58 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
OpenSimSim ist eine kostenlose Lösung zur Mitarbeiterplanung für Restaurants, Gastronomie, Einzelhandel oder andere Unternehmen, die Zeitpläne erstellen und mit auf Stundenbasis angestellten Mitarbeitern kommunizieren müssen. Spare Zeit und Geld mit dieser einfachen, aber leistungsstarken Nutzeroberfläche. Mit den kostenlosen Apps für iPhone und Android hältst du alle auf dem Laufenden. Mit über 60.000 Arbeitsstunden, die pro Woche erfasst werden, solltest du dir selbst ein Bild davon machen, wieso die besten Dinge im Leben kostenlos sind. Eine völlig kostenlose einfach zu verwendende Lösung für die Mitarbeiterplanung für Führungskräfte und Mitarbeiter.
7shifts ermöglicht es Restaurants jeder Größe, die Arbeitskosten zu senken, Personal zu halten und die Arbeitsbedingungen mit robusten Tools für Planung, Kommunikation, Compliance und Engagement einzuhalten. 7shifts hilft Restaurantmanager*innen, fünf Stunden pro Woche bei der Planung einzusparen und das Anruf- und SMS-Chaos durch optimierte Kommunikation zu minimieren. Außerdem können Mitarbeiter*innen auch unterwegs mit kostenlosen mobilen Apps verwaltet und die Arbeitskosten mit integrierten POS-Daten um bis zu 3 % gesenkt werden. Schließe dich mehr als 10.000 Restaurants an, die 7shifts nutzen, um die Verwaltung zu vereinfachen. Starte noch heute deine kostenlose Testversion! 7shifts ist ein robustes Tool für Einsatzplanung, Kommunikation und Engagement speziell für Restaurants. Erleichtere dir dein Leben – starte noch heute kostenlos!
Epos Now offers business management solutions for small and mid-sized businesses in the retail and hospitality industries. The company provides point of sale (POS) hardware and industry-leading cloud-based software, which comes with the Epos Now AppStore for seamless integrations with payments, accounts, marketing, and other essential business tools. These scalable systems are tailored to individual business needs and come with full training. Premium support is also available 24/7. Cloud-based Point of Sale system trusted by 30,000 business owners. Try free for 30 days!
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS. Cloud based Point of Sale Software solution, can be used securely on any device, online or offline. Seamlessly connects to add-ons.
Personen, die ein Restaurantfranchise mit mehreren Standorten führten, suchen nach einer Lösung zur Verwaltung ihres Personals. Nach unzähligen Websuchvorgängen konnten sie keine komplette Lösung für Zeit und Anwesenheit, Mitarbeitereinsatzplanung und Teamkommunikation finden. Das Unternehmen beschloss, sein eigenes komplettes System zu entwickeln, indem es einige seiner erfolgreichsten Geschäftspraktiken implementiert hat, was zu unterdurchschnittlicher Mitarbeiterfluktuation und zu einer Industrie mit hohem Umsatz geführt hat. Starte kostenlos. Webbasierte Lösung für Zeit und Anwesenheit, Mitarbeitereinsatzplanung, Teamkommunikation und mehr. Starte kostenlos.
Harbortouch Point of Sale revolutioniert dein Unternehmen, ohne dein Budget zu sprengen. Warum im Voraus viel Geld für ein POS-System bezahlen, von dem man sich nicht sicher ist, ob es den eigenen Bedürfnissen entspricht? Nutze statt dessen die 30-tägige kostenlose Testversion von Harbortouch und probiere das POS aus. Und vergiss nicht, dich nach dem kostenlosen POS-Programm zu erkundigen – dein Cashflow wird es dir danken. Harbortouch bietet eine lebenslange Gerätegarantie, Installation und Schulung vor Ort sowie technischen Support rund um die Uhr. Harbortouch bietet Point-of-Sale-Systeme für das Gastgewerbe und den Einzelhandel. Erkundige dich über das kostenlose POS-Programm.
