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AskNicely for NPS

AskNicely for NPS

von AskNicely

(89 Bewertungen)

Deliver great customer experiences and drive growth with NPS software by AskNicely. AskNicely integrates with your CRM (including Salesforce.com) to automatically collect customer feedback with a simple one-question email survey (based on the Net Promoter Score). Listen to your customers in real time, catch unhappy customers before they churn and get more online reviews. Start sending surveys in minutes with no help from IT. Erfahre mehr über AskNicely for NPS

Nextiva Survey

Nextiva Survey

von Nextiva

(105 Bewertungen)

Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. Erfahre mehr über Nextiva Survey

Customer Satisfaction Software

Customer Satisfaction Software

von KeySurvey

(38 Bewertungen)

Gebaut für große Unternehmen, ist Key Survey eine flexible, skalierbare und integrierte Plattform, um Kundenzufriedenheit nachzuverfolgen und zu verbessern. Verwende schönere und ansprechendere Umfragen, automatisierte Benachrichtigungen und Workflows und leistungsstarke Analyse-Tools, um zu verstehen, wo Verbesserungen nötig sind oder gute Verhaltensweisen gefördert werden sollten. Wenn du Key Survey mit deinen anderen IT-Systemen verbindest, wirst du den Kreis von Marketing, Sales, Operations und Customer Care schließen. Erfahre mehr über Customer Satisfaction Software

Retently - NPS Software

Retently - NPS Software

von Retently

(8 Bewertungen)

Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn and turn Detractors into Promoters. Retently will send your customers a single question, NPS satisfaction survey. They will give your business a score and provide additional feedback. Your NPS score will be calculated based on the survey responses. Erfahre mehr über Retently - NPS Software

Podium

Podium

von Podium

(49 Bewertungen)

Podium customer satisfaction software helps thousands of businesses get more reviews on sites like Google, Facebook, HealthGrades & more. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. You can easily manage all of your reviews from over 40 different review sites to quickly reply to reviews, report on locations and understand customer sentiment. Erfahre mehr über Podium

Genesys PureCloud

Genesys PureCloud

von Genesys

(35 Bewertungen)

PureCloud ist die nächste Generation, eine Komplett-Lösung für Cloud-Contact-Center, dank der du Omni-Channel-Interaktionen verwalten und verstehen und eine nahtlose Kundenerfahrung bieten kannst. Stelle deinen Mitarbeitern ein einziges Tool zur Verfügung, das sich um alle Kommunikationsvorgänge, Chat, E-Mail, soziale Medien und vieles mehr kümmert. Leicht zu bedienen dank der intuitiven Benutzeroberfläche. Schnelle Innovation sorgt dafür, dass du die Erwartungen der Kunden von heute und morgen übertreffen wirst. PureCloud ist einfach leistungsstark und extrem einfach. Erfahre mehr über Genesys PureCloud

Hippo Video

Hippo Video

von Lyceum Technologies

(6 Bewertungen)

Erstelle Videos mit Screenshots, Webcam und Audio für deine geschäftlichen Anforderungen. Erstellung von Anleitungsvideos, Erklärungsvideos, Kundenreferenzen, Kundenproblemen und Schulungsvideos. Mit Ordnern organisiert bleiben, zusammenarbeiten und Benutzer verwalten. Einblicke über Leistungsberichte. Hippo Video ist cloudbasiert und ist in Slack, Trello, Jira, Freshdesk, Zendesk, Facebook Workplace, Gmail, Google Classroom und anderen Google Apps integriert. Export von Videos direkt auf YouTube-Kanäle, Vimeo, Wistia und GDrive. Erfahre mehr über Hippo Video

Yotpo

Yotpo

von Yotpo

(91 Bewertungen)

Yotpo hilft Marken, Kundenbewertungen und Fotos während des gesamten Käuferprozesses wirksam einzusetzen, um Vertrauen, soziale Beweise und Umsätze zu erhöhen. Mit Yotpo können Unternehmen jede Art von nutzergenerierten Inhalten sammeln und verwenden, um eine stärkere Marke und bessere Kundenerfahrung zu aufzubauen. Partnerschaften mit Such- und sozialen Plattformen wie Google, Facebook und Instagram und Integrationen mit HubSpot, Salesforce und mehr verhelfen Unternehmen, die Ergebnisse aus allen Kanälen zu verbessern, um zu wachsen. Erfahre mehr über Yotpo

