Kostenlose Reporting-Tools

Reporting Tools ermöglichen den Echtzeitzugriff auf wichtige Daten sowie die schnelle Erstellung multidimensionaler Berichte aus verschiedenen Datenquellen. Neben vielen anderen Anwendungen können Reporting Tools Finanzberichte erstellen, den Erfolg von Verkaufsstrategien verfolgen, die Reaktion auf regulatorische Compliance-Probleme überwachen und interne Kontrollen oder Sicherheitsaudits verwalten. Reporting Tools sind mit Business Intelligence Tools und Online Umfragetools verbunden.

Warum Capterra kostenlos ist
Datadog ist der essenzielle Monitoring-Service für Hybrid-Cloud-Umgebungen. Die Plattform unterstützt Organisationen dabei, Agilität zu verbessern, Effizienz zu erhöhen und End-to-End-Transparenz in dynamischen oder hoch angelegten Infrastrukturen zu bieten. Durch das Sammeln von Metriken und Ereignissen aus über 200 vorgefertigen Dienstleistungen und Technologien, ermöglicht Datadog Entwickler- und Operation-Teams, Anwendungsverfügbarkeit zu gewährleisten und Go-to-Market-Bemühungen zu beschleunigen. Beginne die Überwachung mit Datadog mühelos in wenigen Minuten. Erfahre mehr über Datadog Cloud Monitoring Datadog ist ein Überwachungsdienst, der Kennzahlen und Ereignisse aus deinem Stack zusammenführt, um dir detaillierte Leistungsberichte bereitzustellen. Erfahre mehr über Datadog Cloud Monitoring
Erstelle erweiterte visuelle Berichte für das Projektmanagement. Mit Wrike kannst du alle deine Aufgaben, Dateien und Diskussionen in einem Arbeitsbereich zentralisieren, Pläne auf der Zeitachse visualisieren, Echtzeitupdates zum Arbeitsfortschritt erhalten und nutzerdefinierte Berichte erstellen, um die Ergebnisse nachzuverfolgen. Perfekt für Marketing-, Kreativ-, Betriebs-, IT-, Projekt- und Produktionsteams mit mehr als 20 Personen. Erfahre mehr über Wrike Erstelle erweiterte visuelle Berichte für das Projektmanagement. Die Anwendung ist perfekt für die Verwaltung mehrerer Berichte und Teams mit mehr als 20 Mitarbeitern. Erfahre mehr über Wrike
Ein Online-Berichterstattungs- und BI-Tool, mit dem du neue Erkenntnisse aus deinen vielfältigen Geschäftsdaten gewinnen kannst. Es ermöglicht dir einfache und leistungsstarke Ad-hoc-Berichte in wenigen Minuten und ohne Einbeziehung der IT zu erstellen und zu teilen. Daten können aus Dateien, Web-Feeds, beliebten Geschäftsanwendungen, Cloud- und lokalen Datenbanken, Cloud-Speichern usw. importiert werden. Kostenlos für zwei Benutzer. Die Preise beginnen bei 25 US-Dollar pro Monat. Erfahre mehr über Zoho Analytics (Formerly Zoho Reports) Ein Online-Berichterstattungs- und Business-Intelligence-Tool, mit dem du neue Erkenntnisse aus deinen vielfältigen Geschäftsdaten gewinnen kannst. Erfahre mehr über Zoho Analytics (Formerly Zoho Reports)

