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Warum Capterra kostenlos ist
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Plexis Healthcare Systems ist ein führendes Regulierungs- Zahlungs-Unternehmen, das rund um den Globus Unternehmen Kernverwaltung und Schadenmanagement Lösungen für Kostenträger im Gesundheitswesen und Delivery-Systeme bietet. Plexis steht für Wachstum, Innovation und Effizienz in unterschiedlichen Geschäftsbereichen für Zahlungsorganisationen wie Gesundheitsversicherungen, zahnärztliche Dienste, TPAs, Unternehmen im Bereich der Kosteineinsparung, Fachgruppen, staatliche Gesundheitswesen und internationalen Versicherer. Erfahre mehr über PLEXIS Payer Platforms Plexis liefert Unternehmen eine vertrauenswürdige Kernverwaltungs- und Schadenmanagement-Software zu führenden Zahlungsorganisationen auf der ganzen Welt. Erfahre mehr über PLEXIS Payer Platforms
Vorkonfigurierte webbasierte Datenbankanwendung, die die Speicherung und Verwaltung von Informationen über Ansprüche, Patienten, Mitarbeitende (z. B. Schadensbearbeitung, Management), Schadensbearbeitungsstufen und Konfliktbereiche ermöglicht. Das System ist vollständig anpassbar: Du kannst deine Daten nach deinen Wünschen verwalten und die Anwendung jederzeit ändern, um jedes Detail zu berücksichtigen, das in deinem Unternehmen wichtig ist. TeamDesk bietet unbegrenzte Datensätze, unbegrenzten Speicherplatz, unbegrenzten Support, stabile Preise und eine kostenlose Testversion. Erfahre mehr über TeamDesk Diese vollständig anpassbare Online-Anwendung ermöglicht die Speicherung und Verwaltung von Informationen über Ansprüche, Patienten, Mitarbeitende sowie Schadensbearbeitungsstufen. Erfahre mehr über TeamDesk
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HEALTHsuite ist ein umfassendes Leistungsverwaltung- und Leistungsansprüche-Software-System für Gesundheits-Pläne, die Medicaid und / oder Medicare Advantage Vorteile verwalten. HEALTHsuite ist eine regelbasierte Softwarelösung, die alle Aspekte der Einschreibung / Eignung, Leistungsverwaltung, Anbieterauswahl / Erstattung, Premium-Abrechnung, medizinisches Management automatisiert, sowie Pflegemanagement, Anspruchszuweisung, Kundendienst, Reporting und vieles mehr. Erfahre mehr über HEALTHsuite Umfassendes Leistungsverwaltungs-System und Schadenbearbeitung-Software-Lösung für Medicaid und Medicare Gesundheits-Pläne. Erfahre mehr über HEALTHsuite
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QuickCap ist ein fortschrittliches System, um Ansprüche im Gesundheitswesen zu verarbeiten. Es ist für IPAs, PHOs, MSOs und andere Management-Organisationen gebaut. Es ist konzipiert, um EDI und manuelle Ansprüche, Kopfpauschalen, Berechtigungen, Überweisungen, Genehmigungen, Premium-Abrechnungen, Fallmanagement und andere Elemente des Gesundheitswesens zu verarbeiten. Das System gilt als eines der effizientesten und erschwinglichsten auf dem Markt und kann die Kosten für jede Gruppe drastisch reduzieren. Für weitere Informationen rufe uns bitte an oder kontaktiere uns über unsere Website. Erfahre mehr über QuickCap Erweiterte Software, um Ansprüche, Kopfsteuer, Zulassungen, Empfehlungen, Genehmigungen, Fallmanagement, usw. zu verarbeiten. Erfahre mehr über QuickCap
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AdInsure ist eine leistungsstarke Versicherungsplattform, die die Unternehmensführung erleichtert. Entworfen für Lebens- sowie Sach- und Unfallversicherungsgesellschaften. Die Software bietet dir die Funktionalität und Fähigkeit, Geschäftsprozesse zu rationalisieren, die Nutzererfahrung zu verbessern und Änderungen effektiv zu verwalten. AdInsure basiert auf Best Practices der Branche und kombiniert umfassende Funktionen auf einer einzigen, einheitlichen Plattform. Die Software bietet eine innovative Umgebung, die dein Unternehmen mit neuen Technologien, Dienstleistern und Partnern verbindet. Erfahre mehr über AdInsure AdInsure ist eine Standardversicherungsplattform für Versicherungsgesellschaften die auf Lebensversicherungen und sonstige Versicherungsbereiche spezialisiert sind. Erfahre mehr über AdInsure
TherapyNotes wird von mehr als 60.000 Fachkräften im Bereich psychische Gesundheit genutzt und unterstützt Verhaltenstherapeut*innen bei der effizienten Verwaltung ihrer Praxen durch eine nutzerfreundliche, sichere Plattform für Notizen, Abrechnung, Terminplanung und mehr. TherapyNotes vereinfacht die administrative Arbeit und gibt Ärzt*innen mehr Zeit und Energie, sich darauf zu konzentrieren, ihre Patient*innen effektiv zu betreuen. Von über 60.000 Fachkräften im Bereich psychische Gesundheit geschätzt, hilft die EHR-Software TherapyNotes Therapeut*innen bei der effizienteren Verwaltung ihrer Praxen.