Qualtrics Customer Experience

Qualtrics Customer Experience

von Qualtrics

(63 Bewertungen)

Qualtrics Customer Experience (CX) ist die weltweit agilste Plattform für Verbesserung der Kundenzufriedenheit, so dass für die Unternehmen leicht ist, die wichtigen Momente des Kundenerlebnisses zu überwachen, darauf zu reagieren und zu verbessern und bei jeder Entscheidung Kunden-Feedback miteinzubeziehen. Mit flexiblen rollenbasierten Dashboards, dynamischem Fallmanagement und vollständiger CRM-Integration, kannst Du unvergleichliche Kundenerfahrung liefern. Fordere eine persönliche Demo an oder melde dich für eine kostenloses Konto an, um loszulegen! Erfahre mehr über Qualtrics Customer Experience

Blue Enterprise Surveys

Blue Enterprise Surveys

von eXplorance

(7 Bewertungen)

Sorge mit der Umfragesoftware Blue für Unternehmen für höchste Kundenzufriedenheit. Durch die nahtlose Integration mit deinen wichtigsten Kundeninformationssystemen wie CRM bleibt Blue automatisch in Kontakt mit deinen Kunden und hält dich in Echtzeit mit umsetzbaren Erkenntnissen auf dem Laufenden. Erfahre mehr über Blue Enterprise Surveys

SightMill - NPS Software

SightMill - NPS Software

von SightMill

(1 Bewertung)

Die innovative Net Promoter Score (NPS) Software hilft dir, Kundenfeedback zu messen, zu analysieren und entsprechend zu handeln, um die Kundenbindung oder das Mitarbeiterengagement (ENPS) zu verbessern. SightMill macht es einfach, NPS Umfragen auf deiner Website hinzuzufügen, indem du Email-NPS-Umfragen verschickst oder NPS-Umfragen bei einer Live-Veranstaltung sammelst. Integrierbar mit Software von Drittanbietern (Slack, Zapier, ZRM) und mit Tools, um Feedback an dein Team weiterzuleiten. Erfahre mehr über SightMill - NPS Software

NiceJob

NiceJob

von NiceJob

(23 Bewertungen)

NiceJob is the easiest way to get more great reviews and build a great reputation. NiceJob automates your social media marketing using your great customer reviews and photos. And we help you improve your search engine results, website traffic, and sales by publishing your reviews and photos to your website. Learn more at get.nicejob.co Erfahre mehr über NiceJob

Intouch Insight

Intouch Insight

von Intouch Insight

(3 Bewertungen)

Intouch Insight's portfolio of CEM solutions collect and combine feedback data incl. surveys, mobile checklists, mystery shopping, operational audits, social media, and call centers, and rapidly integrates data from 3rd-party systems like Salesforce, Oracle, SAP. Data is mapped to the customer journey and AI-powered features transform the data into meaningful CX insights. Orgs can easily take action on those insights to improve customer experience using patent-pending Action Campaign technology. Erfahre mehr über Intouch Insight

CloudCherry

CloudCherry

von CloudCherry Analytics

(6 Bewertungen)

CloudCherry is a SaaS-based, Real-Time Customer Feedback Collection and Customer Experience Analytics product to track, measure & improve Customer Experience. With CloudCherry, your business can identify the factors that are bringing Customer Experience down, measure key metrics like the Net Promoter Score and the unique Customer Delight score, discover actionable insights into consumer behavioral patterns and address any customer complaint or query in real-time, as soon as it occurs. Erfahre mehr über CloudCherry

SurveySparrow

SurveySparrow

von SparrowApps

(19 Bewertungen)

Mit SurveySparrow kannst du Umfragen in Unterhaltungen umwandeln. Mit einer Konversationsoberfläche ermöglicht SurveySparrow Benutzern das Erstellen und kollaborative Bereitstellen von hochinteressanten Umfragen für Mobilgeräte, die eine Chat-ähnliche Erfahrung bieten. Mit SurveySparrows Recurring Surveys kannst du in regelmäßigen Abständen Umfragen senden, um die Kunden- oder Angestelltenzufriedenheit zu messen. Mit den einfachen Freigabeoptionen kannst du mit SurveySparrow deine Umfragen über Web, Mobilgeräte, soziale Medien und E-Mail bereitstellen, um auf einfache Weise Rückmeldungen von deiner Zielgruppe zu erhalten. Erfahre mehr über SurveySparrow