Mobiles Programm zur digitalen Außendienstbewertung, das Unternehmensketten dabei unterstützt, die betriebliche Konsistenz mithilfe von Daten und Analysen zu verwalten. Mobiles Programm zur digitalen Außendienstbewertung, das Unternehmensketten dabei unterstützt, die betriebliche Konsistenz mithilfe von Daten und Analysen zu verwalten.
BlueCart rationalisiert und modernisiert den gesamten Beschaffungsprozess durchgängig, reduziert Fehler und verbessert gleichzeitig das Endergebnis für Restaurants und Lieferantenunternehmen. Kochprofis nutzen BlueCart, um ihren Bedienbereich von einer Web- und mobilen Plattform aus mit Funktionen wie Bestellung, Bestandsverwaltung, Budgetierung und Bestellungsprüfung zu verwalten. Lieferantenunternehmen verwenden BlueCart, um ihre eingehenden Bestellungen automatisch zu organisieren, ihre Kundschaft zu verwalten und ihre Lieferungen zu organisieren. Kochprofis verwenden BlueCart, um alle ihre Bestellungen mit einem Klick zu versehen. Lieferantenunternehmen verwenden BlueCart, um diese Bestellungen automatisch zu organisieren.
clickBACON ist ein Dashboard für Lebensmittel, Getränke und Arbeitskosten, das für unabhängige Restaurants entwickelt wurde. Wenn du deine Rezeptkosten nicht kennst und nicht jede Woche Stunden damit verbringen möchtest, den Bestand aufzunehmen und die Preise zu aktualisieren, ist clickBACON die richtige Anwendung für dich. Rätselraten führt selten zum Erfolg. Du benötigst schnellen Zugriff auf echte Zahlen, um die richtigen Entscheidungen treffen zu können. ClickBACON wird dazu beitragen, den Gewinn deines Restaurants zu steigern, indem du schnell ein Budget erstellen und deine Ausgaben in Echtzeit anhand dieses Budgets verfolgen kannst. Hilft unabhängigen Restaurants, den Restaurantgewinn zu steigern, indem die Kosten für Lebensmittel, Arbeit und Getränke in Echtzeit verfolgt.
Verbessere den Betrieb deines Restaurants, indem du die Schulungszeit reduzierst und den Verkauf beschleunigst. Echte Bestellung und Bezahlung am Tisch. Leistungsstarkes, cloudsicheres POS-System. Vollständig EMV- und PCI-konform mit dem robustesten Offline-Modus in der Branche. Genieße reichhaltige Funktionen, wie z. B. angepasste Sitzordnung, erweiterte Rechnungsteilung, Geschenkkarten, zeitgesteuerte Rabatte, anpassbare Berichte, Erstellung von Drag-and-drop-Menüs, Lebensmittelkalkulation, Inventar auf Zutatenebene und vieles mehr. Zweiwöchige, kostenlose Software-Testversion. POS-System der nächsten Generation: Einfacher, schneller, modern
Kostenlose Software und Hardware. Das Restaurant-POS wurde für Schnellspeiserestaurants und Restaurants mit Tischservice entwickelt. Es ermöglicht Unternehmen, Zahlungen anzunehmen, Speisekarten hochzuladen, Kundschaft zu verfolgen, Inventar zu verwalten, Loyalitätsanreize anzubieten und Geschäftsanalysen durchzuführen, um Echtzeiteinblicke in die Geschäftsleistung zu erhalten. Mit Zugang zu einer Reihe hochentwickelter Tools, die leistungsfähiger und intuitiver sind als die Unternehmenssysteme, die von Einzelhandelsriesen verwendet werden, und das zu einem Bruchteil der Kosten. Merchant Account Solutions bietet über 35 personalisierte Point-of-Sale-Lösungen für jedes Unternehmen, ob groß oder klein.
