Deutschland Lokale Produkte anzeigen
79 Ergebnisse
Erstklassige Online-Software zur Verwaltung von Terminplanung, Zeitmessung, Schulungsaufzeichnungen und mehr. Über 15 Jahre dedizierter Service.
Seit über 15 Jahren in der Branche für öffentliche Sicherheit tätig. Die nutzerfreundliche Online-Software ist sehr leistungsstark und modular und enthält: Terminplanung, Zeiterfassung, Zertifizierungsverfolgung, E-Mail-/SMS-Nachrichtenversand, Online-Formulare, Geräteverfolgung, Verfolgung von Schulungsklassen, Online-Dokumente und mehr. Erstklassigen Kundenservice. In hohem Maße konfigurierbar mit optionaler Anpassung. Perfekt für große Karriereabteilungen oder kleinere Freiwilligenagenturen. Erfahre mehr über eSchedule

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Eine Softwareplattform zur Bereitstellung und Nachverfolgung von Brand-/EMS-Schulungen. Deine private Trainingsseite, zugänglich mit einem Smartphone oder Tablet.
Rescue Hub ist eine Online-Softwareplattform zur Bereitstellung und Nachverfolgung von EMS- und Feuerwehrschulungen. Hinterlege alle Papierlisten, Fähigkeiten-Verifizierungsblätter und Schulungsunterlagen auf deiner eigenen privaten Schulungsseite, auf die dein Personal mit einem Smartphone oder Tablet zugreifen kann. Rescue Hub bietet dir die Tools zum Zuordnen und Planen von Schulungen, Verfolgen des Fortschritts hinsichtlich der Einhaltung von Schulungsanforderungen, zum Verwalten von Aufgabenbüchern, Erstellen deiner eigenen Online-Schulung und zum Hosten deiner eigenen Schulungsvideos, alles an einem Ort. Erfahre mehr über Rescue Hub

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
EMS & Fire based tracking Controlled Substances, vehicles/equipment checks & logs and more customized modules and dashboards.
Designed for EMS & Fire Departments, PhaRmLogs is an affordable asset tracking application. Modules include: drug tracking,EMS checks, apparatus and equipment checkouts and testing, service ticket system which is seamlessly integrated with the checkout forms, vehicle and equipment logs. We have a station supply ordering module. Our standard reports produce the information you need to make important decisions. Our dashboards bring your information front and center. All modules are customizable. Erfahre mehr über PharmLogs

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Das EMS Package von ER ist eine leistungsfähige Software, mit der du einfach nachverfolgen, verwalten und analysieren kannst, was in deiner Station passiert.
Emergency Reporting bietet eine Plattform zur Verwaltung von EMS-Notdiensten. Das Einspeisen geeigneter Daten und das Extrahieren nützlicher Informationen war nie einfacher. Die EMS-Lösung bietet außendienstfreundliche, NEMSIS-3-komforme ePCRs, mit denen deine Teams schnell ihre Berichte erstellen können. Erzähle mit den leistungsstarken Datenmanagementmodulen deine Geschichte, verteidige dein Budget und schütze deine Teams besser als zuvor. Erfahre mehr über Emergency Reporting

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
ESO Scheduling kombiniert Mitarbeitereinsatzplanung, Zeiterfassung, Gehaltsabrechnung und Zertifizierungsprüfung für Rettungsdienste und Feuerwehren.
ESO Scheduling ist eine von Rettungsdiensten und Feuerwehren eingesetzte, bewährte überregionale Onlinelösung zur Mitarbeitereinsatzplanung. Der Fokus der Lösung liegt auf Zeit- und Kosteneinsparungen durch Überstundenkontrolle, genaue Terminplanung und Gehaltsabrechnung, klare und schnelle Kommunikation sowie einfache Bedienung. So kannst du dich auf andere, kritische Aspekte der Arbeit konzentrieren. Von der Terminplanung über Zeit und Anwesenheit bis zur Nachverfolgung von Zertifizierungen und zur Dokumentenverwaltung – ESO Scheduling bietet alles, was du brauchst, zu einem erschwinglichen Preis. Erfahre mehr über ESO Scheduling

