IVR Software (Interactive Voice Response)

IVR Software (Interactive Voice Response) ermöglicht es Callcentern, Helpdesks und anderen Organisationen, Menüs zu erstellen, in denen der Anrufer mit gesprochenen Befehlen oder seinen Telefontasten navigieren kann. IVR Software (Interactive Voice Response) wird hauptsächlich für Systeme verwendet, die es Anrufern ermöglichen, Informationen auszuwählen oder Daten ohne Hilfe einzugeben. IVR-Systeme können auch dazu verwendet werden, Anrufer basierend auf ihren Antworten auf qualifizierende Fragen an die zuständige Abteilung innerhalb eines Unternehmens weiterzuleiten.

Warum Capterra kostenlos ist
Mit den Twilio-APIs kannst du das Telefonmenü bei Bedarf aktualisieren, wobei du die Telefonbaumstruktur und die Routing-Logik vollständig steuern kannst. Erstelle nutzerdefinierte Begrüßungen, sammle Sprach- und DTMF-Eingaben und leite Anrufer an den besten verfügbaren Agenten weiter – alles zu Pay-as-you-go-Preisen. Erfahre mehr über Twilio Programmable Voice Erstelle ein IVR-System, um Anrufe mit Hilfe von Spracherkennung und DTMF-Tönen präzise zu routen, und aktualisiere es bei Bedarf und gemäß dem Pay-as-you-go-Preis. Erfahre mehr über Twilio Programmable Voice
Aircall unterstützt Unternehmen dabei, mit einem nutzerfreundlichen und leistungsstarken Telefonsystem in der Kundenbetreuung oder im Vertrieb produktiver zu arbeiten. Wähle alle Zahlen aus, die du für deine Geschäfte benötigst. Sofort. In 40 Ländern. Teile diese Zahlen mit deinen Teams und entscheide, wie Anrufe verteilt werden. Verbinde alle Anrufinformationen und -protokolle mit deiner CRM-, Helpdesk- oder Collaboration-Software. Überwache die Anrufaktivität mit leistungsstarken Analysen. Erfahre mehr über Aircall Aircall unterstützt Unternehmen dabei, mit einem nutzerfreundlichen und leistungsstarken Telefonsystem in der Kundenbetreuung oder im Vertrieb produktiver zu arbeiten. Erfahre mehr über Aircall
PureCloud ist die All-in-one-Cloud-Contact-Center-Lösung der neuesten Generation, mit der du Omnichannel-Interaktionen in einer nahtlosen Customer Journey durchführen und verstehen kannst. Gib deinen Mitarbeitern ein einziges Tool, das alle Kommunikation, Sprache, Chat, E-Mail, Social Media und vieles mehr beinhaltet. Eine intuitive Benutzeroberfläche macht die Bedienung sehr einfach. Schnelle Innovation sorgt dafür, dass du die Kundenerwartungen von heute und morgen erfüllst. Erfahre mehr über Genesys PureCloud PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Verbindet Telefon, E-Mail und Chat über ein Tool für eine bessere Kundenbindung. Erfahre mehr über Genesys PureCloud
CloudTalk ist eine umfassende cloudbasierte Call-Center-Lösung, die in wenigen Minuten einsatzbereit ist. CloudTalk hilft smarten Unternehmen, außergewöhnliche Kundenbetreuung zu bieten und den Umsatz zu steigern. Unabhängig davon, ob du mehrere Agenten beschäftigst oder eher selten telefonierst – CloudTalk passt sich deinen Bedürfnissen und der Größe deines Unternehmens an. Integration in deine bevorzugten Helpdesk-, E-Commerce- oder CRM-Lösungen. Sofortiger Zugriff auf Telefonnummern aus mehr als 60 Ländern. Teste CloudTalk kostenlos. Erfahre mehr über CloudTalk CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
LiveAgent ist die am meisten bewertete und führende Help-Desk-Software für KMUs. Unternehmen wie BMW, Yamaha, Huawei, Orange oder Forbesfone verwenden LiveAgent, um 150M Endnutzern ein wahres Wow-Erlebnis zu liefern. Schließe dich ihnen an, um einen Wettbewerbsvorteil zu erhalten. Beginne mit einer 14-Tage-Testversion, keine Kreditkarte nötig, keine Verträge. LiveAgent ist eine funktionsreiche Multi-Channel-Help-Desk-Software mit 170 + Help-Desk-Funktionen wie Live-Chat, Telefon-Support, Social-Media-Integration, Support-Portal und API. Erfahre mehr über LiveAgent LiveAgent hilft Unternehmen, in der Kundenbetreuung zu wachsen. Ein großartiger Kundendienst beginnt bei besserer Kundendienst-Software. Erfahre mehr über LiveAgent