Die robuste Praxisverwaltungsseite des cloudbasierten, mobilen All-in-one-EHR von DrChrono ist mit Sprach-zu-Text- und nutzerdefinierten Vorlagen/Formularen ausgestattet, um effektive Aufzeichnungen zu erstellen. Mit der PM-Software von DrChrono erhältst du einen Live-Claim-Feed für die Abrechnung und Zahlungsabwicklung, HCFA-/Superbill-Generierung und E-Fax-Integration. Mithilfe von Echtzeit-Berechtigungsprüfungen kannst du die Fragebögen deiner Patient*innen überprüfen und nutzerdefinierte Terminerinnerungen erstellen, die in jeder Reihenfolge per E-Mail, SMS oder Telefon versendet werden können. Für Student*innen gibt es die DrChrono University. Das cloudbasierte mobile All-in-one-EHR von DrChrono mit PM, das Live-Claim-Feed, Echtzeit-Berechtigungsprüfungen und nutzerdefinierte Terminerinnerungen umfasst.
Speedy Claims ist eine äußerst einfach zu verwendende Software für die Abrechnung von Patient*innen und Versicherungsgesellschaften – ob papierbasiert oder auf elektronischem Weg. Eine einfach zu bedienende Point-and-click-Schnittstelle, die Formulare für Krankenversicherungsansprüche (US-Formular CMS 1500) auf dem Bildschirm anzeigt, erleichtert das Ausfüllen eines Anspruchsformulars und wird in Verbindung mit der Fehlerüberprüfungsengine zu einer präzisen und leistungsstarken Lösung. Teste die Software 30 Tage kostenlos. Sehr einfach zu verwendende Software für die Versicherungsabrechnung, das Ausfüllen von Krankenversicherungsansprüchen (US-Formular CMS 1500), Zahlungsverfolgung und Patientenabrechnung.
Waystar, die Kombination aus Zirmed und Navicure, bietet cloudbasierte Technologie der nächsten Generation, die den Umsatzzyklus im Gesundheitswesen vereinfacht und vereinheitlicht. Diese innovative Plattform ermöglicht es Kunden, mit weniger Kosten und weniger Stress mehr Gewinn zu erzielen. So kannst du dich auf deine Ziele, Patienten und Gemeinschaften konzentrieren kannst. Waystar wurde seit 2010 jedes Jahr als Best in KLAS Claims Clearinghouse ausgezeichnet und erhielt sowohl bei der Bearbeitung medizinischer Schadensfälle als auch bei Lösungen für Patientenzahlungen in Black-Book-Umfragen Rang 1. Waystar bietet eine cloudbasierte Technologie der nächsten Generation, die den Umsatzzyklus im Gesundheitswesen vereinfacht und vereinheitlicht.
DuxWare, cloudbasiertes Praxismanagement, EHR und RCM. Die Nutzer von DuxWare haben sich in den vergangenen 28 Jahren zusammen mit dem Unternehmen weiterentwickelt, damit sich die Software perfekt für ihre Praxen eignet. DuxWare ermöglicht es ihnen nämlich, ihre täglichen Abläufe sowohl in kleinen als auch in großen Kliniken effizient zu meistern. Außerdem werden am Ende des Tages die Anbieter bezahlt. Warum? DuxWare macht alles richtig und das Support-Team kennt deine Situation. Melde dich bei Medical Practice Software um Teil der DuxWare-Familie zu werden. Webbasierter nationaler Praxismanagement- und RCM-Abrechnungsdienstleister seit über 28 Jahren. DuxWare liefert Ergebnisse.
Dienstleistungsunternehmen, Behörden und Non-Profit-Organisationen mit Automatisierung des Schadensfall-Workflows, Dashboard-Analysen, nutzerdefinierten Berichten, Benachrichtigungen, Erinnerungen, Dokumentenmanagement und Internetportalen für Schadensfälle. Verfolgt alle Schadensfallarten, Vorfälle und Ereignisse. Mit Forderungsabtretung, Rechtsstreitigkeiten, Kosten, Ausgaben, Zahlungen und Rückstellungen. Unterstützt mehrere Sprachen und Währungen. Als vollständig gehostete oder vor Ort-Lösung verfügbar. Professionelle Unterstützung und Schulung. Forderungsmanagementsoftware der neuen Generation, die speziell auf die Bedürfnisse von Unternehmen zugeschnitten ist und Mehrwert für dein Unternehmen bringt, sowie das Forderungsmanagement optimiert.
Optimiere deinen Workflow und steigere die Effizienz mit IMS, der All-in-one-EHR-, Praxismanagement- und Abrechnungslösung. Die preisgekrönte Intelligent Medical Software wurde von medizinischen Fachleuten für medizinische Fachleute entwickelt und richtet sich an über 35 Fachgebiete und Praxen jeder Größe. Nutze Technologie, die sich an deine Praxis anpasst – und nicht umgekehrt. Fast jeder Aspekt dieser Software ist anpassbar und lässt sich auf deine genauen Spezifikationen zuschneiden. Buche eine kostenlose Demo auf der Website. Die All-in-one-EHR-, Praxismanagement- und Abrechnungslösung, die sich an deine Praxis anpasst. Maßgeschneidert für über 35 Fachgebiete.
