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Wrike ist ein Arbeitsmanagement-Tool für Verwaltungsservices im Außendienst. Es unterstützt dich dabei, alle deine Anfragen, Kommunikationen und Aufgaben an einem Ort zu konsolidieren. Das verschafft dir die nötige Transparenz, um alle deine Dienste pünktlich zu liefern. Optimiere deine Anfragen, plane und verwalte deine Aktivitäten und verfolge den Fortschritt online nach. Erfahre mehr über Wrike Übertreffe die Erwartungen der Kunden mit leistungsstarker Verwaltungssoftware für den Außendienst. Erfahre mehr über Wrike
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Mit dem Außendienstmanagement von Freshdesk kannst du deine Außendienstmitarbeiter*innen direkt von deinem Helpdesk aus verwalten und unterstützen, unabhängig davon, wo sich deine Kund*innen befinden. Mit Freshdesk kannst du mit Kund*innen sprechen und deren Probleme registrieren. Und für jedes Problem kannst du mit Field Service-Management (FSM) Serviceaufgaben erstellen, Termine planen und Außendiensttechnikerteams entsenden. Deine Helpdesk-Mitarbeitenden erhalten eine bessere Übersicht über Probleme mit dem Außendienst, während deine Außendiensttechnikerteams immer Zugriff auf Live-Updates und -Informationen haben. Erfahre mehr über Freshdesk Ein cloudbasierter Omnichannel-Helpdesk mit Außendienstfunktionen, der Unternehmen dabei unterstützt, ihren Kund*innen stets Momente der Begeisterung zu bieten. Erfahre mehr über Freshdesk
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Sie ist für kleine und mittelständische Unternehmen mit mobilen Mitarbeitern konzipiert und verbindet die Büroangestellten (Prozessverwaltung über das Webportal) in Echtzeit mit Außendienstmitarbeitern (Verwendung einer personalisierten nativen App auf Android-Geräten). Dieses Setup bietet die Möglichkeit, Aufgaben effektiv zuzuordnen, sie erfolgreich auszuführen und den gesamten Prozess zu steuern. Alle Funktionen sind für unbegrenzte Zeit und bis zu drei Nutzer völlig KOSTENLOS. Erfahre mehr über Tasker Flexible und effektive Field-Service-Management-Lösung zur Verwaltung von Aufgaben, Prozessen und Mitarbeitern. Erfahre mehr über Tasker
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Verwalte mobile Mitarbeiter effizient, vereinfache Geschäftsprozesse und optimiere Kosten mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Synchroteam bietet Tracking, Planung, Versand, Kalender, Job-Management, Reporting, CRM, Zeiterfassung, Rechnungsstellung und Karten. Cloudbasierte SaaS mit mobilen Apps für iOS und Android. Integration mit Quickbooks und Zoho. Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute und organisiere dich mit der kostengünstigen, leistungsstarken und anpassbaren Lösung für den Außendienst. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam Verwalte mobile Mitarbeiter mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam

von Ai Field Management

(30 Bewertungen)
Zum Anbieter
Der Name sagt alles. Eine Field-Management-Plattform, die GPS, Messaging und Produktivität kombiniert. Jederzeit beginnen/kündigen – KEIN Vertrag. NUR 5 US-Dollar/Lizenz/Monat - ECHTZEITARBEITER-GPS - IN APP-SPRACHÜBERSETZUNG (über 100 SPRACHEN) - Skalierbar von 1–10.000 Arbeiter in Minuten - Plattform Agnostik: Windows/Mac, Laptop, Tablet, iOS/Android - Für immer zugänglich, auch Jahre später - Teile Nachrichten/Dokumente/Bilder in Echtzeit. - Benachrichtigungen - Teile Jobdaten (PDF/Excel). - Verfügbarkeitssystem für Arbeiter (keine Doppelbuchung) Erfahre mehr über Ai Field Management Field-Management-Plattform. Wie ein CRM-Tool für das Operations-Team, Kollaboration/Produktivität. Jederzeit beginnen/kündigen – Kein Vertrag: 5 US-Dollar/Lizenz/Monat Erfahre mehr über Ai Field Management
Leite dein Unternehmen direkt von deinem Smartphone aus. Tausende erfolgreiche Home-Service-Profis nutzen die Online-Auftragsbuchung, die mobile Zahlungsabwicklung, die Terminplanungs- und Versandfunktionen, die automatische Rechnungsstellung und Kostenvoranschläge, Kunden-SMS-Benachrichtigungen und mehr! Das Unternehmen bietet sieben Tage die Woche wertvolle Nutzerschulungen für diese Software und eine hervorragende Kundenbetreuung. Buche eine kostenlose Demo und erfahre, wie Housecall Pro deinem Unternehmen zu Wachstum verhelfen kann und du deine Kund*innen noch mehr beeindrucken kannst! All-in-one-App für dein Unternehmen. Online-Auftragsbuchung, Zahlungsabwicklung, Rechnungsstellung, Terminplanung und mehr. Buche deine kostenlose Demo!