von Birch Grove Software

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ActivTrak ist ein Business-Intelligence-Tool, das Team-Verhaltensanalysen bietet und Unternehmen aller Art die Optimierung von Geschäftsprozessen erleichtert. Die Anwendung rüstet Teams mit den Ressourcen aus, die erforderlich sind, um sich ein umfassendes Bild davon zu machen, was in der Organisation vor sich geht, und verlagern das Management von reaktiv auf proaktiv. Durch die Erfassung objektiver Daten gibt ActivTrak den Benutzern die Möglichkeit zu verstehen, wie Aufgaben erledigt werden, was die Produktivität beeinflusst und wie Prozesse rationalisiert werden können, um ein effizientes Unternehmen zu schaffen. Erfahre mehr über ActivTrak ActivTrak gibt Benutzern die Möglichkeit zu verstehen, welche Prozesse für dein Unternehmen am besten geeignet sind, wer engagiert ist und ob sich die Produktivität ändert. Erfahre mehr über ActivTrak
Marketingagenturen sparen Zeit und gewinnen Kunden, indem automatisierte Berichte und White-Label-Kundenportale erstellt werden. Octoboard versendet Berichte an Kunden und hostet Kundenportale – SEO, PPC, Social Media, E-Mail-Marketing, Web-Analytics und mehr. * Gehostete Kundenportale – mehr Traffic auf deine Website * Über 50 Integrationen in alle deine bevorzugten Marketingplattformen * Über 100 vorkonfigurierte Vorlagen für Dashboards und Berichte von Kundenportalen * Unbegrenzte Anzahl von Berichten, Dashboards und Nutzer ab nur 5 USD pro Kunde Erfahre mehr über Octoboard for Agencies Octoboard unterstützt Unternehmen und Marketingagenturen beim Aufbau von Online-Dashboards, Kundenportalen und der Automatisierung von Kundenberichten. Erfahre mehr über Octoboard for Agencies
Exchange Reporter Plus ist eine webbasierte Berichterstellungs-, Überwachungs- und Änderungsüberprüfungslösung für Exchange Online- und Exchange-Server 2003, 2007, 2010, 2013 und 2016. Es enthält über 300 eindeutige Berichte einschließlich Berichten zu Postfächern, öffentlichen Ordnern, Outlook Web Access und ActiveSync. Es verfügt über anpassbare Berichte, die Nachrichtendetails anhand von Schlüsselwörtern im Inhalt anzeigen, die Postfachnutzung nachverfolgen und E-Mail-Antwortzeiten aufschlüsseln. Es bietet auch Echtzeit-Benachrichtigungen zu kritischen Änderungen. Erfahre mehr über Exchange Reporter Plus Exchange Reporter Plus ist ein webbasiertes Werkzeug zur Änderungsprüfung, Berichterstellung und Überwachung für Exchange Online- und Exchange-Server. Erfahre mehr über Exchange Reporter Plus
Tableau hilft Menschen, Daten in umsetzbare Erkenntnisse zu verwandeln, die Wirkung zeigen. Stelle auf einfache Weise eine Verbindung zu Daten her, die überall und in jedem Format gespeichert sind. Führe schnell Ad-hoc-Analysen durch, die verborgene Möglichkeiten aufzeigen. Nutze die Drag-and-Drop-Funktionalität, um interaktive Dashboards mit erweiterten visuellen Analysen zu erstellen. Teile anschließend deine Arbeit mit anderen und nimm Einfluss auf dein Unternehmen. Von globalen Unternehmen bis hin zu Start-ups und kleinen Unternehmen im Frühstadium wird überall auf Tableau zurückgegriffen, um Daten zu sehen und zu verstehen. Die Tableau-Software hilft Nutzern, Daten zu sehen und zu verstehen. Tableau bietet schnelle Analysen, Visualisierung und Business Intelligence.
Databox ist ein Business Analytics KPI Dashboard. Es sammelt alle deine Messwerte an einem Ort und hilft dir, die entscheidenden KPIs über mehrere Geräte hinweg bereitzustellen. Databox stellt sicher, dass die Daten, die dir am wichtigsten sind, immer verfügbar sind. Databox bietet mehrere Ein-Klick-Integrationen mit Adobe Analytics, Salesforce, Hubspot, Google Analytics, Mixpanel, Optimizely, Localytics, Facebook, Twitter, Instagram, Zendesk, PayPal, Stripe, QuickBooks, GitHub, Facebook-Anzeigen, Google AdWords, Google AdSense, Intercom. Mobile-First Business-Analytics-Plattform, die dir hilft, zu verstehen, was in deinem Unternehmen vor sich geht.
Solver is the leading provider of complete Corporate Performance Management (CPM) solutions for todays mid-market enterprise and the company is at the forefront of CPM technology with deep ERP integrations. Solver's BI360 solution is available both as a cloud and on premise deployment and it offers powerful and intuitive modules for reporting, budgeting, dashboards and data warehousing. A complete corporate performance management solution with reporting, budgeting and dashboard, and data warehousing.
The best way to deliver information to people is in the applications they use every day. Thats why Logi built the #1 development platform for embedded analytics. For over 17 years, Logi has helped application teams embed sophisticated analytics in their applications. In a noisy market, Logi is the only analytics provider exclusively focused on embedding analytics in commercial and enterprise applications. And were the long-standing market leader in embedded analytics, recognized by Gartner, Logi Analytics is the only vendor exclusively focused on application teams and embedded analytics.

