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Warum Capterra kostenlos ist
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Nutritics Foodservice – genutzt von Hotels, Caterern, Restaurants und Lebensmittelherstellern, um Rezeptkosten zu verwalten, die Lebensmittelkennzeichnungsgesetze zu erfüllen, SOPs zu erstellen und Allergene und Ernährungsinformationen für Kunden bereitzustellen. Erfahre mehr über Nutritics Verwalte Rezeptkosten, erfülle die Lebensmittelkennzeichnungsgesetze, erstelle SOPs und stelle Allergen- und Ernährungsinformationen für Kunden bereit. Erfahre mehr über Nutritics
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Jolt is a tablet-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, McDonald's, and Buffalo Wild Wings. Owners and managers get a real-time look at daily operations from their phone, and in-store tablets keep staff accountable and on task. Jolt includes a training library, drag-n-drop schedule builder, text notifications, a time clock, and more. Trusted in thousands of food service locations across the globe, Jolt has helped workers complete over 700 million tasks. Jolt is an app used to manage daily operations and hourly workers, giving real-time feedback to food service owners and managers.
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Die Restaurantverwaltungssoftware Restaurant365 wird verwendet, um die wichtigsten Restaurantabläufe effizient zu verwalten. Erlebe mehr Kontrolle und Transparenz über die Lebensmittel- und Arbeitskosten, automatisiere mühsame Buchhaltungsaufgaben und greife auf eine robuste Berichterstattung zu. Auf Daten kann in Echtzeit über die leistungsstarken POS-Integrationen und den exzellenten Support zugegriffen werden. Restaurant365 ist cloudbasiert, sodass deine Informationen immer zugriffbereit sind, um die Buchhaltung, Inventarerstellung, Terminplanung und Monatsabrechnung zu vereinfachen. Restaurant365 ist eine cloudbasierte Buchhaltungs- und Back-Office-Lösung für Restaurantunternehmen mit mehreren Einheiten.
PeachWorks, ehemals WhenToManage, ist führend in Lösungen für die Verwaltung von Back-of-House-Restaurantgeschäften. Das Restaurant-Betriebssystem der nächsten Generation mit einer Vielzahl von Apps (Anwendungen) und Tools vereinfacht alles von der Berichterstattung, über das Inventarmanagement, die Mitarbeitereinsatzplanung und die POS-Intelligenz bis hin zum Rezeptmanagement. Die Lösung ist cloudbasiert und überall zugänglich. Jeder Gerätezugriff vereinfacht und beschleunigt tägliche Aufgaben für alle, von kleinen unabhängigen bis hin zu großen Franchise-Restaurantgruppen. Rationalisiere Back-of-House-Betriebsabläufe in deinem Restaurant mit cloudbasierten Anwendungen und Tools für Berichterstattung, Inventar, Terminplanung und Rezeptverwaltung.
BlueCart rationalisiert und modernisiert den gesamten Beschaffungsprozess durchgängig, reduziert Fehler und verbessert gleichzeitig das Endergebnis für Restaurants und Lieferantenunternehmen. Kochprofis nutzen BlueCart, um ihren Bedienbereich von einer Web- und mobilen Plattform aus mit Funktionen wie Bestellung, Bestandsverwaltung, Budgetierung und Bestellungsprüfung zu verwalten. Lieferantenunternehmen verwenden BlueCart, um ihre eingehenden Bestellungen automatisch zu organisieren, ihre Kundschaft zu verwalten und ihre Lieferungen zu organisieren. Kochprofis verwenden BlueCart, um alle ihre Bestellungen mit einem Klick zu versehen. Lieferantenunternehmen verwenden BlueCart, um diese Bestellungen automatisch zu organisieren.
Ordyx POS ist ein hochmodernes, hybrides POS-System, das Restaurants jeder Größe bedient. Mit Ordyx kannst du dein Restaurant von überall auf der Welt mit einer Internetverbindung verwalten. Als Führungskraft wirst du genau wissen, was im Restaurant hinsichtlich offener Aufträge, aktueller Vorratsbestände und mehr passiert. Du kannst sogar Stornierungen oder Rückerstattungen über dein Smartphone genehmigen und/oder Benachrichtigungen per Textnachricht auf deinem Telefon empfangen, wenn bestimmte Ereignisse in deinen Geschäften vorkommen. Für Bars und Restaurants bietet Ordyx POS Bestandsverwaltung und Treueprogramme, die mit iOS, Windows und Android kompatibel sind.
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CALCMENU Web ist eine Koch- und Küchenmanagement-Software, die hilft, Rezepte und Menüs zu verwalten und zu speichern, zu standardisieren und auf anderen Websites/Orten zu teilen. CALCMENU Web macht es auch einfach, Rezepte mit Nährstoffen, Allergenen und anderen wichtigen Informationen zu verknüpfen. Einfache bis komplexe Etiketten von Lebensmitteln aus CALCMENU können auch von der Software gedruckt werden und Rezept-Ausdrucke können für die Küche und die Ausbildung des Personals verwendet werden. Eine mobile App - Kiosk für CALCMENU kann auch von Köchen on-the-go verwendet werden. CALCMENU ist eine professionelle Koch- und Küchenmanagement-App, um Rezepte zu standardisieren und mit Nährstoffen, Allergenen, Etiketten und vielem mehr zu verknüpfen.
