Catering Software

Catering Software verwaltet Geschäftsfunktionen für die Catering-, Event-Planungs- und Bankett-Managementbranchen. Catering Software bietet eine integrierte Lösung für die Koordination verschiedener wesentlicher Geschäftsprozesse einschließlich: Kundendaten, Standorte, Planung, Inventarmanagement, Menüplanung, Wartungskoordination und Gehaltsabrechnung sowie Marketing- und Budgetfunktionen. Dokumentenverwaltungstools helfen auch, Vorschläge, Einzahlungen, Verträge und Kundenbestellverläufe zu verfolgen. Catering Software ist mit Lebensmittelhandel Software und Lebensmittelverwaltung Software verbunden.

Warum Capterra kostenlos ist
Gather enables catering companies of all sizes to manage and grow successful catering events businesses. That's why independent caterers, national restaurants, food trucks, hospitality groups and private venues use Gather to power their catering events. From private-equity backed growth concepts to James Beard award-winning restaurants, we're trusted to serve as the anchor between management, events teams, and their customers. Erfahre mehr über Gather Gather is an all-in-one platform to manage your catering, banquet and private events business from sales to execution. Erfahre mehr über Gather
Caterease is the WORLDS MOST POPULAR catering and event planning software. Designed in cooperation with event planners of all sizes, Caterease offers all the features you need to simplify your busy workday. This powerful program increases productivity, prevents costly mistakes and saves valuable time and money all while remaining incredibly intuitive and easy to use. Caterease is the undisputed industry leader for a reason. Don't trust your business to anything less than Caterease. Erfahre mehr über Caterease The WORLDS MOST POPULAR catering and event planning software with over 50,000 users. It's the ideal solution for your business. Erfahre mehr über Caterease
Spoonfed wurde entwickelt, um dein Cateringunternehmen besser arbeiten zu lassen, es profitabler zu machen und dein Leben zu vereinfachen. Durch die Automatisierung von Prozessen und den Transfer von Informationen übertriffst du die Erwartungen deiner Kunden und hast mehr Zeit für das Wachstum deines Unternehmens. Mit Modulen für Kunden-Online-Bestellung, Backoffice-Auftragsverwaltung, Produktionslisten, Lieferplanung, Rechnungsstellung, Menüerstellung, Reporting und E-Marketing macht Spoonfed das Drop-off-Catering einfach und effizient. Erfahre mehr über Spoonfed Kunden-Online-Bestellung, Backoffice-Auftragsmanagement, Lieferplanung, Rechnungsstellung, Berichterstattung und E-Marketing. Erfahre mehr über Spoonfed
Die Nummer 1 von Catering-Teams. Sie sind damit beschäftigt, wie es ist. Sie haben keine Zeit, komplizierte Software zu erlernen. Du brauchst etwas, das einfach zu bedienen ist, das dir hilft, dein Catering-Unternehmen zu verwalten, und nicht im Weg ist. Und das ist, wozu Better Cater da ist. Es hat alles, was man braucht, ohne all den zusätzlichen Schnickschnack. Unglaublich einfach und zu einem unschlagbaren Preis. Probiere unsere kostenlose 30-Tage-Testversion. Erfahre mehr über Better Cater Catering-Software bietet Rezept- und Menü-Kalkulation, zentrale Veranstaltungskalender und bereitet individuelle Vorschläge und Rechnungen vor. Erfahre mehr über Better Cater
Tripleseat ist eine Vertriebs- und Event-Management Web-Anwendung, die Umsätze erhöht und den Planungsprozess für Restaurants, Hotels und einzigartige Locations optimiert. Es ist das erste Web-basierte System, das von Hospitality-Event-Managern für Hospitality-Event-Managern erstellt wurde. Seit 2008 hat Tripleseat das Restaurant-Business im Sturm erobert, indem Lösungen bereitgestellt und der Ereignisprozesses von Anfang bis Ende vereinfacht wurde. Über 2.500 Event-Stätten und 18,000 + Eventbranchen-Experten vertrauen Tripleseat. Erfahre mehr über Tripleseat Tripleseat ist eine Vertriebs- und Event-Management Web-Anwendung, die Veranstaltungsverkäufe erhöht und den Planungsprozess optimiert. Erfahre mehr über Tripleseat
Catering software Designed from a Caterers perspective. At Total Party Planner, catering is in our blood. What started as a time-saver for the family catering business has grown into a robust catering and banquet management program beloved by thousands of industry professionals around the world. Because it's designed from a caterer's perspective, Total Party Planner thinks and moves the way you do. Erfahre mehr über Total Party Planner Catering software program for calendar, create events and menus, track event & client history, invoicing, A/R reporting, and more. Erfahre mehr über Total Party Planner

