Gastronomie Software

Gastronomie Software integriert und automatisiert die Buchführung, Planung und Bestandskontrolle für Restaurants. Gastronomieanwendungen bieten in der Regel eine breite Palette von Funktionen, die traditionelle Geschäftsanforderungen wie Rechnungswesen, Informationen zum Kundenkontakt, Lieferantendaten und Gehaltsabrechnung sowie Restaurant-spezifische Anforderungen wie Tischreservierungsmanagement, Gästemanagement und Menükalkulation umfassen. Diese Anwendungen können auch mit Kassensystemen und Online-Kreditkartenverarbeitungssystemen integriert werden. Gastronomie Software ist mit Lebensmittelhandel Software und Lebensmittelverwaltung Software verbunden.

Warum Capterra kostenlos ist
Cloudbasierte Bestandsverwaltung-Software und Anwendung für Restaurants. MarketMan bietet dir die Tools, die du zum Verwalten deiner Inventar-, Lieferanten-, Bestell- und Menükosten benötigst. Erhalte genaue Lebensmittelkosten und Echtzeitinformationen darüber, wohin dein Geld fließt. Lege Warnungen fest, wenn Menüelemente weniger gewinnbringend sind, und erhalte Benachrichtigungen, wenn die Lieferantenpreise schwanken. Das Ergebnis ist eine bessere Kontrolle und mehr Gewinn. Erfahre mehr über MarketMan Restaurantinventarmanagement leicht gemacht. Erfahre mehr über MarketMan
Beginne heute damit, den Back-of-House-Betrieb eines Gastronomieunternehmens effizient zu managen. Erstelle Schritt für Schritt Rezepte, lasse Menüs auf Bildschirmen in deiner Küche anzeigen, importiere Allergenlisten, berechne Lebensmittelkosten, verwalte Lagerbestände und Bestellungen sowie vieles mehr. APICBASE bietet eine breite Palette von Funktionen, um dein Unternehmen zu verwalten, egal ob du eine oder mehrere Verkaufsstellen managst. Erfahre mehr über APICBASE Food Management Erstelle Schritt für Schritt Rezepte, lasse Menüs auf Bildschirmen in deiner Küche anzeigen, importiere Allergenlisten, berechne Lebensmittelkosten und mehr. Erfahre mehr über APICBASE Food Management
Sapaad eignet sich hervorragend für kleine Cafés bis hin zu Restaurants mit mehreren Ketten. Sapaad unterstützt Walk-ins, Bewirtung im Restaurant, Heimservice und Online-Bestellungen. Ab nur 59 $ im Monat passen das Pay-as-you-go-Modell und die Tarifpläne in jedes Budget. Sapaad ist nutzerfreundlich und geräteunabhängig. Ohne IT-Probleme. Restaurantoptimiertes Inventarmanagement, Rezeptverwaltung, Menü-Engineering, Callcenter-Verwaltung, LIVE-Business-Dashboard mit umfangreichen Berichten, Küchen-Anzeigesystem und vieles mehr. Probiere Sapaad noch heute kostenlos aus! Erfahre mehr über Sapaad Kostengünstiger, nutzerfreundlicher Cloud-POS für Restaurants aller Größen, Callcenter, Inventar und mehr. Von Restaurants weltweit eingesetzt! Erfahre mehr über Sapaad
Handhabe verschiedene Aspekte deines Restaurants, wie die Rezeption, die Küche, Menüaktualisierungen und Tischzuordnungen. Passe diese Anwendung für das Web, Android, iPhone und iPad an. Kostenlos testen. Erfahre mehr über Zoho Creator Eine Drag & Drop-Plattform, die nicht-technischen Geschäftskunden hilft, schnell ihre Geschäftsprozesse zu automatisieren. Erfahre mehr über Zoho Creator