von UpKeep Technologies

(1.082 Bewertungen)
Produktdetails
UpKeeps Anwendung für das Außendienstmanagement ist eine moderne Lösung zur Wartungs- und Anlagenverwaltung für dein Team. Von deinem Desktop über dein Handy bis hin zum Tablet ist UpKeep von überall und zu jeder Zeit leicht zugänglich. Erstelle unterwegs Arbeitsaufträge, lass dich benachrichtigen, wenn Aufgaben aktualisiert werden, und erhalte Warnungen direkt von deiner App aus, wenn Anlagen fallen, sodass dein Unternehmen effizienter läuft als je zuvor. Download und Registrierung 100 % kostenlos. UpKeep ist eine führende Mobile-First-Field-Service-Management-Software zur Optimierung von Arbeitsaufträgen, Einrichtungen und Assetmanagement.
Bist du bereit, dein Servicegeschäft mit Pauschalpreisen und digitalem Auftragsmanagement aufs nächste Level zu heben? Mit Coolfront Mobile können Techniker*innen die häufigste Frage eines/r Hausbesitzers/in leicht beantworten: „Wie viel wird das kosten?“ Die umfangreiche Pauschalpreisdatenbank von Coolfront umfasst mehr als 30.000 Reparaturen und 16.000 Teile. Coolfront ist eine führende Zero-Cost-Pauschalpreis- und Auftragsmanagement-App mit QuickBooks-Integration. Und das Beste von allem? Du kannst Coolfront kostenlos mit 50 Arbeitsaufträgen testen. Mobilisiere dein Servicegeschäft und steigere die Gewinne mit der einzigartigen Pauschalpreis-Preisgestaltung von Coolfront, die dich keinen Cent kostet.
Von Serviceprofis erstellt und genutzt. Die nutzerfreundliche und günstige Software für lokale Serviceunternehmen mit einem bis 25 Mitarbeiter*innen. Vollständige Jobverwaltung: Planung, Leadmanagement, Schätzungen, Ausführen kompletter Aufträge aus dem Außendienst, Rechnungen, Zahlungen und mehr. Vollständig in QuickBooks integriert. Die Lösung ist außerdem eine der bewährten Plattformen zur Vereinfachung und Verwaltung deines Servicegeschäfts. Seit über 20 Jahren von Tausenden von Dienstleistungsunternehmen als vertrauenswürdig eingestuft. Vereinfache dein Servicegeschäft. Vollständige Terminplanung und Auftragsmanagement. Verwalte Leads, Kostenvoranschläge, Jobs, Rechnungen, Zahlungen von überall aus.
ServiceTrade wurde für kommerzielle Dienstleistungsunternehmen entwickelt und hilft ihnen dabei, einen hervorragenden Kundenservice zu bieten, der ihrem Unternehmen zu einem Mehrwert verhilft. Die Kundenservice-Funktionen ermöglichen Online-Engagement während des gesamten Servicezyklus und schaffen profitable, dauerhafte Beziehungen. ServiceTrade rationalisiert den Betrieb mit Arbeitsauftragsmanagement und -planung, und die Web- und mobilen Apps machen die Servicebereitstellung zu einer digitalen Marketingimpression, die für Kund*innen einprägsam und hilfreich ist. Die mobilen und Web-Anwendungen von ServiceTrade koordinieren Büropersonal und Außendiensttechniker*innen, um ein gutes Kundenerlebnis zu bieten.
GoCanvas ist ein Cloud-basierter Softwareservice, mit dem Unternehmen teure und ineffiziente Papierformulare durch leistungsstarke Anwendungen auf ihren Smartphones und Tablets ersetzen können. Mit GoCanvas können Nutzer Informationen über mobile Geräte sammeln, diese Informationen teilen und problemlos in vorhandene Backend-Systeme integrieren. GoCanvas bietet außerdem den ersten Business-only-Anwendungsstore seiner Art mit mehr als 20.000 vorgefertigten, vollständig anpassbaren Anwendungen, die auf allen mobilen Plattformen eingesetzt werden können und mehr als 30 vertikale Märkte bedienen. Mit GoCanvas können Unternehmen ineffiziente Papierformulare durch anpassbare mobile Anwendungen ersetzen. Keine IT oder Kodierung erforderlich.