von Inference Solutions

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Inference Studio ist eine komplette Cloud-Plattform zum Aufbau intelligenter Self-Service-Lösungen zur Kundenbindung im eigenen Haus. Für Dienstleister, Partner und Unternehmen geeignet. Mit Hilfe der neuesten Cloudtechnologien stellt Inference eine umfassende App-Bibliothek zur Verfügung, mit der man mühelos eigene Lösungen aufbauen kann. Dabei können zum Beispiel Spracherkennung, Sprachausgabe, Stimm-Biometrie und Konversations-SMS genutzt werden. Erfahre mehr über Inference Studio Komplette Cloud-Plattform zum Aufbau intelligenter Inhouse-Lösungen zur Kundenbindung für Dienstleister und Unternehmen. Erfahre mehr über Inference Studio
Mit der Talkdesk-Enterprise-Contact-Center-Plattform können Unternehmen ihre Kundenerfahrung zu einem Wettbewerbsvorteil machen. Dank der Enterprise-Class-Leistung, der benutzerfreundlichen, einfachen Bedienbarkeit und der robusten IVR-Funktionen passt sich Talkdesk leicht an die wachsenden Anforderungen von Vertriebs- und Supportteams und deren Endkunden an, was zu höherer Kundenzufriedenheit, Produktivität und Kosteneinsparungen führt. Über 1.400 innovative Unternehmen auf der ganzen Welt vertrauen auf Talkdesk, um ihre Kundeninteraktionen voranzutreiben. Erfahre mehr über Talkdesk Talkdesk ist eine Cloud-Contact-Center-Plattform für Unternehmen, mit der sie ihre Kundenerfahrung zu einem Wettbewerbsvorteil machen können. Erfahre mehr über Talkdesk
Zendesk baut Software für bessere Kundenbeziehungen. Es befähigt Organisationen, Kundenbindung zu verbessern und ihre Kunden besser zu verstehen. Zendesk Produkte für die Kundenbetreuung, Help-Center und Live-Chats sind einfach zu nutzen und umzusetzen und helfen Unternehmen, zu innovieren und zu skalieren. Mehr als 80.000 Unternehmen wie Uber, Groupon, Box, Airbnb und Disney verwenden Zendesk, um ihre Unterstützungskosten zu senken, die Produktivität zu steigern und die Kundenzufriedenheit zu erhöhen. Erfahre mehr über Zendesk Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren. Erfahre mehr über Zendesk
Telefon-Service für Unternehmen. Intelligente CRM-Integration. Leistungsstarkes Verkaufs-Anrufsystem. Hebe Deinen Vertriebsprozess auf die nächste Ebene mit PowerCall-Anrufen, automatischer Anrufprotokollierung, lebenslangen Anrufaufzeichnungen, Echtzeit Anruf-Coaching und erweiterten Verkaufsmetriken. Nutze den Vorteil der Funktionen wie lokale Präsenz, automatisierte PowerList-Anrufe und Voicemail-Drop, um sich mit der 5-fachen Anzahl von Kunden zu verbinden. Starte in 3 Minuten mit einer kostenlosen Testversion (keine Kreditkarte erforderlich). Erfahre mehr über Kixie PowerCall Kixie ist der schnellste Weg, um mehr Verkaufsanrufe zu tätigen. Beginne mit lokalen oder internationalen Anrufen in 3 Minuten mit unserem PowerCall Dialer. Erfahre mehr über Kixie PowerCall

von Katalina Technologies

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Vollständige Inbound / Outbound IVR und ACD. In hohem Maße konfigurierbar. Integriert sich gut in bestehende Systeme. Einfach zu implementieren. Leicht zu verwalten. Graphisches Scripting mit Funktionsbausteinen, ohne Programmierung. Kostengünstig für kleinere Installationen, während man jederzeit skalieren kann. Kostenloser Test-Download zur Verfügung. Erfahre mehr über VoiceGuide IVR Inbound / Outbound IVR und ACD-Software. In hohem Maße konfigurierbar. Integriert sich gut in bestehende Systeme. Einfach zu implementieren und einfach zu verwalten. Erfahre mehr über VoiceGuide IVR

ETS

von Occam Networks

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ETS ermöglicht dir, eine agile Herangehensweise für die Art und Weise zu wählen, in der du Kunden über deinen IVR-Dienst bedienst. ETS repliziert einen realen Aufruf und überwacht bzw. analysiert die Ergebnisse der einzelnen Anrufe, um sicherzustellen, dass deine Kunden die Erfahrung erhalten, die sie (und du!) erwarten. Überprüfe die Systemkapazität mit unserer Lasttest-Funktion, implementiere neue Iterationen in deine Voice-Infrastruktur mit Leichtigkeit mit unserer Funktionstests-Option, überwache dann dann proaktiv deinen Dienst und werde von ETS aufmerksam gemacht, wenn etwas schiefgeht. Erfahre mehr über ETS ETS Records & analyses replizierten Anrufe aus der realen Welt und stellt sicher, dass deine Voice-Infrastruktur eine einwandfreie Erfahrung für den Kunden gewährleistet. Erfahre mehr über ETS

von CallOne

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Die Virtual Cloud Kontaktcenter-Lösung ist eine webbasierte Software, mit der du die vollständige Unterstützung deines Telefonsupports erhältst. Erfahre mehr über CallOne Call Center Software Die Virtual Cloud Kontaktcenter-Lösung ist eine webbasierte Software, mit der du die vollständige Unterstützung deines Telefonsupports erhältst. Erfahre mehr über CallOne Call Center Software

von InfoFlo Solutions

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Die VoIP-Preisgestaltung sollte einfach sein. Mit InfoFloTalk zahlst du nur 29,99 US-Dollar pro Zeile und erhältst UNBEGRENZTE Erweiterungen. Carmel Vision ist der einzige VoIP-Anbieter auf dieser Liste, der pro Zeile und nicht pro Nebenstelle abrechnet. Keine versteckten Kosten, keine Spielereien. Wenn du derzeit pro Nebenstelle zahlst, zahlst du zu viel. Du könntest natürlich mit einem größeren VoIP-Anbieter arbeiten, aber größer bedeutet nicht besser. Hinsichtlich überlegener Technologie und kundenorientierter Tarifmodelle kommt niemand an Carmel Vision heran. Zahle pro Zeile Erfahre mehr über InfoFlo Günstigstes komplettes CRM auf dem Markt. Einmalige Kosten von 99 US-Dollar pro Nutzer. Sehr einfach zu verwenden mit optionalen Erweiterungen für ein maßgeschneidertes Paket Erfahre mehr über InfoFlo

