Kostenlose Reisekostenabrechnung Software

Reisekostenabrechnung Software hilft Unternehmen bei der Verfolgung ihrer Geschäfts- und Reisekosten. Mit diesen Anwendungen können Mitarbeiter ihre Ausgaben dokumentieren. Für kleinere Unternehmen erstellen Tabellenprogramme Berichte, um eine bessere Budgetierung zu ermöglichen. Reisekostenabrechnung Software ist mit Budgetierung Software, Financial Reporting Software und Zeit- und Spesenerfassung Software verbunden.

Warum Capterra kostenlos ist
Zoho Expense macht Kostenabrechnung mühelos. Automatisiere Kostenaufzeichnungen, verbinde Kreditkarten, optimiere Genehmigungen, gewinne Ausgabentransparenz und Kontrolle. Erfahre mehr über Zoho Expense Automatisiere Reise- und Geschäftskosten-Berichterstattung, rationalisiere Genehmigungen, gewinne Ausgabentransparenz und Kontrolle. Erfahre mehr über Zoho Expense
Precoros umfassende Plattform für Spesenabrechnung und -management, die kleinen und mittleren Unternehmen dabei hilft, ihre Ausgaben zu kontrollieren und zu optimieren. Erfahre mehr über Precoro Kosten-Management-Software mit allen zeitsparenden Werkzeugen, die du benötigst, um dein Unternehmen wachsen zu lassen und effiziente Beschaffungsprozesse einzurichten. Erfahre mehr über Precoro

