Konsignationslager Software

Konsignationslager Software umfasst spezialisierte Point-of-Sale- und Inventarmanagementlösungen für Konsignationsläden, Antiquitätenläden und Sammlergeschäfte. Sie hilft Konsignationslagermanagern bei der Aufzeichnung von Verkaufstransaktionen und integriert Buchhaltungsfunktionen mit Inventarverfolgungsfunktionen. Konsignationslager Software ist mit Kassensoftware (POS Software), Einzelhandels-Management-Systemen und Warenwirtschaftssystemen verbunden.

Warum Capterra kostenlos ist
Zum Anbieter
Einzelhandelstechnologie und Best Practices werden ständig weiterentwickelt. Deine Konsignationslager-Software sollte dich auf dem Laufenden halten. ConsignCloud bietet alles, was du für den Betrieb deines Second-Hand- oder Konsignationslagers benötigst: einen modernen und flexiblen POS für jedes Second-Hand-Geschäftsmodell, automatische Kommunikation mit Versendern und Berichte, die dir dabei helfen, dein Geschäft zu verstehen und Umsatz zu steigern. Erfahre mehr über ConsignCloud Mit der Konsignationslager-Software von ConsignCloud kannst du dir vorstellen, wie dein Second-Hand-Geschäft Inventar verwaltet, Kunden bindet und wächst. Erfahre mehr über ConsignCloud

von Visual Horizons Software

(401 Bewertungen)
Produktdetails
ConsignPro wurde seit 1996 von über 5.000 Second-Hand-Shop-Besitzer*innen als vertrauenswürdig eingestuft und ist damit ein Branchenfavorit. Das innovative Hauptmenü macht ConsignPro zu einem der einfachsten Programme, die du verwenden kannst. Das Support-Team ist immer verfügbar, wenn du nicht weiterkommst. ConsignPro kümmert sich um Einzelhandels-Point-of-Sale-, Inventar-, Lieferanten- und Kundenmanagement, E-Commerce und robuste Einzelhandelsbuchhaltung für eine Vielzahl von Gebrauchtwarensegmenten, darunter Bekleidung, Antiquitäten, Brautbedarf, Möbel, Kunst, Bücher und Sportausrüstung. Teste die 30-tägige Testversion. Über 5.000 Gebrauchtwarenladeninhaber*innen wie du haben ihr Unternehmen ConsignPro anvertraut. Einmal zahlen, immer nutzen. Kostenlose Finanzierung ebenfalls verfügbar.
Verwalte dein Gebrauchtwaren-, Second-Hand- oder dein Antiquitätengeschäft mit der detaillierten, webbasierten Gebrauchtwarensoftware von überall aus. SimpleConsign bietet unbegrenzten POS sowie vollständige Kunden-, Lieferanten- und Bestandsverwaltung. Updates, technischer Support, Schulungen und Datenübertragung werden kostenlos angeboten. Die Lösung ist perfekt für Geschäfte mit mehreren Standorten und bietet QuickBooks-Integration, robuste Berichterstattung, Echtzeitkommunikation mit Lieferant*innen/Händler*innen und mehr. Die Bewertungen von Gebrauchtwarengeschäftsinhaber*innen zeigen klar: Die Software ist einfach zu verwenden. Einfache, webbasierte Technologie bietet Gebrauchtwaren-, Second-Hand- und Antiquitätenläden die Freiheit und Ressourcen, die sie benötigen, um auf dem heutigen Markt erfolgreich zu sein.
Liberty Consignment ist ein flexibles und nutzerfreundliches Softwareprogramm und wurde speziell für Gebrauchtwaren-, Second-Hand- und Einzelhandelsgeschäfte entwickelt. Libertys Funktionen und Fähigkeiten sind führend auf dem Markt. Liberty Consignment erfüllt all deine Bedürfnisse und bietet dir Funktionen, um Geld zu sparen. Mit Liberty kannst du die Zeit, die du für die Buchhaltung benötigst, reduzieren. Wird von über 7.000 Geschäften weltweit verwendet Eine vollständige Warenkorb-, Katalog- und Zahlungslösung.
Ricochet expands and simplifies your retail or consignment shop with powerful and elegant Point of Sale systems. Together with POS, inventory, customer and user accounts, rapid reporting, and dozens of other features, Ricochet's ecosystem lets your store enter inventory more quickly and sell more product. Ricochet is built for a wide variety of retail and consignment stores. Every account gets free training, unlimited support, registers, SKUs, data and more to support growth with a simple price. Powerful retail and consignment solution with integrated POS, inventory management, customer and user accounts, reporting, and more.
* Serving Consignment Shops for over 17 years. * Desktop or Cloud-based * Easy to install * Very User Friendly * Time-saving and money-making features * Streamlines your shop operations * Reduces employees needed * Complete Hardware and Software Packages. * Complete POS and Inventory Management + Customer, Consignor, Vendor and Store Accounts + Automatic QuickBooks Updates + Layaway Sales + Integrated Ecommerce Web Store + Buy Outright / Buy Existing Consigned A feature rich consignment shop software program to help you manage your Consignment Shop Business

von Advanced Retail Management Systems

(19 Bewertungen)
Produktdetails
Die Anwendungssuite umfasst POS- und Geschäftsbetrieb, Merchandising, Zahlungslösungen, Planung und Business Intelligence. Die Anwendungssuite umfasst POS- und Geschäftsbetrieb, Merchandising, Zahlungslösungen, Planung und Business Intelligence.
Consignment/Resale shop software featuring automated POS, inventory control, customer tracking, integrated c/c processing, barcode label/tag printing, printable reports, and marketing features. Free working demo. Software specifically designed for shops selling on consignment. POS, inventory, commission, barcoding, reporting and more.
Consignment inventory tool that enables distribution of sales revenue through less commissions, rent, credit fees, and sales taxes. Consignment inventory tool that enables distribution of sales revenue through less commissions, rent, credit fees, and sales taxes.