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Catapult EMS is an innovative emergency response and crisis management system that empowers your team to protect what matters most.
Catapult EMS is a part of the CatapultK12 integrated suite. This is an innovative emergency response and crisis management system that empowers your team to protect what matters most by identifying, addressing, communicating and resolving threats faster. Our fully integrated communication solution arms you with automatic emergency alert notifications, real-time student accountability and parent emergency notifications that keeps everyone aware, connected and secure. Erfahre mehr über CatapultEMS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Plane Meetings und Events und optimiere die Auslastung von Räumen und anderen Ressourcen über jede Distanz hinweg.
EMS Software beseitigt die Barrieren für inspirierte Arbeit, indem es deine Mitarbeiter, Tools und Technologien in einer einzigen Plattform verbindet. AIG, die Yale University, Accenture und Tausende andere verlassen sich auf die umfassende Ressourcenmanagementlösung von EMS Software, um ihre dynamischen Arbeits- und Lernumgebungen zu optimieren. Die EMS-Plattform lässt sich sowohl in Hardware- als auch in Software-Infrastrukturen integrieren, um Transparenz, Kontrolle und Einblicke zu ermöglichen, die für einen echten Mehrwert für dein Unternehmen erforderlich sind. Erfahre mehr über EMS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
PSTrax is the leading system for operations checks & logistics management. Track vehicle, inventory, and narcotics checks in one place.
Upgrade your Narcotics tracking with PSTrax.com | PSTrax is the industry leading system for operations checks and logistics management to achieve strategic objectives like risk mitigation, operational efficiency, and cost reduction. Our Controlled Substance module tracks every vial handoff such as arriving/departing checks, usage checks, restocks, and inventory checks. PSTrax helps consolidate all of these checks into one program that schedules, tracks, and documents everything digitally. Erfahre mehr über PSTrax

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance and Narcotics Tracking operational readiness software for First Responders.
At Operative IQ, we are passionate about helping agencies remain service ready. Since 2007, we've worked with hundreds of organizations to repair their processes and manage their medical supply inventory, assets, fleet, and narcotics. We've seen agencies save hundreds of thousands of dollars in supply costs, maintenance costs, and vehicle downtime. We are committed to creating solutions that are designed specifically for first response agencies. Erfahre mehr über Operative IQ

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Komplette Plattform für alle deine Anforderungen an eine EMS-Agentursoftware.
Komplette Plattform für alle deine Anforderungen an eine EMS-Agentursoftware. Erfahre mehr über Traumasoft

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
A flexible, subscription-based employee scheduling system created specifically for public safety agencies. Request a free trial today.
Aladtec, powered by TCP Software, is an online employee scheduling system created for mission-critical public safety agencies including EMS, fire, law enforcement, and dispatch. Easily accessible anywhere at any time, Aladtec allows you to quickly schedule simple to complex shift rotations, track licenses/certifications, communicate instantly with individuals or groups, and manage overtime. Use online forms for easy storage and reference, and generate reports for tracking and payroll needs. Erfahre mehr über Aladtec

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Cloud-based workforce management tool that enables businesses to make schedules, track time & attendance, manage overtime, and more.
From staff scheduling and employee monitoring, to ensuring compliance requirements and controlling labor costs, VCS software utilizes artificial intelligence to streamline all of your time and labor management needs including, but not limited to: time and attendance tracking, real-time labor scheduling including time off requests, shift trades and shift bidding opportunities, compliance monitoring, leave management, staffing optimization, and task management. Erfahre mehr über VCS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
FirstResponse911 automatically transfers 911 call data to responding agencies with required acknowledgement of receipt.
FirstResponse911 automatically shares 911 call data with secondary PSAPs, fire-rescue, or private ambulance providers and requires acknowledgement of receipt. FirstResponse911 continuously monitors the CAD, including narrative, and automatically notifies the responding agency as the call progresses with critical information (e.g., address/priority change, violent scene). FirstResponse911 is used for mutual aid, dispatching private ambulance companies, and dispatching Fire/EMS first responders. Erfahre mehr über FirstResponse911

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Einzigartiges Online-Inventarmanagement mit intuitiver Zuordnung für Standorte durch einfaches Drag-and-drop.
CyberStockroom (CS) ist eine Online-Inventar- und Asset-Management-Lösung für kleine Unternehmen. CS verwendet einen einzigartigen „kartenbasierten“ Ansatz für die Verwaltung des Inventars, der sowohl ansprechend als auch einfach zu bedienen ist Nutzer erstellen eine virtuelle Karte ihres Unternehmens, einschließlich aller Standorte und Nebenstandorte, und füllen sie mit ihren Produkten aus. Durch eine einfache Drag-and-drop Oberfläche können Produkte verschoben werden und es wird visualisiert, wo sich die Artikel an den jeweiligen Standorten befinden. Erfahre mehr über CyberStockroom