von Business Software Solutions

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BPA Restaurant Professional v8.0 ist das umfassendste Softwarepaket zum besten Preis-Leistungs-Verhältnis, das heute in der Gastronomiebranche verfügbar ist. Dieses Paket beinhaltet Restaurant-POS, Einzelhandel-POS, Handhelds, Inventar, Zeiterfassung und Gehaltsabrechnung, Geschenkgutscheinverarbeitung, Kreditkartenverarbeitung, Hotelmanagement-Schnittstelle, Backoffice-Software und andere Standardfunktionen. Beim Kauf eines dieser Hardware-Systeme ist die Software kostenlos enthalten. Einzelplatzsysteme ab 1.025,00-1.595,00 USD. Erfahre mehr über BPA Restaurant Professional Restaurant-Management-Software einschließlich Point of Sale, Buchhaltung, Geschenkgutscheinverarbeitung, Kreditkartenverarbeitung. Erfahre mehr über BPA Restaurant Professional
Poster ist ein Tablet Point of Sale (POS) für Cafés und Geschäfte. Die POS-Anwendung kann auf einem Laptop, Android-Tablet oder iPad gestartet werden, was deutlich die Anschaffungskosten reduziert. Poster bietet eine Vielzahl von nützlichen Funktionen, doppelt so günstig wie die Wettbewerber: Finanz- und Bestandskontrolle, Rabatte, Boni und Promotionen; integrierte, anpassbare Berichte; Fast-Food-Modus oder Bodenabschnitt-Karte und Versorgungsspeicher-Benachrichtigungen. In 15 Minuten einsetzbar, fange an, Zeit und Geld zu sparen Erfahre mehr über Poster POS Point-of-Sale (POS) für Cafes, Geschäfte, Restaurants Erfahre mehr über Poster POS
Square for Restaurants ist da: Diese von Grund auf neu entwickelte Plattform für Software, Hardware und Zahlungen optimiert deinen gesamten Restaurant- oder Barbetrieb. Behalte den Überblick über deine Tische, indem du deinen Grundriss mit allen benötigten Abschnitten anpasst. Erstelle vom Frühstück über das Mittagessen bis hin zu saisonalen Spezialitäten alle benötigten Menüs und tausche diese mit nur einem Fingerwischen aus. Personalisiere fast alles. Einfache und schnelle Berichte für jede Kleinigkeit. Probiere es 30 Tage kostenlos! Führe dein Restaurant mit Square for Restaurants so, wie du es dir immer gewünscht hast (schneller). Die Anwendung ist für den öffentlichen als auch den Küchenbereich deines Unternehmens ausgelegt.
OpenSimSim ist eine kostenlose Lösung zur Mitarbeiterplanung für Restaurants, Gastronomie, Einzelhandel oder andere Unternehmen, die Zeitpläne erstellen und mit auf Stundenbasis angestellten Mitarbeitern kommunizieren müssen. Spare Zeit und Geld mit dieser einfachen, aber leistungsstarken Nutzeroberfläche. Mit den kostenlosen Apps für iPhone und Android hältst du alle auf dem Laufenden. Mit über 60.000 Arbeitsstunden, die pro Woche erfasst werden, solltest du dir selbst ein Bild davon machen, wieso die besten Dinge im Leben kostenlos sind. Eine völlig kostenlose einfach zu verwendende Lösung für die Mitarbeiterplanung für Führungskräfte und Mitarbeiter.
Deputy ist der ultimative Belegschafts-Manager und bietet die beste Technologie unter den webbasierten Lösungen. Vereinfache deine Terminplanung (Zeitplanung), Arbeitszeittabellen, Aufgaben, Mitarbeiterkommunikation und Verwaltungsaufgaben. Mit brillanten Apps und einer Integration mit einem Klick wird das Leben erleichtert. Erziele mit Deputy Übersicht und Kontrolle über dein Management des Geschäfts und der Belegschaft. Webbasierte Lösung, die Terminplanung, Arbeitszeitpläne, Aufgaben und Kommunikation vereinfacht und Transparenz und Kontrolle über die Mitarbeiter bietet
Online-Reservierungs- und Gästemanagement-Software für Restaurants. Restaurants wird geholfen, zu wachsen und zu gedeihen. Fast zwei Jahrzehnte Erfahrung in der Arbeit mit Restaurants aller Art erlaubt, ihre Reichweite zu erweitern, ihre Gäste zu bedienen, ihre Abläufe zu verfeinern und auf die Erkenntnisse einzugehen, die nur die Community liefern kann. Es reicht nicht aus, nur die Online-Buchung und das Floor-Management anzubieten. Nur OpenTable bringt dein Restaurant in die Tasche von 22 Millionen aktiven Gästen.
7shifts ermöglicht es Restaurants jeder Größe, die Arbeitskosten zu senken, Personal zu halten und die Arbeitsbedingungen mit robusten Tools für Planung, Kommunikation, Compliance und Engagement einzuhalten. 7shifts hilft Restaurantmanager*innen, fünf Stunden pro Woche bei der Planung einzusparen und das Anruf- und SMS-Chaos durch optimierte Kommunikation zu minimieren. Außerdem können Mitarbeiter*innen auch unterwegs mit kostenlosen mobilen Apps verwaltet und die Arbeitskosten mit integrierten POS-Daten um bis zu 3 % gesenkt werden. Schließe dich mehr als 10.000 Restaurants an, die 7shifts nutzen, um die Verwaltung zu vereinfachen. Starte noch heute deine kostenlose Testversion! 7shifts ist ein robustes Tool für Einsatzplanung, Kommunikation und Engagement speziell für Restaurants. Erleichtere dir dein Leben – starte noch heute kostenlos!
HotSchedules bietet eine cloudbasierte Betriebsplattform sowie unterstützende Lösungen und Dienstleistungen für die Gastronomie, den Einzelhandel und das Gastgewerbe. Die HotSchedules-Produktsuite ermöglicht es Eigentümern und Betreiber*innen, Mitarbeiter*innen standortübergreifend zu organisieren, Zeit und Anwesenheit zu verfolgen, die Geschäftsleistung zu überwachen und den täglichen Betrieb zu verwalten. Mit der nativen mobilen App von HotSchedules können Mitarbeiter*innen ihre Zeitpläne überprüfen, Schichten übernehmen oder abgeben und Urlaub beantragen – und das alles von ihrem Handy aus. HotSchedules reduziert die Kosten für Lebensmittel und Arbeitskräfte, den Zeitaufwand für Verwaltungsaufgaben und die Komplexität der Betriebsabläufe.
TouchBistro has been designed to meet the unique needs and specific demands of the restaurant industry and helps manage all the key areas of your restaurant - from your menu and inventory, to your labor and reporting. Restaurants buy TouchBistro because they want a POS that can help increase sales, improve customer service, and inform business decisions. TouchBistro comes with 24/7 expert support from former servers, managers, & owners. TouchBistro has been designed to meet the unique needs and specific demands of the restaurant industry.
Tripleseat ist eine Vertriebs- und Event-Management Web-Anwendung, die Umsätze erhöht und den Planungsprozess für Restaurants, Hotels und einzigartige Locations optimiert. Es ist das erste Web-basierte System, das von Hospitality-Event-Managern für Hospitality-Event-Managern erstellt wurde. Seit 2008 hat Tripleseat das Restaurant-Business im Sturm erobert, indem Lösungen bereitgestellt und der Ereignisprozesses von Anfang bis Ende vereinfacht wurde. Über 2.500 Event-Stätten und 18,000 + Eventbranchen-Experten vertrauen Tripleseat. Tripleseat ist eine Vertriebs- und Event-Management Web-Anwendung, die Veranstaltungsverkäufe erhöht und den Planungsprozess optimiert.
Jolt is a tablet-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, McDonald's, and Buffalo Wild Wings. Owners and managers get a real-time look at daily operations from their phone, and in-store tablets keep staff accountable and on task. Jolt includes a training library, drag-n-drop schedule builder, text notifications, a time clock, and more. Trusted in thousands of restaurants across the globe, Jolt has helped over 300,000 users complete over 700 million tasks. Jolt is an app used to manage daily operations and hourly workers, giving real-time feedback to restaurant owners and managers.
Upserve POS ist ein branchenführendes POS-System, das Tausende von Restaurants für außergewöhnliche Gastfreundschaft nutzen. Upserve wurde speziell von Restaurantfachleuten entworfen und vereint eine einfach zu bedienende Nutzeroberfläche mit leistungsstarken POS-Funktionen zur Modernisierung und Optimierung deines Restaurantbetriebs. In Kombination mit Upserves HQ und Upserve Payments bietet Upserve POS die fortschrittlichste POS- und Restaurant-Management-Lösung der Branche, die speziell für die Verbesserung der Gasterfahrung entwickelt wurde. POS für Restaurants, Bars und Cafés. Komplettes Restaurant- und Barmanagementsystem.
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system. Built specifically for foodservice, Toast is remarkably easy to use. Toast customers can easily fulfill orders, update online and in-house menus, and manage staff payroll. With online ordering, advanced real-time reporting and loyalty programs built in, Toast eliminates the need to juggle multiple vendors and dramatically cuts costs. Toast is an all-in-one POS and restaurant management system built to improve efficiency and dramatically cut costs.
Epos Now offers business management solutions for small and mid-sized businesses in the retail and hospitality industries. The company provides point of sale (POS) hardware and industry-leading cloud-based software, which comes with the Epos Now AppStore for seamless integrations with payments, accounts, marketing, and other essential business tools. These scalable systems are tailored to individual business needs and come with full training. Premium support is also available 24/7. Cloud-based Point of Sale system trusted by 30,000 business owners. Try free for 30 days!
Verwaltungssoftware für Restaurantreservierungen mit direktem Zugriff auf über 97 Millionen Nutzer auf Yelp. Zu den Funktionen zählen Online-Reservierungen, Laufkundschaft, Wartelistenverwaltung, vorausbezahlte Tickets, zukünftige Tischzuweisungen und direkte SMS an Gäste. Keine Deckungsgebühren. Verwaltungssoftware für Online-Reservierungen mit direktem Zugriff auf über 97 Millionen Yelp-Nutzer.
Gather is the leading private event management and booking software tool enabling restaurants and venues of all sizes to manage and grow successful events businesses. That's why hundreds of restaurants across the country use Gather to power their events. With Gather, you can dynamically update menus, communicate seamlessly with staff and clients, automate BEOs and much more. Gather is an all-in-one platform to manage your private events, banquet and catering business from sales to execution.
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS. Cloud based Point of Sale Software solution, can be used securely on any device, online or offline. Seamlessly connects to add-ons.