von AMD Telecom

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Die Verwendung von Cloud-IVR ist eine effektive Möglichkeit, die Kundenkommunikation zu verbessern. Dies kann zu höheren Konversionsraten führen. Ermögliche deiner Kundschaft mit deinem IVR zu kommunizieren, sammele nützliche Erkenntnisse und maximiere die Leistung deines Callcenters. Erfahre mehr über ROUTEE Spracherkennung, Verstehen, Menschlich klingende Sprache, Nutzerdefinierte Menüs, Visuelles IVR, Mehrsprachigkeit. Erfahre mehr über ROUTEE
Bitrix24 ist die führende kostenlose Business-Telefonanlage und CRM in einem. Eingehende und ausgehende Anrufe, IVR, Telemarketing, Robocalling, Voicemail, Anrufaufzeichnung, Anrufweiterleitung, Anmietung nationaler und internationaler Telefonnummern. Von über 4 Millionen Unternehmen weltweit genutzt! Erfahre mehr über Bitrix24 Bitrix24 ist das führende kostenlose Geschäftstelefonsystem und CRM, das von 4 Millionen Unternehmen weltweit verwendet wird. Erfahre mehr über Bitrix24
IVR-Software (Interactive Voice Response) für Kundenserviceteams, Callcenter und Vertriebsteams. Bau deine eigene, zuverlässige Hotline auf und verbessere die Erfahrung deiner Kund*innen. Das, kombiniert mit anderen Funktionen wie Anrufaufzeichnung, Anrufweiterleitung und Rückruf-Widget, macht die Lösung zur Anrufsoftware deiner Wahl. Außerdem: Dank günstiger internationaler Tarife und Telefonnummern aus über 75 Ländern kannst du dein Unternehmen global ausrichten. Du kannst CrazyCall auch in deinem Browser und von deinem Smartphone über die mobile App aufrufen. Erfahre mehr über CrazyCall IVR-Software (Interactive Voice Response) für Kundenserviceteams, Callcenter und Vertriebsteams. Erfahre mehr über CrazyCall
Freshcaller ist ein cloudbasiertes Nebenstellensystem, mit dem man Ortsgespräche und gebührenfreie Rufnummern in über 40 Ländern betreiben kann. Dein Team kann damit kontextbezogene Gespräche mit Anrufern führen. Freshcaller ist die ideale Callcenterlösung für Startups und kleine Teams. Man kann sämtliche Telefongespräche aufzeichnen, Vorgesetzte können mithören und in Echtzeit mit dem Kunden sprechen. Erfahre mehr über Freshcaller Freshcaller ist eine cloudbasierte Lösung für Callcenter, mit der man unkompliziert wachsen kann. Erfahre mehr über Freshcaller
Mit Voxco IVR können Befragte jederzeit über die Telefontastatur gespeicherte Umfragen selbst ausfüllen. Funktioniert im Eingangsmodus (Entgegennehmen von Anrufen in einem Callcenter) oder im Ausgangsmodus (Anwählen von Befragten mit automatisierten Umfragen). Voxco IVR kann auch zur Verwaltung der Kundenzufriedenheit verwendet werden. Sende ganz einfach vorab aufgezeichnete Kundenbetreuungsnachrichten, die auf eine bestimmte Zielgruppe zugeschnitten sind (z. B. automatisierte, personalisierte Nachrichten an Kunden und Kundinnen, die auf Lieferungen mit voraussichtlichen Ankunftszeiten warten). Erfahre mehr über Voxco IVR Branchenführendes interaktives Umfrage-Tool mit Sprachdialogoption. Stelle selbst auszufüllende Umfragen und automatisierte Nachrichten für ein breites Publikum bereit. Erfahre mehr über Voxco IVR
Create great customer experiences by offering your customers intuitive self-service options with Five9s natural language processing. Reduce costs and free up agents for high-value interactions by automating your most common customer interactions with advanced speech recognition and Practical AI. Easily set up or make changes to your IVR with the drag-and-drop IVR Designer - add new prompts, call-back options or data queries in seconds. See why 2000+ customers trust Five9. Cloud Contact Center with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
NICE inContact CXone Interactive Voice Response (IVR) reduces your cost per call by letting customers choose the type of help they want such as self-service or speaking to an agent. Not only will our IVR software free up your agents to handle more complex cases, but customers can quickly self-solve basic issues like bill pay, account inquiries, and more. Reduce costs and improve customer satisfaction. Enable callers to quickly get results - through self-service or live-agent assistance.
Cloud-based RingCentral Contact Center helps strengthen customer loyalty by dramatically improving the overall call center experience. This omnichannel solution lets customers contact your company on the communication channel of their choice, while giving agents ready access to the data needed to solve problems quickly and efficiently. A reliable built-for-the-cloud contact center software
RingCentral Contact Centre, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. Provision, manage, and gain insights anywhere with advanced administrative and analytics tools. Initiate instant employee moves, adds, and changes, even when you¿re on the go. Simplify multi-site and number management and get a visual view of your IVR for easier editing. RingCentral Contact Centre delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
Cloud-Kommunikationsplattform verbindet über 15.000 Unternehmen mit ihren Kunden über die weltweit schnellsten und zuverlässigsten SMS, Voice und Chat-APIs. Die Cloud-Kommunikationsplattform verbindet über 15.000 Unternehmen mit Kunden über die weltweit schnellsten und zuverlässigsten SMS, Voice und Chat-APIs.
PhoneBurner is for OUTBOUND CALL CENTERS. Increase Your Outbound Sales In 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll increase outbound sales using our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card! Here's why we're confident: 1) Dial leads 4X faster 2) No-pause dialing for fewer hang-ups 3) Instantly leave voicemails & emails 4) 15 minute setup - use any computer & phone 5) #1 feature set and ease of use! Cloud-based Power Dialer/CRM - Dial up to 80 contacts/hour, instantly drop voicemail and email, manage contacts and close more sales.
PureCloud ist die nächste Generation, eine Komplett-Lösung für Cloud-Contact-Center, dank der du Omni-Channel-Interaktionen verwalten und verstehen und eine nahtlose Kundenerfahrung bieten kannst. Stelle deinen Mitarbeitern ein einziges Tool zur Verfügung, das sich um alle Kommunikationsvorgänge, Chat, E-Mail, soziale Medien und vieles mehr kümmert. Leicht zu bedienen dank der intuitiven Benutzeroberfläche. Schnelle Innovation sorgt dafür, dass du die Erwartungen der Kunden von heute und morgen übertreffen wirst. PureCloud ist einfach leistungsstark und extrem einfach. PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Wir verbinden Telefon, E-Mail und Chat durch ein einziges Tool für eine bessere Kundenbindung.
PureCloud ist die All-in-one-Cloud-Contact-Center-Lösung der nächsten Generation, mit der du Omnichannel-Interaktionen in einer nahtlosen Customer Journey verwalten und verstehen kannst. Gib deinen Mitarbeitern ein einziges Tool, das alle Kommunikation, Sprache, Chat, E-Mail, Social Media und vieles mehr beinhaltet. Eine intuitive Benutzeroberfläche macht die Bedienung sehr einfach. Schnelle Innovation sorgt dafür, dass du die Kundenerwartungen heute und morgen übertreffen. PureCloud ist einfach kraftvoll und kraftvoll einfach. PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Verbindet Telefon, E-Mail und Chat über ein Tool für eine bessere Kundenbindung.
Build self-service menus and flows for voice, email, chat and texts using an intuitive drag-and-drop designer that you can easily control. Genesys PureCloud IVR features includes versioning, holiday and emergency schedules, prompts, and automatic speech recognition in dozens of languages. You can even utilize natural language processing to provide conversational self-service. Improving the IVR experience has never been easier! Build self-service menus and flows for voice, email, chat and texts using an intuitive drag-and-drop designer you can easily control.
PureCloud von Genesys ist die All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung der nächsten Generation, mit der du Omnichannel-Interaktionen in einer nahtlosen Customer Journey verwalten und verstehen kannst. Gib deinen Mitarbeitern ein einziges Tool an die Hand, das alle Kommunikationsmöglichkeiten – Sprache, Chat, E-Mail, SMS und vieles mehr – beinhaltet. Eine intuitive Nutzeroberfläche erleichtert die Verwendung – egal, ob du ein Agent, Supervisor oder IT-Administrator bist. Wöchentliche neue Funktionsversionen sorgen dafür, dass du die Erwartungen deiner Kunden sowohl heute als auch morgen übertriffst. PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Verbindet Telefon, E-Mail und Chat über ein Tool für eine bessere Kundenbindung.
UJET ist ein hochmodernes Cloud-Kontaktcenter-Softwareunternehmen mit führenden Innovationen für die Kundenbetreuung im Smartphone-Zeitalter für das Web, das Telefon und mobile Anwendungen. Die UJET-Plattform begeistert Endnutzer mit jederzeitigen und überall verfügbaren Zugriffen sowie mit einfachen Smartphone-Funktionen und erhöht die Agentenleistung durch kontextabhängige Lösungen für Sprache, Chat, Bilder, Video und Text. Die UJET-Plattform erfüllt die Anforderungen als Enterprise-Lösung sowie von SOC2 Type II und HIPAA. Weitere Informationen findest du unter www.getujet.com. UJET ist ein Cloud-Kontaktcenter-Softwareunternehmen mit führenden Innovationen für die Kundenbetreuung für das Web, das Telefon und mobile Anwendungen.