von Restaurant & Catering Systems

(49 Bewertungen)
Designed for the needs of off-premise and drop-off caterers: operations, sales & marketing. Unlimited users/events/orders. Create proposals with electronic signature contracts built in, events, BEOs, offer Online Ordering and more. Rapid Order Interface allows easy, single-page event and proposal creation. Drag-and-drop Kitchen Production Reports allows you to build reports that are actually used. Delivery Manager and Uber-like App allows you to quickly route deliveries & thrill clients. Erfahre mehr über CaterZen Catering software designed for the needs of off-premise and drop-off caterers: operations, sales & marketing. Easy yet robust. Erfahre mehr über CaterZen
Is the cost of your Sales & Catering system breaking the budget? Get to know STS. For 30+ years, STS has been providing hotels and meeting venues with a budget-friendly sales system. We are now introducing STS Cloud. A cloud-based solution complete with: CRM, GRC, Function Diary, BEO's, Merge docs, Proposal integration, E-Signatures, and much more. Enjoy all the benefits of hassle-free, low-maintenance, continually evolving software at an affordable and budget-conscious price. Erfahre mehr über STS Your next-generation, cloud-based, securely hosted sales and catering software-as-a-service. Erfahre mehr über STS
When I Work ist für immer kostenlos und die einfachste Möglichkeit für Catering-Unternehmen, Personaleinsatzpläne zu erstellen und mit ihren auf Stundenbasis arbeitenden Mitarbeitern zu kommunizieren. Gib jedem den Personaleinsatzplan, eine Stempeluhr und die Einsatzorte in die Hand. Plane unterwegs mit kostenlosen Anwendungen für iPhone und Android. Spare Zeit und Geld mit kostenlosen und einfachen Tools zur Mitarbeitereinsatzplanung. When I Work hilft bei der Planung von über 700.000 Mitarbeitern auf der ganzen Welt. Tausende von Unternehmen melden sich jede Woche bei When I Work an. Erfahre mehr über When I Work Der einfache Weg, um mit deinen Mitarbeitern zu planen und zu kommunizieren. Spare viel Zeit und reduziere Fehlzeiten. Kostenlos für bis zu 75 Mitarbeiter. Erfahre mehr über When I Work
Over 20,000 non-commercial foodservice providers in industries like higher ed, business, and healthcare choose CaterTrax's web-based solutions to streamline catering, floor stock, and take-out. CaterTrax helps in-house operations and large enterprises support their unique brand of hospitality with mobile friendly websites and powerful production management. The company supports their clients and partners with configurable solutions, 24/7 support, menu services, and accessible ongoing training. Erfahre mehr über CaterTrax CaterTrax's web-based software streamlines non-commercial foodservice with mobile friendly websites and production management tools. Erfahre mehr über CaterTrax
Event Temple hat die weltweit fortschrittlichste Catering-Softwareplattform geschaffen. Zum ersten Mal können Restaurants, Weingüter, Hotels und Brauereien diese Software nutzen, um sich nahtlos in ein riesiges Ökosystem anderer moderner Softwareanwendungen zu integrieren. Die Software-Suite umfasst leistungsstarke Menüs, Rechnungsstellung, Online-Zahlungen, elektronische Verträge, CRM-Funktionen, einen Veranstaltungsverwaltungskalender mit der Fähigkeit, mehrere Bereiche zu verwalten, BEOs und mehr. Sie arbeitet auch nahtlos mit Gmail und Outlook zusammen! Erfahre mehr über Event Temple Event Temple ist die weltweit fortschrittlichste Catering-Softwareplattform. Sie verbindet sich nahtlos mit Hunderten von Web-Apps! Erfahre mehr über Event Temple
Function Tracker for Caterers is a web-based solution to help you manage bookings and events from the back end, and clients can order securely from your own website. Function Tracker for Caterers offers easy integration, fast setup and simple management. Your unique website is set up instantaneously when you sign up and you can be managing your catering business straight away. Erfahre mehr über Function Tracker for Caterers Provides all of the features that come with more expensive programs, with the added benefits of an online system including 24/7 access. Erfahre mehr über Function Tracker for Caterers
Deputy ist der ultimative Belegschafts-Manager und bietet die beste Technologie unter den webbasierten Lösungen. Vereinfache deine Terminplanung (Zeitplanung), Arbeitszeittabellen, Aufgaben, Mitarbeiterkommunikation und Verwaltungsaufgaben. Mit brillanten Apps und einer Integration mit einem Klick wird das Leben erleichtert. Erziele mit Deputy Übersicht und Kontrolle über dein Management des Geschäfts und der Belegschaft. Webbasierte Lösung, die Terminplanung, Arbeitszeitpläne, Aufgaben und Kommunikation vereinfacht und Transparenz und Kontrolle über die Mitarbeiter bietet