von Fergus Software

(133 Bewertungen)
Produktdetails
Fergus smart job management software simplifies field service management by giving you everything you need, right when you need it, no matter where you are. Scheduling and tracking field staff is made easy with the drag-and-drop job calendar, instant notifications and real-time job information. Remote communication and GPS tracking makes it easy to deploy teams to an emergency job. With more than 1.3 million jobs booked with Fergus, our visual workflow makes it easy to manage hundreds of jobs. Smart solution built for growing businesses. Easy drag-and-drop scheduling, group assignment and visual calendar. Loved by 6,000+ users
Produktdetails
Loc8 ist nutzer*innenfreundlich, intuitiv und kostenlos und bietet ein umfassendes Fachwissen für kleine Dienstleistungsunternehmen. Diese gebrauchsfertige Plattform ermöglicht es Nutzer*innen, Angebote zu erstellen/zu senden, ihre Aufgaben und Teams zu verwalten und gründliche finanzielle Einblicke in ihre Abläufe zu erhalten. Mit intelligenten Xero- und QuickBooks-Integrationen können alle Rechnungen direkt von Mobilgeräten erstellt, verwaltet und generiert werden. Mit Loc8 können Nutzer*innen auch Kreditkartenzahlungen direkt vor Ort annehmen und Barzahlungen aufzeichnen. Loc8 hilft Tausenden von Unternehmen dabei, zu wachsen und erstklassigen Außendienst bereitzustellen. Erledige die Arbeit mit Loc8
Robustes Ticket- und Rechnungssystem, CRM, POS und Marketingplattform für Werkstätten. Robustes Ticket- und Rechnungssystem, CRM, POS und Marketingplattform für Werkstätten.
Powered Now is the UK's #1 Field Service Software for small businesses. Produce forms & certificates, record your supplier expenses, schedule your diary, track & chat with your team and send fully customisable documents such as job sheets, quotes & invoices. All data is backed up and syncs between your devices (iOS, Android, Mac & PC). Also works offline. Easy to use Field Service Management software for small business, works on Mac, PC, iOS and Android
Get Paid Faster & No Subscription Fees! Easy mobile and web invoicing with payments. InvoiceASAP syncs with all versions of QuickBooks for PC (Desktop) 2008 - Present, QuickBooks Online, and Xero. Create professional invoices, send invoices, accept mobile and web payments. Easily manage customers and sync everything with accounting. FREE SUPPORT! Easy mobile and web invoicing with payments. Manage customers and your team. Sync everything with your accounting software.
TreePlotter Software Suite, the leading web-based urban forestry software app, is designed for inventorying, managing, and informing decisions about trees. Use an existing inventory or create a new one to manage public/private trees on an online map. The app replaces traditional GPS-based inventory programs with GIS and web cloud-hosting technologies. Use on any device with Internet connectivity. A powerful but easy-to-use tool for towns, cities, states, non-profits, and private tree care firms. Tree Inventory Software, GIS/GPS, Mapping, Data Management, Reporting, Work Orders, Service Requests, Ecosystem Services, and more.
We are obsessed with automating your tasks and saving you time, so that you can focus on other important aspects of your business or personal life. DoTimely provides a comprehensive tools in scheduling, invoicing, payments, customer and staff management that keep getting better with our regular updates. Join us and get your time back. Everything you need to run your business from customer management, scheduling to invoicing from anywhere with your mobile device.