von FluentStream Technologies

(60 Bewertungen)
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With FluentStreams IVR Auto Attendant feature, you can customize greetings, menu directory, and forward callers to the appropriate person or department. Instead of having receptionists managing all inbound calls, the Auto-Attendant can direct your customers to the information, individual, or team they request. FluentStream offers dynamic cloud-based technology for all businesses, bringing the best performance. FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business and improving reliability.
NewVoiceMedia ist der führende Anbieter von Cloud-Kontaktcenter-Software für Salesforce, mit der Vertriebs- und Serviceorganisationen ihre Agenten sofort per Telefon mit Interessenten und Kunden verbinden können. Das Sprachdialogsystem (IVR-System) interagiert mit Anrufern, sammelt Informationen und leitet Anrufe an den entsprechenden Empfänger weiter. Anrufern können Self-Service-Optionen zur Verfügung gestellt werden. Sie können auch einen Rückruf anfordern, während sie ihren Platz in der Warteschlange behalten. NewVoiceMedia ist der führende Anbieter von Cloud-Kontaktcenter-Software und IVR für Salesforce und bietet eine Zuverlässigkeit von 99,999 % weltweit.
Connect Firsts telecommunications software was created to offer a revolutionary approach to contact center technology. With our cloud-based solution, weve developed a cost-effective, dependable answer to the contact center needs of companies of all sizes. Founded in 2004 and based in Boulder, Colorado, we are a privately-held SaaS company that boasts over 500 clients worldwide and a 97% customer retention rate. With a 99.999% uptime and a user-friendly solution that can be fully customized to Connect First is an award-winning Cloud-Based Call Center provider committed to 100% customer satisfaction.
Sharpen is a cloud native contact center platform that enables customer experience teams to establish better customer relationships. Eliminate costly on premise hardware, and increase agent efficiency and customer satisfaction at scale. Sharpen boasts a 99.999% SLA for its thousands of customers. Sharpen is committed to building a global community of companies that believe a happy customer is a loyal brand advocate waiting to happen. Sharpen is a cloud native omni-channel contact center solution.
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uContact is an All-in-One contact center solution. Our unique one-on-one customer service makes us perfect for small to medium call centers. Rather than relying on multiple applications we will offer you: - Dialers (Inbound & Outbound) - SMS, Email & Webchat in a Unified Inbox - A Call Center Designed CRM - Completely Customizable Reporting - Gamification - Recording - Voice Broadcasting - Quality Control - Live Coaching (Spy, Whisper, Collaborate) - Many More Features & an Open API Beautiful Contact Center Solution / Multichannel / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
Cloud-basierte Multi-Channel-Contact-Center-Lösung für mehr als 1.000 Kunden in 20 Branchen. Cloud-basierte Multi-Channel-Contact-Center-Lösung für mehr als 1.000 Kunden in 20 Branchen.
Ytel's Contact Center was built for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API. Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity and difficulty of the conventional systems, AloTech is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and with complete enterprise functionality able to be set up anywhere in the world in 10 minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
Interactive Voice Response (IVR) is an automated telephony system that interacts with callers, gathers information, and routes calls to the appropriate recipient. IVR systems, also known as phone trees, improve efficiencies by letting customers choose the type of help -- such as self-service or speaking with an agent -- that theyd prefer. IVR systems can be applied for both inbound and outbound messaging. The CallFire IVR system is easy to use and streamlines your communications. CallFire's IVR is an automated telephony system that interacts with callers, gathers information, and routes calls to the right person.
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Aspect CXP Pro empowers enterprises to deploy contact center & customer self-service solutions on voice (IVR), text/messaging (chatbots), and mobile channels (disposable apps) with a design-once-deploy-anywhere approach. CXP Pro speeds up time-to-market, lowers customer service cost, lowers average handling time (AHT), frees agents from repetitive tasks, improves the customer experience through 24/7 availability, and increases first contact resolution (FCR). Deploy on-premise or in the cloud. Aspect CXP Pro lets enterprises design, develop, deploy and manage customer self-service solutions on IVR, text, and mobile channels.
CloudCall ist eine führende Software- und Telekommunikationslösung, mit deren Hilfe Unternehmen ihre Kommunikation verbessern können. Durch die direkte Integration der Telefonkommunikation in dein CRM kann CloudCall die Geschäftsbeziehungen zu Bewerbern und Kunden optimieren und gleichzeitig die Leistungsfähigkeit des CRM-Systems maximieren. Die Anruffunktionen und -daten können mit einem einzigen System aufgerufen werden. Dadurch werden Einblicke in das Unternehmen bereitgestellt, mit denen die Produktivität gesteigert werden kann und manuelle Fehler reduziert werden. Fortschrittliche, cloudbasierte Computer-Telefonie-Integration für dein CRM-System.