von eZee Technosys

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eZee BurrP! - A fully integrated Intuitive Restaurant POS Software is suitable to work in restaurants, bars, night clubs, quick service restaurant, delivery and other operations. Its simple approach, ease of use and rock-solid reliability makes eZee BurrP! a great system for your POS needs. Whether your restaurant is a single store or a part of nation wide chain, we will help you achieve simplicity in restaurant management. eZee BurrP! works on touch screen as well as on desktops. eZee BurrP! is a fully integrated Intuitive Restaurant POS Software suitable to work in restaurants, bars, night clubs and more.
Bietet ein branchenführendes, nutzerfreundliches Online-Bestellsystem für einzelne Restaurants, Filialketten, Schnellrestaurants, Feinkostläden, Cafés, Convenience Stores und Franchise-Unternehmen. Online-Bestellung von Webseiten und Apps für Einzelgeschäfte, Handelsketten und Franchise-Geschäfte
Simplify day to day operations. Save time and money with food waste logs, food safety temperature logs, checklists and so much more. A cloud-based application for restaurants and all other food service businesses. Affordable enough for independent restaurants and robust enough for large corporate brands. Improve employee workflow and accountability. NO expensive hardware. Actionable and immediate dashboard reporting at all levels of the organization from any smart device or computer. Automate food waste, food safety temperature logs & checklists for restaurants and food service with a simple cloud-based application.
Einfach zu benutzende webbasierte Anwendung zur Mitarbeiterplanung. Restaurantmanager erstellen, veröffentlichen und verwalten wöchentliche Zeitpläne online. Enthält auch Funktionen für die Einstellung, das Teilen von Dokumenten und die Nachrichtenübermittlung an Mitarbeiter. Einfach zu benutzende webbasierte Anwendung zur Mitarbeiterplanung. Restaurantmanager erstellen, veröffentlichen und verwalten wöchentliche Zeitpläne online.
Ditch Excel, there's a better way to schedule and track time. Use ZoomShift to reduce the time you spend making schedules, communicating with your staff, and tracking time. Keep track of everything related to employee attendance in one place from anywhere at anytime. Your employees will love the convenience of using ZoomShift, and you will love the peace of mind you feel. Thousands of businesses rely on ZoomShift to manage their employee schedules. Employee scheduling and time tracking software for hourly employees. Create schedules online, and track employee time.
Cash Register Express ist eine kostengünstige EDV-Kasse, die deine Lagerkosten niedrig hält, Diebstahl reduziert und mehr Geld macht. CRE ist das erste auf Windows basierte POS-System ausschließlich für den Einzelhandel und Videotheken. Die leicht zu bedienende Oberfläche macht es zum Kinderspiel, dein Geschäft zu verwalten, Verkäufe und Inventar zu verfolgen, Videos und Ausrüstung zu mieten, Mitgliedskonten zu erstellen, Look-Ups nach Kategorie und Shop-Bücher-Verwaltung sind nur einige der Features. auf Windows basiertes Kassensystem für den Einzelhandel, Videotheken und Restaurants.
Save hours weekly, drive patrons through your door and engage your customers with Evergreen. Automate updates to your food & drink lists across digital, web, print, Facebook & Google menus; drive traffic via Facebook, Twitter & Instagram; streamline inventory management; manage reviews; and more. Get started: evergreenhq.com 5 stars for a reason! Save time, drive patrons through your door and boost revenue with your easy-to-use dashboard evergreenhq.com
Cloud-based, integrated software applications for the restaurant industry. Catering and Event Management software for booking and managing private events. Dining Reservations and Table Management software for capturing advanced reservations, and intelligently managing seating and table turns. Includes online reservations for no additional transaction fee and SMS text messaging for communicating with guests. Cloud-based software solution for managing banquets, catering, reservations and table management.
Oracle Food and Beverage provides comprehensive restaurant point-of-sale systems that can be scaled to meet the needs of every type and size of restaurant, whether you operate a single restaurant or hundreds. With our modular restaurant POS systems that let you buy what you need, our restaurant point of sale software solutions are perfect for table service, fast casual, and quick service restaurants. Comprehensive restaurant point-of-sale systems that can be scaled to meet the needs of every type and size of F&B operation.
Harbortouch point of sale will revolutionize your business without breaking the bank. Why pay thousands of dollars up-front for a POS system you're not sure will fit your needs? Instead, take advantage of Harbortouch's 30-day free trial and take a POS test drive. And don't forget to ask about our free POS program - your cash flow will thank you! Harbortouch provides a lifetime equipment warranty, onsite installation and training, and 24/7 technical support. Harbortouch provides point of sale systems for the hospitality and retail industries. Ask us about our FREE POS program!
ChefMod wurde für die Regionen New York, DC und Miami entwickelt und wurde speziell für inhabergeführte Restaurants entwickelt. Es handelt sich dabei um die einzige Gruppeneinkaufsorganisation in den Vereinigten Staaten. Einfach zu verwendende cloudbasierte Software kombiniert mit überragenden Account-Management-Services und unschlagbaren Programmen, um eine maßgeschneiderte, professionelle Lösung für dein Unternehmen zu schaffen. Servicebasierte Online-Softwarelösungen, die Restaurantbesitzern und Köchen helfen, den gesamten Einkaufslebenszyklus zu verwalten
Full hospitality management software covering the complete cycle of a F & B business from bill to bill. POS (quick service, seated service, delivery service, catering) Back Office (stock, inventory, purchasing, wholesale, CRM, delivery dispatching, bread selling tools, pastry vendor selling tool, recipe costing and production, table reservation, multi-chain franchise management, accounting, time & Attendance, marketing tools, 500+ reports... Easy-to-use yet advanced solution for the hospitality management and the food service industries with 1000+ installations worldwide.
The first POS made for quick-service and takeaway restaurants that bridges online and regular orders. Koomi stops customer-loss during your rush and features a fully-integrated ordering app for takeaway and delivery and integrates directly with Uber Eats mobile ordering app. The first POS made for quick-service restaurants, takeaway and on-the-go customers made to streamline your operations.
Push Operations is a cloud based employee management system made for restaurants. Payroll, scheduling, time & attendance, HR management and onboarding. See real time labor forecasting and integrate with your POS. Pick the components of the platform your business needs to tailor your employee management system to you. Software Crafted for Restaurants. A platform to schedule, track time, process payroll, onboard employees and forecast labor costs.