von Snappii Apps

(58 Bewertungen)
Produktdetails
Snappii offers many mobile apps for the Field Service Industry as a convenient and easy-to-use mobile solution that will manage installs, service or repairs of systems or equipment, enable rapid and accurate data collection. App users can upload their own PDFs, edit them and share. No forms to build. Simply load forms you already use. Choose from 400+ ready-made app templates or we can create the app for you. Snappii is a leading Mobile Apps and form apps company. About 500,000 people use Snappii Business Apps in 30+ Industries.
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The ForceManager CRM solution has been designed by and for field sales reps. Built taking their needs and priorities into account, ForceManagers goal is to simplify the work of sales reps so that they can focus on what really matters: SALES AND BUILDING RELATIONSHIPS WITH CLIENTS. ForceManager is the tool of choice for sales directors that are dedicated to improving the productivity of their teams.
Fieldwire verbindet dein gesamtes Außenteam, vom Projektmanager bis hin zum Vorarbeiter jedes Spezialunternehmens, auf einer Baumanagementplattform. Die Anwendung sorgt für ein müheloses Anzeigen von Zeichnungen, eine einfache Arbeitsplanung und die Nachverfolgung von Mängelprotokollen direkt vor Ort. Die Anwendung ist auf iOS, Android und Web verfügbar und bedient mehr als 200.000 Projekte weltweit. Fieldwire erleichtert Bauleitern, Projektmanagern und Inspektoren die Zusammenarbeit direkt vor Ort.
Device Magic is a mobile forms software and data collection app that replaces unreliable paper forms with customizable mobile forms. Build your digital forms using our simple drag-and-drop online form builder. Deliver accurate data from the field to the office in real-time. Collect data without an Internet connection using your own mobile devices. Deliver data in whatever format you choose. Integrate with the business tools you're already using, like Box, Slack, SQL, OneDrive, Zapier and more. Eliminate paperwork, improve data quality and increase efficiency with mobile forms for business data collection and delivery.

von BigWave Software

(30 Bewertungen)
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BigWave is perfect for any organization that manages physical assets in the field by sending a technician on-site for installation and maintenance services (POS, security, networks, electrical, digital displays, kiosks). BigWave customers leverage information collected in their portal to improve cash flow with fast, automated, and accurate invoices. Improve your cash flow and balance sheet with fast accurate invoicing for field service work.
Dispatch is the only software platform to help enterprises successfully unlock the potential of flexible service provider networks to provide world-class customer experiences. We make it easy by centralizing all service interactions onto one platform to give modern enterprises real-time visibility across all field operations, helping enterprises own every service experience and create lifelong customers. Peace of mind for you, your team, and your customer.
Produktdetails
FieldPulse is your business hub, helping you run your mobile service or contracting business. Scheduling, Customer Management, Estimates/Invoicing, Digital Payments, Timesheets, GPS-location tracking, and more. FieldPulse gives you the tools to build your business by going digital, making your team more efficient, and building better relationships with your customers. Easily handle estimates, job scheduling, employee tracking, and more with FieldPulse, the preferred field service management software.

von Thoughtful Systems

(21 Bewertungen)
Produktdetails
Scheduling Manager, from Thoughtful Systems, makes the management of your service business a breeze. We developed the first software available for the Service Business Industry in 1987 and have continuously improved our product over the years while tailoring it to specific industries. Extensive features include customer and employee information management, team information, Work Codes, Job Scheduling, Accounts Receivable, Payroll, Mapping, Quickbooks interface, Mobile option, and more. Comprehensive job scheduling, accounts receivable, customer information management, payroll software. Desktop mobile and online options