Linga POS ist ein cloudbasierter iPad-POS für Restaurants und Bars. Linga iPad-POS ist für alle Arten von Restaurant geeignet, vom Schnellimbiss über Pizzerien und Franchiseunternehmen bis zu feinen Restaurants und Verkostung in Sportstadien. Linga verfügt über ein innovatives Set an Funktionen einschließlich Anklopfen für Anrufer, Reservierungen, Anrufer-ID, zentraler Küche und Lager, Bestandsverwaltung und Lebensmittelkostenverfolgung bis auf Zutatenebene, Marketing- und Kundenloyalitätsmanagement, Kioske, Callcenter-Integration und vieles mehr. Linga POS ist ein cloudbasierter iPad-POS für Restaurants und Bars. Ideal für Schnellimbiss-Franchise-Unternehmen.
Use Resy FREE through 2020! Resy can help your restaurant manage reservations, waitlists, takeout, and more with no cover fees. For full-service restaurants looking to streamline operations, decrease no-show rates and increase profitability; Industry low no show rate of 2.3%. Over 4,000 restaurants. Resy can help your restaurant manage reservations, waitlists, takeout and more with no cover fees. Use Resy FREE through 2020!
It is a mobile-friendly solution made for restaurants. Features include scheduling, finances, human resource management and more. It is a mobile-friendly solution made for restaurants. Features include scheduling, finances, human resource management and more.
Mache deine Reservierungen noch einfacher! Verwalte deinen Online-Buchungsplan und füge auch problemlos telefonische Reservierungen hinzu. Steigere dein Geschäft und präsentiere dich vor noch mehr Menschen über den Messenger Bot von Facebook. Präsentiere dein Menü und akzeptiere Online-Buchungen. Keine Programmierkenntnisse erforderlich: Bringe deine Website mit wenigen Klicks zum Laufen! Lege Sitzzeiten und -preise fest und verwalte alle deine Buchungszeiten einfach über den interaktiven Planer. Hole mit dem intuitiven Restaurantreservierungssystem mehr Kunden und werbe für dein Geschäft.
Die auf künstlicher Intelligenz (KI) basierende Plattform für Kundenengagement und Vorhersageanalyse unterstützt Restaurants dabei, nahtlos mit ihren Kunden in Kontakt zu treten, intelligente Einblicke zu gewinnen und durch automatisierte Marketingkampagnen und Treueprogramme die Aufmerksamkeit zu steigern. Die Anwendung sorgt für smartere Restaurants!
Tock ist eine umfassende Toolbox, die dafür konzipiert wurde, um von Grund auf zu ändern, wie Restaurants verwaltet werden und ihr Geschäft führen. Dazu gehören solide Reservierungs-, Gast- und Tisch-Managementsysteme für Restaurants aller Größen auf der ganzen Welt. Zu den Partnerrestaurants gehören Eleven Madison Park, Alinea, Lazy Bear und Hunderte weiterer äußerst beliebter Restaurants. Tock ist eine umfangreiche Toolbox, die revolutioniert, wie Restaurants über ihr Geschäft nachdenken und es betreiben.
Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services. Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services.
SaaS restaurant workforce management system that includes labor percentage based online scheduling. SaaS restaurant workforce management system that includes labor percentage based online scheduling.
Cloud based solution for restaurant owners. Features include scheduling, inventory, and reporting. The price and amount of quality software you are given makes RMS truly stand out as a big up and coming power house. With it growing every day and adding features you really should get your food in the door early. Also available are custom reports and feature request! Cloud based solution for restaurant owners. Features include scheduling, inventory, and reporting.
BarnetPOS Systems Corp. (BPS) is a software development company with 25 years of experience in Point of Sale (POS) Management Systems and development. We provide powerful Management Systems, including POS hardware and POS software, Inventory and eCommerce solutions based on Client needs using the latest leading-edge technology. Our services includes consulting, customization and personal Client Support. Cloud-based retail management solution that helps restaurants with PoS hardware, custom templates and more.