von GOFRUGAL Technologies

(42 Bewertungen)
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GOFRUGAL Restaurant Management Software helps to manage restaurant billing, inventory tracking, recipe management, kitchen order taking, free accounting, table layout, call order management & more, in the form of complete business automation solutions paired with mobile apps and cloud solutions, our technological footprint has grown to benefit of 2500+ restaurant businesses across 60+ countries.Our key focus is on providing a great customer experience with our digital solutions ERP made easy for Restaurant businesses Plan your production based on orders, reducing inventory wastage & pilferage

von NFS Technology Group

(41 Bewertungen)
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Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups. It's the total solution and with Aloha you will be able to connect all the elements of running your operations from one single solution so you can concentrate on growing your business. It includes: Labour management Stock control Centralised data management Tableside ordering Loyalty and marketing And much more! Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups.
Wenn der Erfolg von einem überlegenen Service abhängt, benötigst du flexible POS-Software und Back-Office-Lösungen für die Verwaltung aller Aspekte deines Restaurantgeschäfts. Mit der Maitre'D-Software hast du die Kontrolle, die du zur Steigerung von Geschwindigkeit, Effizienz und Gewinn benötigst. Mit den POS-Lösungen von Maitre'D kannst du deine Abläufe rationalisieren, egal ob du eine Bar, ein Hotel, einen Speisesaal oder einen Imbiss betreibst. Bietet spezielle POS-Softwarelösungen für Tischservice und Schnellrestaurants, Bars, Hotels und Resorts.
AccuPOS Point of Sale creates a fast and simple solution for your restaurant and retail environments. Easy for employees to use and deliver a great customer experience at checkout. Works with any modern Windows and Android devices anywhere in the world. AccuPOS Point of Sale creates a fast and simple solution for your restaurant and retail environments.
Restaurant365 is a cloud-based restaurant platform designed for multi-unit restaurant locations, combining key restaurant operational functions. Restaurant365 provides greater control over food and labor costs, simplifies managing multi-units, and automates the accounting and reporting processes. With powerful integration to POS, banking, payroll and vendors R365 provides robust reporting and analytics. In addition, manage inventory, scheduling, menu engineering, recipe costing. Restaurant365 is a cloud-based Accounting and Back Office solution for multi-unit restaurant businesses.
PeachWorks, formerly WhenToManage, is a leader in solutions for managing back-of-house restaurant operations. Our next-generation restaurant operating system with a host of apps (applications) and tools simplifies everything from reporting, inventory management, employee scheduling, and POS Intelligence to recipe management. Cloud-based anywhere, any device access makes daily tasks easier, simpler and faster for everyone from small independents to large corporate franchise restaurant groups. Streamline back-of-house restaurant operations with cloud-based apps and tools for reporting, inventory, scheduling, recipe management