Square for Restaurants ist da: Diese von Grund auf neu entwickelte Plattform für Software, Hardware und Zahlungen optimiert deinen gesamten Restaurant- oder Barbetrieb. Behalte den Überblick über deine Tische, indem du deinen Grundriss mit allen benötigten Abschnitten anpasst. Erstelle vom Frühstück über das Mittagessen bis hin zu saisonalen Spezialitäten alle benötigten Menüs und tausche diese mit nur einem Fingerwischen aus. Personalisiere fast alles. Einfache und schnelle Berichte für jede Kleinigkeit. Probiere es 30 Tage kostenlos! Führe dein Restaurant mit Square for Restaurants so, wie du es dir immer gewünscht hast (schneller). Die Anwendung ist für den öffentlichen als auch den Küchenbereich deines Unternehmens ausgelegt.
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Tablet-Point-of-Sale-Software für K-12-Schulkantinen. Tablet-Point-of-Sale-Software für K-12-Schulkantinen.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants. Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
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Food service management software with purchasing, receiving, inventory, cost analysis, production forecasting, menu planning, and more. Food service management software with purchasing, receiving, inventory, cost analysis, production forecasting, menu planning, and more.
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Eine webbasierte Software für Schulnahrungsbetriebe, die Point-of-Sale- und Student Eligibility Management-Systeme anbietet. Eine webbasierte Software für Schulnahrungsbetriebe, die Point-of-Sale- und Student Eligibility Management-Systeme anbietet.
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Food service cost accounting software designed to isolate losses due to theft, shrinkage, incorrect purchasing, poor yields, etc. Food service cost accounting software designed to isolate losses due to theft, shrinkage, incorrect purchasing, poor yields, etc.
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PocketLunch is a lunch management program developed to offer schools an easy way to track and manage student lunch accounts at a price that allows them to take advantage of today's technology and more efficiently use their limited resources. Features include barcode scanning with PDA's, student barcode cards, useful reporting features, and more. A cost effective way to track student lunch accounts and help to schools efficiently use their limited resources.
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Planning, management and monitoring of food services for events, menus, banquets, and more. Planning, management and monitoring of food services for events, menus, banquets, and more.
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We offer online ordering software for school lunch programs. We have two versions of the software available. The Free Version is a full-access version schools can use for free. We also offer a Custom Version for schools and caterers who want to customize to their needs. Our software allows users to create and manage menus, manage customer information, and accept online payment for school lunch. The software also includes accounting and reporting features, and credits for customer accounts. Free Version is a full-access version schools can use for free. We also offer a Custom Version for schools to customize to their needs.
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Collects student counts for lunch and creates reports, such as daily counts & free/reduced lunch reporting for the cafeteria manager. Collects student counts for lunch and creates reports, such as daily counts & free/reduced lunch reporting for the cafeteria manager.
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Online sales and marketing data analysis tool that improves market research and intelligence efforts. Online sales and marketing data analysis tool that improves market research and intelligence efforts.
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GEMserve adopts the best practices from the hospitality industry to simplify the ordering, production and delivery of patient meals. GEMserve adopts the best practices from the hospitality industry to simplify the ordering, production and delivery of patient meals.
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Stocks & Inventory management specialized for Food & Beverage operations. Complete set of features for sophisticated F&B management, including Recipes, Compositions. Buffet Tables, production planning. Allows automatic deduction of stock from POS sales. Stocks & Inventory management specialized for Food & Beverage operations
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Cloud based smartphone application for food service management industry. Cloud based smartphone application for food service management industry.
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ADCs NutriGen Recipe Manager vereinfacht das Rezept- und Zutatenmanagement. Mit NutriGen können Mitarbeiter des Hauptsitzes standardisierte Rezepte definieren, indem sie vom Hersteller bereitgestellte Rohzutaten und Unterkomponenten mit deinen eigenen Unterrezepten, wie z. B. Glasur, kombinieren. NutriGen erzeugt gesetzeskonforme Zutaten, Nährwertangaben und Kennzeichnungsfelder. Es unterstützt auch Allergenwarnungen sowohl auf Inhaltsstoff- als auch auf Rezeptebene. Verwaltet Rezepte zentral und kombiniert die vom Lieferanten gelieferten Unterkomponenten, z. B. Tortenboden, mit den eigenen Rohstoffen.
Controls food costs, increases revenues, improves efficiency. Recipe development, menu management, purchasing, production planning. Controls food costs, increases revenues, improves efficiency. Recipe development, menu management, purchasing, production planning.
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Menu management suite that helps hospitals and aged care facilities with real-time food intake history, cost reporting, & inventory. Menu management suite that helps hospitals and aged care facilities with real-time food intake history, cost reporting, & inventory.
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Food supply chain ERP software, built on Microsoft Dynamics, that gives real-time insight into Traceability, Production, Inventory Management, Quality Control, Food Safety and Compliance Food supply chain ERP software that gives real-time insight into Traceability, Inventory Management, Quality Control and Operations.