von Avaza Software

(273 Bewertungen)
Besuche Webseite
Avaza ist eine Software-Suite für kleine Unternehmen. Die Lösung umfasst Module für Projektmanagement und Zusammenarbeit, Ressourcenplanung, Zeiterfassung, Ausgabenmanagement, Angebots- und Rechnungsstellung. Richte in Avaza Ausgabengenehmigungen nach Ausgabenkategorie ein und vieles mehr! Greife in der Cloud auf Avaza zu und füge Ausgaben von jedem Gerät aus hinzu, egal ob vom Desktop, Tablet oder Handy. Erfahre mehr über Avaza Eine Software-Suite für kleine professionelle Dienstleistungsunternehmen mit Modulen für Projektmanagement, Zeiterfassung, Ausgaben und Rechnungsstellung. Erfahre mehr über Avaza
Die Kategorisierung der Ausgaben in FreshBooks erfolgt unter Berücksichtigung der Steuerzeiten, so dass es für dich (oder deinen Buchhalter) leicht ist, diese zu archivieren. Zur Steuerzeit hast du alle Informationen, die du benötigst, ganz ohne Sortieren von Aktenbergen. Probiere es kostenlos 30 Tage lang aus, es ist keine Kreditkarte erforderlich. Erfahre mehr über FreshBooks Ab 15 $ / Monat. Leicht zu bedienende Online-Abrechnungs- und Zeiterfassungs-Lösung. Wird von mehr als 10 Millionen Personen verwendet. Erfahre mehr über FreshBooks
Mit Expensify kannst du deine Belege ganz einfach nachverfolgen und die Ausgaben unterwegs verwalten. Mach einfach ein Foto von deiner Quittung. Expensify überträgt die Details automatisch. Expensify kann jeden Beleg kategorisieren und codieren und sogar Geschäftskosten automatisch zur Genehmigung und Erstattung einreichen. Mit robusten Funktionen wie dem Abstimmen von Unternehmenskarten, mehrstufigen Genehmigungsworkflows und direkten Synchronisierungen mit allen wichtigen Buchhaltungssoftwareprogrammen spart Expensify Unternehmen aller Größen und Formen Zeit. Mit Expensify kannst du deine Belege ganz einfach nachverfolgen und die Ausgaben unterwegs verwalten.
Zoho Expense macht Kostenabrechnung mühelos. Automatisiere Kostenaufzeichnungen, verbinde Kreditkarten, optimiere Genehmigungen, gewinne Ausgabentransparenz und Kontrolle. Automatisiere Reise- und Geschäftskosten-Berichterstattung, rationalisiere Genehmigungen, gewinne Ausgabentransparenz und Kontrolle.
Transforming receipts into intelligent data Itemize is an Artificial Intelligence platform that extracts data from receipts, invoices, and other commerce documents. The engine delivers intelligence that automates expense management, enhances accounts payable workflows, and improves compliance functions. Fast receipt scanning and easy expense reporting on the go or in the office. Don't settle for standard. Itemize.
SutiExpense can be easily configured to meet the unique expense reporting needs of any business. Its intuitive icon user interface and flexible design supports rapid deployment and adoption. Our software automates the process of creating, submitting, and approving expense reports leveraging third party integration and optical character recognition. Full integration with your General ledger for expense allocation, credit card data import, and seamless integration into your ERP. SutiExpense is an automated travel & expense solution essential for spend management.
Psngr ist ein automatischer Kilometerstand-Tracker für Angestellte und Selbstständige. Die iOS- oder Android-Anwendung protokolliert sämtliche Reisen automatisch und erstellt Monats- und Jahresberichte für Steuerabzug oder -erstattung. Psngr speichert dein Fahrzeuglogbuch sicher in der Cloud. Du kannst deine Reisen klassifizieren, indem du sie mit #geschäftlich, #privat oder benutzerdefinierten Tags wie #projekt oder #kunde kennzeichnest. Über https://psngr.co kannst du ganz einfach benutzerdefinierte Berichte erstellen und Massenvorgänge für Reisen durchführen. Vollautomatischer Kilometer-Tracker für iOS und Android. Protokoll für Meilen und Ausgaben für Steuerabzug oder -erstattungen.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (date entry, categorization & reconciliation) with machines, not humans. Veryfi has the industry fastest OCR & Machine Learning engine to consume unstructured receipts, invoices & purchases and turn it into a structure data format. Veryfi helps you meet your tax obligations to the IRS, maximize tax deductions and eliminates manual data entry. Modern mobile products for your team to automate bookkeeping, meet statutory tax obligations and gain real-time business insights.
ZipBooks ist eine moderne Buchhaltungs-, Rechnungsstellungs- und Zeiterfassungssoftware für kleine Unternehmen und Auftragnehmer. ZipBooks vereinfacht die Verwaltung deines Unternehmens. Erhalte Zahlungen mit Kreditkarte oder über Paypal. Leistungsstarke, nutzerfreundliche Berichte, bewährte Vorgehensweisen der Branche und intelligente Empfehlungen von ZipBooks helfen dir, noch intelligentere Entscheidungen zu treffen. Moderne Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, einschließlich Zeiterfassung, Rechnungsstellung und Kreditkarten- oder Paypal-Zahlungen.
As seen in "New Apps We Love," "Best Business Apps," and "Best of Business Travel" on the App Store, TravelBank is a smarter way to book business travel, track expenses, and earn rewards. With TravelBank, you can submit an expense report in minutes, or budget an upcoming business trip and earn rewards when you beat your budget. It's 100% free to use, and it only takes minutes to get started. Built for the modern business traveler, TravelBank is a smarter way to book travel, track expenses, and earn rewards. 100% free to use.
Brex is an expense management solution for startups and ecommerce. Help your business scale with a simple setup and a corporate card that offers game changing rewards. Upload receipts through the Brex app, or submit them via text and email. Add new users, issue cards, and set and track spending limits for everyone on the team. For startups and ecommerce brands, it's never been easier to manage your cash flow and seasonality. Sign up online in 5 minutes! Brex is the first corporate card for startups and ecommerce, with simple setup and 10-20x higher limits to help your business scale.

