Kostenlose Brand Management Software

Brand Management Software beinhaltet eine Vielzahl von Tools zum Erstellen, Kompilieren, Aktualisieren und Speichern von Produktinformationen. Zu den vielen Funktionen dieser Software gehören die Erstellung von Anzeigen, das Anforderungsmanagement, die Verteilung von Produktmaterialien und das Kommunikationsmanagement. Verwandte Softwarekategorien sind: Marketing Automation Software und Digital Asset Management Software.

Warum Capterra kostenlos ist
Marvia ist dein Ausgangspunkt für intelligente Markenverwaltungslösungen. Mit der Software können Unternehmen ihre Marketingmaterialien zentral steuern und auf lokaler Ebene veröffentlichen. Personalisiert und mit dem richtigen Inhalt. So wird sichergestellt, dass Unternehmen mehr aus ihren Marken herausholen. Marvia macht Marketing für alle in deiner Organisation zugänglich. Erfahre mehr über Marvia Marvia baut auf Modulen auf: Wähle deine Bausteine aus und erstelle deine individuelle Online-Marketing-Plattform. Erfahre mehr über Marvia
Qualtrics Research Core (RC) ist das am besten bewertete Online-Umfragewerkzeug zur Datenerfassung, -analyse und -verarbeitung. Unsere flexiblen Plattformfunktionen vereinfachen Ihnen die Erstellung effizienter und komplexer Umfragen per Drag and Drop. Sie haben alle Abläufe jederzeit im Griff. Greifen Sie auf über 100 Fragetypen zu und nutzen Sie eingebettete Daten, Verzweigungen, Anzeigelogik, Quoten, E-Mail-Trigger, Mobil- und Offline-Kompatibilität, Randomisierung und alle erdenklichen erweiterten Funktionen. Unser Team aus Branchenexperten unterstützt Sie bei den ersten Schritten! Erfahre mehr über Qualtrics Research Core Qualtrics Research Core (RC) ist eine innovative Online-Umfrageplattform. Aus Forschung Erkenntnisse gewinnen und in Aktionen umsetzen. Erfahre mehr über Qualtrics Research Core
Trustpilot ist ein Tool zur Verwaltung von Kundenbewertungen, das Online-Unternehmen dabei unterstützt, sich mit ihren Kunden zu verbinden und Vertrauen aufzubauen. Unternehmen nutzen Trustpilot, um das Kundenerlebnis zu verbessern, bessere Positionierung bei Suchmaschinen zu erlangen, Konversionen und Verkäufe vor Ort zu steigern und einen zuverlässigen Ruf aufzubauen. Zu den Funktionen gehören: leistungsstarke Bewertungsberichte und -analysen, Bewertungen von Google-Verkäufern, reichhaltige Snippet-Sterne, Bewertungseinladungen und -erinnerungen, Bewertungswidgets vor Ort und mehr. Tool zur Verwaltung von Kundenbewertungen, mit dem du zu deinen Kunden Kontakt und Vertrauen aufbauen kannst.
Lucidpress ist eine Design- und Brand Templating-Plattform, mit der Nicht-Designer in deinem Unternehmen Marketingmaterialien allein erstellen und vertreiben können (ohne die Marke zu verlassen). Sperrbare Vorlagen schützen deine Marke, während Kollegen kleine Anpassungen und Personalisierungen vornehmen können, wodurch dein Kreativteam entlastet wird. Verabschiede dich für immer von Rogue-Branding; dank Lucidpress – der Vorlagen-Plattform für Marken, der weltweit mehr als 5 Millionen Nutzer vertrauen. Ein Design- und Markenvorlagen-Tool mit sperrbaren Vorlagen, mit denen Teams Inhalte erstellen und verteilen können, ohne die Marke zu verlassen.
PromoRepublic ist die einzige Social-Media-Marketingplattform mit 100.000 Post-Ideen für kleine Unternehmen und Vermarkter. Erweiterte Funktionen für die Zusammenarbeit und White-Label-Optionen machen es zu einer praktischen Plattform für Agenturen und Freiberufler. Darüber hinaus kannst du mit dieser Plattform Erwähnungen in sozialen Netzwerken überwachen und intelligente Anzeigen auf Facebook und Instagram schalten. PromoRepublic wird weltweit von mehr als 12.000 Unternehmen, Vermarktern und Agenturen verwendet. PromoRepublic – die einzige Social-Media-Marketingplattform mit 100.000 Post-Ideen für kleine Unternehmen, Vermarkter, Agenturen und Freiberufler.
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to get more reviews and build a great reputation online. Never write marketing content again: NiceJob automatically collects customer reviews and shares them across social media. Learn everything you need to know about your customers while they recommend you to all their friends. It's like word of mouth only 1000x better. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. ----> The easiest way to get more reviews & build your reputation. Never write content again with online word of mouth. Try it free!