von Restaurant Manager

(29 Bewertungen)
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Restaurant Manager (RM), eine Shift4-Firma, entwickelt Point-of-Sale-(POS)-Software für die Systemgastronomie mit einem Fokus auf die einzigartigen Geschäftsbedürfnisse von unabhängigen Restaurants und regionalen Ketten. Die RM-POS-Anwendung wurde in über 20.000 Restaurants auf der ganzen Welt installiert. RM arbeitet mit einem Kanal von hoch qualifizierten Value-Added Resellern (VARs) zusammen, die den Restaurants beratende und technische Dienstleistungen anbieten. Für weitere Informationen besuche bitte www.rmpos.com. POS-Software mit intuitiven Touchscreens und Backoffice-Tracking.
Learning management system (LMS) for restaurants and hotels that provides an employee development solution optimized for hourly workforces with high turnover prevalent in the hospitality industry. This user-friendly system brings together a feature-rich LMS, performance management, insightful talent quality metrics, and our industry-leading training content into a single, integrated, mobile-friendly platform. LMS optimized for hospitality businesses, combining an award-winning LMS with a library of industry-leading e-learning courses.
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete solution for time & attendance, employee scheduling and team communication. They decided to design their own complete system implementing some of their most successful business practices that have yielded well below average employee turn over in a high turnover industry. Start your free trial today! Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start your free 28 day trial today!
BlueCart streamlines and modernizes the entire procurement process from end to end reducing errors while improving the bottom line for restaurants and suppliers. Chefs use BlueCart to manage their whole back of house from one web and mobile platform with features like ordering, inventory management, budgeting and order checkin. Suppliers use BlueCart to automatically organize their incoming orders, manage their customers and organize their deliveries. Chefs use BlueCart to place all their orders in one click. Suppliers use BlueCart to automatically organize those orders.
Workforce OS by Harri is a total-talent solution for restaurants. Comprising 30+ modules, businesses can streamline the process of building and managing teams that support the entire employee lifecycle. Source, hire, onboard, develop, schedule, manage time & attendance, and use powerful analytics to optimize your workforce on a single app. With 400,000 job seekers and 9,000 employers, the Workforce OS is a best in class platform for restaurants to solve their labor-related challenges. The best way for restaurants to build and manage their teams from one platform.

von The Restaurant Boss

(23 Bewertungen)
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clickBACON is a food, beverage and labor cost dashboard designed for independent restaurants. If you don't know your recipe costs and don't want to spend hours every week taking inventory and updating prices, clickBACON is for you. Guessing is not a plan for success. You need quick access to real numbers to make the right decisions. ClickBACON will help increase your restaurant's profit by quickly helping you create a budget and then track your expenses against that budget in real time! Helps independent restaurant owners increase restaurant profit by providing real-time tracking of food, labor and beverage costs.
Revention is the industry-leading provider of restaurant ordering and management solutions. Our Point of Sale software streamlines restaurant and scales from a single location to hundreds. Purposely built by restaurant professionals for restaurant professionals, Revention provides delivery, mobile & online ordering, loyalty, management and payment processing services. Our 24/7/365 US-based world-class customer support enables you to control costs, increase revenue, and delight your customers. Revention is the industry-leading provider of restaurant ordering and management solutions.
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution. Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution.

von Silent Mode

(20 Bewertungen)
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Slurp ist eine Cloud-basierte iPad-Point-of-Sale-Software für kleine bis mittelgroße Restaurants und Cafés. Einfache und intuitive POS, um deinem F&B-Geschäft zu größerem Wachstum zu verhelfen. Du nimmst Bestellungen schneller an, verkaufst schneller, trainierst das Personal einfacher und verfolgst genaue Verkaufsdaten. Kunden lieben die leicht verständlichen Verkaufsdaten von Slurp. Händler können Anpassungen vornehmen und ihre Kunden noch besser bedienen, indem sie ihnen das bieten, was sie am meisten mögen. Bestelle noch heute eine kostenlose Testversion! Eine Cloud-basierte iPad-Point-of-Sale-Software, die F&B-Einzelhändlern hilft, ihr Geschäft zu optimieren und die Kundenerfahrung zu verbessern.

von Benseron POS Systems

(19 Bewertungen)
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One of the most integrated pos systems in the market place for quick service, fine dining, coffee shops, bars and night clubs. One of the most integrated pos systems in the market place for quick service, fine dining, coffee shops, bars and night clubs.
Ordyx POS is a state of the art hybrid point of sale system for restaurants of all sizes. With Ordyx, you can manage your restaurant from anywhere in the world with an internet connection. As manager, you can know exactly what is happening in the restaurant in terms of everything from open orders to current inventory levels. You can even approve voids or comps via your smartphone and/or receive alert text messages to you phone when selected events occur at the stores. For bars and restaurants, Ordyx POS features inventory management, and loyalty programs, compatible with iOs, Windows, and Android.

von Guest Innovations

(17 Bewertungen)
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Improve your restaurant's operations while reducing training time & speeding up sales. True tableside ordering and payment. Powerful Cloud-Secure POS System. Fully EMV & PCI compliant with the most robust offline mode in the industry. Enjoy rich features such as customized floors, advanced check splitting, gift cards, timed discounts, customizable reports, drag & drop menu building, food costing, ingredient level inventory & more. TWO WEEK FREE SOFTWARE TRIAL. The Next-Gen Restaurant POS System: Easier, Faster, Modern

von CAKE Guest Manager

(15 Bewertungen)
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CAKE Guest Manager is a waitlist, reservation, and table management system. Guests are alerted via text message when their table is ready. A glance at a guest's visit history lets you greet them with a personal touch, while a real-time view of your floormap provides accurate wait times. Making smarter decisions from the host stand helps you make every guest feel like a VIP, so you can eliminate walkaways and seat up to 7% more guests. Restaurant waitlist, reservation, and table management system to help you eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.

von Merchant Account Solutions

(14 Bewertungen)
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FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights to improve business performance. With access to a suite of sophisticated tools more powerful and intuitive than the enterprise systems used by retail giants, at a fraction of the cost. Merchant Account Solutions offers over 35 personalized Point of sale solutions for every business, big and small.