von Bento for Business

(57 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Bento is reinventing how businesses manage B2B payments in the digital world. Bentos financial operating platform enables businesses to issue physical and virtual payment credentials to people and systems without introducing risk while providing companies unprecedented control and visibility over their B2B expenses and company spend. Open APIs, and White Label partnerships extend these control and management benefits to automate payments well beyond expenses alone. Bento is reinventing how businesses manage B2B payments in the digital world.
SlickPie is free online accounting software designed for small businesses, offering online invoicing and billing, multicurrency, quotes and estimates. bank reconciliation, financial reporting, expense tracking, sales tax management, source document upload, and more. SlickPie also delivers many time-saving automation features, such as automatic payment reminders and recurring invoices, and it offers a built-in automated receipt data entry tool, the MagicBot. Free online accounting software for small businesses. Send invoices, collect payments, track expenses, get bank feeds, & more. No spam.
Divvy eliminiert Kostenberichte und ermöglicht Unternehmen, ein proaktives Budget zu halten. Benutzer können Grenzen für Budgetkategorien festlegen, Divvy Ausgabe-Karten für das gesamte Team genehmigen und Berichte in kompatible Buchhaltungssoftware automatisieren. Mit Divvy können Business-Manager Budgets und Ausgaben in Echtzeit überwachen, zu hohe Kosten steuern und Mitarbeiter-Betrug verhindern. Sammle nie wieder ein anderes Ticket, lege nie wieder eine Kostenaufstellung ein und gib´ nie wieder zu viel aus. Oh, und das ist alles kostenlos. Divvy verfolgt Betriebsausgaben und stuft sie ein, in Echtzeit. Unsere Software ermöglicht Transparenz und Kontrolle vor dem Ende des Monats.
Abacus is a real time expense management solution that uses data and behavior analysis to automate expense creation and approvals. Expenses workflows are optimized to help administrators focus on anomalies and high priority items. Abacus proactively makes recommendations, flags expenses for review, and automatically manages recurring expenses within policy. It is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy. Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy.
Everlance ist der am besten bewertete Kilometer- und Kosten-Tracker im App Store (4,9/5,0 Sterne). Everlance ist extrem einfach zu bedienen und wurde sowohl von Apple als auch von Google als eine ihrer „besten neuen Anwendungen“ bezeichnet. Everlance ist eine zu 100 % automatisierte Lösung, die von Unternehmen zur Verwaltung der durch GPS verifizierten Meilen und der Belegverfolgung verwendet wird. Das Produkt des Everlance-Teams bietet Unternehmensadministratoren zentrale Einblicke in die Berichterstattung, Gruppenabrechnung und Standortbestimmung ihrer Außendienstmitarbeiter. Everlance ist der am besten bewertete Kilometer- und Kosten-Tracker im App Store (4,9/5,0 Sterne).
Clarcity ist eine integrierte Business-Travel- und Expense Management-Lösung. Clarcity-Budget-Manager ermöglicht es, Reisekosten durch dynamische Strategien zur Steuerung und verhandelten Raten zu kontrollieren, erlaubt Führungskräften zu messen, wie klug Reisegeld ausgegeben wird und spart Zeit für Reisende und die Finanzabteilung, indem es den Kosten-Reporting-Prozess automatisiert. Kontrolliert Reiseausgaben, automatisiert die Buchungs- und Kosten-Reporting-Prozesse sowie Maßnahmen, wie Reisemittel ausgegeben werden.
Open-Source-Lösung für alle Belange im Bereich Business-Management: Vertrieb, Rechnungsstellung, Tagesordnung, Inventar, Bestellungen, E-Mail-Versand, Buchhaltung, Spesenabrechnung, Urlaubsanträge. Je nach Bedarf stehen mehrere Hundert Module zur Verfügung. Open-Source-Lösung für alle Belange im Bereich Business-Management, von Kunden und Bestellungen bis hin zu Rechnungsstellung und Inventar.
ExpensePath saves Finance 75% & Employees 50% on expense report processing while reducing T&E spend. Our solution is full-featured and intuitive with web & mobile apps so employees submit on time & in compliance. Flexible to meet any process & accounting needs, our team quickly sets up free trials to ensure accurate account mapping & GL export. Features include customizable policies & violation flagging, company card management & reconciliation, spend analysis reports, audit documentation... ExpensePath easily & affordably manages expense reports & company cards. Our team can set you up for any accounting and process needs.
PEX is a cutting-edge solution for managing employee spend. PEX provides corporate cards and a complete employee spend management platform accessible via the web or smartphone app. With PEX, issue cards, manage spend, capture receipts and gain real-time visibility, and simplify your accounting processes. PEX provides prepaid business cards and a feature-rich platform for managing employee spend.