von ESM Software Group

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ESM + Strategy hilft Unternehmen dabei, ihren strategischen Plan zu entwickelt, anzupassen und zu überwachen. Mit automatisierten ausgewogenen Wertungslisten, Strategieplänen und sofortigen Berichen erweckt ESM die Strategie zum Leben. Wenn du beginnst, wird dir ein Tutorial dabei helfen, strategische Schlüsselziele, Maßnahmen und Initiativen anzulegen. Wenn die strategische Planung abgeschlossen ist, verwenden Unternehmen ESM dazu, Updates zu den Fortschritten zu sammeln, um den Bedarf an ausladenenden Tabellen und Präsentationsfolien zu eliminieren. Verfolge den Fortschritt deines strategischen Plans mit ausgewogenen Wertungslisten, Strategieplänen, Dashboards und sofort erstellten Exporten.
Datadeck puts everyone in sync with beautiful dashboards of all your data sources, making your company happier and more productive. Using Datadeck allows teams to collaborate on data analysis, create professional reports, and ultimately save time by having all your data sources in one place. Centralize your data to create powerful reports, dashboards, and keep track of your important metrics. Empower your team to track business performance, identify new opportunities and consistently hit goals. All in one place!
Erstelle ein besseres Abonnementgeschäft. ChartMogul bietet 1-Klick-Analysen für Stripe, Braintree, Chargify, Recurly und PayPal (oder API). Über 800 Subskriptionsunternehmen nutzen ChartMogul, um ihr Geschäft zu bewerten, zu verstehen und zu erweitern, indem sie Churn Rate, LTV, ARPA und Tools wie die Kohortenanalyse nutzen. Füge externe Daten ein und erstelle benutzerdefinierte Benutzersegmente, um Fragen wie „Was ist der LTV pro Marketingkanal?“ zu beantworten. Oder „Wie viel MRR trägt jeder Außendienstmitarbeiter bei?“ Erstelle ein besseres Abonnementgeschäft. ChartMogul bietet 1-Klick-Analysen für Stripe, Braintree, Chargify, Recurly und PayPal (oder API).
Die Sales-Intelligence-Lösung von InsightSquared eignet sich als Fundament für schnell wachsende Vertriebsteams. Mit ihrer Hilfe können Manager aus dem Bereich Sales Operations Führungskräfte dabei unterstützen, zuverlässige Prognosen zu erstellen, Pipelinetrends zu erkennen und die Effektivität von Vertretern zu maximieren. Die Sales-Intelligence-Lösung von InsightSquared eignet sich als Fundament für schnell wachsende Vertriebsteams.
Supermetrics ist ein Tool, mit dem digitale Marketingexperten alle PPC-, Analyse-, SEO- und Sozialdaten für Berichte und Analysen an einem zentralen Ort zusammenfassen können. Am bekanntesten ist das Google Tabellen-Add-on, mit dem du deine Marketingdaten in Google Tabellen und Google Data Studio öffnen kannst. Ohne dieses Tool müsstest du die Daten manuell kopieren oder CSV-Dateien importieren und exportieren. Supermetrics wurde auf der SMX East 2016 als bestes SEM-Reporting-Tool ausgewählt. Das Tool wird von mehr als 70.000 Nutzern verwendet und wurde im Chrome Store mit 4,5 Sternen bewertet. Ein Google Tabellen-Add-on, das deine PPC-, Analyse-, SEO- und Sozialdaten zur Berichterstellung und Analyse in Google Tabellen/Google Data Studio überträgt.
Sends automated email reports for your online applications and get beautiful analytics sent to your email. Sends automated email reports for your online applications and get beautiful analytics sent to your email.
Verknüpfe und aktualisiere Word-/PowerPoint-Inhalte (Text, Tabellen und Diagramme) auf der Grundlage von Excel-Daten und -Berechnungen mit dem Office-365- und Windows-Online-Add-in. Automatisiere Kundenvorschläge, wiederkehrende Geschäfts-/Finanzberichte, nutzerdefinierte technische Datenblätter und mehr! Schnelle/sichere Installation über den Microsoft Office Store. Keine Registrierung erforderlich. Lebenslang kostenlose Version. Kostenlose Vorlagen zum Einstieg. Funktioniert mit Office für Windows, Office für Mac und Office Online. Verknüpfe und aktualisiere Word-/PowerPoint-Inhalte (Text, Tabellen und Diagramme) auf der Grundlage von Excel-Daten und -Berechnungen mit dem Office-365-Add-in.