Virtual Claims Adjuster ist ein webbasiertes Schadensmanagementsystem, das mithilfe der neuesten Softwareentwicklungstechniken und -methoden entwickelt wurde, um eine reibungslose Implementierung in dein Unternehmen zu gewährleisten. Wenn du dein Tagesgeschäft durchführst, arbeitet die Software im Hintergrund und findet Wege, deine Arbeit effizienter und effektiver zu gestalten. Die Business-Profis von Code Evolution analysieren Trends, pflegen wichtige Industriebeziehungen und nutzen fortschrittliche Techniken, um dein Toolset so zu entwickeln, dass es deine Geschäftsanforderungen übertrifft. Als führendes Anbieterunternehmen von Schadensmanagementtechnologie seit fast zwei Jahrzehnten bietet Code Evolution eine sichere Online-Schadensmanagement-Software.
Gutes Forderungsmanagementsystem für unabhängige Schadenregulierungsunternehmen, TPA, MGA und Versicherungsvereine auf Gegenseitigkeit. Das System gilt nicht für öffentliche Schadensregulierungseinrichtungen. Das gesamte System basiert auf Input der Tausenden von Nutzern. Integration mit Outlook, QuickBooks, Xactimate, Xactanalysis, Symbility, NFIP/NFS, LEDES und Google Maps. FileTrac bietet auch ein Regulierungsdatenbank-Modul, mit dem du Lizenzen, Zertifikate und viele andere Kriterien nachverfolgen kannst. Am besten geeignet für Unternehmen mit mehr als 85 Forderungen pro Monat. Gutes Forderungsmanagementsystem für unabhängige Schadenregulierungsunternehmen. Integration mit QuickBooks, Outlook und allen Kalkulationsanwendungen.
ABILITY Network bietet führende Anwendungen und Analysen, die wichtig für das Revenue-Cycle-Management wichtig sind. Inkludiert sind Vorauthorisierung, Berechtigungen, Reklamationsverarbeitung und ERAs. Diese webbasierten Anwendungen basieren auf einer leistungsstarken, integrierten Plattform, die Konnektivität zwischen und unter Zahlern sowie Anbietern ermöglicht. ABILITY stellt seine Dienste tausenden von Anbietern zur Verfügung und verarbeitet mehr als eine Milliarde Transaktionen pro Jahr. Im Jahr 2016 wurde es von Forbes zu den besten 100 Cloud-Unternehmen gezählt. ABILITY Network hilft Anbietern und Zahlern die administrativen und klinischen Schwierigkeiten der Gesundheitsversorgung mit Workflow-Tools zu vereinfachen.
Claim Leader ist eine cloudbasierte Workflow-Softwarelösung für Auto-, Grundstücksinspektions- und Gutachtungsfirmen. Das System ermöglicht es den Nutzern, neue Aufträge automatisch zu importieren und in Sekundenschnelle an die Inspektoren vor Ort zu versenden. Du kannst Aufträge schnell überwachen, verzögerte Inspektionen genau bestimmen, auf Dateien zugreifen, Rechnungen und die Gehaltsabrechnung der Inspektoren verwalten. Diese All-in-one-Plattform ermöglicht flexible Liefermethoden für Enddateien und sorgt im gesamten Zyklus der Inspektion für eine offene Kommunikation. Claim Leader ist eine cloudbasierte Workflow-Softwarelösung für Auto-, Grundstücksinspektions- und Gutachtungsfirmen.
Patch ist ein Online-Versicherungsassistent, der Gesundheitsdienstleistern und Patienten hilft, innerhalb von Minuten Einblick in gedeckte Leistungen zu erhalten und online Anträge zu stellen. Nie wieder mit Versicherungsgesellschaften telefonieren oder Forderungen auf Papier einreichen. Mit Patch können Gesundheitsdienstleister den Patienten über den genauen zu erwartenden Erstattungsbetrag informieren und automatisch einen optimierten Antrag in ihrem Namen einreichen. Fachkräfte des Gesundheitswesens können jetzt Versicherungsleistungen nutzen und die Einschränkungen des Netzwerkbetriebs umgehen.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Group communication, jobs tracking, rating, payment, analytics of behaviors with suggested action plans.
NAVRISK VISION ist ein umfassendes Verwaltungstool für allgemeine Haftung, Haftung für die medizinische Praxis und Entschädigungsansprüche für Arbeitnehmer mit zusätzlichen Lösungen für Analyse, RMIS, Policenausgabe, Sicherheit und Immobilienbewertung. Die Software bedient Kundschaft auf dem alternativen Risikomarkt, einschließlich Selbstversicherte, öffentliche Risikopools, Versicherungsmakleragenturen und Drittanbieteradministratoren (TPAs). DAVID Corporation entwickelt NAVRISK VISION, eine leistungsfähige Managementautomatisierungslösung für alternative Risikomärkte.
FileHandler Enterprise is an intuitive claims administration system designed to help streamline and automate workflows for the claims and risk management market. Complete with new dashboards, reporting functionality, business intelligence tools, and improved security, FileHandler Enterprise is the new benchmark for Claims Management Software. FileHandler Enterprise will transform your companys data into rich visuals built and defined by you.
Verbessere die Effizienz des Lebenszyklus von Schadenersatzansprüchen von Anfang bis Ende mit ClaimRemedi. Diese Lösung bietet leistungsstarke Schadensbearbeitung, modernste Scrubbing-Technologie, Echtzeit-Bearbeitung, -Verfolgung und -Verwaltung von Schadenersatzansprüchen. ClaimRemedi bietet leistungsstarke Schadensbearbeitung, modernste Scrubbing-Technologie, Echtzeit-Bearbeitung, -Verfolgung und -Verwaltung von Schadenersatzansprüchen.