von Integrated Business Environment

(13 Bewertungen)
Zum Produktprofil
iBE.net provides end to end cloud and mobile support for expenses for professional services firms. Our suite eliminates the cost of managing many systems. Users benefit from a customized and industry tailored solution, with just the features they want. Complete with time, project financials, billing, HR, CRM, resource planning, workflow, Quickbooks integration and powerful reporting - iBE.net drives significant improvements in productivity for services firms with 10 or more employees worldwide An integrated and customizable web & mobile solution that enables services businesses to efficiently management their expenses & more
Simplify and automate your expense management. Modernize your expense reporting process, eliminate fraud, maximize compliance. Simplify and automate your expense management. Modernize your expense reporting process, eliminate fraud, maximize compliance.
Enterprise-class expense management software for teams of all sizes. Expenzing is a suite of software helping to automate employee expenses, employee travel, and indirect vendor expenses. The challenge for finance is to implement controls everytime expenses are incurred and do it in a way that is simple for employees and quick. Thats the foundation of all products from Expenzing financial controls with ease of use. Software that saves time and money for organizations with employees expenses, travellers and vendors.
Cloudbasierte Lösung für Arbeitgeber, um eine bessere Kontrolle über ihre Ausgaben zu erlangen und neue Einsparungsmöglichkeiten zu entdecken. Cloudbasierte Lösung für Arbeitgeber, um eine bessere Kontrolle über ihre Ausgaben zu erlangen und neue Einsparungsmöglichkeiten zu entdecken.
A mobile and web-based solution that automates and simplify expense reporting. Heres what Keepek can do for you: Capture Receipts: take a picture of your receipts and never lose a receipt again Mileage Tracking: record distance with appropriate mileage rate. Expense Reporting: generate PDF and Excel reports and email them to your manager or a third party Expense Approval: an integrated approval flow that will help you streamline the entire expense management process. A mobile and web-based solution that automates and simplify expense reporting.
Declaree bringt dein Unternehmen einen Schritt weiter, indem es das Kostenmanagement für dein Unternehmen digitalisiert und rationalisiert und Nutzerfreundlichkeit, Funktionalität und Geschwindigkeit in den Prozess einbezieht. Mit Declaree können deine Mitarbeiter ihre Belege, Kilometer und Reisekosten einfach scannen, übermitteln und verwalten. Die Lösung umfasst Kreditkartenintegration, Tagesgeldmodul, Einhaltung von Vorschriften, flexible Workflows, ERP-Integration und viele weitere umfangreiche Funktionen. Die mobile und Online-Webanwendung, die deinen Spesenmanagementprozess digitalisiert.

von Paramount WorkPlace

(5 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Intuitive Web-based & Mobile Expense that is easy for you, effective for management, and powerful for accounting! Designed for mid-size organizations. Standalone, or seamless out-of-the-box, real-time integration with Microsoft Dynamics GP, AX, NAV, SL; Dynamics 365 Business Central; Sage ERP 100, 300, 500, Sage Intacct, Blackbaud Financial Edge, Blackbaud NXT, Acumatica, NetSuite. Create, submit, approve, report, and analyze easily, with full tracking and control during the entire process! Intuitive Web-based & Mobile Expense with robust engines and 1st to market features. Cloud-based, Hosted, or On-Premise Deployment.

von Ajatus Software

(5 Bewertungen)
Zum Produktprofil
ngbok is an HR Management system, also known as a Human Resources Information System (HRIS). It is a SAAS based model which enables an organisation to manage employee records and information, leaves, attendance, payroll, time tracking, and reimbursements . Divided into various roles like admins, employees and reporting authorities with live alerts on their dashboard, SpringBok is 100% free and easy to use. A Resource & HR Management system based on SAAS model designed to automate the workforce management in an organisation.
N2F wird weltweit von 5.000 Unternehmen verwendet, um die Ausgaben vom Eingang bis zur Buchhaltung einfach zu verwalten. Der Hauptvorteil dieser Software ist die Offline-Nutzung über eine mobile Anwendung: Mitarbeiter können ein Foto ihrer Belege aufnehmen und in Sekundenschnelle ein neues Ausgabenkonto erstellen. Mit N2F wird die Verwaltung deiner Spesenabrechnungen optimiert – keine Excel-Datei mehr, keine Fehler mehr, alles wird automatisch in deine Buchhaltungssoftware übertragen. N2F ist eine Berichterstattungssoftware der nächsten Generation, die online und über eine mobile Anwendung mit intelligenter Scanfunktion verfügbar ist.
Zum Produktprofil
Companyexpense the new generation of Expense Management solutions for all your business and travel expenses is making a difference. You get an automated, self-learning, and digital service that integrates seamlessly with company cards, mileage trackers, and all accounting and payroll systems. Web or app, AI and ML, multilevel approval processes, currencies and destinations, wherever and whenever needed a simple, unified solution with everything in one place! Companyexpense - Simplifying Expense Management | Expenses | Mileage | Per diem | Company cards
Penny Inc is an expense management system created for small to medium businesses. A reloadable debit MasterCard is integrated with an expense management app, enabling you to automate your business expenses. Business owners gain real-time insight into employee spend, containing budgets and reducing leakage. Penny Inc integrates with most major cloud accounting systems for seamless account reconciliation. No more manual spreadsheets, reimbursement claims, lost receipts, and unauthorized spend. Penny Inc is a cloud based expense management solution. Simple and free, it is the ultimate way to manage business and travel expenses.