von MTS IntegraTRAK

(14 Bewertungen)
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Unified and Integrated Environment, where businesses control all channels seamlessly. Omnis extends the intelligent queuing strategy mechanism, typical of the voice calls distribution systems, to multi channels including Email, Chat, SMS, Fax, WEBRTC, Video Call and additional customized channels. Next-Generation Contact Center Software - See how you can Engage your customers with our unique technology -Real Time and Powerful
Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities. Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities.
DialogTech is the world leader in call analytics for marketers. Each day consumers call businesses by the billions, and those callers convert to customers at the highest rates. We help connect calls to the customer journey. Powered by AI, DialogTech attributes calls to your marketing, showing you exactly how these conversations impact the customer journey. We provide actionable analytics and technology to generate more calls at a lower cost, personalize call experiences, and drive revenue. The leading provider of actionable marketing analytics for phone calls. We empower marketers with call attribution and conversion techn
Phonexa is an all-in-one marketing platform that helps businesses improve their ROI by attributing leads to specific marketing campaigns. Our SaaS system comprised of a Call Logic platform with advanced features such as call analytics and reporting, an advanced, multi-level IVR, a state-of-the-art voice recognition feature, among many other cutting-edge features. Phonexa also consists of additional platforms, LMS SYNC (a lead management system), E-Delivery (email marketing platform), & Books360. Revolutionary cloud platforms for web leads and call leads.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day. Noble's omnichannel contact center offers include inbound, outbound, IVR, QA, compliance, advanced analytics, and workforce engagement.
TeleDrip's marketing automation software optimizes first-contact and follow-up of prospects through an omni-technology platform. Our simple, yet powerful console gives unparalleled real-time insights, analytics, and control of your marketing campaigns. Some of our features include conversational AI SMS, advanced IVR with speech recognition, API integration, web-hooks, schedule/campaign editor, SMS Inbox, lead disposition tool, and numerous real-time reports. Turn web leads into inbound calls through AI texting and scheduled IVRs.
As the leading independent interactive voice response (IVR) provider, Plum Voice equips companies with everything they need to create and manage superior automated communications, giving businesses more control over their customer-facing communications. By moving IVR outside the call center and providing tools to develop, measure and improve voice applications organizations can create great caller experiences, improve contact center ROI and lower overall customer service costs. Plum focuses solely on IVR, providing the products, services and tools businesses need to deliver superior automated communication.
LiveVox ist ein führender Anbieter von Cloud-Kontaktcenter-Lösungen für Unternehmen (über 25 Agenten) und verwaltet jährlich mehr als 12 Milliarden Interaktionen in einer Multichannel-Umgebung. Mit mehr als 15 Jahren reiner Cloud-Expertise befähigt das Unternehmen Kontaktcenter-Verantwortliche, effektive Engagement-Strategien auf den Weg zu bringen. Die führenden Risikominderungs- und Sicherheitsfunktionen helfen Kunden, sich schnell an ein sich veränderndes Geschäftsumfeld anzupassen. LiveVox ist ein führender Anbieter von Cloud-Kontaktcenter-Lösungen für Unternehmen, die eine Multichannel-Umgebung nutzen.
Entwickelt, um Sprachanwendungen in der Cloud zu erstellen, die Anrufsteuerung, Sprachkonferenzen, Anrufaufzeichnung, Sprachmenüs und vieles mehr bieten. Entwickelt, um Sprachanwendungen in der Cloud zu erstellen, die Anrufsteuerung, Sprachkonferenzen, Anrufaufzeichnung, Sprachmenüs und vieles mehr bieten.
Our phone-based store locator is the quickest way for customers to access directions to your nearest locations. Your customers are guaranteed an immediate, accurate response. Our system connects to your Xtireme Locator database of store locations and delivers results based on proximity to the caller. Caller can have options of being patched through to the store to speak with store personnel or to have the store information sent to the caller by text message. Our phone-based store locator is the quickest way for customers to access directions to your nearest locations from their phone.
RingOver ist ein kollaboratives cloudbasiertes Telefonsystem für kleine und mittlere Unternehmen, Kundendienst- und Vertriebsteams in Europa (Großbritannien, Frankreich, Deutschland, Niederlande, Österreich, Italien, Spanien, Belgien, Schweden, Irland, Portugal, Schweiz). Mit RingOver kannst du von und zu jedem Ort der Welt mit einer einfachen Internetverbindung und deinem Computer oder Smartphone telefonieren. Cloudbasiertes Telefonsystem für kleine und mittlere Unternehmen, Kundenbetreuungs- und Verkaufsteams.
VBVoice software is relied on by leading operations worldwide. The experience allows developers to build applications more efficiently, including High Availability licensing to take full advantage of VMWare Cluster environments, Visual IVR functionality, and built in redundant licensing mechanisms to ensure users always remain online. VBVoice software takes pride in increasing corporate and customer efficiency, reduces operation costs, and increases consumer satisfaction and professionalism. Rapid Application Development tool for telephony and speech blending high level GUI with programming in Visual Studio .NET.