Du hast es geträumt, Hatsize hat es entwickelt. Besetze mehr Tische und gib mit Hostme weniger aus. Maximiere mit Hostme deine Restaurantplatzbesetzung durch fortschrittliches Reservierungsmanagement, Tabellenverwaltung, Serverrotationsmanagement, Wartelistenverwaltung und individuelle Kundenbindungsprogramme – alles aus einer vollständig anpassbaren App. Beginne noch heute mit der Online-Reservierung! Fülle mehr Tabellen schneller mit dieser modernen Front-of-House-App aus, die deine Tische, Reservierungen, Server und Treueprogramme verwaltet.
Cap Cadeau is a solution designed for professionals in the hotel, restaurant, wellness, tourism and leisure industry offering in a single interface the means to sell gift vouchers and vouchers via : - An E-commerce module that can be integrated on the websites of the establishments. - A sales interface in physics - Distribution on partner sites and marketplace to boost the visibility of the offers. Everything is grouped together in a single tool for easy management. Cap Cadeau est une solution de gestion de bons cadeaux et bons d'achats pour les professionnels.
Orderly is the essential way to manage your food costs. It saves you time and money, taking you out of the freezer counting inventory and into the heart of your restaurant. Instead of stacks of invoices, data entry, and inventory management - you get a simple easy-to-read dashboard of exactly how your restaurant is doing. Just snap photos of your invoices and update your weekly sales projections. We'll take care of the rest. Orderly is done for you food cost management. Ditch the messy spreadsheets and data entry. We'll do it for you!
RestaurantOps provides software for the Restaurant Industry. This includes online ordering with direct POS integrations through its Clover and Android Apps and Employee Scheduling with Clover and Android Integrations. RestaurantOps is an online ordering and employee scheduling tool focused on the Restaurant industry.
TouchSuite Restaurant has an extensive array of easy to use features that can be configured to adapt to all hospitality environments from fine dining to concession stands. TouchSuite is designed to walk staff through the order process, increasing accuracy, efficiency and speed of service. TouchSuite provides customer relationship functionality that allows you to manage your customer and their spending habits. This is an affordable solution that will help you run and grow your restaurant. This innovative, all-in-one system is fully customizable and great for full service, quick service, and bar/night club establishments.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants. Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information while while improving table management and customer service. Quick phone and on-line reservation-taking; full customer information available at all times; easily move and reconfigure tables; color-coded reservation and table status; track customer preferences and dining history; prepare servers with guest data; identify most frequent guests; contact guests who have not visited recently. Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information.
Windows based software package for restaurants and take-outs. The program is very simple to use; your employees will require very little training. The software is network ready, and there is no additional charge for running the program on multiple workstations. Price is $240. On-premise restaurant management solution that helps manage orders, bookings/reservations, stock lists, table allocation, and more.
Cibo App, all in one restaurant management platform, providing complete operations solution to any hospitality venue. Cibo App, all in one restaurant management platform, providing complete operations solution to any hospitality venue.
Web based restaurant management system with features such as advance order, billing, and sales summary reporting. Web based restaurant management system with features such as advance order, billing, and sales summary reporting.
Intuitive table management solution for restaurants. Our software is able to manage about every restaurant logic. Intuitive table management solution for restaurants. Our software is able to manage about every restaurant logic.
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version. Free Invoice Scanning. Just upload an image of invoices and Save Time. Complete functionality is accessible in Mobile. Sign Up Today. Get Biz1book Complete Version Free For 6 months. Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version.