von Infiniti Software Solutions

(3 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Expenseout is a easy to use business travel & expense management solution that helps automate travel booking, expense claims, approvals,settlement and tracking of all expenses using a single web based interface. Expenseout is a expense management tool for corporate and SME, automating the process of requesting , approving & settling expenses.

von KarmicLabs

(2 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Cloud-based expense management solution that helps businesses keep track of assets with customizable categories, & paperless receipts. Cloud-based expense management solution that helps businesses keep track of assets with customizable categories, & paperless receipts.

von HandWallet Expense Manager

(2 Bewertungen)
Zum Produktprofil
A free, simple, intuitive and yet professional app to track expense & income and plan budget. A free, simple, intuitive and yet professional app to track expense & income and plan budget.

von Solutions Once

(2 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Expense Once is a cloud-based expense management solution that provides an intuitive web and mobile interface for submitting and approving claims. Awarded supplier of G-Cloud Digital Market place, delivering a comprehensive set of controls for automating Travel and Expense management, reducing administration and enforcing business policy, saving your business time and money. Research shows Expense Once delivers up to 78% cost savings and is one of the most effective solutions on the market. From receipt capture to reimbursement, Expense Once greatly reduces your administration costs whilst enforcing company policy
ABUKAI Expenses eliminates all the cumbersome work associated with creating expense reports including typing data from receipts, categorizing expenses and looking up exchange rates. ABUKAI auto-magically reads out your receipts and turns them into an expense report. ABUKAI can tailor the expense report and expense categorization to your companys existing Excel format or directly post the expenses into your company's existing web expense portal. ABUKAI Expenses eliminates all the cumbersome work associated with creating expense reports.

von Trippeo Technologies

(1 Bewertung)
Zum Produktprofil
Trippeo is a business travel and expense management company. Our product serves companies that are looking to streamline their travel and expense management. No more spreadsheets: only a smooth, automated experience from your mobile and desktop devices. That means that your employees dont need to worry about losing money or navigating unclear processes when they need to focus on meeting new clients and delighting your customers. Trippeo is the most centralized expense and flight management on the market today, offering automated tracking of business expenses.
BluBil is multi-user online accounting software for managing the cash flow between people, employees and/or employers, control employee expenses, keeping receipts, preparing and approving expense report and accountable reimbursement plan. BluBil fix reimbursable and non-reimbursable expenses. It is possible to create transfers operations between people, employees and/or employers. BluBil is suitable for family and personal using. We believe you will be happy with us:) Multi-user accounting software for managing cash flow, control employee expenses, prepare report, keep receipts, account reimbursement.
Ein einfaches, aber leistungsfähiges PHP-Skript zur Verwaltung deiner Ausgaben mit Multi-Nutzerlevel und Berechtigung. Das Kostenverwaltungssystem wurde entwickelt, um beim individuellen oder Unternehmensbudget zu helfen, deine Ausgaben zu verfolgen und möglicherweise zu kontrollieren. Es unterstützt die Verfolgung deiner Ausgaben und Erträge. Dieses Kostenmanagementsystem bietet einen integrierten Satz an Funktionen, mit denen du deine Ausgaben und deinen Cashflow verwalten kannst. Ein einfaches, aber leistungsfähiges PHP-Skript zur Verwaltung deiner Ausgaben und Erträge mit Multi-Nutzerlevel und Berechtigung.

