1 Filter angewendet
44 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
PayPal unterstützt über 17 Millionen Unternehmen mit Zahlungs- und Kreditlösungen.
PayPal unterstützt über 17 Millionen Unternehmen mit Zahlungs- und Kreditlösungen.
PayPal unterstützt über 17 Millionen Unternehmen mit Zahlungs- und Kreditlösungen.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Cloud Platform ist eine Reihe modularer Cloud-basierter Dienste, mit denen du alles erstellen kannst, von einfachen Websites bis hin zu komplexen Anwendungen.
Cloud Platform ist eine Reihe modularer Cloud-basierter Dienste, mit denen du alles erstellen kannst, von einfachen Websites bis hin zu komplexen Anwendungen.
Cloud Platform ist eine Reihe modularer Cloud-basierter Dienste, mit denen du alles erstellen kannst, von einfachen Websites bis hin zu komplexen Anwendungen.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Epos Now bietet Business-Management-Lösungen für kleine und mittlere Unternehmen, die im Einzelhandel und Gastgewerbe tätig sind. Das Unternehmen bietet Point-of-Sale(POS)-Hardware und branchenführende cloudbasierte Software, die mit dem Appstore von Epos Now geliefert wird, um nahtlose Integrationen mit Zahlungen, Konten, Marketing und anderen wichtigen Geschäftstools zu ermöglichen. Diese skalierbaren Systeme sind auf individuelle Geschäftsanforderungen zugeschnitten und bieten vollumfängliche Schulung. Premium-24/7-Support ist ebenfalls verfügbar.
Epos Now bietet Business-Management-Lösungen für kleine und mittlere Unternehmen, die im Einzelhandel und Gastgewerbe tätig sind. Das Unternehmen bietet Point-of-Sale(POS)-Hardware und branchenführend...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
GOFRUGAL Technologies bietet Point-of-Sale-Software für den Einzelhandel. Restaurant- und Vertriebsunternehmen seit 2004 in Form von kompletten Business-Automation-Lösungen gepaart mit mobilen Apps und Cloud-Lösungen. GOFRUGAL hat seinen Sitz in Chennai, Indien und bedient bereits mehr als 25.000 Einzelhandelsunternehmen in über 50 Ländern. Der Hauptfokus liegt darauf, mit den digitalen Lösungen ein großartiges Kundenerlebnis zu schaffen.
GOFRUGAL Technologies bietet Point-of-Sale-Software für den Einzelhandel. Restaurant- und Vertriebsunternehmen seit 2004 in Form von kompletten Business-Automation-Lösungen gepaart mit mobilen Apps...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
WooPOS -- Point of sale and inventory management for WooCommerce and Shopify. Fit businesses for up to 1000 employees and 1M products.
High-end enterprise level retail Point Of Sale and Inventory Management on Windows Desktop with affordable pricing. WooPOS covers every aspect of your retail business. Customizable for all types of retail Industries. Features include CRM, customer loyalty, employee commission, time-card, auto discount rules, tax by zip code, hybrid online and offline database, 500 comprehensive analytics reports. Deep e-commerce integration including WooCommerce and Shopify.
High-end enterprise level retail Point Of Sale and Inventory Management on Windows Desktop with affordable pricing. WooPOS covers every aspect of your retail business. Customizable for all types of...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Cloudbasierter iPad-Point-of-Sale mit integrierter Web- und mobiler Storefront, die Online-Einkäufe für Endverbraucher*innen ermöglicht.
Bindo ist ein vollständig mobiles cloudbasiertes iPad-Point-of-Sale-System, das deinem Ladengeschäft sofort einen Online-Shop bereitstellt. Diese Lösung erledigt das Schwere für dich. Du scannst einen Barcode und erfährst, was das Produkt ist. Du fügst deine Kund*innen hinzu, die Anwendung verfolgt ihre Loyalität. Wenn dein Produktvorrat langsam zuneige geht, erstellt die Anwendung deine Bestellung. Bindo ist mehr als nur ein POS, es ist eine 360-Grad-Einzelhandelslösung, die deinen Shop organisiert und dein Endergebnis verbessert.