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
TripSpark NEMT offers scheduling, notifications, mobile apps and more to improve Non-Emergency Medical Transportation operations.
TripSpark NEMT offers: - Scheduling - complete management of trips, vehicles and clients/members. Automated scheduling ensures faster and more reliable scheduling with digital data collection to share mission critical information quickly, facilitating reimbursements. - Notifications - Automate inbound and outbound communication with clients and members. Reduces call center volume, while reducing no shows and wasted vehicle miles. - Self-service Portal - Mobile app for drivers Erfahre mehr über TripSpark NEMT

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Cloud-based personnel scheduling system which assists police, fire and EMS with communication, shift management and vehicle checklist.
PlanIt Schedule is the web-based personnel scheduling system designed specifically for Police, EMS, Fire, and Dispatch. PlanIt is easy to use, extremely powerful and at the same time, cost effective. We provide free live demonstrations so that we can answer any questions and show you PlanIts features specific to public safety. Erfahre mehr über PlanIT

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
We provide innovative software solutions for staff scheduling, MDT emergency response, incident command, and situational awareness.
Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response, incident command, and situational awareness. Our products are specifically designed for Fire, EMS, and Law Enforcement personnel. Together, Adashis products provide an end-to-end solution to help public safety agencies during every stage of the incident management process. Erfahre mehr über First Response

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Designed to be a complete EMS / Fire Records Management System that can reduce your agency's paper work.
Designed to be a complete Web-Based, EMS / Fire department Management System that can reduce your agency's paper work. Modules: HR, Discipline, Incident Reports, Complaints, Fleet Management, Notices, Purchase Orders, Training, Certifications, QA, Documents and Postings, Occurrences. We now have a Controlled Substance Module to track substances from purchase to final disposition. Agencies can require dual validation for dispositions, such as administration, waste, location changes. Erfahre mehr über Ambutrax

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
EMS ambulance software in the cloud, with dispatch, call-taking, PCR/EMR, crew scheduler, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, HR.
AngelTrack is NEMSIS certified EMS ambulance software in the cloud. Includes dispatch, call-taking, crew scheduling, PCR/EMR, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, and HR. A single secure online application, accessible anywhere, from any device, runs your whole EMS organization. All roles can be performed from the office, from the field, and from home. Erfahre mehr über AngelTrack

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more. Erfahre mehr über RescueNet

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
On-premise fire rescue and emergency dispatch software that helps fire departments manage response time towards emergency situations.
Fire Rescue Systems offers a complete suite of software including Dispatch, ePCR, Fire Inspection, Inventory/Maintenace, NFIRS Reporting, MDT, Mobile Responder, and much more. Since all our software is modular based, it is well suited to any size department regardless of call volume. You can add on at any time as your needs grow, take a look at our Solutions page for details or schedule a no obligation FREE demo today. Erfahre mehr über Fire Rescue Systems

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
ESO EHR easily captures critical patient care information through a flexible workflow and user-friendly features. EHR is NEMSIS v 3.3.4
ESO EHR easily captures critical patient care information through a flexible workflow and user-friendly features making quality EMS documentation a cinch. Features such as specialty patient forms and quick treat alerts ensure users can document with speed and precision. EHR is NEMSIS v 3.3.4 and v 3.3.3 compliant and submits electronic patient care data to the state on behalf of our customers, making data submission worry free. Erfahre mehr über ESO Solutions Electronic Health Record Software (EHR)

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Designed for any size police, fire or emergency services department, 2 units to 200.
Designed for any size police, fire or emergency services department, 2 units to 200. Erfahre mehr über Sundance CAD

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Turnkey approach that ensures ambulance connectivity through streamlined patient care reporting and EMS operations.
Turnkey approach that ensures ambulance connectivity through streamlined patient care reporting and EMS operations. Erfahre mehr über AmbuPro EMS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Fleet data thats real-time, rapid response, and revealing to help you run a more efficient EMS operation
In order to provide the response times and reliability your customers depend upon, who do YOU entrust your fleet data to? Your data needs to be as dependable as your service to operate at maximum efficiency and effectiveness. InSight Mobile Data delivers that reliability through a single platform for computer-aided dispatch (CAD), billing reconciliation, driver behavior monitoring and AVL/mobile communications all at an affordable price with customizable packages that match your unique needs. Erfahre mehr über StreetEagle

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
AIM is the single source of affordable, easy to use dispatch, ePCR, billing software, and expert billing services.
AIM EMS Software & Services is the industrys most customer success driven provider of affordable software and services for EMS agencies. AIM offers affordable, easy to use, essential solutions that improve workflow, efficiency, and profitability. As the single source of both EMS workflow, including dispatch, ePCR, and billing software as well as EMS billing services, expertise, and Revenue Cycle Management (RCM), AIM helps EMS agencies provide lifesaving care through successful operations. Erfahre mehr über AIM Online EMS Workflow Suite