von Squirrel Systems

(12 Bewertungen)
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Squirrel is your operation on its best day, every day. In the mid-1980s, we were the first in the world to offer a touchscreen point-of-sale system. We were the first to build on an open architecture, and the first to meet the challenge of EMV compliance. We were the first truly multi-platform system, giving our world-class customers the choice to bring iOS, Android, or Windows devices onto the floor. We elevate your guest experience by giving you everything you need for better flow. Our POS touchscreen was the world's first. Today, we lead with an unparalleled platform, excellent support & the spirit of partnerships

von Compeat Restaurant Management Systems

(12 Bewertungen)
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Compeat is the leading provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligence solutions designed specifically for restaurants. With over 19 years of industry experience, Compeats solutions are designed to maximize restaurant profitability and control prime cost through actionable business intelligence. Compeat's portfolio has Accounting, Inventory, Intelligence, Logbook, Labor, Schedule, and integrations with 80 Point of Sale partners.

von Granbury Solutions

(12 Bewertungen)
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We are former restaurant owners, managers, waiters, and waitresses. We are innovation nerds, chefs, and technology gurus. We have come together to build a full suite of restaurant technology that helps you get your edible masterpieces to the masses. You don't need a Big 3 budget to even the playing field. Thrive provides pizza and delivery restaurants the ability to leverage the same advanced technology at an affordable price. Thrive POS provides a comprehensive suite of restaurant business solutions designed to increase top-line sales and decrease costs.

von Restaurant Data Concepts

(11 Bewertungen)
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A POS only or complete restaurant operating system with modules that include table management, paging, inventory, etc. A POS only or complete restaurant operating system with modules that include table management, paging, inventory, etc.
Simplify Field Visits Action Cards mobile operations management software helps to simplify and optimize unit-level operations. Equipping the management team with Action Card can help drive consistency, meet quality standards, and uphold brand requirements through a visible and approachable location inspection. Remove your dependency on paper, laminated sheets or mis-calculated spreadsheets and bring efficiency and accountability to your business processes. Action Card's operations management software simplifies how operations & brand standards are managed across multiple locations
Linga POS is the best-value Cloud-based iPad POS for restaurants and bars. Linga iPad POS runs every type of restaurant from QSR to fine dining, pizzerias, enterprise franchises and sports stadiums. Linga has one of the most innovative feature sets, with integrated call waiting and reservations, Caller ID, central kitchen and warehouse, inventory management and food cost tracking to the ingredient level, marketing and customer loyalty management, kiosks, call center integration, and much more. Linga POS is the best-value Cloud-based iPad POS for restaurants and bars. Great for QSR franchises.
SevenRooms ist eine Plattform für Hotelbetreiber, um ihre Gäste zu gewinnen, zu begeistern und zu verstehen. Die 2011 in New York konzipierte Reservierungs-, Sitz- und Gästemanagementsoftware bietet Betreibern die Möglichkeit, Reservierungen über mehrere Marketingkanäle zu tätigen, das Gasterlebnis online und offline zu personalisieren, Gäste dazu zu begeistern, wiederzukommen und das Geschäft durch umsetzbare Erkenntnisse voranzutreiben. Sie wird in mehr als 100 Städten weltweit genutzt und bedient erstklassige Kunden aus den Bereichen Gastronomie, Hotel und Nachtleben. Eine Reservierungs-, Sitzplatz- und Gästemanagementlösung für Hotelbetreiber, um Gäste zu gewinnen, zu begeistern und zu verstehen.

von Ctuit Software

(9 Bewertungen)
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Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available for the restaurant industry. With over 34 years of industry experience, we are the largest provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligences solutions designed to improve profitability of restaurant operators nationwide. Our product portfolio includes Hire, Labor Management and Compliance, Schedule, Payroll, Accounting, Inventory, Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available.

von US BeerSAVER Systems

(9 Bewertungen)
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Software for restaurants and bars to manage their beverage inventory in real time with up to date pour levels and transaction reports. Software for restaurants and bars to manage their beverage inventory in real time with up to date pour levels and transaction reports.
Kitchen CUT is a cloud-based system that transforms F&B operations, with access from any device, anywhere. The system includes features such as Supplier Management, Allergen Tracking, Nutritional Analysis, Recipe Costing & Menu Planning, Stock Control, Wastage Tracking and Buffet Analysis among many others. Kitchen CUT combines an understanding of operational pressures with insightful and detailed financial performance reporting, whatever your business size, wherever you are. Kitchen CUT's cloud-based solution delivers real-time intelligence, transforming F&B operations of any size, globally, on any device.
Laalsa is Indias first complete, connected and tech enabled Food Dine-In, Ordering and Fulfillment Platform for food industry. Our comprehensive restaurant business software solution is for Quick Service Restaurant, Food Chains, Casual, Fine Dine Restaurants, Ba
MarginEdge is the only solution to offer restaurant operators a platform to process their invoices digitally plus integrate with their POS system, to bring paperless efficiency to their back-of-house operations. For multi-unit operators and independents alike, MarginEdge radically streamlines key activities, like invoice entry and vendor bill payment, while providing powerful tools for live budget and cost-tracking, inventory and recipe management, and online ordering. By simply taking pictures. MarginEdge is the only restaurant management platform to remove data entry while giving restaurants deep insights into daily operations
Turn-key solutions for restaurants which leverage our knowledge of the restaurant industry and ability to adapt to industry standards. Turn-key solutions for restaurants which leverage our knowledge of the restaurant industry and ability to adapt to industry standards.
ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system (KDS), with more than 70,000 global installs. Trusted for more than 23 years, start slashing your ticket times, boosting food quality, and reducing waste. Recent enhancements include off-premise dining add-ons and more than 65 POS integrations. CSK is trusted by restaurants in all segments, ranging from independents to international chains. Learn more today! ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system. Slash your ticket times, boost food quality & reduce waste.