Bindo ist ein vollständig mobiles cloudbasiertes iPad-Point-of-Sale-System, das deinem Ladengeschäft sofort einen Online-Shop bereitstellt. Diese Lösung erledigt das Schwere für dich. Du scannst...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Kostengünstige, leistungsstarke Retail-Management-Software mit Inventar-, Bestell- und Kund*innenverfolgungsfunktionen, die Einzelhandelsunternehmen benötigen.
Erschwingliche, leistungsstarke Retail-Management-Software; Inventar, Bestellung, Einzelhandelsanalyse und Kund*innenmanagement für Einzelhandelsunternehmen. Funktioniert für einzelne oder mehrere Standorte. Für Modeboutiquen, Geschenkläden, Fachhändler*innen und andere Unternehmen mit unterschiedlichen Inventarbedürfnissen.
Erschwingliche, leistungsstarke Retail-Management-Software; Inventar, Bestellung, Einzelhandelsanalyse und Kund*innenmanagement für Einzelhandelsunternehmen. Funktioniert für einzelne oder mehrere...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Eine einfach zu bedienende Einzelhandelsmanagementlösung, die als Netzwerk für einzelne und mehrere Einzelhandelsgeschäfte funktioniert.
Einzelhandelsmanagementsystem für POS-Programme für einzelne und mehrere Einzelhandelsgeschäfte aus den Bereichen Mode, Bücher/Musik-, Gesundheit/Ernährung und allgemeines Merchandising zur Kontrolle des Bestands, Verwaltung von Kundenbeziehungen, Finanzberichterstattung und Automatisierung von Vertriebs-/Marketingfunktionen. Sowohl in dein physisches als auch in dein E-Commerce-Geschäft integrierbar. Das Programm ist zuverlässig, sicher und von ausgebildeten RMS-Experten unterstützt.
Einzelhandelsmanagementsystem für POS-Programme für einzelne und mehrere Einzelhandelsgeschäfte aus den Bereichen Mode, Bücher/Musik-, Gesundheit/Ernährung und allgemeines Merchandising zur Kontrolle...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Snappii ist ein führendes Unternehmen für mobile Apps und Formular-Apps. Über 500.000 Menschen nutzen Snappii Business Apps in über 30 Branchen.
Mobile Apps für den Einzelhandel sind eine praktische und nutzerfreundliche mobile Lösung, die deine Produktivität steigert, indem du deine Produktinformationen organisierst, die volle Kontrolle hast, die Status aller an deine Kundschaft angebotenen Artikel nachverfolgen sowie mobile Zahlung ermöglichen kannst. Zeige Produktkataloge an und interagiere mit deinen Back-End-Systemen, um das Inventar mit einer einzigen mobilen App anzupassen. Wähle aus über 400 vorgefertigten App-Vorlagen oder die App wird für dich erstellt.
Mobile Apps für den Einzelhandel sind eine praktische und nutzerfreundliche mobile Lösung, die deine Produktivität steigert, indem du deine Produktinformationen organisierst, die volle Kontrolle...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Online Time & Attendance used for tracking employee attendance clock-ins/outs, late times, absent, scheduling, payroll, iphone.
TimeWellScheduled is a time and attendance solution to manage employees schedules, punches, absences and more. Review punches from anywhere and control costs, overtime and early/late punches. Other features including availability, messaging and stat pay calculations. Integrate and run payroll instantly with payroll companies like Ceridian, Easypay, ADP and more. Get started free!