Retouren- (RMA-) und Servicemanagement für Fertigungsunternehmen mit Garantie- und Seriennummernüberprüfung, Schadenmanagement, Tickets und einem kostenlosen Kundenportal. Interne Reparaturteams bei Fertigungsunternehmen verwenden RenewityRMA, um RMAs und Reparaturen sowie Serviceanfragen zu verwalten und zu verfolgen. Mit RenewityRMA kann das Serviceteam seine spezifischen Retouren- und Serviceverwaltungsprozesse ohne Programmierung selbst definieren und schnell implementieren. RenewityRMA ist ein komplettes Online-Portal für Produktwartung. Retouren-, RMA-, Reparatur- und Servicemanagementsoftware für interne Produktserviceteams – einfach an deine Prozesse/Daten anpassbar.
Us4U was designed to provide employers a simple, cost effective, efficient software tool to manage their unemployment costs. Us4U was designed to provide employers a simple, cost effective, efficient software tool to manage their unemployment costs.
We pride ourselves on making simple, affordable claims management software. We've had enough of the insurance industry lagging behind in the technology front, with often expensive, complicated and bloated software. At Claimable, we believe that details matter, and our software has been carefully crafted to provide the tools necessary for timely and efficient claims management. Customer-first claims management software for your business. Streamline your workflow, go paperless and settle more claims!
IMS ist ein branchenführendes Schaden-/Risikomanagementsystem, das alle Geschäftsbereiche einschließlich Sach- und Unfallversicherungen, Arbeitnehmerentschädigungen, Kfz-Versicherung und allgemeiner Haftung, abdeckt. IMS verwaltet den gesamten Forderungslebenszyklus genau und einfach, von der ersten Vorfallmeldung bis zu Auszahlungen und Inkasso. Die umfangreichen Funktionen von IMS ermöglichen Dokumentenmanagement, Reserven, Zahlungen, Notizen, Tagebuch, Forderungsübergang, elektronischen Datenaustausch und Rechnungsprüfung. Forderungs- und Risikomanagementsystem für Sach- und Unfallversicherungen, Arbeiterentschädigung, Kfz-Versicherung und allgemeine Haftung. Interne Unternehmenssysteme und Cloud-Dienste.
Mercury One is a Medical Practice Management solution that puts the fundamentals of Revenue Cycle Management at your fingertips; it acts as a stepping stone from intermediate billing to advance billing. Mercury One is offered exclusively on the cloud, with the highest level of security. A new product with big functionality, Mercury One includes: patient portal, payment portal, demographics input, charge input, full history of patient activity, ERA posting, reporting and so much more. Designed for growth. Mercury One is a concise application which puts the fundamentals of RCM into the medical billing process.
Billing Dynamix has invested the past decade improving and automating the "Straight Through Process" to reduce billing delays, remove the potential causes of denials, and monitor for underpayments. This leads to reduced collection times, greater compliance and higher reimbursements. It provides you complete transparency and control over your billing processes. Reduce the risk of errors and delays by integrating with your EHR. In-house or Full Service programs available. The most powerful and customizable billing and RCM system available. Integrates with your EHR. Inhouse of Full Service options.
Mutual Expert is the insurance management ecosystem created for mutual insurance companies to drive growth by elegantly integrating all aspects of business between the carrier, the agent and the insured. SYSTEM FEATURES Quoting; Claims; Financials; Reports; Third Party Interfaces; Agency Access; Insured Access; Mobile Access; Responsive Web Design Mutual Expert: an insurance ecosystem created for mutual insurance companies; designed to drive growth for you and the next generation.
Healthcare claims management solution that designed to track financial transactions, capture and analyze detailed insurance coverage. Healthcare claims management solution that designed to track financial transactions, capture and analyze detailed insurance coverage.
SmartSimple CMS360 is a platform for designing and deploying solutions that help insurers, health care providers and independent medical examiners gather the right content, make more accurate decisions, and take action to advance business outcomes. Some of the world's largest accident benefit claims and referral management firms look to CMS360 to automate their structured, repeatable processes and centralize case content - giving a complete picture of file history. Accident benefit claims and referral management solution used by insurers, health care providers and independent medical examiners.
Improve company's reimbursement plan with analytics system that includes specific network analysis and budget planning capabilities. Improve company's reimbursement plan with analytics system that includes specific network analysis and budget planning capabilities.
Our software is tailored for all areas of electronic healthcare transactions and developed with the user in mind. Work smarter, not harder to gain efficiency. Claim Master - is an advanced application that manages all aspects of healthcare claims and processes your 837 transactions. Enrollment Master - seamlessly transmits 834 files to plan sponsors, insurance companies, or TPAs. EDI Exchange - securely transports EDI files, manages trading partners, and performs HIPAA compliance checks. HIPAAsuite, a market leader in HIPAA EDI transactions. We have products for every HIPAA transaction including CORE Certified solutions.
For businesses that need a more flexible and friendly payments partner, Payline offers products for however you need to accept payments. We offer emcommerce integrations, hardware, invoicing, ACH, and a virtual terminal. Payline is headquartered in Chicago, IL and built on a foundation of providing opportunities for employees and customers to achieve their greatest potential, and giving to those in need. Web-based e-commerce platform that enables businesses to automate payment processing, manage chargebacks and verify billing address.