von Yellowfin International

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Mit Yellowfin kannst du mühelos über deine Daten berichten. Stelle einfach eine Verbindung zu einer deiner bevorzugten Datenquellen her und beginne, Muster aufzudecken, Trends und Erkenntnisse zu sehen – keine Kodierung erforderlich. Erwecke deine Daten mit schönen, interaktiven Berichten zum Leben. Verstehe dein Unternehmen aus allen Perspektiven mit über 50 Diagrammtypen – von Gitterdiagrammen über GIS-Karten bis hin zu Infografiken. Stelle die Erkenntnisse visuell dar, um noch heute bessere Entscheidungen zu treffen. Yellowfin ist ein Anbieter von Berichterstattungs- und Analysesoftware, mit dem du schnell wertvolle Erkenntnisse findest.
MoData ist eine vollautomatische Plattform zur Berichterstattung für Vertriebsteams, die skalierbar sein sollen. Sie ist schön visualisiert und bietet eine 360-Grad-Berichterstattung über die Vergangenheit, Gegenwart und Zukunft deines Vertriebsteams und versorgt dich sofort mit den wichtigen Informationen, die du für eine effiziente Entscheidungsfindung benötigst. Die patentierte KI analysiert sogar deinen Verkaufsprozess und gibt Optimierungsempfehlungen, so dass du dein Team auch bei kurzen Coachingzeiten konsequent verbessern kannst. Vertriebsberichterstattung für Unternehmen: fertig konfigurierbare Diagramme, integrierte Daten von oben, unten und über den Trichter hinweg, Verlaufsverfolgung
Analytics and reporting no longer belong to the largest, richest companies. All the business apps on the 9 Spokes app marketplace have reporting tools built in. Then, by aggregating all that data in one place, businesses have a way to see associations between their different data points. It means SMEs no longer have to worry about the cost, human resources or time typically associated with business reporting and analytics and can take control of their data with minimal time and effort. As an analytics platform, 9 Spokes not only shows businesses where theyre going but illuminates other avenues of opportunity.
VDM QuickView is a point and click reporting application designed for organizations that need to quickly and easily access the information within their database. Build, share and schedule Data Views, Pivots, Maps, Charts, Gauges, Dashboards, Data Visualizations and Professional Quality Reports with little or no SQL scripting experience. We offer a free 60-day trial and include free online training and email support because its not just about the software, its about the team behind it. VDM QuickView is a point and click reporting application designed for organizations that need access to the data inside their database.
Add-ins for Excel to automate web analytics, PCC, SEO and email marketing reports. Add-ins for Excel to automate web analytics, PCC, SEO and email marketing reports.
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THE BUSINESS USERS' PERSONAL DATA ANALYST A beautiful compromise that allows you to continue business as usual with Excel, but with the added benefit of receiving accurate data on-demand with a high level of governance and auditing. Allow users to continue with Excel and elevate their productivity to the next level without retraining the workforce. Clear Analytics has been developed to provide outstanding business efficiencies and rapid ROI, all with an unprecedented level of adoption! Clear Analytics brings highly governed yet easy to use self-service business intelligence and spreadsheet manageability to Excel.
Smarten takes Business Intelligence into the hands of the users. It is powered by ElegantJ BI a business intelligence platform which has evolved with the technology & is used in diverse industries and applications from deep analytics activity to enterprise-wide monitoring & analysis. Smarten comprises of Assisted Predictive Modelling, Self-Serve Data Preparation & Smart Visualization. Smarten will be augmented with Clickless Analytics soon. Smarten allows Business and Technology users to use advanced analytics without writing a single line of code.
Plotly is a data visualization company focused on making it easy to deliver interactive apps, charts and graphics that enable exploration and sharing of insights and ideas. Plotly's products, Dash and Chart Studio, along with its Graphing Libraries, make it easy to create beautiful, interactive data visualizations and charts - in any programming language. Data visualization platform that allows businesses to build interactive web applications, and collaborate on designs with team members.