TimeWellScheduled is a time and attendance solution to manage employees schedules, punches, absences and more. Review punches from anywhere and control costs, overtime and early/late punches. Other...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
eHopper ist ein kostenloses, mobiles POS. System, das für kleine Unternehmen entwickelt wurde und den täglichen Betrieb und Kundendienst unterstützt.
eHopper ist ein kostenloses mobiles POS-System für Windows-PCs, Android und Poynt. eHopper eignet sich für kleine Unternehmen wie Schnellrestaurants, Cafés, Bäckereien, Bars, Spirituosengeschäfte, Food-Trucks und andere Einzelhandelsgeschäfte, die nach einer konsolidierten Lösung suchen, um ihren Geschäftsbetrieb und Kundenservice zu vereinfachen. Zentrale Features sind: Auftragsverwaltung Auftragsverfolgung Kundenmanagement Zahlungen Aufteilung von Zahlungen Belege Inventar Mitarbeitermanagement
eHopper ist ein kostenloses mobiles POS-System für Windows-PCs, Android und Poynt. eHopper eignet sich für kleine Unternehmen wie Schnellrestaurants, Cafés, Bäckereien, Bars, Spirituosengeschäfte,...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
HYBRID CLOUD POS – Echtzeit-Management und kostenloser 24/7-Telefonsupport.
LivePOS wurde von Grund auf für Einzelhandelsbetriebe mit mehreren Standorten und Filialen konzipiert. Als Cloud-Lösung werden alle Filialinformationen aggregiert und auf einfache, zusammenhängende Weise auf deinem Dashboard angezeigt. So erhältst du eine Echtzeit-Momentaufnahme deines Unternehmens. Egal, ob du ein oder hundert Geschäfte hast: Die Anwendung nutzt die Leistungsfähigkeit der Cloud, um dir ein leistungsfähiges und dennoch nutzerfreundliches System zu bieten, das bereits eine tausendstarke Kundschaft überzeugt hat.
LivePOS wurde von Grund auf für Einzelhandelsbetriebe mit mehreren Standorten und Filialen konzipiert. Als Cloud-Lösung werden alle Filialinformationen aggregiert und auf einfache, zusammenhängende...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Helcim Inventory Management keeps your business organized and running efficiently. Easily add products so you can focus on sales.
Helcim Inventory Management keeps your business organized and running efficiently. One centralized product catalog means all your data stays in one place, and updates sync across all your sales channels.
Helcim Inventory Management keeps your business organized and running efficiently. One centralized product catalog means all your data stays in one place, and updates sync across all your sales...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Merchant Account Solutions bietet über 35 personalisierte Point-of-Sale-Lösungen für jedes Unternehmen, ob groß oder klein.
Kostenlose Software und Hardware. Das Restaurant-POS wurde für Schnellspeiserestaurants und Restaurants mit Tischservice entwickelt. Es ermöglicht Unternehmen, Zahlungen anzunehmen, Speisekarten hochzuladen, Kundschaft zu verfolgen, Inventar zu verwalten, Loyalitätsanreize anzubieten und Geschäftsanalysen durchzuführen, um Echtzeiteinblicke in die Geschäftsleistung zu erhalten. Mit Zugang zu einer Reihe hochentwickelter Tools, die leistungsfähiger und intuitiver sind als die Unternehmenssysteme, die von Einzelhandelsriesen verwendet werden, und das zu einem Bruchteil der Kosten.
Kostenlose Software und Hardware. Das Restaurant-POS wurde für Schnellspeiserestaurants und Restaurants mit Tischservice entwickelt. Es ermöglicht Unternehmen, Zahlungen anzunehmen, Speisekarten...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Kostenlose Online-Bestellplattform
Kostenlose Online-Bestellplattform, die jedem Unternehmen hilft, Produkte online auf seiner Website und in sozialen Medien zu verkaufen sowie Marketing, Bestellungen, Zahlungen, Inventar und Logistik zu verwalten.
Kostenlose Online-Bestellplattform, die jedem Unternehmen hilft, Produkte online auf seiner Website und in sozialen Medien zu verkaufen sowie Marketing, Bestellungen, Zahlungen, Inventar und Logistik...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Delivering integrated retail pos software, inventory management software and compatible retail management system for retail businesses
For a stand-alone retail store or a chain, FusionRetail provides safe & secure retail management system, touch & scan point-of-sale (POS) with billing, barcoding, inventory control, financial accounting & management, chain store management, payroll, customer loyalty program, CRM, MIS and Mobile Reporting. Unlike other retail software, it's simple to setup, use & manage, allowing you to automate tasks, reduce operational costs, increase efficiency, make profits faster & reach break-even sooner.