This is a secure, standards based, cloud-based electronic claims processing and low volume adjudication Software. This Software is suitable for TPAs, ASOs, IPAs & BPOs. Features include claims validation, claims adjudication, aggregated data access and handling of denials & rejections. The software provides both Provider access and TPA administrator access to process claims. The Software is available for monthly subscription. This is a secure, standards based, cloud-based electronic claims processing and low volume adjudication Software.
Simsol Software provides software solutions to create construction estimates and claims documentation for the property insurance and construction industry. It was one of the original pioneers of computer estimating for property adjusters and was the first software vendor to automate all of the most frequently used functions of the professional property adjuster into a single software application. Simsol Software provides software solutions to create construction estimates and claims documentation for the property insurance and co
Eine Lösung für alle Vorteils-Verwaltungen. Alle Vorteilspläne können gebaut und verwaltet werden: medizinische, zahnmedizinische, Vision, Leben und Behinderung, Medicaid, Medicare, Medicare Supplement, Pflegemanagement und Pflege Nutzen für die Gesundheit, flexible Ausgaben-Konten (FSAs), Gesundheits-Sparkonten (HSAs), Gesundheit- Erstattungs-Konten (HRAs) und COBRA. Alle Transaktionen sind in Echtzeit, einschließlich der integrierten Online-Zahlungen, Kostendämpfung, Betrugs- und Missbrauchs-Änderungen, Anbieter-Anpassung und Preisgestaltung. Verwalte alle Gesundheitsleistungen einschließlich Medical, Dental, Leben, Behinderung, Vision, FLEX, COBRA, Medicaid/Medicare/MedSupp mit 1 System
Mitchell WorkCenter is a truly universal platform of integrated and innovative solutions specifically designed to help settle claims accurately and efficiently through a powerful interconnected workspace that incorporates performance modules to create a simplified workflow for claims settlement staff and trading partners. Web-based platform that allows auto-insurers to manage physical damage claims with collaboration, database administration and more.
Payapps is a simple yet powerful collaboration tool suitable for all contractors that saves needless time and money wasted on payment submission and approval. Built specifically for the construction industry it is designed to eliminate errors associated with manual processing. Its cloud based, can be accessed anywhere on any device, and is simple to use. Payapps reduces risk, saves time & money, improves cash flow and is Security Of Payments Act compliant. Payapps makes progress claims made easy for builders and subcontractors.
CaseBlocks for Claims Management provides a platform for managing your end-to-end claims process. CaseBlocks enables you to rapidly adapt your claims process in order to keep up with new regulations, changes in working practices of 3rd parties and as process efficiencies are identified. CaseBlocks for Claims Management provides a platform for managing the end-to-end claims process.
Datacare bietet Softwarelösungen für die Entschädigungsindustrie der Arbeitnehmer, um eine bessere medizinische Behandlung und Abrechnung zu verwalten. Unsere Medical Process Manager und UR-Plattformen helfen dabei, einen medizinischen Aspekt der Anspruch-Workflows zu integrieren und den Kommunikationsprozess zwischen den URO und anfordernden Ärzten zu beschleunigen. Unsere Case-Management-Plattform hilft Patienten, ihren Pflegedienstleitern näher zu kommen, indem sie direkt von ihrem Telefon aus über die Care4U App mit der Case Management Software kommunizieren können. Web-basierte SaaS-Software für den medizinischen Bereich, zur Nutzungsüberprüfung und für optimiertes Forderungsmangement.
Claims management software for Captives, RRG's and Self-Insured Organizations. This solution offers customized industry pages and other custom features to optimize claims and litigation management. The solution is heavily oriented toward claim workflow including investigation, coverage analysis and liability analysis. It facilitates thinking and analysis of simple and complex claims. Contact us for a free demo. Claims management software for Captives, RRG's, Self-Insured Organizations and Risk Pools.
Web Based Modular end to end P&C Policy and Claims Administration System. Designed from the ground up for P&C Insurance lines. Modular systems allows implementation of end-to-end solution or integration into or with existing 3rd party modules as needed. Full API allows bi-directional communication with the core system and various modules. Full customization is available utilizing the INCLUDED web based drag and drop screen designer and the forms/report designers. Web Based Modular end to end P&C Policy and Claims Administration System. includes everything an insurance carrier, MGA, or TPA needs.
Claims Manager is a comprehensive, integrated RIMS system built to streamline your process from FNOL to settlement. A unique, configurable business rules engine that automates workflow, reduces manual & duplicate work, saves time, and improves outcomes for all stakeholders. Core Functions: Reserves, Check Processing, Document Management, Policy Tracking, Notes & Diaries, Role-Based Security, Dashboards, BI & Configurable Reporting. Enhanced Options: Claims Scoring, Touchless Claims Processing Claims Manager®'s 25 years P & C experience with risk managers, TPAs, and insurers provides a comprehensive RIMS solution.
System used for calculation and payment of group disability claims. The adjudicator's workflow is task driven. System used for calculation and payment of group disability claims. The adjudicator's workflow is task driven.
Informationssystem für alle Versicherungsbereiche; Policenverwaltung und Schadensregulierung. Informationssystem für alle Versicherungsbereiche; Policenverwaltung und Schadensregulierung.
Part of a componentized enterprise suite delivering complete rules-driven, case and customer centric claims management. Part of a componentized enterprise suite delivering complete rules-driven, case and customer centric claims management.
Claims processing solution that provides progress updates, reports, transaction tracking, and more. Claims processing solution that provides progress updates, reports, transaction tracking, and more.