Food delivery platform that helps businesses manage online orders, coupons, promotion codes, confirmation messages, and payments. Food delivery platform that helps businesses manage online orders, coupons, promotion codes, confirmation messages, and payments.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Solution for creating and managing online restaurant menus and managing a restaurant's online presence on social media websites. Solution for creating and managing online restaurant menus and managing a restaurant's online presence on social media websites.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Die POS-Software von QUORiON ist bei allen QUORiON-Produkten vorinstalliert. QMP ist mit seinem vielseitigen Ansatz wirklich einzigartig, da es praktisch jede Art von Geschäft unterstützt, egal ob du ein Einzelhandelsgeschäft, einen Gastronomiebetrieb oder eine Bäckerei betreibst. Es gibt keine Branchengrenzen, wodurch ein Kreuzen von Geschäftsmodellen möglich ist, z. B. der Betrieb eines Restaurants mit einem Warenhaus. Eingebettete POS-Software für Einzelhandelsgeschäfte, Gastronomiebetriebe und Bäckereien. Verfügbar als Android-App in Verbindung mit einem POS.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
VnuMngr is a cloud platform that helps venue operators to increase Exposure, Sales & Manage daily tasks using any browser. VnuMngr Interface features venue website content management, Table Reservation, Event booking, Items sales, invoice system, marketing tools, Staff Recruiting & Scheduling, Reporting, Analytics, Tickets verification app. Security cam monitoring & POS integration. VNUMNGR is a cloud platform that helps venue operators to increase Exposure, Sales & Manage daily tasks using any browser.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Cloud based digital menuboard design application catering to restaurant business worldwide. Cloud based digital menuboard design application catering to restaurant business worldwide.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Freeware AND Hardware Independent application that fully covers all the basic functionality and much more of a delivery/restaurant business. Caller ID Toppings Variations Cut in half "1 free every x" deals Bundle deals Auto-discover bundles Auto-complete friendly environment Fully customizable environment to fit the hardware of your choice and much more. ******** Internet Support is coming soon ******* Covers all the basic functionality of a delivery/restaurant business.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Get your own restaurant ordering application developed by FoodPurby supporting on both web and mobile. The app benefited to restaurant owners, as it brings them closer to their customers. Admin is provided with multiple options in the back end to add n number of restaurants and allowing customers to sign up for ordering food from any restaurants. Why choose FoodPurby? 1. 100% source code 2. Professional support 3. Get it customized - Your app in your own brand FoodPurby let's you start taking online orders today via the web or mobile.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
A mobile-friendly POS & restaurant management solution, designed with franchises in mind. Rdesk serves businesses big and small, from corner Fast Food shop to big restaurant around the world. It works with an ecosystem of hardware and software accessories that make it easier to run your business. A mobile-friendly POS & restaurant management solution, designed with franchises in mind. RDesk is the point of sale that takes care o
(0 Bewertungen)
Produktdetails
DinePlan ist eine komplette Restaurantsoftware, der 4.000 Restaurants in 13 Ländern vertrauen. Die Lösung hat eine Verfügbarkeit von 99,9 % und es treten fast keine Probleme während eines Vorgangs auf. Du erhältst eine 100 %ige Geld-zurück-Garantie. Du hast die Möglichkeit, DinePlan auszuprobieren, bevor du es einsetzt. DinePlan ist eine komplette Restaurantsoftware die u. a. die Automatisierung deines Verkaufs und deines Inventars ermöglicht. Das Unternehmen bedient mehr als 4000 Kunden in 13 Ländern.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Sineron - the most innovative POS program for restaurants. With the Sineron multi-function restaurant POS software, restaurant customers can view the restaurants menu on their cell phones, place orders, and send them directly to the POS/cash register easily without a waiters assistance. Customers can review what theyve ordered, the total price of the order, and add more items to the order any time prior to bill payment. Sineron - Restaurant Management System for professionals! Revolutionary multi-function POS program for restaurants enabling restaurant customers to place orders via cell phone.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
BookioPro is online reservation system for restaurants. Thanks to BookioPro customers can book a table any time, even when restaurant is closed. You can serves guests without worries about ringing phones, reservations come online 24/7. System checks date, time and free capacity instead you. Moreover, it collects precious data about your customers and monitors your performance based on detailed reports at a glance. Price is not influenced by amount of reservations. Highly reliable reservation system (online/offline) for efficient restaurant management.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Cloud based inventory and recipe management tool built to save time and money in the kitchen. ChefHub is a fully customizable, cloud based inventory and recipe costing management tool built to save you time and money.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Reservation management for restaurants allowing you to customize your reservation form, policies, table configuration, and more. Reservation management for restaurants allowing you to customize your reservation form, policies, table configuration, and more.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Solution for creating smart digital menus for your customer with nutrition and allergen information. Solution for creating smart digital menus for your customer with nutrition and allergen information.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