For a stand-alone retail store or a chain, FusionRetail provides safe & secure retail management system, touch & scan point-of-sale (POS) with billing, barcoding, inventory control, financial...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Cloud-based retail management solution that helps restaurants with PoS hardware, custom templates and more.
BarnetPOS Systems Corp. (BPS) is a software development company with 25 years of experience in Point of Sale (POS) Management Systems and development. We provide powerful Management Systems, including POS hardware and POS software, Inventory and eCommerce solutions based on Client needs using the latest leading-edge technology. Our services includes consulting, customization and personal Client Support.
BarnetPOS Systems Corp. (BPS) is a software development company with 25 years of experience in Point of Sale (POS) Management Systems and development. We provide powerful Management Systems,...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
A cloud-based Retail Management Software and E-commerce platform for Small and Medium Enterprises (SMEs).
Shopdesk is a cloud-based Retail Management Software and E-commerce platform for Small and Medium Enterprises (SMEs). It is a device-independent solution that helps you sell in stores and online by managing inventory and books, all in one place. Shopdesk doesn't only work online, it keeps your sales going even when you're not connected.
Shopdesk is a cloud-based Retail Management Software and E-commerce platform for Small and Medium Enterprises (SMEs). It is a device-independent solution that helps you sell in stores and online by...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Storetraffic's cloud-based, all-in-one People Counting Analytics Software turns foot traffic data into powerful insights.
SMS Storetraffic's People Counting solutions include our powerful cloud-based platform & app to analyze visitor data and Performance on Traffic. Access your visitor count data, real-time occupancy, and all your KPIs from anywhere at any time. Optimize operations, and increase performance with customized KPI reports and simple integration with your existing software. With SMS Storetraffic, grow your business thanks to data-driven decisions and the expert support of the leader in the industry.
SMS Storetraffic's People Counting solutions include our powerful cloud-based platform & app to analyze visitor data and Performance on Traffic. Access your visitor count data, real-time occupancy,...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Afosto is an all-in-one solution for webshop and cash register, both online and offline. It is available for Dutch companies only.
Afosto is an all-in-one solution for webshop and cash register, both online and offline. It is available for Dutch companies only.
Afosto is an all-in-one solution for webshop and cash register, both online and offline. It is available for Dutch companies only.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Die optimale Alternative zu Papier-Checklisten, Mobile App und Aufgabenmanagement. Prozessbasierter Ansatz.
Das QVALON-System macht den Prozess nahtloser, indem es Rollen definiert und Aufgaben erstellt. QVALON verbessert die Qualität in den Filialen, hilft bei der Einhaltung von Regeln und Standards und vereinfacht die tägliche Arbeit der Außendienstteams. Mobile App, die von Filial- und Regionalmanagern und anderen genutzt wird, um tägliche Aufgaben auszuführen, Inspektionen durchzuführen, Probleme zu verfolgen, miteinander zusammenzuarbeiten und vieles mehr. Die Zentral sieht jetzt die Ausführung von Aufgaben in Echtzeit, verfolgt Engpässe und Probleme.
Das QVALON-System macht den Prozess nahtloser, indem es Rollen definiert und Aufgaben erstellt. QVALON verbessert die Qualität in den Filialen, hilft bei der Einhaltung von Regeln und Standards und...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Wink ist eine einfache und kostengünstige Plattform, mit der Marken in der Zentrale mit ihren Teams und Verbrauchern im Einzelhandel verbunden werden können.
Wink ist eine einfache und kostengünstige Plattform, mit der Marken in der Zentrale mit ihren Teams und Verbrauchern im Einzelhandel verbunden werden können.
Wink ist eine einfache und kostengünstige Plattform, mit der Marken in der Zentrale mit ihren Teams und Verbrauchern im Einzelhandel verbunden werden können.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
An application that provides POS and analytics to multi-store retailers in a variety of industries.