von Dynamic Interactive

(5 Bewertungen)
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Dynamic Interactive's voice broadcasting service offers a powerful array of features and options for your outbound ivr, press 1 campaign, automatic survey, political message, and much more. Our cloud based software as a service allows you the ability to leverage our extensive dialing infrastructure to get your message out quickly. We work with small to large companies, government agencies, non profit organizations, political candidates and call centers. Contact us today. Dynamic Interactive's voice broadcasting service offers a powerful array of features and options for your outbound call campaign.

von Voicent Communications

(5 Bewertungen)
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Delivers high-quality caller experiences by enabling you to easily build logical, fast, crystal-clear navigation of phone system menus and options. Based on internet standards, Voicent IVR Studio is extensible and allows integration with existing websites and custom-developed Java classes, which enables independent developers to extend Voicent IVR solution to meet unique business needs. Solution that enables you to easily build logical, fast, crystal-clear navigation of phone system menus and options.

von Interactive Powers

(5 Bewertungen)
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Our IVR VoiceXML Platform gives operators and solution providers the ability to rapidly develop and deploy innovative voice applications from VoIP to PSTN networks. This powerful IVR solution is fully compliant with the W3Cs VoiceXML 2.1 specification and is integrated with automatic speech recognition (ASR) and text-to-speech (TTS) software to enable advanced interactive services, and real-time calling applications. It can be installed in common hardware or Cloud VM servers. Cloud-based IVR solution which assists firms with natural language processing, voice biometrics and speech-to-text recognition.
ContactSPACE bietet ein hochgradig anpassbares, Tier-1-PCI-konformes, agentenloses Self-Service-IVR. ContactSPACE bietet ein hochgradig anpassbares, Tier-1-PCI-konformes, agentenloses Self-Service-IVR.
SmartAction ist der einzige Anbieter einer vollautomatischen, sprach- und textbasierten Omnichannel-Lösung, die in der Cloud läuft und mit künstlicher Intelligenz arbeitet. Diese Lösung, IVA, ist eine zentralisierte KI-Engine, die den Kundenservice über Sprache, SMS, Text, Chat, Mobile und Social Media automatisiert. Unternehmen werden beraten, um einen mühelosen Kundenservice auf allen von ihren Kunden gewählten Kanälen bereitzustellen. Eine vollautomatische, sprach- und textbasierte Omnichannel-Lösung, die in der Cloud läuft und mit künstlicher Intelligenz arbeitet.
inConcert Allegro - Voice Contact Center is a VoIP software as an all-in-one platform, cloud-based or on-premise that helps your contact center, or call center to provide an excellent customer experience, whatever the channel through which they communicate.All of the platforms functional components have been developed by inConcert, including inbound and outbound voice, CTI, dialer, IVR, recording, quality, monitoring, reports, messaging, etc. Fully integrated with your business processes. InConcert Allegro - Voice Contact Center is a VoIP software is integrated and automated into the business processes and systems.
Call center software solution that can be set up in minutes. Quick access to the required reports to scale best staff performance and evaluate the stats of the Call Center. You will get workplace insights that will help enhance workflow and productivity. All the features you expect from a Call Center Software: IVR, Extensions, Call Recordings, Queue Management, Cold/Warm Transfers, ACD, Auto Dialer, SMS/Email Channel, Forward to Phone, Call Whispering, Call Barging. 24/7 support team Nectar Desk is a SaaS call center business solution. The system helps to manage and control all agents work performance.
Software API to convert text into natural sounding audio files for websites and applications. Software API to convert text into natural sounding audio files for websites and applications.
C-Zentrix is an end to end Customer Engagement solution wherein our call center solution is complimented with any CRM (Ticketing CRM & Lead Management System) to give a 360 customer engagement experience. We are recognized by Gartner, worlds leading IT research and advisory company as one of the leading products in Contact Center Infrastructure across the globe. In our recent run of achievements, C-Zentrix has been awarded as "Product of the year" for the year 2014. End to end Customer Engagement solution wherein our call center solution is complimented with our CRMs.
SureTel is shaking the market and providing huge saving in it's wake. Why pay for idle phones? We know our customers don't use all of their phones all of the time so we don't charge for them. Instead we charge for active simultaneous calls. This means huge savings for any size business. As a matter of fact most of our customers saving upward of 60% monthly. We don't skimp on features either everything is included from voicemail-to-email to call recording. SureTel is starting a digital voice revolution. Why would you want to pay for idle phones when you can just pay for the active lines.
Omnicus is a platform that enables an awesome customer experience across voice, chat, email, social media and - all from one unified interface. Give your customers new ways to interact with your company by enabling a text-based conversational interface, such as a virtual assistant, powered by AI. Try for free or schedule a demo to see how Omnicus can enhance your customer experience! Support, engage and retain your customers across voice, chat, email, social media and SMS in one unified interface.
Metaphor IVR+ is an automated platform that offers callers highly personalized voice, touch, text and other interaction options and optimizes calls to adapt to their needs. It lets callers decide how they want to interact with the system and gives administrators powerful tools for greater call visibility, optimization and control. Infinite automation possibilities promote customer self-service, while routing complex calls to live agents improve service levels and cut operational costs. Metaphor IVR+ is an omnichannel self-service platform deployed in the USAN cloud.
IVM is a telephone interactive voice response (IVR) program for Windows and Linux. This software lets you create an effective info-line, audiotext, or automated phone response system solution for your business. Callers navigate menus and prompts by pressing numbers on their telephone. Menu commands can record and replay messages, transfer calls and perform a number of other functions. This software lets you create an effective info-line, audiotext, or automated phone response system solution for your business.