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with the UK's leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff rosters in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Catering and Event Management software for booking and managing private events. Quickly receive and respond to leads. Proficiently generate proposals, contracts and event orders including e-signature and online payment processing. Efficiently manage tasks and automated workflows using unique Event Lifecycle Technology. Intelligently manage and analyze business with comprehensive reporting tools. Over 20,000 users enjoy the ReServe Cloud® web-based version. Cloud-based Catering and Event Management Software for booking and managing private events from inquiry to the final invoice.
ChefMod wurde für die Regionen New York, DC und Miami entwickelt und wurde speziell für inhabergeführte Restaurants entwickelt. Es handelt sich dabei um die einzige Gruppeneinkaufsorganisation in den Vereinigten Staaten. Einfach zu verwendende cloudbasierte Software kombiniert mit überragenden Account-Management-Services und unschlagbaren Programmen, um eine maßgeschneiderte, professionelle Lösung für dein Unternehmen zu schaffen. Servicebasierte Online-Softwarelösungen, die Restaurantbesitzern und Köchen helfen, den gesamten Einkaufslebenszyklus zu verwalten
Software Crafted for Restaurants. A platform to schedule, track time, process payroll, manage staff information, and view reports. Software Crafted for Restaurants. A platform to schedule, track time, process payroll, manage staff information, and view reports.
Pxier offers one of the best online banquet software available 24x7. Intuitive design makes it easy to use and most users can start with little or no training. Simple yet powerful web based banquet management software features include event scheduler with option to book recurring events, customer, contract & invoice management, catering solution, event & task management, tax configuration, online payment, marketing tools, reports and more. Pxier software is designed for businesses of all sizes. Online Banquet & Event software, Easy to use, Includes features from CRM, contract & invoice management through payments and much more.
Save time scheduling and communicating with your event staff about when and where they need to work. No longer will you need to make phone calls and emails to your staff. Also, easily find out when staff are free via email and mobile text messages. Easily schedule and communicate with your event staff via mobile messages and email. Save time with your scheduling!
If your business derives its revenue from planning weddings, dinners, private dining and the like or you would like to introduce hospitality as a new revenue producing opportunity, then OPTIMO Hospitality & Catering management product is a great tool to have in your armory. Optimo is trusted by Silverstone F1 Circuit, Sodexo, DWTC, Wimbledon, Sepang F1 Circuit, MasterCard, Cricket World Cup, FIFA World Cup 2006 & the London Olympics 2012. This OPTIMO product is very versatile and offers you the scope to enhance your customer¿s sales and event experience.
Der einfachste Weg, eine Sitzordnung für deine Veranstaltung zu erstellen, sei es eine kleine Hochzeitsfeier oder ein Gala-Dinner mit über 4.000 Sitzplätzen. Importiere Gästelisten. Verwalte Gastdetails, RSVPs und Menüauswahlen. Richte Tische an. Weise Gästen je nach ihren Vorlieben automatisch Sitzplätze zu. Drucke Pläne, Karten, Platzkarten und Anstecker. Behandele unvermeidliche Änderungen in letzter Minute ohne Stress. Spare Zeit und reduziere Fehler. Versuch's bevor du's kaufst. Geld-Zurück-Garantie. Tausende glückliche Kunden. Der einfachste Weg, eine Sitzordnung für deine Veranstaltung zu erstellen, sei es eine kleine Hochzeitsfeier oder ein Bankett mit mehr als 4000 Sitzplätzen.
Eine cloudbasierte Planungs- und Business-Management-Lösung für Unterhaltungs- oder Event-Profis, und zwar die folgenden: Entertainment-Mittelagentur, Entertainment-Middle-Agents, Performance-Art-Centers, Catering-Einrichtungen, Veranstaltungsorte, Veranstaltungsplaner, Verleiher, DJs oder Produktionsfirmen und Verpflegungseinrichtungen. Features von Oz: Zeitplan-Management, Aufgabenverwaltung, QuickBooksIntegration, Kalenderintegration, einfacher Vertrag-Builder, Fakturierung, Staffing, Berichterstattung Eine cloudbasierte Planungs- und Business-Management-Lösung für Unterhaltungs- oder Event-Profis.
MONKEY ist die Cloud-Plattform Nummer 1 für Takeout, Lieferung und Catering. Vollständiges Backoffice-Betriebsmanagement von Online-, Mobil- und Telefonbestellungen (Callcenter), CRM, Fallmanagement, Vertriebsteam- und Lead-/Prospect-Management, integrierte Buchhaltungsfunktionen (z. B. Hauskontenverwaltung, Debitorenkonto, Einlagen, steuerbefreite Konten, Rückerstattungen), Produktionsmanagement und Lieferverwaltung. Schnittstelle zu POS-Plattformen, Loyalitäts- und Zahlungsplattformen sowie anderen Systemen von Drittanbietern. Die Cloud-Plattform Nummer 1 für Takeout, Lieferung und Catering.