von Paraleap Technologies

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CloudMonix provides advanced cloud monitoring and automation for applications and services deployed on the Microsoft Azure cloud platform. IT administrators are able to gain deep insight into their Azure applications, get immediate alerts and notifications when things go wrong, setup automated self-healing actions and much more. Microsoft Azure support includes but is not limited to: - Azure Cloud Services - Azure Virtual Machines (Windows and Linux) - stand-alone Windows Server Deep support for Microsoft Azure. Insight into production environments and middleware. Automatic self healing.
Would you like to have automation features like exporting & delivering for your Crystal Reports? Smart Report Organizer is a crystal reports scheduler, allowing you to schedule Crystal Reports automatically to multiple users in multiple formats at regular intervals. You can easily schedule your reports in any period (hourly, daily, monthly, etc.), in multiple document types (Excel, PDF, CSV, ...) and different file locations (File-server, Email Destination, Printer, etc.). New, smart and easy to use application for scheduling, viewing, and exporting your crystal reports.
CXO-Cockpit ist eine Performance-Reporting-Plattform, die von CXO Solutions BV entwickelt wurde. Es basiert auf einem vorgefertigten und konfigurierbaren Enterprise-Performance-Management (EPM), das sich direkt mit den multidimensionalen Finanzdaten verbindet und auch dessen Hierarchien, Strukturen und Metadaten übernimmt, ohne dass dabei Kosten und eine IT-Abhängigkeit entstehen. CXO-Cockpit kümmert sich um deine Finanzen mit einem zentral verwalteten Reporting-Prozess, der Compliance, Zusammenarbeit und einen schnelleren Abschluss ermöglicht. Verwende CXO-Cockpit um deine auf statischen Tabellen basierende Berichterstattung mit unseren tollen Funktionen und eingebauter EPM-Konnektivität neu zu gestalten.

von .Net Report Builder

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dotnet Report Builder embeds and integrates seamlessly in your application, to allow your end users to easily design self service Reports and Charts. Take the Developers out of it and let your Customers create their own Self Service Reports! Easy and intuitive Report Builder lets your clients choose their own Fields, create their own filters and even schedule their own reports all from inside your application, freeing up your development time and cost! Add self service reporting capabilities to your software to let your end users easily generate reports and charts.
FineReport is a user-friendly java reporting tool designed for enterprises which allows you to create complex reports through simple drag and drop. The intuitive excel-like designer provides you an innovative environment to realize data fetch, integration, visualization, analysis, query, and entry without writing lines of codes. FineReport has 8,400+ cooperative customers and 20,000+ report developers. Every day, over 2,000,000 people are using FineReport to transform data into business value. FineReport is a user-friendly java reporting tool which allows you to create complex reports in minutes through simple drag and drops.
SeekTable allows you to perform ad-hoc analysis of business data with pivot tables, charts and usual tabular reports. It is very easy to use: in a click you can upload your data (CSV/TSV/Excel file) and build a report by selecting columns for rows/columns/values; in addition to the crosstab you can choose chart type to visualize it (pie, bar, line, scatter, area etc). Tool can be used for real-time reporting by large datasets as it can connect directly to SQL databases, MongoDb, ElasticSearch. Free web BI tool for quick ad-hoc reporting with interactive pivot tables and pivot charts by CSV files or databases (SQL, MongoDb)