RetailGraph is a complete Retail and Distribution Management System that offers small and mid-market retailers a complete point-of-sale solution that can be adapted to meet unique retail requirements. It can be used in different business formats for Retail and Wholesaler such as Garment, Supermarket, Pharma, FMCG Store, and more. Its available in Desktop, Android and Web-based platforms. The software can customize according to business needs.
RetailGraph is a complete Retail and Distribution Management System that offers small and mid-market retailers a complete point-of-sale solution that can be adapted to meet unique retail requirements...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
POS-Lösung für Gastgewerbe, Einzelhandel und gemischt genutzte Umgebungen.
POS-Lösung für Gastgewerbe, Einzelhandel und gemischt genutzte Umgebungen.
POS-Lösung für Gastgewerbe, Einzelhandel und gemischt genutzte Umgebungen.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
POSable is a Cloud based Point of Sale System. One solution for your whole business.
POSable is a complete POS solution. One Stop Shop for all your needs including Product management, E-Commerce, Inventory & Stock management, user management, Customer management, Gift cards, Promotional pricing, Supplier management, Reverse sales, Payment gateways, POSGate, reports, importing data from other systems.Whether you are a small shop looking for a simple POS system or a multi-store business with more complex needs, POSable has a fully scalable solution to fit your needs
POSable is a complete POS solution. One Stop Shop for all your needs including Product management, E-Commerce, Inventory & Stock management, user management, Customer management, Gift cards,...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
O2VEND powers any regular retail store to become next generation retailer. Provides online ordering, Point of Sales and Back Office.
A Complete solution for any retail store. Powers regular retail store to become next generation retailer. Provides online ordering via highly responsive faster E-commerce store. Provides a modern Point of Sales software having functions such as billing, thermal receipts, Delivery Point, Cash Register. Provides a Back office to centrally manage product catalog, inventory, employees, customers, sales orders, returns and exchanges, promotions, Loyalty points etc. Dashboards and Reports available.
A Complete solution for any retail store. Powers regular retail store to become next generation retailer. Provides online ordering via highly responsive faster E-commerce store. Provides a modern...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Any mobile representative in company can use tablet PC or communicator to perform functions duties.
With our MobileSOP system, any mobile representative in company can use tablet PC or communicator to perform functions duties. For example retail audit, report on the installation and repair work, merchandizing, collection of orders from clients, payment acceptance, deliveries, sales, and visiting clients by the route chart.
With our MobileSOP system, any mobile representative in company can use tablet PC or communicator to perform functions duties. For example retail audit, report on the installation and repair work,...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Inventory management, customer database, POS, and cloud data backup for your store.
Inventory management, customer database, POS, and cloud data backup for your store.
Inventory management, customer database, POS, and cloud data backup for your store.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Eine Cloud-basierte Retail-Order-Management-Software-Lösung, die in Geschäften und Online-Vertrieb und Lager integriert.
Ordorite ist eine Cloud-basierte Retail-Order-Management-Software-Lösung, die in Geschäfte und Online-Vertrieb und Lager für die Supply-to-Order-Einzelhändler integriert, um Management-Reporting zu verbessern, Betriebskosten zu senken, und es Kunden zu ermöglichen, ihre Geschäfts End-to-End-Verwaltung zu managen, wobei ROI innerhalb des ersten Jahres geliefert wird.
Ordorite ist eine Cloud-basierte Retail-Order-Management-Software-Lösung, die in Geschäfte und Online-Vertrieb und Lager für die Supply-to-Order-Einzelhändler integriert, um Management-Reporting zu...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Retail inventory optimization software designed specifically for vendors supplying big box retailers and online channels
Retail is complex and evolving fast. What you need is a single version of the truth so you can focus on what is important, not what is urgent. Krunchbox consolidates all your POS data from different channels into one simple portal. It will help you identify how to cluster the right products in the right stores, with the appropriate depth of inventory. Whether you just need dashboards to show you what, why, and what you should do next, or you need sophisticated 'what if' analysis, we've got you.