von Culinary Software Services

(2 Bewertungen)
Recipe Costing, Inventory Control, Purchasing, Ordering, Requisition & Transfer, Nutritional Analysis. Recipe Costing, Inventory Control, Purchasing, Ordering, Requisition & Transfer, Nutritional Analysis.
An Oracle-based Sales & Catering solution that easily manages every aspect of your operation from sales quotations and contracts to banquet orders and invoicing. ResortSuite CATERING effectively manages event details for single banquets to multi-day, multi-venue group bookings. ResortSuite CATERING also easily integrates with other ResortSuite modules including: PMS, SPA, F&B, GOLF, SKI, RETAIL, CONCIERGE, WEB, DASHBOARD, CONNECT, MOBILE and SOCIAL. Event planning and catering software for banquet halls, convention, and conference and meeting centres.
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details. Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details.
Gebaut für Corporate Catering und Event Management, spart Zeit und hilft, professionellen Service an Deine Kunden zu liefern, den sie lieben werden. Nehme Aufträge und Angebote an, biete Deinen Kunden einen Warenkorb, erstelle Rechnungen, sowie Berichte für all Deine Catering-Mitarbeiter mit einer einfach zu bedienenden Lösung. Teste uns 30 Tage lang kostenlos! Gebaut für Corporate Catering und Event Management, spart Zeit und hilft Dir, professionellen Service an Deine Kunden zu liefern, den sie lieben werden
Leading web based solution for the inflight catering industry to manage menus, inventory, operations, and more. Leading web based solution for the inflight catering industry to manage menus, inventory, operations, and more.
Welcome to the future of shift-based workforce management. Our all-in-one software is the only platform servicing the full employment lifecycle bringing together onboarding, rostering, time & attendance and a fully integrated payroll system with an easy-to-use employee self service app. Compliance is at the heart of what we do. With in-built compliance controls, managers can roster and paying staff compliantly and have full visibility of hours worked and pay transactions. Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
CBORD's Foodservice Suite(R) is a complete back-of-the-house management system for menu planning, production management, inventory control, purchasing, nutritional analysis, and more. Designed to streamline your operations by simplifying and automating everyday tasks, Foodservice Suite helps you control costs, eliminate waste, and improve department P&L. Smart Food Production, Dynamic POS, Cashless Transactions, and Nutritional Accounting for Healthcare, Higher Education, and Industry
A 3-in-1 system: 1. Online ordering, 2. Wireless in-store ordering (self-service or waiter-led), 3. Table booking with pre-ordering For a variety of hospitality businesses including: Stadiums, Arenas, Conferences, Racecourses, Live Events, Restaurants and Takeaways, Theatres and Performing Arts Venues, Corporate Caterers, Franchise Owners, Local Aggregators, Festivals, Bakeries, sandwich shops and cafes, Convenience stores and petrol stations. See https://www.food-ordering.co.uk 3-in-1 system: 1. Online ordering, 2. Wireless in-store ordering (self-service or waiter-led), 3. Table booking with pre-ordering