von Database Systems

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Call center software that includes CTI Software, predictive dialers, IVR and ACD systems. Call center software that includes CTI Software, predictive dialers, IVR and ACD systems.

von Sytel

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Sytel Limited delivers call center software infrastructure for resellers and enterprises worldwide. With unified session management across all media channels (voice, email, SMS, chat, etc), locally or in the cloud, Sytel enables optimum agent utilisation and genuine first call resolution on all customer sessions. Enables call center supervisors to analyze individual agent performance and managers to view each campaign performance.

von IVR Software Development

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Build your voice mail, call center or IVR system with this extensive software suite. Build your voice mail, call center or IVR system with this extensive software suite.

von Parwan Electronics

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PEC's Insight IVR is one of most powerful IVR softwares in the industry with over 10,000 installations worldwide. With the Insight IVR application generator mode, system users can dynamically create their own call flows based on their own requirements. So data can be extracted from a database, text file or external application and can be played over the phone using Audio. Insight IVR can scale to handle thousands of calls or can be designed to distributed and installed in many locations. It is a powerful software that allows companies to turn their vision of an interactive call flow into reality.

von Copia

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Supports up to 240 ports per server and provides an unlimited number of menus and mailboxes works in conjunction with CopiaFacts. Supports up to 240 ports per server and provides an unlimited number of menus and mailboxes.

von Interactive Telesis

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A fully automated interactive voice response system designed specifically for the needs of publicly traded companies. A fully automated interactive voice response system designed specifically for the needs of publicly traded companies.

von Talking Technology International

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Acts as an auto dialer for groups, clubs, churches and schools.Can dial a list of up to 300 members and leave a message. Acts as an auto dialer for groups, clubs, churches and schools.Can dial a list of up to 300 members and leave a message.

von VoltDelta

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VoltDelta OnDemand Solutions provides a hosted infrastructure for enabling virtual contact centers and home agent call distribution and management, inbound and outbound voice recognition applications, and voice of the customer call and agent screen recording. VoltDelta supports more than 2.4 billion calls and 2 billion SMS text messages per year. Hosted automation center to handle all IVR/speech applications with intelligent ACD and CTI abilities.

IVR

von Bhrigus Software

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Bhrigus provides speech recognition, self-service solutions, interactive voice response, computer telephony integration, voice-web services Provides speech recognition, self-service solutions, interactive voice response, computer telephony integration, voice-web services.

von Tele-Works

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Tele-Works delivers industry leading interactive voice response solutions to local governments and utilities across North America. Our products help keep citizens informed and local governments moving forward. Since 1986, we've worked to make IVR affordable for all size utilities and municipalities. Multi-channel electronic communication solutions that connect citizens to government services.

von IAT

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Fully-integrated, multi-faceted call center solution that enhances productivity, cuts costs and increases profits for debt collectors. Fully-integrated, multi-faceted call center solution that enhances productivity, cuts costs and increases profits for debt collectors.

von DialConnection

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Advanced and innovative solutions for inbound/outbound call management. Advanced and innovative solutions for inbound/outbound call management.

von Manam Infotech

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Empowers your customers to seamlessly interact with your system via touch-tone or natural voice. Empowers your customers to seamlessly interact with your system via touch-tone or natural voice.

von Phonologies

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InterpreXer is a VoiceXML based IVR Server, that can be integrated with any telephony platform, messaging suite or communications. A VoiceXML based IVR Server, that can be integrated with any telephony platform, messaging suite or communications.

von Glorsoft

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Simplify telephony programming to the extent that any .NET developer can create voice applications. Simplify telephony programming to the extent that any .NET developer can create voice applications.

IVR

von CTalk

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We have the tools to develop slick, easy-to-use applications that provide a better service than waiting for a live agent. We have the tools to develop slick, easy-to-use applications that provide a better service than waiting for a live agent.

von BioClinica

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Tridents interactive web response system intuitive study set-up user interface empowers business users (not programmers) to quickly set up, test and deploy new protocols, and then monitor and maintain them in one easy place. This eliminates the costly and slow routine of writing development specifications, programming and validating a new IWR system each time a new study comes along. Allows automatic drug pooling support, serving as a single source for reporting and standard data organization for clinical trials.

von VoiceShot

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Ein hochwertiges, kostengünstiges, virtuelles PBX-Telefonsystem. Begrüßt die Anrufer. Leitet Anrufe weiter. Unbegrenzte Erweiterungen. Sofortige Online-Einrichtung. Teste es jetzt kostenlos. Ein virtuelles PBX-Telefonsystem, mit dem du Anrufer begrüßen und Anrufe weiterleiten kannst. Unbegrenzte Erweiterungen verfügbar.

von Cyara Solutions

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IVR management tool which provides contact center loads, calls recording through reporting features. IVR management tool which provides contact center loads, calls recording through reporting features.

von Interactions

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For enterprise customer care organizations looking to expand their self-service capabilities, Interactions provides the only conversational solution in automated customer care to engage customers in a free form dialogue that improves contact center efficiency while delivering an effortless customer experience. Unlike our competitors who have developed rigid solutions that force customers down a specific path, limiting their options as well as their patience. Conversational solution in automated customer care to engage customers in a free form dialogue that improves contact center efficiency.