SmartRest is a multifunctional software for public catering and restaurant business, that enables managing and controling the restaurant business in real time, from any corner of the world. Created in 2013, it undergoes dynamic development and changes based on industry and partner requirements With this program, users can automate many business-critical functions,refrain from day-to-day control of the system-wise management and concentrate its efforts on business development. Software which makes it possible to manage and control the restaurant business in real time, from any corner of the world.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Realtime tap list and menu for your restaurant, bar, or taproom. Live Updates: Menus change, kegs get kicked and you want to let your customers know right away. Any changes you make will be instantly sent to our servers and to your customer's apps. No need to update from the app store or even refresh the app. When we say instant we mean instant. White Label: Fully personalized for your business. App store presence with your name and logo. White label live tap list and menu app specifically designed and customized for restaurants and bars.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Cost effective yet highly efficient solution for restaurant owners to manage their walk-Ins, table reservations and billing. Cost effective yet highly efficient solution for restaurant owners to manage their walk-Ins, table reservations and billing.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Als Restaurant-Management-Anwendung ist Eat eine iPad- und Web-fähige Plattform, die den Betrieb optimiert und die Geschäftsumsätze steigert. Leistungsstarke Funktionen wie automatisierte Tischverwaltung, Online-Reservierungen und Restaurantanalysen helfen den Nutzern, ihre Kapazität zu maximieren, mehr Platz zu schaffen und kluge Entscheidungen in Bezug auf ihre Platzplanung, Tischreservierungen, Lagerbestände und Personalbesetzung zu treffen. Eat kann in jedem Restaurant verwendet werden, sei es eine kleine unabhängige Marke oder eine globale Hotelkette. Restaurantreservierungs- und Tischverwaltungssystem, das Restaurantbetreibern hilft, ihre Reservierungen im Griff zu behalten.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Quandoo is a reservation calendar that helps to manage more effectively your restaurant online. Quandoo is a reservation calendar that helps to manage more effectively your restaurant online.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Designed by bar and restaurant owners specifically for the hospitality industry. We are a subscription point of sale service that runs on any device with a web browser, NATIVE iOS, and Android. We have no contracts and are currently offering a FREE 1 station license that can be used on a desktop or mobile device. We feature many unique speed features, an easy to use interface, and a robust back end with quick setup and full reporting with graphs. Get your 1 station license free now! Get a Free 1 workstation or mobile device license that runs on a desktop or mobile device.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Complete open source restaurant management software that helps restaurants of all sizes manage online ordering, eat-in ordering, table bookings, credit card processing, reporting, deliveries and more. TastyIgniter gives users full control over the management of their restaurant. Multiple menus can be created and managed, for different locations, meal times, or seasonal specials. Complete open source restaurant management software that helps restaurants of all sizes manage online ordering, table bookings and more
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Helps managers and owners of restaurants and industries to receive instant reports. Helps managers and owners of restaurants and industries to receive instant reports.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Create, design and send custom menus for your restaurant or cafe for free with BriskTable Menu Generator. Adding items in BriskTable Menu Maker couldn't be easier. Simply start typing in the menu item boxes on the left, and watch as your items appear on the menu preview. Our menu designer lets you either select one of our free pre-made logos, or allows you to upload your own! Choose from one of our many free menu templates to match the style of your establishment. Get started today! Create, Design and Send Custom Menus for your Restaurant or Cafe - Free and Easy-to-use.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Lemeno offers Cloud/Offline POS Application and also provides an application for taking orders on a tablet. We also handle digital payments and fraud management features that help in accountability. We are highly focused to solve your business management problems. You don't have to worry anymore when your customer is left unattended or when you are busy with the crowd on a Sunday evening. With Digital menu feature, you can accept all the orders on the fly. Lemeno means People's Restaurant. We offer POS and Digital Menu to Fine Dine/Quick Service Restaurants, Cafes, Food Courts, Food Trucks, Theaters, Bars, and Drive-ins.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Restaurant management system. Easy and Free. Restaurant management system. Easy and Free.