An online system with color coded booking dairy and built-in task system. Includes bespoke menus functionality. An online system with color coded booking dairy and built-in task system. Includes bespoke menus functionality.
eMenus is innovative digital menu software that allows you to easily showcase your food and beverage offerings online. eMenus enhances your F&B revenue potential by allowing catering sales and banquet managers, event professionals, or private dining guests to instantly access dynamic, visually appealing menus complete with mouthwatering photography and meal descriptions. eMenus is an innovative digital menu software that allows you to easily showcase your food and beverage offerings online.
Online Business solution for Catering Suppliers who deliver Food to Catering Outlets. Companies who care about their customers and want to give very good service without the hassle of on site servers. Online Business solution for Catering Suppliers who deliver Food to Catering Outlets.
AeroChef - Inflight Catering Management System is a comprehensive, fully integrated solution that covers various modules like Control room -Operations Management, Order Management, Menu Management, Service & Equipment Scheduling, Production Management-Kitchen, Inventory / Multi-Store Management (General, Equipment, Consumables) Purchase Management, Invoicing and Payment, Dispatch, Offloading / Retrievals. Catering software system for Inflight Caterers and Flight Kitchens covering purchase, sales, production, accounting, and more.

von Synergy International

(0 Bewertungen)
Fusion übernimmt die Verwaltung deines Inventars für Partyverleih, Catering, Nahrungsmitteldienstleistungen, besondere Veranstaltungsproduktionen, große auswärtige Sportveranstaltungen, Stadien, Restaurants, etc. Die Funktionalität umfasst Angebots- und Vertragsgestaltung, Verkaufsperspektiven und Kontaktverwaltung, Rezeptverwaltung und Bestellungen, Bestandsverfolgung und -reservierung, Fakturierung und A/R, Erstellung benutzerdefinierter Berichte, Versand- und Lieferplanung, Planung und Verwaltung von Arbeitsvorgängen, Microsoft Office- und Buchhaltungsintegrationen.

von CaterWare

(0 Bewertungen)
Catering-Software-Programm. Kontenverwaltung, Ereignisverwaltung, Listenverwaltung, Raumreservierungen und mehr. Catering-Software-Programm. Kontenverwaltung, Ereignisverwaltung, Listenverwaltung, Raumreservierungen und mehr.

von Rimsco

(0 Bewertungen)
Webbasiertes Catering-Managementsystem, das umfassende Funktionen für mehrere Nutzer bietet. Webbasiertes Catering-Softwareprogramm, das umfassende Funktionen für mehrere Nutzer bietet.

von Cost Genie Software

(0 Bewertungen)
Cost Genie is your money saving utensil in the food service industry. Easy to learn and easy to use, Cost Genie instantly takes the guess work out of costing your inventory, recipes, menus and catering events. Cost Genie provides big time restaurant chain analysis and back-of-the-house control for the independent owner. With the Cost Genie modules (Inventory, Recipes, Menu Items, Catering) you can change the cost of any item and know the impact on food costs and profit margins immediately. Foodservice and catering software program that costs out menus, recipes, and inventory.