von Precision Campus

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Customizable reporting solution for higher education that helps to make better data based decisions. Create descriptive, visual reports of your institution's data, satisfy your state reporting requirements and strategic priorities and share and access reports easily, anytime. Customizable reporting solution for higher education that helps to make better data based decisions.
Stimulsoft Reports Server ist ein Client-Server-System, mit dem du einfach und effektiv einen vollständigen Arbeitszyklus mit Berichten implementieren kannst, von der Gestaltung und Automatisierung von Aufgaben zur Verarbeitung von Ausführungsinformationen bis hin zur Vorbereitung der bequemen Präsentation der Ergebnisse für Nutzer. Stimulsoft Reports Server ist ein Berichtsserver.
A7 IoB is a business dashboard tool which automates your business reporting, making it simple and quick. Connect data from various applications, build and choose out of the box KPIs that is relevant to your business and visualise all your data in real-time. Customise dashboards the way you want and visualise your data on one platform. You can save time on data consolidation and focus on making effective data-driven business decisions with A7 IoB. A7 IoB is a business dashboard for you to consolidate data and visualise crucial KPIs on 1 platform for simple and effective decisions
Coanics views reporting as an essential business function that is vital in effective decision making. We are dedicated to delivering professional and affordable reporting solutions. Our custom-built reports allow you to drill down into detailed information. They provide real-time data to help you better spot your potential business problems as well as provide the solutions to your specific questions. Use reports to analyze the performance of your business! Help staff identify factors affecting productivity or the completion of tasks.
Designed for 5 or more users and any type of organization, Inetsoft's Style Report is a cloud-ready server application ideal for production, interactive, and web-based reporting. Quickly generate and deliver reports and even automate your reporting. Included flexible data mashup engine, free evaluation assistance, with options for adding interactive dashboarding and visual analysis. Join InetSoft's over 3,000 customers and discover why we've been a pioneer in self-service reporting since 1996. Web-based application delivering integration-ready platform for production reporting.
Jsreport ist eine Open-Source-Reporting-Plattform, mit der Entwickler PDF-Berichte definieren und generieren können. Es bietet verschiedene innovative Möglichkeiten für die korrekte Erstellung von Geschäftsberichten. Sie kommt ohne super schickem WYSIWYG-Editor. Entwickler codieren einfach den vollständigen Bericht. Es gibt keine Einschränkungen und sie können den Bericht genau so aussehen lassen, wie sie es wollen. Und was noch besser ist: Sie benutzen einfach Javascript in Kombination mit Templating-Engines, um ihn zu definieren. Open-Source-Reporting-Tools für Entwickler, die JavaScript-Templating-Engines und Quellcodes für die Berichterstellung verwenden.
Microsoft-Dynamics-NAV-Add-on, mit dem Entwickler und Berater Berichte entwickeln können. Microsoft-Dynamics-NAV-Add-on, mit dem Entwickler und Berater Berichte entwickeln können.
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XLReporting vereinfacht Reporting, Finanzkonsolidierung und Budgetierung. Web-basiert, integriert mit Excel und einfach zu konfigurieren. Vollständig gehostet, so dass kein Setup erforderlich ist. Es bietet eine bessere und strukturierte Alternative zu den vielen Excel-basierten Konsolidierung- und Reporting-Implementierungen, die noch heute weit verbreitet sind. XLReporting wurde für eine einfache Konfiguration, Flexibilität und Selbstbedienung durch Business-Anwender gebaut. Es bietet viele Funktionen und APIs, um Daten aus anderen Systemen zu importieren. XLReporting vereinfacht Reporting, Finanzkonsolidierung und Budgetierung. Web-basiert, integriert mit Excel und einfach zu konfigurieren.

von Stonefield Software

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With the end-user in mind, Stonefield Query enables businesses to deliver end-user self-service ad hoc reporting to customers and/or internal users. Stonefield Query can report on virtually any database, including Microsoft SQL Server, Oracle, Microsoft Access, Visual FoxPro, Pervasive, IBM DB2, MySQL, PostgreSQL, Interbase, Firebird, SQLite, dBase, Paradox, CSV and more. With the end-user in mind, Stonefield Query enables businesses to deliver end-user self-service ad hoc reporting to customers.

von Sharepoint Vitals

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SharePoint Vitals provides detailed reports on real-time user activity on your SharePoint sites, taking the time and effort out of SharePoint Analytics data manipulation. Our user-friendly cloud-based interface also allows you to work with summary reporting views which provide one-click access to detailed information on top users, sites and content, as well as problem pages on your site. Understand and improve the user experience on your SharePoint site by signing up for a free trial now. SharePoint Vitals provides detailed, real-time SharePoint site usage and activity reports using a user-friendly cloud-based interface.
Analytics platform with easy to use interface that gives you clear audience insights in real-time. Analytics platform with easy to use interface that gives you clear audience insights in real-time.