von Digital Interactive Middle East

(11 Bewertungen)
Localyser aggregates all of your location and product reviews from across the Web and organizes them into an easy to use online dashboard. We bring the reviews to you from Google, Facebook, Zomato, TripAdvisor, Amazon and more so you can monitor, respond and request reviews all from one place. An enterprise grade online reputation management platform to easily manage all of your online reviews from one dashboard.
Brandox is an easy-to-use brand management portal for busy marketers and communicators. Quickly find and share brand material internally and externally in a user-friendly visual interface. No difficult setup process or ongoing maintenance required. Start your free trial now to discover brand management made easy! Discover brand management made easy - organize and share your brand's files quickly and efficiently.
Mediatool ist ein One-Stop-Shop für deine gesamten Medienplanungsanforderungen. Mediatool bringt deine gesamten Pläne und Mediendaten in einem zentralen Hub zusammen. Mit dem cloudbasierten Medienplanungstool erhältst du eine zuverlässige Quelle für deine gesamten Medienaktivitäten und verschwendest keine Zeit mit veralteten Excel-Budgetlisten und E-Mail-Threads. Überprüfe den Status deines Budgets, lege Termine fest und verwalte sie, behalte Marketingaktionen im Auge und erfahre, welche Aktionen die beste Rendite bieten. Bietet einen Überblick über deine gesamten Marketingaktivitäten, Kampagnenpläne und Jahreszusammenfassungen an einem Ort.
Pilcro is an easy-to-use free tool that helps businesses store and find their logos, copy, fonts and images. It makes sure you, and your team, are using the right assets in the right places by housing them in easy-access Pilcro Artboards. Pilcro makes your brand asset folder visual and interactive and its available from your browser or as a desktop app. Let Pilcro help your company improve their brand consistency and save you time. Get all your brand assets in one place with free brand guideline software. Access your brand assets quickly, save and share with Google
Amise ist die Lieblings-Multimedia-Content-Management-Software für Business-Marketing- und Kommunikationsdienstleistungen. Ein kleines Juwel der Ergonomie und ein wahrer ästhetischer Erfolg: Amise vereint alle notwendigen Funktionen für die elektronische Verwaltung von Dokumenten. Und es handelt sich auch um das DAM mit dem besten Preis-Leistungs-Verhältnis. Was will man mehr? Wie unsere Tausende Benutzer verwende Amise, um deine Multimedia-Inhalte auf einfache Weise zu organisieren, zu sichern und zu teilen.
JangoMail's unique marketing and transactional email platform makes email delivery simple and customizable. It allows you to create an advanced custom email newsletter to keep in contact with your customers. JangoMail offers 24-hour customer support, a sophisticated HTML Editor, and foreign language options. It allows complete branding control, supports header level details, and offers advanced custom email capabilities. JangoMail is consistently rated as one of the best email service providers. Ready to make your email marketing the stuff of legends? Create unique, personalized email campaigns. Your email, your way.
PubliSphere centralizes all information and tools required to develop a stronger brand in a single, integrated program. Your company, distributor and partners are granted access to the program to interact with the information they need. The collaborative features allow members to use your brand the way it was intended. Individuals involved in your organization can instantly create marketing material that adheres to and enhances your brand identity. Brand Management Software for Marketing Managers to help marketers establish consistent brand identity and share marketing assets
Libris BrandingManager is a simple but powerful brand management platform that helps you create, manage and share your brand assets efficiently and with confidence. A secure, web-based system, it brings a streamlined simplicity to the production and protection of branded collateral. Centrally stored documents have lockable content guaranteeing vital brand consistency, while print-on-demand features enable the speedy creation of customised sales and marketing materials. Libris Unify+ brand management platform helps you manage and share your brand assets quickly, efficiently and with confidence.

von Sabern

(0 Bewertungen)
Brandifyer is known as the most user-friendly brand-management platform on the market. The branding automation and marketing solutions of Brandifyer are designed to build, manage and scale brands. The brand management solution of Brandifyer assures that brand- and market identity can securely be stored, protected and shared. The solution enables brand consistency in the whole chain and is available as a cloud solution, as well as on-premise. Web based solution with features such as workflow management and integrations.
Promoto is a B2B Brand Advocate Marketing SaaS solution with a mission to convert your customers into brand advocates. At Promoto, we are on a mission to turn your existing set of customers into a Brand Advocacy engine. Promoto leverages the power of your existing relationships. We use advanced predictive analytics to discover, identify, engage and convert your customers into brand evangelists. We make technology that helps companies convert Customers to Promoters*. We are B2B SaaS Marketing Technology Company in the Advoca

von The Designer Toolkit

(0 Bewertungen)
Branding Guide allows you to store and share all brand assets including all file types for logos, colours and fonts, ensuring any marketing or design is always on brand. Designed with ease of use in mind, useful functionality includes downloading any individual logo type, or all as a ZIP, copying colour codes at the click of a button and easily accessing the correct font for the brand. Paid version unlocks more features and allows the ability to manage more brands and invite collaborators. Brand management solution that enables storing, display and sharing of brand assets between designers and clients.

von Rank Me Online

(0 Bewertungen)
Platform for social media monitoring, allowing you to analyse and utilize conversations from across the social web. Platform for social media monitoring, allowing you to analyse and utilize conversations from across the social web.

von Atribus

(0 Bewertungen)
Online monitoring and listening tool to measure and analyze what is said about your brand on Internet and Social Networks. Online monitoring and listening tool to measure and analyze what is said about your brand on Internet and Social Networks.

von CodeZero

(0 Bewertungen)
ZERO BrandCard is a platform that reinvents and reforms the practice of name card exchanging, without taking away the traditional culture and gesture of the event. Within this digital platform, ZERO BrandCard offers more than just creating, storing, and exchanging name cards. It enables users to stay connected and updated anywhere, anytime. Consolidates all the online and offline branding elements and shareable to multi cross platform and other social networking site.

von Lynkem

(0 Bewertungen)
Our platform builds on the collaborative nature of the Business-to-Business relationship. Our platform offers a unique set of solutions for many different B2B relationships, across many different industries. From Brands & Retailers, to Franchises, to Distributors and Dealers, we offer a wide range of features that help manage digital assets and social media marketing between businesses that share the same goal - sell more products. We offer a wide range of features that help manage marketing between businesses that share the same goal: sell more products.