GetMoreReviews

GetMoreReviews

von Get More Reviews

(6 Bewertungen)

Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! Erfahre mehr über GetMoreReviews

Quality Driven Software

Quality Driven Software

von Quality Driven Software

(24 Bewertungen)

Once a service job is complete, you want feedback right? That's Quality Driven Software! Through our app, send an email or text survey to your customer on a beautifully designed template. Once you receive that feedback, our app will tie the job to the employee who performed the work. By having these satisfaction scores tied to the employee, you'll rest MUCH easier knowing who needs a raise & who needs to be fired. Increase customer retention *and* your online reviews - we do that too! Erfahre mehr über Quality Driven Software

Lithium Communities

Lithium Communities

von Lithium Technologies

(8 Bewertungen)

Lithium Communities ist eine Online-Community-Plattform, dank welcher du deine Website in einen sozialen Ort umwandeln kannst. Du kannst eine lebendige Community-Erfahrung nutzen, um tiefere Beziehungen zu deinen Kunden aufzubauen, was zu höheren Umsätzen, niedrigeren Servicekosten und beschleunigter Innovation führt. Lithium-Communities können ebenfalls dabei helfen, Loyalität und Kundenbindung zu erhöhen, indem sie einen Ort bieten, an dem Kunden miteinander in Kontakt treten und Marken-Befürworter werden können. Erfahre mehr über Lithium Communities

QuickTapSurvey - Offline Survey App

QuickTapSurvey - Offline Survey App

von QuickTapSurvey

(57 Bewertungen)

QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. Erfahre mehr über QuickTapSurvey - Offline Survey App

Helprace

Helprace

von Helprace

(5 Bewertungen)

Helprace ist die einfachste Art und Weise, Kunden-Unternehmen-Interaktion zu verwalten. Ein Help-Desk mit einer intuitiven Kunden-Community und einer Feedback-App bedeutet. Es gibt keine langwierigen Installationsanleitungen, Montageanleitungen oder IT-Einstellungen. Erfahre mehr über Helprace

elevio

elevio

von elevio

(7 Bewertungen)

Elevio macht es leichter, deine Produkte zu erlernen. Verbesserung der Retention, während Support-Volumen reduziert wird. Wir machen aus deinem bestehenden Support-System ein umfassendes Erlebnis für deine Kunden, heben deine Kunden-Ausbildung auf die nächste Ebene und bieten deinen Kunden Hilfe auf Anfrage, wann und wo sie sie brauchen. Mehr als 500 Unternehmen wie Atlassian, Heap, Adroll und Dell verwenden elevio, um ihre Kundenausbildung zu verbessern und ihre Support-Anfragen zu reduzieren. Probiere unsere kostenlose 14-Tage-Testversion Erfahre mehr über elevio

Broadly Reviews

Broadly Reviews

von Broadly

(30 Bewertungen)

Broadly's automated review platform helps local businesses generate great customer reviews on the most important platforms including Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor & many more. Our platform helps SMBs win reviews, get more business, and communicate directly with your customers via app or desktop. Online reviews are the single largest driver of how a consumer selects a new service so we're here to help small, service-based businesses (1-100 employees) win a better online reputation. Erfahre mehr über Broadly Reviews

ManageEngine SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus

von ManageEngine

(6 Bewertungen)

Ein CRM mit speziellem Fokus auf Kunden-Interaktion- (Service-) Management. Es hilft dir, Kundenprobleme schnell zu verfolgen und zu lösen, wodurch eine bessere Kundenbetreuung gewährleistet und die Kundenzufriedenheit auf die nächste Ebene gehoben wird. Im Gegensatz zu anderen CRM-Tools auf dem Markt mit Schwerpunkt auf Sales-Force-Automatisierung bietet SupportCenter Plus ein integriertes Kundeninteraktions-Management (Customer SupportDesk), Customer Experience Management, Kontoführung und Kontakt-Management, SLA-Management, Customer Self-Service und vieles mehr Erfahre mehr über ManageEngine SupportCenter Plus

FanExam for NPS

FanExam for NPS

von FanExam

(3 Bewertungen)