von Premicesoft

(0 Bewertungen)
Komplette Lösung für deine Events und Bankettbedürfnisse, einschließlich grafischer Ansichten, Mitarbeiter-Stempeluhr, Raumverwaltung usw. Komplette Lösung für deine Events und Bankettbedürfnisse, einschließlich grafischer Ansichten, Mitarbeiter-Stempeluhr, Raumverwaltung usw.

von Fretwell-Downing Hospitality

(0 Bewertungen)
Catering software enabling food and beverage control. The system is a fully functional package for in unit management. Catering software enabling food and beverage control. The system is a fully functional package for in unit management.

von Competitive Contract Services

(0 Bewertungen)
Catering software to cost recipes, manage menu items & hospitality functions quickly and easily. Create orders, count stock, and more. Catering software program to cost recipes, manage menu items & hospitality functions quickly and easily.

von Aggressive Banqueting Concepts

(0 Bewertungen)
Designed to manage every detail of your sales and catering operation with speed, accuracy and convenience. If you think you have seen or used the best, please spare a moment! The list features is too long to list. Designed to manage every detail of your sales and catering operation with speed, accuracy and convenience.

von Flexware Computer Systems

(0 Bewertungen)
Catering software and event management system that produces professional looking contracts, invoices and letters easily. Catering software and event management system that produces professional looking contracts, invoices and letters easily.

von ZLC Software

(0 Bewertungen)
Track of sign-ups and attendance for a workshop, rent, equipment, food and beverage, even a complex multi-step sequence of activities. Catering software and event management to track of sign-ups and attendance for a workshop, rent, equipment, manage food and schedules.

von Silverbyte Systems

(0 Bewertungen)
The Optima Line of Hotel management Software, includes an integrated, comprehensive line of solutions for hotel operations such as; PMS, CRS, Point of Sales, Spa, Guest Service Centre and Events scheduling as well as on-line real time booking engine from the hotel's web site and interfaces to external distribution and booking systems such SynXis, Expedia, booking.com, HRS, Venere, Hotels.de, hotelbeds and others. Manages both catering, events and hotel rooms in one system and is specifically designed for the hotel's Banqueting department.

von Area101

(0 Bewertungen)
AREA101 designs powerful catering software solutions that cut costs, increase efficiencies and drive new revenue. Our FoodVenue solutions are used by corporate, education and healthcare facilities to effectively manage catering operations. They feature both an intelligent Buyer Dashboard and a powerful Manager Dashboard to make ordering and fulfillment brilliantly easy. Contact us and let us show you how we can help you organize and grow your business. Online catering and management solutions for food ordering, delivery and takeout.

von Mangari Technogies

(0 Bewertungen)
Vertriebs- und Catering-Lösung zur einfachen Verwaltung von Kundenbeziehungen, Verkaufsangeboten, Verträgen, Menüs, Rechnungsstellungen und mehr für Bankette. Vertriebs- und Catering-Lösung zur einfachen Verwaltung von Kundenbeziehungen, Verkaufsangeboten, Verträgen, Menüs, Rechnungsstellungen und mehr für Bankette.

von Reachoutside

(0 Bewertungen)
Hosted online catering and event management software solution. Hosted online catering and event management software solution.

von ONOSYS

(0 Bewertungen)
Digital catering tool which enables business branding and optimized returns through multiple delivery methods. Digital catering tool which enables business branding and optimized returns through multiple delivery methods.

von Roberts Browne

(0 Bewertungen)
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses. Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses.

von NewHotel Software

(0 Bewertungen)
Stocks & Inventory management specialized for Food & Beverage operations. Complete set of features for sophisticated F&B management, including Recipes, Compositions. Buffet Tables, production planning. Allows automatic deduction of stock from POS sales. Stocks & Inventory management specialized for Food & Beverage operations

von GroupRevMax

(0 Bewertungen)
An end-to-end group revenue, sales & catering system with a focus on managing events. An end-to-end group revenue, sales & catering system with a focus on managing events.