von Expert Service Solutions

(21 Bewertungen)
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Mobile Service (MS) for RSMC (Repair, Service, Maintenance & Construction) is a scalable cloud-based field service management application. With MS, businesses have full control over Scheduling & Dispatching, Ticket Management, GPS Tracking, Materials Management, and more. Providing for improved productivity & profitability. MS is a convenient solution for field technicians to manage tickets, timesheets, route optimization, service history & payment processing directly in the field. Field service industry mobile application to capture data, such as labor time, materials used, and customer signature.
Pruvans service business software and mobile app deliver real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for any service business. Prove a job was done right and on time with our third-party certified photos, videos, and mobile forms and win new business. Why spend thousands of dollars and countless hours on a mobile app when you could use Pruvans expertise instead? Utilize our state-of-the-art mobile technology to take your service business to the next level. Mobile app that delivers real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for service businesses.
EFFORT + (Effortless Field Force Optimization and Reporting Toolkit) ist eine innovative und umfassende Enterprise-DIY-Lösung, die mit hochmodernen Tools zur Koordinierung und Überwachung der Arbeitsaktivitäten in verschiedenen Branchen entwickelt wurde. 1) Anwesenheit 2) Planung und Versand 3) Arbeitsauftragsmanagement 4) Kundenaktivitätsmanagement 5) Geo-Tagging/Gebietsmanagement 6) Felddatenerfassung 7) Verifizierung 8) Lieferung und Abholung 10) Compliance- und Nachforderungsmanagement Spoors ist eine innovative und umfassende Enterprise-DIY-Lösung, die zur Maximierung der Produktivität des Unternehmens beiträgt.
Nrby is a location centric, mobile collaboration platform that is changing field service, operations, and customer service teams from being reactive to proactive, driving organizational efficiency, decreasing operating costs, and skyrocketing customer satisfaction. Create a more efficient mobile workforce, consistent process, and drive customer satisfaction. Location centric, mobile collaboration platform that is changing field service, operations, and customer service teams.
Produktdetails
Call of Service provides the latest Field Service management software. Specifically designed for ease of use, our cloud-based service will shave hours off your valuable supervisor's schedules, optimize labor costs, and keep your client's information a few clicks away. Our easy to use scheduling dashboard was built specifically with the needs of field service companies in mind. They're all we work with -- which is why we fit like a glove. Get up and running in less than 10 minutes. Easy to use software solution that streamlines your company's mobile staff schedule, work order management and customer data management
ReachOut Suite is a field service management software designed for optimal delivery of field services. Made for field service businesses refine their processes with its inbuilt tools for scheduling, dispatch, invoice, and inspections. Automates field service operations through its single platform available as a mobile app and web backend. Helps service businesses cut costs and turnaround times to improve efficiency with its paperless digital solution. The first three users are free forever. ReachOut - the LOWEST COST, smartphone optimized, customizable field service delivery system available today. First 3 users are FREE!

von Ground Zero Tech-Works

(16 Bewertungen)
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One time license fee of $159 and less per technician/engineer, AyaNova is affordable, network-able, and user friendly service management software for Windows AND optional web app for your tablet/mobile for those out in the field! Manage all aspects of service with work orders, service scheduling, history, preventative maintenance, quotes, full inventory, customization for your specific service industry, custom reporting, notifications, QuickBooks and Sage 50 interface and more Affordable, networkable, and user friendly service management, dispatch scheduling, and work order software for Windows.
Grow relationships, manage schedules, collaborate in teams, start selling! Saleswah CRM is a web based, mobile enabled software that enables your sales and marketing team for growth- no matter how big or small. Use the Desktop App to sync contacts and calendar with Office 365 for business Schedule tasks and appointments, send proposals and quotes, track sales. Integrated with Google- keep your Contacts, Appointments and Tasks synced. Monitor progress in dashboards. Nurture relationships, manage and track schedules, collaborate in teams, grow sales! On web, Android, Windows desktop and phone.

von Fresh Milk Software

(15 Bewertungen)
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Verwalte einen Außendienst in einer Stunde. Nimm eine Anfrage entgegen, plane Termine, erstelle ein Angebot, sende eine Rechnung und nimm die Zahlung entgegen. Verwalte einen Außendienst in einer Stunde. Nimm eine Anfrage entgegen, plane Termine, erstelle ein Angebot, sende eine Rechnung und nimm die Zahlung entgegen.