PCMI Corporation offers a modular package of software solutions for the administration of F&I Products, Service Contracts, and Extended Warranties. Our modular platform, Policy Claim and Reporting Solutions (PCRS), supports and automates the full lifecycle of all aftermarket products. PCMI offers a modular package of software solutions for the administration of F&I Products, Service Contracts, and Extended Warranties.
Cloud-based case management solution which allows the users to manage their cases from start to finish. Cloud-based case management solution which allows the users to manage their cases from start to finish.
HealthAxis Group equips payers, providers and health organizations with integrated solutions from an advanced claims system and TPA services to actionable analytics. We streamline operations and improve client and patient outcomes. Our approach is cost-effective and client-focused, by listening to the needs of our customers and developing customized solutions to meet their requirements. Claims processing, benefits administration, TPA Services, and actionable analytics for payors and risk-bearing health organizations.
Web-based modular claims management system that integrates with Bing Maps and MS Office, offers notepad templates, mobile access. Web-based modular claims management system that integrates with Bing Maps and MS Office, offers notepad templates, mobile access.
Billing tool that offers solutions for management of patient access, claims, reimbursement, audits, etc. for medical practices. Billing tool that offers solutions for management of patient access, claims, reimbursement, audits, etc. for medical practices.
ClickClaims is ideally suited for small to mid-size property and casualty insurance carriers, independent claims adjusting firms, and third party administrators who need the advanced technologies that drive a competitive market. ClickClaims SaaS model allows for rapid deployment, unlimited scalability, performance, security and versatility that legacy systems cannot match, at a fraction of the cost. Built to evolve as technologies emerge, your investment appreciates over time. Carriers, TPAs and IA Firms choose ClickClaims over the competition because it fits every user's expectation and business requirement.
Diese Softwarelösung für das Forderungsmanagement ist so konzipiert, dass sowohl Gruppen- als auch Einzelforderungen aus dem Bereich Lebensversicherung und Gesundheit auf einer digitalen Plattform verarbeitet werden können. Die Software unterstützt eine breite Palette von Richtlinienvorteilen und nutzt einen auf Forderungssteller zentrierten Ansatz, um ein hervorragendes Kundenerlebnis mit Effizienz und Genauigkeit zu bieten. Die Software wird auf der sicheren Salesforce Lightning-Plattform gehostet und verfügt über eine moderne, benutzerfreundliche Oberfläche mit umfangreichen Funktionen, die von Branchenexperten entwickelt wurden. Diese Softwarelösung für das Forderungsmanagement ermöglicht die umfassende Verwaltung von Forderungen im Lebensversicherungs- und Gesundheitssektor.
Ein mobiles und Web-Dokumentations-Tool, das die effiziente Erfassung von visuellen und textlichen Informationen und die Automatisierung von Prozessen ermöglicht. Ein mobiles und Web-Dokumentations-Tool, das die effiziente Erfassung von visuellen und textlichen Informationen und die Automatisierung von Prozessen ermöglicht.
Web-based claims processing solution that helps with managing revenue cycle and scheduling patient appointments online. Web-based claims processing solution that helps with managing revenue cycle and scheduling patient appointments online.
Web-based claims estimation program for residential, commercial, and agricultural structures. Web-based claims estimation program for residential, commercial, and agricultural structures.
Healthcare revenue cycle management. Healthcare revenue cycle management.
Award winning end-to-end full service billing and claims processing company with an array of real-time claim tracking and intelligent financial reporting tools backed by around the clock concierge-level support from a robust team of billing experts with decades of experience streamlining and processing claims to generate the highest A/R and billing metrics in the industry from clean claim rate to net collection rate to the lowest number of days in A/R. We have the tools and technology you need. Full service end-to-end claims processing and management that blends AI-enhanced technology with a robust hands-on team of experts.
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Bietet Vertragsadministratoren von Fahrzeugen einen Echtzeitansatz für die Abwicklung von Schadenzahlungen. Bietet Vertragsadministratoren von Fahrzeugen einen Echtzeitansatz für die Abwicklung von Schadenzahlungen.
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AquariumClaims is an on-demand web-based, claims management solution. Unlike traditional offerings, it offers lower cost of ownership coupled with high configurability and flexibility: numerous customers have been able to grow their business to new levels of profitability through increased claims processing efficiency, improved customer service levels & higher claim volumes. More business without more people - new levels of performance without higher costs. For further details visit our website. Processes claims and takes cases through from information capture to invoicing.

TIA

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Umfassende, vollständig flexible Versicherungsanwendung für Versicherer und Makler; kontinuierliche Upgrades und Wartung. Umfassende, vollständig flexible Versicherungsanwendung für Versicherer und Makler; kontinuierliche Upgrades und Wartung.

W5

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Funktionen für Schadenerfassung, Zeit- und Kostenerfassung, Abrechnung, Reservierungs- und Zahlungskontrolle und mehr. Funktionen für Schadenerfassung, Zeit- und Kostenerfassung, Abrechnung, Reservierungs- und Zahlungskontrolle und mehr.
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United Systems and Software, Inc. ("USSI") offers a full line of integrated professional insurance administration systems tailored to meet your specific industries requirements and niche demands. Our software offerings cover a wide variety of industries and lines of business. Since 1979, USSI has been a pioneer in leading edge Insurance Administration Software Systems and Professional Services. Robust software for underwriting, new business processing, policy services, billing, agent commissions, and claims adjudication.
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Comprehensive claim disbursement automation and interactive Payment Portal services. Comprehensive claim disbursement automation and interactive Payment Portal services.