Retail is complex and evolving fast. What you need is a single version of the truth so you can focus on what is important, not what is urgent. Krunchbox consolidates all your POS data from different...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
A Retailers Bestfriend
FIND's predictive cloud-based platform brings the power of AI currently being leveraged by online giants to all retailers. By optimizing buys, predicting ideal allocation and personalized marketing, the FIND Predictive Retail Suite will positively contribute to your top line revenue while increasing customer lifetime value. Already proven and deployed in over 1,100 leading retailers, simple integration into your current workflow will allow you to see significant results in less than three months
FIND's predictive cloud-based platform brings the power of AI currently being leveraged by online giants to all retailers. By optimizing buys, predicting ideal allocation and personalized marketing,...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Relax Plus Store Cloud for Fashion Store Integrate with your E-Commerce
Relax Plus Management Software Cloud a 100% Web Based Program that is designed for the management and control of the single point of sale or chain stores, as well as for the opening of a temporary store. The Software is particularly suitable for sectors that require Variants and Under Variations (Size / Colors) as an example required in the management of Fashion , Clothing, Footwear, Underwear and Sport.
Relax Plus Management Software Cloud a 100% Web Based Program that is designed for the management and control of the single point of sale or chain stores, as well as for the opening of a temporary...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Modules: PLM/PDM and Sourcing, Sales Order Processing, SFA, Inventory, Invoicing, Forecasts, Booking and Sales Analysis, and more.
Modular Apparel Management System that includes PLM/PDM and Sourcing, Sales Order Processing, SFA, Inventory, Invoicing, Forecasts, Booking and Sales Analysis, and more.
Modular Apparel Management System that includes PLM/PDM and Sourcing, Sales Order Processing, SFA, Inventory, Invoicing, Forecasts, Booking and Sales Analysis, and more.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
PinogyPOS has solutions to make your retail business faster, easier, smarter, better. It's POS without the hassle of POS.
Point of Sale Made Simple. A complete solution for running your store that is also incredibly simple to use. From an advanced Cash Register, to full Inventory controls, and even ordering powered by AI. Just, so much more, come find out how we can help your store. Schedule a demo today, or download and try the software and experience the power of PinogyPOS for yourself. We know you will see what makes PinogyPOS so much better than everybody else. We can't wait for you to join our family.
Point of Sale Made Simple. A complete solution for running your store that is also incredibly simple to use. From an advanced Cash Register, to full Inventory controls, and even ordering powered by...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Online booking system for accommodation, day spa and tour operators.
Online booking system for accommodation, day spa and tour operators.
Online booking system for accommodation, day spa and tour operators.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Deutschland Lokales Produkt
QMP POS

QMP POS

(0) Deutschland Lokales Produkt
Eingebettete POS-Software für Einzelhandelsgeschäfte, Gastronomiebetriebe und Bäckereien. Verfügbar als Android-App in Verbindung mit einem POS.
Die POS-Software von QUORiON ist bei allen QUORiON-Produkten vorinstalliert. QMP ist mit seinem vielseitigen Ansatz wirklich einzigartig, da es praktisch jede Art von Geschäft unterstützt, egal ob du ein Einzelhandelsgeschäft, einen Gastronomiebetrieb oder eine Bäckerei betreibst. Es gibt keine Branchengrenzen, wodurch ein Kreuzen von Geschäftsmodellen möglich ist, z. B. der Betrieb eines Restaurants mit einem Warenhaus.
Die POS-Software von QUORiON ist bei allen QUORiON-Produkten vorinstalliert. QMP ist mit seinem vielseitigen Ansatz wirklich einzigartig, da es praktisch jede Art von Geschäft unterstützt, egal ob...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Die nächste Generation von B2B-Cloud-Commerce eröffnet Großhändlern und Herstellern mit einer anbieterübergreifenden Lösung neue Möglichkeiten.