von Menusoft Systems

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Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program. Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program.
Web-based restaurant management software that enables small restaurants to large hotel chains to manage workforce, food costs, productivity, expenses, guest experience and more through predictive decision making. Food & beverage revenue reporting and business intelligence tool that converts POS & labor data from multiple systems.

von CrunchTime! Information Systems

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CrunchTime is the leading back-of-house restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is still to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce food & beverage costs, optimize labor and workforce efficiency, and better manage the quality and consistency of their food service operations. After CrunchTime is implemented, our customers routinely see annual bottom-line cost savings of 2-5% or even more. After the CrunchTime platform is implemented, our customers routinely see annual bottom-line cost savings of 2-5% or more.
Tool zum Kundenengagement speziell für Restaurants. Gib Kunden (und Mitarbeitern) eine einfachere Möglichkeit, Wein auszuwählen, der zu höheren Umsätzen führt. Es ist die perfekte Gelegenheit, sich mit außergewöhnlichem Kundenservice hervorzuheben. Mit dem System von QUINI SOMM durchlaufen deine Kunden (und Mitarbeiter) einen einfachen Auswahlprozess, der elegant und effektiv ist. Auf jedem Handy. Du kannst auch die Produkte priorisieren, die sie sehen, um den Verkauf von Wein zu maximieren. Finde für den Wein, den du verkaufen möchtest, den Kunden, der ihn am meisten genießen wird. Mehr Umsatz und ein verbessertes Kundenerlebnis.

von TracRite Software

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Gastronomie-Software mit: Rezept- und Alkoholkostenkalkulation, Verkaufsanalyse, POS-Integration, Bestandskontrolle, Einkauf, Bestellung, Verkäufer-/Lieferantenintegration, Buchhaltungsintegration, Enterprise für Multi-Unit-Ketten, Mobile-Zähl-App (iPad und iPhone), Multiple Revenue Centers für Hotels und Casinos und Nährwert-Analyse. Optimum Control ist deine komplette Restaurant Management Lösung.

von Silverware POS

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Windows-basierte Hospitality- und Restaurant-POS-Software, die Tischservice, Arbeitszeitplanung, Reservierungen usw. automatisiert.
For a stand-alone fine-dining restaurant, bar, cafe, QSR, pub or a chain of restaurants, FusionResto is a comprehensive restaurant management software that provides point-of-sale, billing, kitchen-order-printing, food costing, store control, menu management, financial accounting, payroll, customer loyalty program and restaurant analytics. Unlike other restaurant software, it's simple to setup, use and manage, allowing you to reduce operational cost, increase efficiency & make profits sooner. Restaurant Software -FusionResto software lets you manage & run your restaurant business more efficiently through intuitive features.
UNION POS is a fast, intuitive and customizable iPad-based POS built for high-touch, high-volume venues. Designed with "fewest taps" in mind and featuring a real-time view of customer order history and habits, UNION helps venues stay focused on the customer instead of the screen. Venues receive 24/7 customer support, and monthly software updates that include new features and the guarantee of ever-enhancing performance, all at no extra cost. Craft great experiences and know every customer with UNION the easiest, smartest, most cost-effective point of sale on the planet.

von Parsley Software

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Parsley is a modern, intuitive, mobile web app that handles recipe costing and scaling, generates prep lists, calculates par levels, places and tracks orders, manages inventory, and provides cost breakdowns and nutritional information, freeing chefs to focus on food and customer satisfaction. Parsley saves chefs 5-10 hours a week, reduces food cost by 5-18%, and improves customer satisfaction and restaurant income. A modern, intuitive, mobile web app for chefs, that handles the tedious tasks usually done with spreadsheets, pen and paper.
Mache deine Reservierungen noch einfacher! Verwalte deinen Online-Buchungsplan und füge auch problemlos telefonische Reservierungen hinzu. Steigere dein Geschäft und präsentiere dich vor noch mehr Menschen über den Messenger Bot von Facebook. Präsentiere dein Menü und akzeptiere Online-Buchungen. Keine Programmierkenntnisse erforderlich: Bringe deine Website mit wenigen Klicks zum Laufen! Lege Sitzzeiten und -preise fest und verwalte alle deine Buchungszeiten einfach über den interaktiven Planer. Hole mit dem intuitiven Restaurantreservierungssystem mehr Kunden und werbe für dein Geschäft.
A free app that educates restaurant staff on beer wine & spirits. Restaurants can also include their menu items and process training. A free app that educates restaurant staff on beer wine & spirits. Restaurants can also include their menu items and process training.
Dinerware restaurant POS software was created to help bars and restaurants run smoothly from the restaurateurs point of view. Our vision is to make hospitality POS radically easier to use and more reliable, while constantly innovating and supporting an open platform for integration. Dinerwares intuitive user interface lets you spend less time in front of a computer screen and more time with your guests, and our solid technological platform ensures high reliability you can count on. Dinerware Intuitive POS software offers the flexibility to manage your business your way.
ResDiary ist ein Online-Reservierungssystem mit Pauschalpreisen, das Hotelbetrieben helfen soll, einen reibungslosen Service zu gewährleisten. Über 9.000 Restaurants, Bars, Clubs und Hotels auf der ganzen Welt nutzen ResDiary zur Verwaltung ihrer Buchungen, von der Online-Reservierung über die Tischverwaltung bis hin zum Ticketverkauf und der Online-Zahlung. Die Software bietet eine marktführende Rendite- und Tabellenmanagement-Technologie und hilft beim Aufbau von Kundendatenbanken und -profilen, um Beziehungen und Loyalität aufzubauen. ResDiary ist ein Online-Reservierungssystem mit Pauschalpreisen, das Hotelbetrieben helfen soll, einen reibungslosen Service zu gewährleisten.