von VoiceVault

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Software utilizing voice biometrics to create solutions for security, either web based or installed, with custom reporting and more. Software utilizing voice biometrics to create solutions for security, either web based or installed, with custom reporting and more.

von IVR Technology Group

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Delight Customers. Reduce Costs. Increase Efficiency. We help companies delight customers while reducing costs and increasing efficiency in their customer service operations. By automating mundane voice and text inquiries we help companies give rapid resolutions to customer questions. An outcome that doesnt just make for happy customers, it significantly improves efficiency and reduces operating costs. We have three cornerstone technologies that give customer service departments an operational advantage through automation.

von SPLICE Software

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At SPLICE, we help our clients more actively engage with existing customers in order to achieve one or more of their desired business results. We make this possible through our Dialog Suite of Products and Services that allow you to create personalized communication strategies with human voice. SPLICE Data-Driven DialogsTM - have a superior conversation with your customers. Actively engage with your existing customers with personalized messaging software to achieve your business results!

von AcuCall

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CIM solution that includes CRM, IVR, ACD, recording, SMS, email, complete IP/PBX functionality, network, voice and data, and more. CIM solution that includes CRM, IVR, ACD, recording, SMS, email, complete IP/PBX functionality, network, voice and data, and more.

von Parlance

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Auto attendant software that helps your operators to handle a high volume of calls & provide a greater level of service for callers. The Parlance Operator Assistant is an auto attendant solution that uses natural language processing to enable spoken navigation of a voicemail network. Callers just answer a simple question and are quickly transferred to their chosen destination. Customers include Doctor's Hospital, Texas A&M, Sysco Eastern Maryland and many more. Auto attendant software that helps your operators to handle a high volume of calls & provide a greater level of service for callers.

von Avertra

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Built on the MiUtility platform, MiAgent is a new approach to CRM. MiAgent takes advantage of Web 2.0 technology and strips away all the filler and complexity of classic web based CRM solutions in the market today, and leaves a fully customizable page where Customer Service Agents can select from a list widgets to display on their screen, keeping all the information on one screen rather than having to jump to different screens to answer a call in customer¿s question. Takes advantage of Web 2.0 technology and strips away all the filler and complexity of classic web based CRM solutions.

von Arcutel

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Modern IVR made simple. Build a modern IVR system to reduce operation costs and increase customer satisfaction. Our award-winning IVR Designer is the easiest tool on the market to set up your automatic telephony system. Our step-by-step guide and 24/7 support make it quick and simple to get started. Unlike our competitors, no technical knowledge is required - no developing, coding or XML needed. Simply drag and drop! Modern IVR made simple. Build a modern IVR system to reduce operation costs and increase customer satisfaction.

von Teckinfo Solutions

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IVR Edge, works on various leading hardware such as Dialogic, Keygoe and Synway etc. It can handle the simplest of simple to the most complex of requirements to when it come to creating an IVR. Integration with any 3rd party database, be it for banking, telecom, insurance, travel, payment gateway etc can be handled with ease. Ideally suited to create Hosted IVR and virtual patching solutions with scalabilities that can range from 4 to 128 E1s per setup with voice recording. The IVREdge is a high performance, robust and scalable product platform

von Ameyo Engage

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Ameyo Engage is a Cloud-based Call Center Software that allows a business to take control of their operations by deploying faster changes to Customer Interaction Initiatives and engaging employees, which results in Better Customer Experience, increased Sales & Collections, and ultimately acquire loyal Customers & create happy Employees. Grow your business by gaining customer loyalty with a world class customer contact center software

von Imagicle

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The right solution for monitoring and analysing telephone traffic for Cisco. The right solution for monitoring and analysing telephone traffic for Cisco.

von MaxContact

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MaxContact has been built from the ground up with the latest technologies to be truly hosted. Deliver your contact centre anywhere in the world and partner with a hosted specialist. Whether you require Multi-site operations, home workers or simply the comfort of resilience, we are experts in the field. MaxContact has been built from the ground up with the latest technologies to be truly hosted.

von Akio

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Akio bietet eine einheitliche Cross-Channel-Konversationsplattform für Kunden, kombiniert mit einem kompletten Zuhör- und Analysesystem für Medienberichterstattung, soziale Gespräche und Kundenfeedback. Diese Lösungen sollen Unternehmen dabei helfen, ihre Kundenerfahrung zu optimieren, das Kundenwissen zu verbessern und die Marketing- und Kommunikationsstrategie zu verbessern. Das Produktportfolio umfasst Akio Unified, Akio Spotter und Akio Analytics. Akio ist eine einheitliche Cross-Channel-Konversationsplattform für Kunden, kombiniert mit einem kompletten Hör- und Analysesystem.

von CALLR

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A global voice and SMS solution built to help brands create automated, personalized and contextual communication with an API. With CALLR, you can easily create IVR diagram to handle incoming calls. Using our API, you can buy number dynamically and assign them according to your needs. Create user acquisition and engagement campaigns straight from our web interface SENDR. Use CALLTRACKR to create call tracked numbers and click-to-call button from the web. A global voice and SMS solution built to help brands create automated, personalized and contextual communication with an API.

von Humach

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Humach provides the first patented, true-cloud based platform with open published APIs, enabling customers to flex their customer sales Humach provides the first patented, true-cloud based platform with open published APIs, enabling customers to flex their customer sales

von Verascape

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Verascape's cloud-based Self-Service as a Service enables your customers to self-service across ALL customer communications channels, both voice and digital, and is powered by Artificial Intelligence, Natural Language Processing, and Real-Time Data Integration. Our unique and integrated KnowledgeBase and Advanced Reporting capabilities gives you a single view of your customers journey, regardless of the channel. Cloud-based, omni-channel self-service solutions powered by AI, Real-Time Data, NLP, a single KnowledgeBase, and Advanced Analytics