von Receiptless Software

(1 Bewertung)
Zum Produktprofil
Expense management with Cash back for business owners, employees and self employed. Expense management with Cash back for business owners, employees and self employed.

von SecuReceipt

(1 Bewertung)
Zum Produktprofil
Dutch Market leader in expense solutions for medium to large businesses. Its web and mobile application transform the outdated expense reporting process by letting employees snap and manage expenses anywhere in real-time. Integration with other ERP systems such as Visma, SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, Netsuite, Xero, Quickbooks, Sage. Simplify even more your expenses with our VISA, MasterCard, AmericanExpress Integration. Mobile app and web application that simplifies the expense management process. Dutch market leader serving also international clients.

von Exp2SAP

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Web-based software that integrates with your existing SAP system and allows for paperless expense report submissions. Web-based software that integrates with your existing SAP system and allows for paperless expense report submissions.

von expensemanager Software

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Durch den Einsatz von mobilen Technologien, KI, digitalen Daten und der Flexibilität der Cloud automatisiert der Kostenmanager jeden einzelnen Schritt des Kosten- und Lieferantenrechnungsprozesses. Dieses Angebot ist einzigartig auf dem Markt, da es nicht nur den lästigen Spesenabrechnungsprozess, sondern auch den Rechnungszahlungsprozess in einer einzigen erschwinglichen Cloud-Lösung automatisieren kann. Die Lösung ist einfach zu implementieren, bietet einfache, benutzerfreundliche Bildschirme, leistungsstarke Konfigurationsoptionen und bietet vollen Support. Unternehmen wählen Ausgabenmanager, wenn sie Tabellenkalkulationen und Papierbelegen und Rechnungen entwachsen sind.

von Expense On Demand

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Manage expenses and timesheets, export reports that enable data transfer to other database, track mileage and travel expenses. Manage expenses and timesheets, export reports that enable data transfer to other database, track mileage and travel expenses.

von YZM Technologies

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Easy Trace can help you record your receipts and expenses with ease. When you take a photo of your bill via our friendly mobile app or send a digital invoice via email it is automatically uploaded and recorded in your Cloud inbox. Your bookkeeper and accountant can view and verify the details and publish it to MYOB or Xero with a single click Easy Trace can help you record your receipts and expenses with ease. Try our our friendly mobile app for free.

von Red Sequence

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Real-time project tracking and time tracking to create timesheets quickly and efficiently. Real-time project tracking and time tracking to create timesheets quickly and efficiently.

von Softagile

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
eExpense is a multilingual expense report App which allows you to submit company expense reports on smartphone in all your business travels. Its functionalities ensure on the go management of expenses and transfers are simple, secure, highly-reliable and cost-efficient. It is appreciated by personnel for its capacity to quickly scan the receipt and streamline the processes with integrated and powerful machine learning capabilities. It can be connected to API of your currently adopted systems. e-Expense for efficient and mobile management of pre-travel and post-travel processes.

von ESS

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Web-based open source solution for corporate expense reports that supports foreign currency conversion. Web-based open source solution for corporate expense reports that supports foreign currency conversion.

von Innovo42

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Innovo Xpense is an expense management solution which helps companies effortlessly capture receipts, submit expenses, optimize tax refunds, and gain access to valuable insights. Our aim is to help businesses cut through the noise of inefficient expense management and empower them to achieve more productive workflows, eliminating frustrating processes that take up time. Innovo Xpense allows you to manage expenses by effortlessly capturing receipts, submitting expenses, and gaining access to insights!

von Traveldoo

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Traveldoo, an Expedia Group company, is a provider of web and mobile platforms for business travel and expense management. Traveldoo empowers its clients to take control of their internal policies by giving them the tools they need to manage external suppliers content independently and intelligently. Traveldoos T and E solutions draw on the best of corporate and consumer applications to provide an intuitive, compelling user experience that boosts efficiency and drives cost-savings. Traveldoo, an Expedia Group company, is a provider of web and mobile platforms for business travel and expense management.

von Meta Capital

(0 Bewertungen)
Zum Produktprofil
Petty cash management system that ensures petty cash management process in the company becomes seamless, transparent and accountable. Petty cash management system that ensures petty cash management process in the company becomes seamless, transparent and accountable.