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FACTS Services is an integrated technology and services provider focused on providing cost effective healthcare payor solutions across the entire claim continuum. The result is a dramatic reduction in cost and improved turnaround time for all facets of the healthcare delivery cycle. FACTS delivers technology within the ASP and turnkey settings and a full administrative services solution that lowers the overall cost of doing business while increasing the value and quality of customer service. Health Claims Processing Software for on-line adjudication of medical, dental, vision, drug, disability, and COBRA claims.
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Provides benefits of a custom-made unified claim processing solution and allows for rapid integration with legacy systems. Provides benefits of a custom-made unified claim processing solution and allows for rapid integration with legacy systems.
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Covers all commercial lines, including workers' compensation, general liability and auto liability. Covers all commercial lines, including workers' compensation, general liability and auto liability.
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Improving efficiencies within the healthcare billing process through automation and seamless integration. Improving efficiencies within the healthcare billing process through automation and seamless integration.
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WLT Software is a leader in advanced benefit administration and claims processing software for Insurance Companies, Government Plans, TPAs & Self Administered Groups. Whether administering multiple plans covering millions of lives or one plan covering a small group, our scalable solutions can be tailored to fit your needs. Our systems have two deployment options available; either on site installation or as a hosted solution, making them the most flexible systems available for your organization. Benefit administration and claims processing software for Insurance Companies, Government Plans, TPAs and Self Administered Groups.
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Quoting, rating, policy administration, billing, claims management and reinsurance software solutions for property and casualty companies of all sizes. This modular system can interface across platforms or operate as a complete end-to-end solution. Advanced Insurance System is a perfect solution for personal, commercial and specialty lines and is available with rates, rules and forms pre-loaded. Integrating AIS into your business is an easy, efficient, and a hassle-free process. Modular policy, quoting, billing and claim administration application.
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Risk Manager is an integrated suite of program modules designed for the administration of worker compensation and multi-line liability claims ONLY (not employee benefits). It is suitable for use by any size organization that is self-insured and self-administered, third-party administrators (TPA), governmental agencies, insurance carriers, association of self-insureds, and/or retrospective rating groups. An integrated suite of programs for the administration of worker compensation and property & casualty claims.
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Reduce losses via integrated claims tracking system that offers data capture capability for FNOL, NOL, and FROI. Reduce losses via integrated claims tracking system that offers data capture capability for FNOL, NOL, and FROI.
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Uses data from practice management system, as well as electronic remittance from Medicare to match claims to EOBs. Uses data from practice management system, as well as electronic remittance from Medicare to match claims to EOBs.
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Venue is a secure web-based claims processing software that can handle multiple lines of insurance claims (except health and dental). Track time and expenses accurately, invoice your clients from within Venue, eliminate duplication using Venue's comprehensive document management, store audio, video and other file formats. Form templates allow you to complete forms with a click of a button. Venue also allows your clients to view the status of their claims and uses 128-bit encryption. Web based claims management system that handles lines including property, casualty, auto, marine, liability.

V3

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Das V3-System ist eine umfassende Investmentverwaltungslösung, die Organisationen dabei unterstützt, administrative Exzellenz zu erreichen, erhebliche Verarbeitungseffizienzen zu nutzen und das Potenzial echter Business Intelligence zu nutzen. Das V3-System wurde speziell für die besonderen Anforderungen der Investitionsverwaltung entwickelt: Chancen-Management Fondsverwaltung Investor-Management Portfoliomanagement Fondsrechnung Leistungsanalyse Enterprise-Class-Software für Hedgefonds, außerbörsliches Eigenkapital und sonstige Vermögensverwaltungen
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Integrated solution for independent claims adjustment agencies. Handles claims, data collection, notes, history, expenses, fraud analysis of claimants and witnesses. Interface to accounting back office to handle third party billing , payroll, (AR/AP/GL/PR). Multi user system, any number of insurance carriers, remote access available. Simplifies management, record keeping and reporting.
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Medical, dental and vision claims, health benefits administration and claims adjudication software in one solution. Medical, dental and vision claims, health benefits administration and claims adjudication software in one solution.
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Healthcare claims system for payors; designed to reduce health cost and optimize provider claims quality. Healthcare claims system for payors; designed to reduce health cost and optimize provider claims quality.
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Series 3000 is a complete turnkey claims administration solution designed using unlimited system variables which can be programmed to meet your companies specific needs. You won't have to change the way you do business to utilize our software, because we'll partner with your company to ensure that our software is customized to work for you the way you want it to. Claims processing solution with unlimited system variables that can be programmed to meet your specific needs.
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KMR Claims Manager is a fully integrated, customizable state-of-the-art medical claims processing software solution for TPAs, self insured and claims administrators. Features include: comprehensive claims processing-ability to scan, receive via EDI or manual entry; coordination of benefits, co-pays & deductibles; full claims history display; adjuster analysis reporting; actuarial reporting; custom & ad-hoc reports, online portals for members/participants & providers, document imaging integration Fully integrated customized claims processing solution for TPAs, self insured, claims administrators.
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Das Schadenmanagementsystem von Alyce wurde für TPAs, Versicherungsträger und Agenturen entwickelt. Es hat ein sehr intuitives Design mit logisch aufgebauten Seiten, was es den Einrichtern erleichtert, ihre Aufgaben schneller und effizienter zu erledigen. Zu den Funktionen gehören eine mehrstufige Infrastruktur, doppelte Schadenmeldungen, Scheckdruck, Formulare, Briefe und Berichte. Intuitives, schnelles HTML-Forderungssystem mit detaillierten Geschäftsregeln und kompromissloser Sicherheit.