von Kitchen Porter Tech

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Du benötigst die richtigen Werkzeuge, um deine Arbeitsabläufe organisiert zu verwalten. Die benötigten Informationen müssen rasch zur Verfügung stehen, um Entscheidungen schnell treffen zu können. Recipe Costing ist eine Plattform zum Restaurantmanagement, die leistungsstark und einfach zu bedienen ist. Das Wichtigste: Wir werden dich mit Sicherheit nicht finanziell überlasten, wir sind seit Jahren in der Restaurantbranche tätig und wissen, dass jeder Cent zählt. Cloudbasierte Restaurant-Management-Software, Rezeptkalkulation, Bestandskontrolle, Vergleich von Lieferantenpreise und integrierte Verkaufsstelle.
iPad point of sale system for single or multi-location restaurants. Interfaces with hotel property management systems. iPad point of sale system for single or multi-location restaurants. Interfaces with hotel property management systems.
eDeliveryApp ist das EINZIGE Online-Bestellsystem für Lebensmittel, das mit dem Ansatz MOBILE-FIRST erstellt wurde. Es verfügt über eine Website sowie Android- und iOS-Apps. Zugeschnitten auf die Lebensmittelindustrie, kann es auch in Firmen verwendet werden, die lokal ausliefern wie z. B. Lebensmittelgeschäfte usw. Das System kann für Einzelrestaurants oder ein auf Provisionen basierendes Geschäft mit mehreren Restaurants mit vollständiger Lieferverfolgung und Fahrerverwaltung verwendet werden. Die Lösung bietet Hunderte von Designs und mehrere Module zur Anpassung an, und personalisiert und erfüllt einzigartige Anforderungen für jedes Unternehmen. eDeliveryApp ist das EINZIGE Online-Bestellsystem für Lebensmittel, das mit dem Ansatz MOBILE-FIRST erstellt wurde. Das System hat Web- und Android Apps mit Admin-Funktion.
SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence. The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
Die auf künstlicher Intelligenz (KI) basierende Plattform für Kundenengagement und Vorhersageanalyse unterstützt Restaurants dabei, nahtlos mit ihren Kunden in Kontakt zu treten, intelligente Einblicke zu gewinnen und durch automatisierte Marketingkampagnen und Treueprogramme die Aufmerksamkeit zu steigern. Die Anwendung sorgt für smartere Restaurants!

von Universal Apps

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Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services. Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage) by major and minor food groups, as well as by the individual item. There are interfaces with supplier data, POS systems, accounting (including QuickBooks), and Catering systems. We have thousands of CostGuard users worldwide; we have been industry leaders for more than 25 years. Inventory control for food service operations that enables you to extend your inventory instantly.
SaaS restaurant workforce management system that includes labor percentage based online scheduling. SaaS restaurant workforce management system that includes labor percentage based online scheduling.
Mirus provides services in data management and solutions in custom reporting for the restaurant industry. We integrate and organize any data from any system for multi-unit restaurants. Since 1999, Mirus has helped measure and improve business performance. Mirus is the expert in restaurant data management and custom reporting.
Cloud based solution for restaurant owners. Features include scheduling, inventory, and reporting. The price and amount of quality software you are given makes RMS truly stand out as a big up and coming power house. With it growing every day and adding features you really should get your food in the door early. Also available are custom reports and feature request! Cloud based solution for restaurant owners. Features include scheduling, inventory, and reporting.
Inventory and Ordering System for Restaurants, Bars, and Nightclubs. Free ongoing customer support. One click inventory ordering and budget creation. Real time recipe costing. Weekly budget forecasting using sales trends, upcoming weather conditions and event tracking. Free full feature mobile app included. Low cost with rich features. Inventory and Ordering System for Restaurants, Bars, and Nightclubs

von BarnetPOS Systems

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BarnetPOS Systems Corp. (BPS) is a software development company with 25 years of experience in Point of Sale (POS) Management Systems and development. We provide powerful Management Systems, including POS hardware and POS software, Inventory and eCommerce solutions based on Client needs using the latest leading-edge technology. Our services includes consulting, customization and personal Client Support. Cloud-based retail management solution that helps restaurants with PoS hardware, custom templates and more.

von Dining Edge Technology

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SaaS for restaurants: automates ordering products for best prices, managing inventory, engineering menus, & scheduling staff shifts. Take control of your foods inventory, Compare prices, Manage your staff, Integration with POS. SaaS for restaurants: automates ordering products for best prices, managing inventory, engineering menus, & scheduling staff shifts.
As a cloud-based POS software solution, Brink does not require a back office computer, and all your data is safe, secure, and accessible in the cloud. Adopting the PAR SaaS, or Software as a Service model, Brink POS is provided as a monthly subscription, and will proudly earn your business every month. There are no upfront licensing fees, and upgrades are included and performed automatically. Cloud-based Point of Sale software that easily adapts to support the evolving needs of customers.
Eine POS-Lösung, um Bestellungen aus allen Quellen zu erhalten, Echtzeiteinblicke und -analysen zu erhalten und Bestellungen von allen Food-Aggregatoren zu integrieren. Eine POS-Lösung, um Bestellungen aus allen Quellen zu erhalten, Echtzeiteinblicke und -analysen zu erhalten und Bestellungen von allen Food-Aggregatoren zu integrieren.
Webbasiert – Back-Office, Lieferkette und Business Intelligence. Lebensmittelkosten, Arbeitskosten, Bargeld, Umsatz und Intranet. Webbasiert – Back-Office, Lieferkette und Business Intelligence. Lebensmittelkosten, Arbeitskosten, Bargeld, Umsatz und Intranet.

von Aspect Software Development

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Benutzerdefinierte Umsatzberichterstattung, Arbeitsberichterstattung, Mitarbeitereinsatzplanung, Bestandspflege, Menükalkulation und Umfrage. Benutzerdefinierte Umsatzberichterstattung, Arbeitsberichterstattung, Mitarbeitereinsatzplanung, Bestandspflege, Menükalkulation und Umfrage.
MenuDrive empowers restaurants and caterers to provide their own branded online and mobile food ordering systems. Our cutting-edge technology allows restaurant operators to seamlessly add e-commerce to their businesses, so that customers can order remotely, driving sales beyond the four walls of their stores. MenuDrive give restaurants the ability to market their online and mobile ordering system to their customers.