B2Bcloudcommerce.com wurde für eCommerce-Geschäfte mit hohem Volumen und folgenden Merkmalen entwickelt: 1. Große Zahl von Bestellpositionen, Großbestellungen und Nachbestellungen 2. Angepasster Produktkatalog für jeden Markt mit kundenspezifischen Preislisten 3. Reaktive FRONT-END-KUNDENERFAHRUNG Die End-to-End-B2B-Commerce-Lösung ist flexibel und skalierbar. Konfiguration innerhalb einer Woche und Integration mit High-End-ERP-Lösungen wie: Oracle, Microsoft Dynamics, Sage, SAP, Divalto, Exact.
B2Bcloudcommerce.com wurde für eCommerce-Geschäfte mit hohem Volumen und folgenden Merkmalen entwickelt: 1. Große Zahl von Bestellpositionen, Großbestellungen und Nachbestellungen 2. Angepasster...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Vanuston hat „PROBILZ“ entwickelt, um Inhaber von Einzelhandelsunternehmen mit der optimalen Lösung und dediziertem Support zu unterstützen.
Vanuston Intelligence ist bestrebt, wertvolle Beiträge zum Einzelhandelsmanagementsystem zu leisten. Vanuston hat ein robustes und skalierbares Produkt „PROBILZ“ entwickelt, um Inhaber von Einzelhandelsunternehmen mit der optimalen Lösung und dediziertem Support zu unterstützen.
Vanuston Intelligence ist bestrebt, wertvolle Beiträge zum Einzelhandelsmanagementsystem zu leisten. Vanuston hat ein robustes und skalierbares Produkt „PROBILZ“ entwickelt, um Inhaber von Einzelhande...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Retail Merchandising SaaS- und Intuitive Mobile Auditor-App mit dynamischen Drag-and-Drop-Funktionen und einfach verwendbaren Dashboard-Berichten.
Retail Merchandising SaaS- und Intuitive Mobile Auditor-App mit dynamischen Drag-and-Drop-Funktionen und einfach verwendbaren Dashboard-Berichten.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Real-time, cloud-based, mobile retail execution solution that empowers you to take complete control of your field execution.
Real-time, cloud-based, mobile retail execution solution that empowers you to take complete control of your field execution.
Real-time, cloud-based, mobile retail execution solution that empowers you to take complete control of your field execution.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
A web platform that allows you to increase the sales of retail companies or modern channels.
A web platform that allows you to increase the sales of retail companies or modern channels, taking advantage of all their sales opportunities.
A web platform that allows you to increase the sales of retail companies or modern channels, taking advantage of all their sales opportunities.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Inventory and sales management solution that enables retailers to synchronize their digital and physical stores.
Sku IQ is an omni-channel retailing system for both in-store and online businesses that connects point-of-sale data to eCommerce, apps, and marketplaces. The platform enables users to manage sales, inventory and customers in one dashboard, eliminating double data entry. The solution provides users with cross-channel analytics, and helps minimize overselling with automated quantity adjustments between POS and eCommerce.
Sku IQ is an omni-channel retailing system for both in-store and online businesses that connects point-of-sale data to eCommerce, apps, and marketplaces. The platform enables users to manage sales,...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
All-in-one retail management solution designed for the formal wear industry.
All-in-one retail management solution designed for the formal wear industry.
All-in-one retail management solution designed for the formal wear industry.

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management
Store management application that helps retailers manage inventory, checkout, payments, billings, ecommerce and hyper-local delivery.
Introducing Zadinga, the shop management app that takes care of all your inventory management needs so you can focus on growing your business. From time-saving stock management, billing and creating your online shop to real-time sales reports and everything in between — you're not just going to have a better business, you're going to have peace of mind, every day. Add stock effortlessly, keep track of stock levels, collect payments easily and set up your online shop and enable delivery.
Introducing Zadinga, the shop management app that takes care of all your inventory management needs so you can focus on growing your business. From time-saving stock management, billing and creating...

Funktionen

  • CRM
  • E-Commerce-Management
  • Mehrere Standorte
  • Bestell-Management