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Emergency department software designed to streamline emergency department management while meeting patient care and safety goals.
Emergency department software designed to streamline emergency department management while meeting patient care and safety goals. Erfahre mehr über veEDIS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features. Erfahre mehr über StreetWise CADlink

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Trip scheduling, booking, dispatch and billing services for non-emergency Medical transportation companies.
NEMT Cloud Dispatch is a featured product of Hybrid IT Services, Inc specifically designed and tailored according to the requirements of non-emergency medical transportation. The merchandise is developed as a whole package to facilitate clients dealing with different insurance carriers, Medicaid, Logistic Care, Optima Care, Worker Compensations, Dialysis facilities and other State & local programs. Erfahre mehr über NEMT Cloud Dispatching

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
A suite of personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools.
NowForce offers personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools for campus security, private security, and public safety organizations, enabling reduced response times, full situational awareness, and enhanced communications. Our emergency response software and apps make it simple for agencies to locate personnel and people in distress and dispatch the closest available responder to any incident. Erfahre mehr über NowForce Solution

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Ermöglicht Vor-Ort-Respondern und Fachleuten, die vor Ort arbeiten, Audio-, Video-, Bild-, Text- und Telefonanrufe vor Ort zu erfassen.
Ermöglicht Vor-Ort-Respondern und Fachleuten, die vor Ort arbeiten, Audio-, Video-, Bild-, Text- und Telefonanrufe vor Ort zu erfassen. Erfahre mehr über Silent Partner

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
We provide all the tools to run your service in one simple to use suite to reduce staff friction and assist you in running your service
Online scheduling, credentialing, truck check, inventory, equipment, vehicle mapping, paging, online education, QA/PI center, HR Portal, Education Document warehouse, comprehensive report, and other tools for emergency services. We don't believe in hidden fees or costs. $5/user/month with online training included. We customize your suite to meet your need and believe in SERVING our customers. Want a new feature, we add that quickly and for free! Erfahre mehr über iOps360

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
You want the confidence that every dose is tracked and accounted for. Savealators Digital Narcotics Tracker module is that solution.
You want the confidence that every dose is tracked and accounted for. Savealators Digital Narcotics Tracker module is the solution that: Manages every dose of opioids from receipt through usage (or waste). Allows easy and secure management from smartphones and/or tablets in the field. Provides real-time inventory and alerts. Provides a reliable audit trail of every dose. Promotes ease of hand-offs at end-of-shifts. Creates total transparency of ever of every dose. Erfahre mehr über EMS Digital Narcotics Tracker

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Computer aided dispatch software and records management solution for law enforcement, fire departments, security, transportation, EMS.
10-8 Systems provides computer aided dispatch software (CAD) and records management solutions (RMS) for a variety of public and private companies including law enforcement, emergency medical services, fire, snow, private security and more! 10-8 Systems was launched out of the necessity for a professional dispatch solution at a more economical price point. 10-8 Systems is completely designed and developed by those with extensive experience in law enforcement, fire, security, transportation, EMS. Erfahre mehr über 10-8 Systems Dispatch

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Medic Manager ist eine Lösung zur Patientenberichterstattung und Datenerfassung für EMS-Agenturen.
Medic Manager ist eine Lösung zur Patientenberichterstattung und Datenerfassung für EMS-Agenturen. Erfahre mehr über Medic Manager

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Komplettes Spektrum präklinischer Notfallbehandlungs- und Supporttools in einer Anwendung für sofortigen Zugriff.
Komplettes Spektrum präklinischer Notfallbehandlungs- und Supporttools in einer Anwendung für sofortigen Zugriff. Erfahre mehr über EMS Plus

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
The Ambulance Manager captures and transmits complete HIPAA compliant ambulance transactions.
The Ambulance Manager captures and transmits complete HIPAA compliant ambulance transactions. Erfahre mehr über The Ambulance Manager

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Wireless paging software for text, voice and fax messaging to virtually any device.
Wireless paging software for text, voice and fax messaging to virtually any device. Erfahre mehr über HipLinkXS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Visual EMS offers complete management of fire prevention, suppression, and EMS patient information.
Visual EMS offers complete management of fire prevention, suppression, and EMS patient information. Erfahre mehr über Visual EMS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for public safety agencies.
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for Law Enforcement, Campus Security, Fire Departments, Mass Transit Agencies, EMS Operations, and other public safety agencies. Erfahre mehr über Law Enforcement RMS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Designed for use at the scene to support a First Responder in making informed decisions and provides immediate operational response.
Designed for use at the scene to support a First Responder in making informed decisions and provides immediate operational response. Erfahre mehr über PEAC-WMD