Net Promoter Score - NPS by FanExam is the best way to consistently measure customer satisfaction and collect actionable feedback on your site. FanExam uses NPS to ask your visitors the right question at the right time - when the visitor is actually interacting with your website. This is the best way to listen to your customers. Once FanExam is installed on your website, you will have a direct channel to customer feedback 24/7 - in a systematic manner. Erfahre mehr über FanExam for NPS

Grade.us

Grade.us

von Grade Us

(121 Bewertungen)

Die # 1 White-Label-Überprüfung-Management und Marketing-Plattform für Werbetreibende, Agenturen und SEOs. Dank Grade.us kannst du: 1) Durch Automatisierung mehr und bessere Bewertungen auf Websites wie Google, Facebook und branchenspezifischen Bewertungsportalen erhalten; 2) Unzufriedene Kunden besänftigen, bevor sie schlechte Bewertungen schreiben; 3) Bewertungen im gesamten Internet überwachen, so dass du immer weißt, was über deine Marke gesagt wird; 4) automatisch die besten Bewertungen in SEO-freundliche Web- und Social-Media-Inhalte verwandeln, um deinen guten Ruf zu verstärken. Erfahre mehr über Grade.us

Reputology

Reputology

von Reputology

(43 Bewertungen)

Reputology is the best-of-breed Review Management platform for enterprises that operate multiple physical locations. Engage unhappy customers quickly & monitor anywhere customer reviews and comments happen: Google, Facebook, comment cards, etc. Uncover the root causes for customer compliments and complaints to make meaningful, long-term improvements. Fortune 500 companies utilize Reputology as well as recognized brands like Golds Gym and House of Blues. Erfahre mehr über Reputology

TopBox

TopBox

von Waypoint Group

(1 Bewertung)

TopBox provides a streamlined and cost-efficient B2B customer-feedback solution to help SMBs grow through strategic insights.

ReviewPro

ReviewPro

von Review Rank

(0 Bewertungen)

World-leaders in Guest Intelligence solutions for the hospitality industry. Improve guest satisfaction & reputation online.

MaritzCX

MaritzCX

von MaritzCX

(0 Bewertungen)

Wir sind weltweit der einzige Partner im Bereich Full-Service-Kundenerfahrung (CX).

Sibyl

Sibyl

von Signet Research

(2 Bewertungen)

Self-Service Net Promoter Score platform designed with the flexibility to measure both customer satisfaction and experience.

Confirmit

Confirmit

von Confirmit

(1 Bewertung)

User-friendly software enabling creation of powerful and valuable survey research and feedback applications.

Sonar

Sonar

von Sonar

(0 Bewertungen)

Increase ROI and customer satisfaction is this mobile chat solution.

Tidio Chat

Tidio Chat

von Tidio

(26 Bewertungen)

Tidio is a communicator for businesses that keeps Live Chat, Messenger and Email in one place.

ClickDesk

ClickDesk

von ClickDesk

(15 Bewertungen)

Web-based multi-channel customer engagement application offering Live chat,Help desk, Browser phone and Social Toolbar.

MindTouch

MindTouch

von MindTouch

(1 Bewertung)

Transform your product and help content into a customer engagement channel that increases web traffic, drives sales, & improves support

Wizu

Wizu

von Wizu

(1 Bewertung)

Wizu is an AI powered chatbot for conversational surveys designed to increase response rates and improve customer satisfaction.

Totango

Totango

von Totango

(6 Bewertungen)

Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.

GetSatisfaction

GetSatisfaction

von GetSatisfaction

(4 Bewertungen)

A simple way to build online communities that enable productive conversations between companies and their customers.

Bravo Video

Bravo Video

von Bravo Video

(1 Bewertung)

Bravo enables marketers to instantly capture video from customers, users, and fans - right over the web.

Net Promoter System

Net Promoter System

von Promoter.io

(1 Bewertung)

Capture actionable customer feedback using the Net Promoter System to proactively reduce churn and drive growth.

Nicereply

Nicereply

von Nicereply

(122 Bewertungen)

Customer Satisfaction Survey, NPS & CES

Survicate

Survicate

von Survicate

(16 Bewertungen)

The fastest way to collect feedback from customers.

Hively

Hively

von Hively

(6 Bewertungen)

A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.

