. Even more powerful under the hood, GoExhibit! enables businesses to immediately segment, distribute, export, follow up with, and/or nurture leads without missing a beat. Compatible with iOS, Android, and Windows devices. Integrates with all major CRM, marketing automation, and analytics solutions. Supports all methods of lead capture. Design custom forms, scan badges, transcribe business cards, track ROI. Integrates with anything. Available for iOS, Android, Windows.

von WE ARE PYTHON

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Putting you back in control of your ticketing. Infinitely customisable, Python Events offers you complete control of your ticketing ecosystem. We believe you should maintain control of your data, bookings fees and customer management processes. So we've developed a bespoke scalable ticketing and seat reservation software that's capable of handling thousands of transactions simultaneously for multiple industries, whilst keeping the control firmly in your hands. Customisable and bespoke secure ticketing platform. Keep 100% of your booking fees. Arena and sports stadium seat mapping system.

von Yumiwi

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Start with online promotion and event check in to get started with some event tech before you move to full event management systems. Our event check in app works on any iOS or Android device, and uses multiple ID mechanisms such as: RFID, QR Codes, eTickets, or any reference. Full event management suite covers pre-live-post event features. Event check in app works on iOS or Android devices, and can multiple ID mechanisms such as: RFID, QR Codes, eTickets, or any reference.
Produktdetails
Scan attendees into sessions from the mobile app using the camera or a handheld scanner. Get ready to feel like a superhero scanning badges for CE credits. Not only is it fun to use, but it extremely easy to check people in. FEATURES: Track Session Time - Start time, end time, and duration for every attendee who attends a session Mobile On-the-go - Use the planner app with or without a handheld scanner to check attendees in and out of sessions. Directly Connected Agenda - Agenda sessions Get ready to feel like a superhero scanning badges for CE credits. Not only is it fun to use, but it extremely easy to check people in.