von orderbird

(0 Bewertungen)
Das iPad-POS-System (Point of Sale) von Orderbird hat eine führende Rolle bei der neuen Generation intelligenter, erschwinglicher und einfach zu bedienender Kassenlösungen für die Gastronomie übernommen. Mit seiner POS-Software, die auf mobilen iOS-Geräten von Apple (iPad, iPod, iPhone) läuft, setzt das Unternehmen neue Maßstäbe. Orderbird ist als Software-as-a-Service-Modell (SaaS) konzipiert und stellt sicher, dass die Gastronomie stets über ein modernes und aktuelles POS-System verfügt. Das iPad-Kassensystem für die Gastronomie.

von Winnow

(0 Bewertungen)
We believe that food is far too valuable to waste, and that technology can transform the way we use food. We believe that food is far too valuable to waste, and that technology can transform the way we use food.

von Rapid Answers

(0 Bewertungen)
RAPID is targeted at contract caterers who are fed up with paper & spreadsheet based administration systems. Companies who wish to have instant trading information and to improve efficiency and staff morale in their kitchens. RAPID is a cloud-based site management system that controls all aspects of remote sites: Invoice processing, cash management, staff management, health & safety, information distribution, reporting and the resulting activities and workflows. An online catering management system for contract caterers who want to manage trading performance and optimise operations.

von Innovorder

(0 Bewertungen)
Innovorder is a point-of-sales software for restaurant and catering business that helps users in improving customer satisfaction Innovorder is a point-of-sales software for restaurant and catering business that helps users in improving customer satisfaction

von Releventful

(0 Bewertungen)
An all-in-one tool kit that keeps event industry professionals organized & connected. Whether you're a caterer, DJ, venue, or wedding planner, Releventful can help you grow your business with specialized tools and features unique to each industry. Get started today with a 14-day free tiral! An all-in-one tool kit that keeps event industry professionals organized & connected.

von Apex Software Innovations

(0 Bewertungen)
Automates your ordering process and allows you to sell online. Automates your ordering process and allows you to sell online.

von Flex Catering

(0 Bewertungen)
Flex Catering is a catering management software. It is a complete solution for events and corporate catering, covering from taking orders online to integration with accounting software. It was built for efficiency so you can easily manage your events, orders, kitchen production, customers and more. In addition, it also has the most advanced online ordering module in the industry. Flex Catering is a catering management software. It is a complete solution for events and corporate catering.

von Meido

(0 Bewertungen)
Online catering manager for your business that allows you to easily plan and set parameters for meals at work. Meido is one-of-a-kind catering management software that simplifies the planning for office breakfast, lunches, and dinners. Online catering manager for your business that allows you to easily plan and set parameters for meals at work.

von PrepLister

(0 Bewertungen)
Automate your Prep, Shop & Pack Lists. Automatically assign your menu items into 3 essential catering operations list. Automate your Prep, Shop & Pack Lists. Automatically assign your menu items into 3 essential catering operations list.

von ZELFMADE

(0 Bewertungen)
Eventmachine ist die erste schlüsselfertige Plattform für Eventplanung und automatisierte Angebote. Tagungen und Events werden fehlerfrei geplant und sofort kalkuliert. Die Cloud-Lösung ist nahtlos in die Website des Kunden eingebettet, im eigenen Design des Kunden. Die Nutzer erstellen sich ihre gewünschte Veranstaltung, und Eventmachine versendet voll automatisiert passgenaue PDF-Angebote. Das integrierte MICE Revenue Management System gewährleistet maßgeschneiderte Angebotspreise. Eventmachine ist das erste schlüsselfertige MICE Software Tool für Eventplanung und automatisierte Angebote.

von Salamandre

(0 Bewertungen)
Software solution that helps mass catering professionals to manage their daily activities and improve communication with customers. Software solution that helps mass catering professionals to manage their daily activities and improve communication with customers.

von HoneyCart

(0 Bewertungen)
Allows caterers to accept drop off orders directly from their website. Allows caterers to accept drop off orders directly from their website.