Natero

Natero

von Natero

(1 Bewertung)

Data-driven Customer Success platform for B2B SaaS

CustomerGauge

CustomerGauge

von CustomerGauge

(1 Bewertung)

Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.

Preferred Patron Loyalty

Preferred Patron Loyalty

von Preferred Market Solutions

(68 Bewertungen)

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

Feedbackly

Feedbackly

von Feedbackly

(25 Bewertungen)

Feedbackly is the only customer feedback software with built in marketing and sales tools.

eHelpDesk

eHelpDesk

von Giva

(18 Bewertungen)

Highly customizable cloud help desk without programming or consultants with robust reporting for higher quality decision-making.

CX Group

CX Group

von CX Group

(17 Bewertungen)

Big data customer retention platform for improving overall customer experience

Testimonial Monkey

Testimonial Monkey

von Testimonial Monkey

(13 Bewertungen)

Provides a platform for businesses to manage their online reputation by leveraging the power of customer feedback & reviews.

The Survey System

The Survey System

von Creative Research Systems

(10 Bewertungen)

Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.

TalkToTheManager

TalkToTheManager

von TalkToTheManager

(8 Bewertungen)

Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.

CX Social

CX Social

von CX Social

(6 Bewertungen)

Social media tool that combines customer engagement, social media monioring and analytics features for customer service and marketing.

Customer Thermometer

Customer Thermometer

von Customer Thermometer

(6 Bewertungen)

1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.

Talk2us

Talk2us

von Elevate Research

(5 Bewertungen)

Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.

Zonka Feedback

Zonka Feedback

von Zonka Feedback

(4 Bewertungen)

Zonka ist eine Echtzeit-Feedback-Management-Plattform für Unternehmen, die Feedback offline, vor Ort und über das Internet erfasst.

Field Solution Group

Field Solution Group

von Field Solution Group

(4 Bewertungen)

Reputation management software for businesses looking to manage and utilize positive customer experiences to earn new business.

Zoho Discussions

Zoho Discussions

von Zoho

(3 Bewertungen)

An online forums software that helps you to create external and internal communities where problems are solved and ideas are exchanged.

AnswerDash

AnswerDash

von AnswerDash

(3 Bewertungen)

AnswerDash delivers instant contextual help to customers, right in your site or app, reducing support costs and boosting conversions.

MyFeelBack

MyFeelBack

von MyFeelBack

(2 Bewertungen)

Helps companies capture the customer insights they need to make data-driven decisions and improve their businesses.

Satsum

Satsum

von Satsum

(1 Bewertung)

Manage customer feedback and improve service. Use machine learning to understand customer needs, highlight actions for improvement.

SatisMeter

SatisMeter

von SatisMeter

(1 Bewertung)

An in-app feedback platform that collects NPS data based on specific usage patterns from mobile apps, web apps and via email.

eTouchPoint

eTouchPoint

von eTouchPoint

(0 Bewertungen)

Customer feedback and coaching application for service-oriented businesses.

Enterprise Feedback Management

Enterprise Feedback Management

von Allegiance Software

(0 Bewertungen)

Fully engage your customers and employees, manage feedback across the enterprise - use predictive technology to increase loyalty.

Charter Continuum

Charter Continuum

von Charter UK

(0 Bewertungen)

Captures and processes feedback in line with strategic reporting requirements.

Customerville

Customerville

von Customerville

(0 Bewertungen)

Customer feedback solution that provides surveys design, live dashboards, e-publication engine, and email reporting.

Beyond Feedback

Beyond Feedback

von Beyond Feedback

(0 Bewertungen)

Custom-designed surveys and online reporting tools to gain insights about customers, employees, and the marketplace.

Verified Credible

Verified Credible

von Verified Credible

(0 Bewertungen)

Reputation management tools that can help your business improve star ratings on major review websites. Reviews monitoring included.

Heeduser

Heeduser

von Heeduser

(0 Bewertungen)

Customer engagement platform that facilitates communication between company and its clients through online customer community.

WizVille

WizVille

von WizVille

(0 Bewertungen)

A SaaS real-time customer feedback & complaint management solution, specifically designed for retail stores & local service providers.

Ezisay

Ezisay

von Ezisay

(0 Bewertungen)

Understand what your customers think of you in less than 30 seconds. Online, mobile ready, customer satisfaction surveys.