von Art and Antique Information Network

(4 Bewertungen)
Produktdetails
Inventory Management and Point of Sale Software for Antique, Art and Collectible Dealers. Inventory Management and Point of Sale Software for Antique, Art and Collectible Dealers.

von Brave New Software

(2 Bewertungen)
Produktdetails
GoAntiquing POS is a complete Antique Mall and Consignment Shop management tool. No limits on dealers (also called vendors or consignors), resellers, customers. Items sold are entered by hand (or scanned) into a sales grid with the dealer id#, optional item id#, description, price, quantity, discount (if applicable). End of month (or other time frame) process separates sales by dealer, deducts rents, commissions, fees, etc. Lots of reports! GoAntiquing POS offers ease of use, speed of taking a sale, accuracy, paperwork reduction, accuracy of reporting.

von Data Age Business Systems

(2 Bewertungen)
Produktdetails
CrossPostIt is a powerful software solution that sells your products across multiple marketplaces and provides real-time inventory synchronization, order fulfillment, and reporting all wrapped up in a simple easy to use service. Unlock the full potential of each marketplace. Create product listings, manage inventory, fulfill orders, pay consignors and do it all from CrossPostIt. Cross-channel inventory listing & management software for consignment & retail shops selling on eBay, Amazon, etc.

von Consignor Connect

(2 Bewertungen)
Produktdetails
The only consignment software built with Square. Our inventory tracker and online consignor portal allows you and your consignors to easily track consignment sales. Square handles the POS functions, payment processing etc., and Rose pulls that data down to ensure your consignors get paid accurately and quickly. With other consignment software, the point of sale is an afterthought. Why skimp on your POS? Industry leading services with Square paired with consignment. Don't settle. Rose is the only consignment software that integrates with Square. Rose + Square = Changing the Shape of Consignment.

von Secret Weapon Labs

(1 Bewertung)
Produktdetails
The only cross platform software based on consignment - perfect for resale shops, retail stores, auction drop off businesses, art galleries, and more. Print check payments to consignors, manage inventory, research your price history & trends, perform reports, beautiful and fully customizable price tag printing, point of sale functionality, barcoding, and more. Cross-platform software designed to print check payments to consignors, manage inventory, research your price history and trends.
Provides full automation for your seasonal consignment sale. It integrates seamlessly with your existing website. Provides full automation for your seasonal consignment sale. It integrates seamlessly with your existing website.

von GeniusPeddler

(1 Bewertung)
Produktdetails
GeniusPeddler is a service that aims to provide store owners a simple and efficient way to track sales on consigned items in your brick and mortar store. Our web application will act as the store clerks sale interface, while also providing the consignors the ability to track the status of their consigned items in your store. This will allow you, the store owner, to spend more time concentrating on your business and not tracking consigned sales and allocating monies to your consignors. Web based POS and tracking solution for consignment shops. Features include sales records and consignor login to track sales.
Produktdetails
Store management tool that provides consignment and point-of-sale through automated sales summaries. Store management tool that provides consignment and point-of-sale through automated sales summaries.

von Retail Plus Point of Sale

(0 Bewertungen)
Produktdetails
On-premise retail POS system that helps manage inventory, customers, purchasing, invoicing, loyalty and more. On-premise retail POS system that helps manage inventory, customers, purchasing, invoicing, loyalty and more.

von My Consignment Manager

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Takes care of the details that are taking your time and focus away from growing your sale. Cloud-based platform that helps businesses automate sales processes with barcoding, electronic tagging, inventory tracking and more.

von Best Consignment Shop Software

(0 Bewertungen)
Produktdetails
One payment. No sales tax except TX. No annual/monthly fees. Work from home, QuickBooks integration, training, shipping, data backup, thermal labels, updates, advertising, eBook "How to Start a Consignment Business" - all free! Consignors add inventory online and view account information. Lock employees out of any part of the program. Prevent them from voiding sales/discounting at POS. You own your copy for lifetime use. The best value for consignment, resale, auction, thrift, markets, malls One payment. No annual or monthly fees. Free: work from home, Quickbooks integration, training, shipping, live demo, no tax (except TX)

von FrontFlip

(0 Bewertungen)
Produktdetails
Consignment software now is outdated, slow and hasn't kept up with e-commerce trends. So we created Frontflip, modern consignment software that allows business to decrease cost with tools that saves them time, and increase revenue by making it easier to connect to more sales channels. A full suite of tools to manage your business now and beyond. Meet Frontflip, the modern consignment software that makes it easier to manage and grow your business.