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Web-hosting tool which enables institutional functioning through in-depth analysis of educational requirements.
Web-hosting tool which enables institutional functioning through in-depth analysis of educational requirements. Erfahre mehr über EMS-ERP

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Out-of-the-box solutions that are fully adaptable for your unique requirements, and ensuring your investment is future proof.
Celebrating 25 years as a market leader in Public Safety, FDM provides powerful, flexible solutions for managing your day-to-day data and operations, and for using your data to make better decisions. FDM CAD, RMS and Analysis solutions are now used by 450+ North American jurisdictions. Erfahre mehr über FDM Records Management System

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Medical response emergency software with dispatching features and recurrent appointments set up.
Medical response emergency software with dispatching features and recurrent appointments set up. Erfahre mehr über MRES CAD

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Non-emergent transport system software that provides unit call logs for wheel chair van transportation of non-ambulatory patients.
Non-emergent transport system software that provides unit call logs for wheel chair van transportation of non-ambulatory patients. Erfahre mehr über NETS

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Resgrid is a cloud service designed for first responders like: volunteer and career fire departments, EMS, search and rescue.
Resgrid is a cloud service designed for first responders like: volunteer and career fire departments, EMS, search and rescue. Erfahre mehr über Resgrid

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Online pre-employment testing system that tests dispatcher, calltaker, and telecommunicator applicants for critical skills & abilities.
Online dispatcher and calltaker pre-employment testing software is designed to measure applicants' job-related skills in areas such as data entry, multi-tasking, decision-making, map reading, memory recall, call summarization, cross-referencing, and more. CritiCall has been adopted by over 1,800 agencies with many reporting a dramatic reduction in turnover. Complement your hiring practices with TactiCall customizable speech and protocols training software, too. Demos available. Erfahre mehr über CritiCall

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
A CTI solution that allows call-takers to control their phones through an elegant and easy-to-use, standards-based graphical interface.
A CTI solution that allows call-takers to control their phones through an elegant and easy-to-use, standards-based graphical interface that integrates the underlying phone system, mapping systems, location based technology and other resources to put critical information and tasks at the call-takers fingertips. Erfahre mehr über Globitel E-911

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Schlüsselfertiges, webbasiertes Notfallmanagementtool für Ersthelfer. Verwalte Teams und Ressourcen. Führe Einsätze aus. Erstelle schnelle ICS-Berichte.
Mission Manager ist ein kostengünstiges webbasiertes Notfallmanagementtool für Ersthelfer, das eine schlüsselfertige Lösung für das Personal- und Asset-Management, Missionsplanung und -ausführung bereitstellt. Basierend auf Vorbereitung, Einsatzbereitschaft und Ausführung ermöglicht Mission Manager Einsatzleitern, ihre täglichen Teameinsätze effizient zu verwalten, Missionen auf robusten Karten in Echtzeit zu verfolgen und automatisierte NIMS-ICS-Berichte zu erstellen. Seit 2011 hat Mission Manager rund 7.000 Einsätze unterstützt. Erfahre mehr über Mission Manager Incident Management Software

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management
Synchronisiert Notrufe in Echtzeit und GPS-Daten für Rechts-, Feuer- und UMS-Einheiten in verschiedenen Zuständigkeiten. Kontaktiere den Entwickler für eine kostenlose Demoversion!
Gegenwärtig besteht eine Diskrepanz zwischen Ersthelfern innerhalb und insbesondere außerhalb ihrer Hoheitsgebiete, was ihre Fähigkeit behindert, sich in Notsituationen und anderen Rechts-, Feuer- und UMS-Einheiten in ihrem Gebiet situativ bewusst zu sein. Dies stellt ein unnötiges Risiko für Polizisten und Gemeinden dar und erhöht die Antwortzeiten. GeoSafe überbrückt all dies mit einer einfach zu bedienenden Software, die die Kommunikation kritischer Daten mit dem Außendienst und sogar benachbarten Behörden auf einem anderen System ermöglicht. Kostenlos testen! Erfahre mehr über GeoSafe

Funktionen

  • Elektronische Unterschrift
  • Patientendatenbank
  • Versandüberwachung
  • Flottenmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Supply-Management