FoxMetrics

FoxMetrics

von FoxMetrics

(0 Bewertungen)

FoxMetrics product suite combines shopping cart recovery and personalization tools with customer surveys.

ReputationStacker

ReputationStacker

von ReputationStacker

(0 Bewertungen)

A turn key solution for businesses to automate the management of their online reviews and reputation.

Observatory

Observatory

von SlatePeak

(0 Bewertungen)

A satisfaction solution that helps businesses manage reputations online by requesting feedback from customers & optimizing reviews.

loyalnow

loyalnow

von loyalnow

(0 Bewertungen)

A NPS platform for SaaS businesses to learn fast how to improve Customer Satisfaction

Praiseworthy

Praiseworthy

von Praiseworthy

(27 Bewertungen)

Increase Employee Motivation and Performance Across your Front-Line Team.

Delighted

Delighted

von Delighted

(9 Bewertungen)

The fastest and easiest way to gather actionable feedback from your customers, employees, partners and vendors.

RepuGen

RepuGen

von RepuGen

(5 Bewertungen)

RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.

TouchPoint Survey Software

TouchPoint Survey Software

von Opinionmeter

(2 Bewertungen)

Web-based, customer survey solution with survey authoring, question & answers library management, reporting, mobile devices support.

5StarRocket

5StarRocket

von 5StarRocket

(2 Bewertungen)

Helps small businesses learn from their customers' experiences to win their loyalty, fix weaknesses and get more referrals.

Spridz.com

Spridz.com

von Spridz

(1 Bewertung)

Get real-time feedback on your support e-mails and helpdesk systems, start improving customer satisfaction and increase sales today!

Lightning Feedback

Lightning Feedback

von Lightning Feedback

(1 Bewertung)

Web based solution that provides you with a simplest set-up to enable your customers to provide one click ratings. Free 30 Day Trial.

SureCritic Reviews

SureCritic Reviews

von SureCritic

(0 Bewertungen)

SureCritic helps small businesses identify and collect real customers reviews, through verification from the POS system.

ExperienScreen

ExperienScreen

von myValueFeedback

(0 Bewertungen)

An on-site customer feedback system helping you get data for positive change & better outcomes.

InsightSofa

InsightSofa

von ROUCEK Group

(0 Bewertungen)

Provider of a customer experience management platform. Our powerful and cost-effective solution drives customer retention.

Capillary CSAT Manager

Capillary CSAT Manager

von Capillary Technologies

(0 Bewertungen)

Customer satisfaction and tracking solution with feedback capture, survey triggering, and net promoter score tracking.

Ask Inline

Ask Inline

von Ask inline

(0 Bewertungen)

Solution that helps teams create and automate great customer feedback campaigns.

Simple Net Promoter Score Surveys

Simple Net Promoter Score Surveys

von Devoted

(0 Bewertungen)

A customer satisfaction solution designed to gather feedback, respond in-app, utilize for multiple campaigns, and access alerts.

Canny

Canny

von Canny

(0 Bewertungen)

Keep track of which customers want which features to make more informed product decisions.

Opinionated

Opinionated

von Opinionated

(0 Bewertungen)

Opinionated is a real-time customer feedback system to capture a large volumes of customer feedback with a small amount of fuss.

123FormBuilder

123FormBuilder

von 123FormBuilder

(69 Bewertungen)

Automatizes the process of creating any type of form and survey. Designed to fit all business needs of collecting and managing data.

Starred

Starred

von Starred

(14 Bewertungen)

Starred ist ein umsetzbares und kundenfreundliches Feedback-Tool, das Kundenzufriedenheit mit 360 Grad und kontinuierlichem Feedback verbessert.

Wix Answers

Wix Answers

von Wix Answers

(14 Bewertungen)

Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.

Avaya Aura Platform

Avaya Aura Platform

von Avaya

(13 Bewertungen)

Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, Internet, fax, email, etc.

zenloop

zenloop

von zenloop

(8 Bewertungen)

zenloop is a Net Promoter Score (NPS) SaaS platform. We collect, analyze & manage NPS feedback for growth stage e-commerce companies.

Swell CX

Swell CX

von Swell CX

(8 Bewertungen)

Allows businesses to collect real-time customer experience feedback: NPS, CX, and online reviews.