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Quickly and accurately capturing claim information onsite eliminates the need for followup visits and provides a great chance to engage policyholders in the settlement process. Adjusters can document, estimate, and close a claim in a few easy steps leading to a faster, efficient and more accurate claim settlement. Mobile Claims ensures that onsite estimates become onsite settlements. Available for Android & iOS and works with the greater Symbility Property Claims Ecosystem. Symbility Mobile Claims is a multi-platform enabled field estimating solution used to document, estimate, and close a claim quickly.
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Insurance software system with underwriting, claims, accounting and reporting functions. Insurance software system with underwriting, claims, accounting and reporting functions.
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Web-based system for loss adjusters, in-house claims, brokers, captives, claims management companies. Web-based system for loss adjusters, in-house claims, brokers, captives, claims management companies.
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Health claim processing software; automated EDI, PPO repricing, adjudication and related TPA functionality. Health claim processing software; automated EDI, PPO repricing, adjudication and related TPA functionality.
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Stop wasting money! Our Clients are saving over 50% of their claims processing costs! Let Startech Software show you a better way. Our Eclipse software will save you time and money. Claims like Workers Comp,Tort, GL, P&C, Auto, Long and Short Term Disability can be done with ease. Full featured. Check printing. Fee schedules. Extensive reporting. Top rated customer support. Call or visit website for free demonstration. Total environment designed to manage the needs of workers' compensation claims.
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Comprehensive Life, Health, Pensions, Annuity and Investment administration system that can support Individual and Group processing. Comprehensive Life, Health, Pensions, Annuity and Investment administration system that can support Individual and Group processing.
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Complete property adjusting software package; quickly complete estimates and create photo sheets, diagrams, captioned reports and more. Complete property adjusting software package; quickly complete estimates and create photo sheets, diagrams, captioned reports and more.
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Automates truck insurance form processing by transferring data to any carrier application, broker agreement, permits or any other form. Automates truck insurance form processing by transferring data to any carrier application, broker agreement, permits or any other form.
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ppoONE is a leading information services company providing enterprise business solutions for the health care industry. As an ASP or SaaS company, ppoONE is a leader for automated claims repricing, provider and fee schedule management, credentialing, customer service, EDI and reporting for PPOs, TPAs and insurance carriers. Using the power of the Internet, we deliver a flexible, highly accurate and productive easy-to-use system that streamlines operations and reduces costs. Web-based platform that enables healthcare providers to manage fee schedules, contracts, credentialing and customer service processes.
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Plan Management Policy Generation Renewals Discounts Management User Management Document Management Payment history and management Various Business Report Broker and Agent Management Web-based solution for policy management, claims processing and insurance agency administration.
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Web-based medical claims administration system that helps with multicurrency multilingual claims adjudication. Web-based medical claims administration system that helps with multicurrency multilingual claims adjudication.
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SpyGlass Health Claims Management System hilft Schadenszahlern, die Genauigkeit und Automatisierung über eine einfach zu bedienende und leistungsstarke Anwendung zu verbessern. Es ist vollständig webbasiert und bietet eine zuverlässige, anpassungsfähige, flexible, skalierbare und offene IT-Architektur, die die Zuverlässigkeit und Genauigkeit durch Automatisierung wesentlich erhöht und die Rentabilität deiner Technologieinvestitionen maximiert und es verfügt über eine HIPAA-erforderliche ICD-10- und 5010-Unterstützung. Software für gesundheitsbezogene Ansprüche; webbasiert und für HIPAA gemacht; einfache, leistungsstarke Planeinstellungen führen zu hohen automatischen Zuweisungen.
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Software für das Risiko- und Forderungsmanagement, mit der Probleme im Zusammenhang mit allgemeiner Haftung, Kfz-, Sach-, Unfall- und berufliche Haftung und die Haftung für Vorfälle erfasst werden. Software für das Risiko- und Forderungsmanagement, mit der Probleme im Zusammenhang mit allgemeiner Haftung, Kfz-, Sach-, Unfall- und berufliche Haftung und die Haftung für Vorfälle erfasst werden.
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Loan management platform for secondary markets. A true end-to-end platform for managing all loan processes from acquisition to exit. Loan management platform for secondary markets. A true end-to-end platform for managing all loan processes from acquisition to exit.
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Web based P&C Claims Administration System supporting a wide range of claim processing requirements. TPA, SIR Entities, Risk Managers. Client-centric workflow, Email integration, Messaging and Alerts, Shared Calendar, Litigation Support, Document Management - store any format including MP3 and DVD, Form Letters, Stat Reporting, Robust Transaction Processing - Reserving, Payment/Check Issuance and Recoveries. Web based Claims Administration System supporting a wide range of claim processing requirements.
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Cutting-edge technology platform, proprietary workflows, and unique rules-driven engine completely automates the claim handling process Cutting-edge technology platform, proprietary workflows, and unique rules-driven engine completely automates the claim handling process
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An online claims processing and policy administration solution for P & C / workers compensation policies. An online claims processing and policy administration solution for P & C / workers compensation policies.
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Claims and benefits administration solution for health plans managing & processing. Provides the patented configuration feature. Claims and benefits administration solution for health plans managing & processing. Provides the patented configuration feature.