von ReportMill Software

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Java reporting tool with XML based template design that generates reports from PDF, PostScript, HTML, Flash, Excel, etc. Java reporting tool with XML based template design that generates reports from PDF, PostScript, HTML, Flash, Excel, etc.

von SyTech

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Excel reporting solution that provides design, viewing, sharing data, data entry management, and background reporting. Excel reporting solution that provides design, viewing, sharing data, data entry management, and background reporting.

von IronRock Software

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Dashboard development tool that assists with data collection and analysis through forms, charts, maps, tables, graphs, etc. Dashboard development tool that assists with data collection and analysis through forms, charts, maps, tables, graphs, etc.

von OfficeReports

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OfficeReports is a menu (ribbon) in Excel, PowerPoint and Word for reporting from datasets. OfficeReports makes it easy and fast to create charts, tables and other infographics in your workbooks, presentations and documents in the layout you like! No matter if you have your data in Excel or SPSS format, or would like to connect directly to your SurveyMonkey survey. This saves lots of time and reduces the risk of errors! OfficeReports is a menu (ribbon) in Excel, PowerPoint and Word for creating tables and charts easier and faster.

von Professional Automation Services

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Provides the tools needed for an organization to efficiently perform their own electronic reporting in-house. Provides the tools needed for an organization to efficiently perform their own electronic reporting in-house.

von ThorApps

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BI Services for SharePoint gives you immediate access to your data from different sources using SQL Server Reporting Services (SSRS), in a format that works for you, allowing you to create and export beautiful dashboards and get actionable insights at your fingertips. Available on Microsoft App Source. Request your 30-day trial and get $50 credit to test BI Service in your own environment. No credit card required. BI Service for SharePoint was developed to ease your business analytics experience with SQL Server Reporting Services (SSRS)

von Boachsoft

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This product enables managers and workers to go beyond pre-packaged reports. You can create reports, generate letters and emails from any database. This product enables managers and workers to go beyond pre-packaged reports.

von Guidanz

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Solution that makes it easy to schedule, generate, and distribute PDF, XLS reports from applications. Solution that makes it easy to schedule, generate, and distribute PDF, XLS reports from applications.

von D4 Software

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QueryTree is an open source, web based ad hoc reporting tool that works with any Microsoft SQL Server, MySQL or PostgreSQL database. Users can build reports on a mobile, tablet or desktop device using a simple and responsive report building widget. Users can select any table or view in your application's database, auto-join to related tables. Next users can add filters, groupings and calculated columns (e.g. Sum, Count, Average, Min and Max) much like an Excel pivot table. QueryTree is an open source, web based ad hoc reporting tool that works with any Microsoft SQL Server, MySQL or PostgreSQL database.

von Bravo Reporting Systems

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Perfect for Project Managers with teams of 10 people or more. The Bravo Reporting System is a fast, efficient way to enter accomplishments, issues and action items, and with the simple click of a button all the data from each employee is assembled into a perfectly formatted document that can be easily sorted in multiple ways. Bravo is a simple-to-use, web-based application designed to take the pain out of creating and assembling weekly activity reports. Reports in minutes with one-click. An efficient way to enter accomplishments, issues, and action items to instantly create weekly or monthly activity reports.

von Stratifyd

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions. An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.

von Panoramic Data

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Highly branded, pixel-perfect, customer-facing reports and dashboards from your cloud and on-site systems. Highly branded, pixel-perfect, customer-facing reports and dashboards from your cloud and on-site systems.

von Albus Bit

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AD FastReporter is a great way to make generating, storing, scheduling and sharing AD reports easier and faster. Its straightforward to use so you don't need to be a scripting or LDAP expert. With our free version, you can use a range of built-in forms to generate reports, while our Pro version provides additional tools to help you create your own customized report forms. Your Active Directory report is just a few clicks away!

von Scotfy

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Reporting platform for Qlik applications that lets you create a simple or cycling report on multiple fields. Reporting platform for Qlik applications that lets you create a simple or cycling report on multiple fields.