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Food & beverage inventory and cost control software for the hospitality industry. Food & beverage inventory and cost control software for the hospitality industry.
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We believe that food is far too valuable to waste, and that technology can transform the way we use food. We believe that food is far too valuable to waste, and that technology can transform the way we use food.
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AREA101 designs powerful catering software solutions that cut costs, increase efficiencies and drive new revenue. Our FoodVenue solutions are used by corporate, education and healthcare facilities to effectively manage catering operations. They feature both an intelligent Buyer Dashboard and a powerful Manager Dashboard to make ordering and fulfillment brilliantly easy. Contact us and let us show you how we can help you organize and grow your business. Online catering and management solutions for food ordering, delivery and takeout.
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Build your meal planning solution on top of our world class software as a service (SaaS). Meal Plantastic SaaS is a secure and scalable RESTful web API that supports meal planning, shopping list management and recipe management. Our platform features an integrated marketplace where you can monetize your recipe content and your meal planning services. Supports meal planning, shopping list, and recipe management. Features recipe content and meal planning services marketplace.
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Pakodus provides an online food ordering software, helping restaurants to deliver food through our ordering system supporting on both the web and mobile platform. You can get the app in your brand name and logo. Get your food ordering software customized according to your business needs. The main reason to choose our restaurant ordering software is, we provide 100% source code, you can get it customized with your brand name, you get the software on both web and mobile platform. A complete food ordering software provided by Pakodus to manage single or multiple chains of restaurants.
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A food service management solution with ERP features for admin, production, logistics, business intelligence, and more. A food service management solution with ERP features for admin, production, logistics, business intelligence, and more.
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Our purpose is simple. We use hospitality software to support our clients in delivering their business objectives in an efficient and profitable manner. Our clients are passionate about providing exceptional service to their end users; we are passionate in supporting them with outstanding hospitality software and customer service. Clients using our software spend more time building their business and less time managing it
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xtraCHEF is a cloud-based restaurant management platform that gives finance and operations teams the tools and insights to improve productivity and profits. By digitizing invoices with xtraCHEF, restaurants can unlock data and insights to drive better decision making...from recipe and inventory management to more informed purchasing and vendor negotiations. xtraCHEF is an Automated Accounts Payable and Cost Intelligence platform built specifically for the food service industry.
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Glimpse provides a 360 dashboard for bars & restaurants monitoring cost control at every level. Enabled by video-camera technology gathering all activity at your bar/s, and a full inventory and analytics module. Our proprietary computer vision software tracks drinks being passed over the counter; the Glimpse software then matches all drinks served to the point of sale system, for accurate tracking of inventory and metrics on bartender/server behavior and performance. Automated video-analysis technology & 360 inventory dashboard, enabling increased performance and work process efficiency.
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MonarqRC is a foodservice automation software provider whose primary focus is on resident care communities and smaller regional/community hospitals. MonarqRC offers Resident Dining Solution (RDS), RDS Elite & RDS Enterprise, foodservice software solutions designed to make your dining services operation the best it can be - more efficient, less costly, and just plain easier to run. The software provides resident, recipe, menu & production functionality including costing and nutrient analysis. Web-based foodservice automation including resident management, production, costing and nutrient analysis for senior living facilities
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Receta ist das branchenführende cloudbasierte ERP-System, das speziell für die Nahrungsergänzungsmittelindustrie entwickelt wurde. Receta ist das branchenführende cloudbasierte ERP-System, das speziell für die Nahrungsergänzungsmittelindustrie entwickelt wurde.
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Meals Plus Point of Sale is a complete system designed for today's school cafeteria. This Point of Sale solution provides for all USDA Accuclaim requirements while maintaining complete information on all students, whether paying, free or reduced, without overt identification. By tracking dates, account balances, and charging privileges along with meal production information, it allows you to stay in control of your operation. Modular K-12 cafeteria management software product with point of sale, inventory, and more.
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Our Real-Time Operations Management Platform is used to power digital food safety systems, to deliver smart compliance services and to easily build tailored solutions that make operations more effective. Checkits smart cloud-based technology helps businesses of any size to manage people, processes and compliance. Checkits smart cloud-based technology helps businesses of any size to manage people, processes and compliance.
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Food Service Enablers allows sales & marketing teams to efficiently manage and share data from one spot. Food Service Enablers allows sales & marketing teams to efficiently manage and share data from one spot.
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Restaurant Magic Software was founded over 30 years ago with a single vision of providing restaurant operators better access to their operational data. With this access, operators can make faster decisions, optimize schedules, implement predictive ordering, and create a positive impact on their bottom line. Restaurant Magic Software provides insight to some of the largest multi-unit franchises in the world. Suite of back office applications to help restaurant managers achieve operational and financial goals.
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Designed to manage your restaurant kitchen and food service operations, from recipe and menu management to procurement and inventory management. Designed to manage your restaurant kitchen and food service operations, from recipe and menu management to inventory management.
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Online ordering system for school lunch providers/ caterers. Online ordering system for school lunch providers/ caterers.