ReviewSpreader

ReviewSpreader

von ReviewSpreader

(7 Bewertungen)

Helping small businesses get five star reviews in seconds.

cliizii

cliizii

von cliizii

(4 Bewertungen)

On-Demand Consumer Forum, but DIFFERENT! Re-imagine insights for today's social consumer. With smartphone speed & entertainment values.

Rivews

Rivews

von Rivews

(4 Bewertungen)

A new generation patient satisfaction & online reputation management solution. Transforming brand reputation through patient engagement

xSellco Feedback

xSellco Feedback

von Xsellco

(3 Bewertungen)

Verbessere deine Verkäuferbewertung durch automatisierte intelligente Feedback-Anfragen auf Amazon & eBay.

RevFee.com

RevFee.com

von RevFee

(3 Bewertungen)

An easy way to collect online reviews using Facebook, Google, Checkatrade, TripAdvisor and more.

Promoter Ninja for NPS

Promoter Ninja for NPS

von Hoshinplan Strategy

(3 Bewertungen)

Eine NPS Email-Umfrage-Lösung ohne Codierung, Anpassung, Kontakt-Upload & Segmentierung, mehrsprachige Fähigkeiten und vieles mehr.

Feedier

Feedier

von Alkaweb

(2 Bewertungen)

Getting valuable feedback is tough - Meet Feedier, our next generation Feedback app.

Incogneato

Incogneato

von Corpell

(1 Bewertung)

Online anonymous feedback collection and communication tool. Sort and review your responses easily.

Heedbook

Heedbook

von Heedbook

(1 Bewertung)

Heedbook is the first online AI-based software for evaluating and boosting customer loyalty.

Customer Happiness Score

Customer Happiness Score

von Customer Happiness Score

(1 Bewertung)

A customer happiness solution that helps businesses collect, measure, and manage customer feedback, customer relationships, and more.

Guest Communication Tool

Guest Communication Tool

von GUESTJOY

(1 Bewertung)

GuestJoy provides the guest communication tool for hotels, it helps the hotels to improve the guest satisfaction and revenue stream.

mycustomerfeedback.com

mycustomerfeedback.com

von mycustomerfeedback.com

(0 Bewertungen)

A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.

salesEQUITY

salesEQUITY

von salesEQUITY

(0 Bewertungen)

Collect, analyze, manage and distribute real-time quantitative customer-insight data with salesEQUITY.

Collect Feedback

Collect Feedback

von Collect

(0 Bewertungen)

Ask customers for feedback to measure customer satisfaction after they make a purchase. Smartly Integrated with POS, eCommerce systems.

Instant eXperience

Instant eXperience

von MediaTech Groupe

(0 Bewertungen)

Feedback Management software to maximize customer & workforce satisfaction and engagement.

faq dog

faq dog

von faq dog

(0 Bewertungen)

A new way for businesses to collect quick and real time feedback from customers on Website and Apps.

Go Review

Go Review

von Social Places

(0 Bewertungen)

Review management from multiple sites on one easy to use web or app dashboard, for full customer opinion and feedback.

trustr

trustr

von Intelligent Interactions

(0 Bewertungen)

Feedback & review system, designed to create seller rating for search engines, user generated content for SEO & a host of features

Live Assist for Microsoft CRM

Live Assist for Microsoft CRM

von CafeX

(0 Bewertungen)

Chatbots and live in-app customer service for Microsoft Dynamics 365

Wizper

Wizper

von Wizper System

(0 Bewertungen)

WizperTM helps companies deliver a better customer experience by turning operational data into actionable advice to improve performance

SOMTAB

SOMTAB

von SOM

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Entirely customizable from features to design, SOMTAB is the only CX platform that is perfectly matched to your organizations DNA.

FeedbackRIG

FeedbackRIG

von LogicInflux

(0 Bewertungen)

One-stop solution to gather actionable feedback from your customers or employees.

Qudini

Qudini

von Qudini

(0 Bewertungen)

Creating an unforgettable customer experience

SurveyMonkey CX

SurveyMonkey CX

von SurveyMonkey CX

(0 Bewertungen)

The best NPS solution for business. Get actionable insights to grow your business with SurveyMonkey CX.

TheIdeaWall

TheIdeaWall

von PhaseWare

(0 Bewertungen)

A tool that helps businesses capture and organize customer feedback on product and service improvement.