von myDBR

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Webbasiertes Berichterstattungssystem für MySQL-, MariaDB-, Microsoft SQL Server- und Sybase-Datenbanken, das die unmittelbare Bearbeitung von Berichten ermöglicht. myDBR lässt sich vom persönlichen Datenbankberichterstattungstool auf Enterprise-Business-Intelligence-Systeme, die Integration mit Active Directory, Google Authentication und Single Sign-On skalieren. myDBR bietet außerdem automatische, mobilfreundliche Berichte, eine breite Palette von Diagrammen und eine Erweiterungs-API für nutzerdefinierte Funktionen. myDBR verfügt weltweit über eine aktive Nutzerdatenbank in über 100 Ländern. Webbasiertes Berichterstattungssystem für MySQL-, MariaDB-, Microsoft SQL Server- und Sybase-Datenbanken, das die unmittelbare Bearbeitung von Berichten ermöglicht.

von AppStoreMetrix

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AppStoreMetrix is a Google Sheets Add-on that imports app reporting data such as download statistics, app sales and finance reports from Google Play Store and iTunes Connect into Google Sheets. Developed for app publishers, app marketers and anyone else who is working with app reporting data from Google Play Developer Console and iTunes Connect the add-on simplifies the workflow of app reporting by providing scheduled imports on a daily, weekly or monthly basis. A Google Sheets add-on that automatically imports app reports such as app sales and download statistics into Spreadsheets.

von Featurist

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Create meaningful project progress reports in just 30 seconds. Create meaningful project progress reports in just 30 seconds.

von DataReportive

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DataReportive is a cloud-based, data visualization and reporting tool for SQL databases. Dashboards HTML Email Reports Filters CSV, Excel Export PDFs Access Controls Embedding Scheduling DataReportive is a reporting tool for your SQL databases. Create and email customizable dashboards or reports to your team or customers

von Tesults

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Test results reporting for software development teams practicing automation, continuous delivery and DevOps. Test results reporting for software development teams practicing automation, continuous delivery and DevOps.

von Qualia Data Sciences

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BusinessQ is web-based business intelligence, data visualization, and data discovery software. With BusinessQ users can create clean, readable graphs and comprehensive dashboards from their data or spreadsheets. It helps companies to see otherwise hidden patterns, to spot business problems on time as well as to identify useful opportunities in their raw data. BusinessQ is web-based business intelligence, data visualization, and data discovery software. Best practices DataViz, no chart junk.

von Fieldactive Software

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Simple and affordable field reporting software app for busy construction professional. No more need to struggle with spreadsheets and paper forms. Use Fieldactive daily reporting web app and mobile android app to get your daily reporting work done easily. Simple and affordable daily report construction software app. Save time and improve efficiency.

von Quadrotech

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Radar Reporting provides 100+ detailed, customizable reports covering all key areas of Office 365. The application delivers far more granular information than the built-in Office 365 reporting functionality and enables you to export, schedule, and share insights across your entire organization in a secure and controlled manner. Radar Reporting is web-based, simple to use, secure, and performs in Office 365 environments of any scale. Radar Reporting is a SaaS-based application providing an automated enterprise-grade Office 365 reporting tool.

von FreePoint Technologies

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FreePoint Technologies an Internet of things and Software as a service (SaaS) company and is a leader in the collection, monitoring, and visualization of data for manufacturers, putting vital analytics in the hands of management and plant floor workers. Enables manufacturers to monitor and analyze production and operations data as well as share it in the cloud.

von HealthPlotter

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PivotXL is an innovative provider of complete Corporate Performance Management (CPM) solutions. PivotXL combines a centralized database, sophisticated workflow, powerful reporting and best of all full built on-top of Excel to create a cloud-based financial planning and analysis (FP&A) solution. Unlike traditional software that replaces Excel with rigid with non-user friendly applications, PivotXL allows you to stay in excel and helps finance professionals to get trusted numbers. Full-stack FP&A software built on top of Microsoft Excel.

von Strattix

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Web-based, offline-functional reporting system for drilling, completions, well servicing, reclamation and remediation. A web-based, offline-functional reporting system for drilling, completions, well servicing, reclamation and remediation.