von Husky Intelligence

(14 Bewertungen)
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Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial! Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
YourTradeBase is a smarter way to run a field service business. Easy-to-use, web-based software that's built for saving time and growing a business. Thousands of service businesses are saving hours on their paperwork, winning more work and growing their business. Try it free for 30 days. Paperwork and admin is no fun and takes too long. Spend your time on better things and work smarter with YourTradeBase.

von Pajat Solutions

(8 Bewertungen)
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Mobile data collection and reporting made easy. Capture and manage data from the field then share and analyse it in real time across your organisation, for fast and accurate decisions. Poimapper solves two universal problems 1. Availability of real-time, reliable and accurate data from the field is a critical factor in planning and decision-making. 2. Mobilisation of your field personnel with real-time information to enhance producivity and customer service. Mobile forms and data collection tool that empowers field teams to collect data and generate reports with mobile/ cloud technology.
Produktdetails
Es werden dir die Tools zur Verfügung gestellt, die du benötigst, um dein Unternehmen strukturiert und effizient zu führen. Workforce Manager deckt alle Aspekte des Geschäfts ab, von der Angebotserstellung über die Produktinstallation bis hin zum Service-Management und der Rechnungsstellung. Workforce Manager bietet eine umfassende CRM- und Außendienstmanagement-Kombination, die dir eine High-End-Lösung für das tägliche Business-Management bereitstellt. Workforce Manager ist eine End-to-End-Lösung, mit der du die Produktivität deines Serviceteams steigern kannst.
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Cloud-based tool that connects office to the field. Comes with CRM, planning and scheduling, real time tracking, inventory management. Cloud-based tool that connects office to the field. Comes with CRM, planning and scheduling, real time tracking, inventory management.
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Web based solution that allows for quick and easy job, task and appointment scheduling for the field service industry. Track and manage staff, equipment, installations, clients, jobs, payments and to-dos quickly and effortlessly. We offer true customization based on your specific needs. Try it for free on your own or let use give you a live demo! Web based solution that allows for quick and easy appointment scheduling for the field service industry.
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Integrated solution for the capture, tracking, and management of visual defects. Einpix is suitable for property management during communication with clients and suppliers. Integrated solution for the capture, tracking, and management of visual defects, easier communication with clients and suppliers.
Produktdetails
Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the free SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
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MobiWork specializes in smartphone and cloud-based mobile workforce solutions for any business with employees in the field such as Field Service, Field Sales, Field Marketing, and Logistics organizations. The office-based workforce uses the convenience of the web, while the mobile workforce uses a smartphone, tablet or rugged device native application that is user-friendly, powerful and even works when there is no network connectivity. Mobile workforce management tool that allows users to streamline processes across dispatching, payments, asset tracking, and more.
Produktdetails
Betrachte dein Geschäft in Echtzeit mit einer eleganten Mischung aus moderner Cloud- und Mobiltechnologie. Mit der Squeegee App sparen Mitarbeiter durchschnittlich 30 Minuten Verwaltungszeit pro Tag, was 26 Tagen pro Jahr entspricht. Wenn diese Zeiteinsparungen in großen Unternehmen mit dieser intelligenten Lösung realisiert werden, sind die Möglichkeiten für das Wachstum des Kundenstamms, der Kundenzufriedenheit und einer wertvollen und zufriedenen Belegschaft endlos. Squeegee ist die sich ständig weiterentwickelnde und äußerst anpassbare Lösung für dein Unternehmen. Squeegee ist die Echtzeit-Plattform für die Verwaltung von Kunden, Zeit, Nachverfolgung, Abrechnung und Versand für Unternehmen jeder Größe.
LionO360 is a cloud- and mobile-based CRM solution that enables organizations to accelerate their business processes through better lead management and sales pipeline, Goals and forecasting, Inventory management including multi-warehouse management, field representative management and route management. LionO360, a single CRM platform with Sales, Inventory, field reps management, route management along with customer service management.

von Heptagon Technologies

(4 Bewertungen)
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Eine intuitive Managementlösung für Außendienstmitarbeiter und Außendienste mit Funktionen zur Nachverfolgung von Leads, Planung von Aufträgen, Überwachung der Ausführung, Verwaltung von Rechnungen und mehr. Du erhältst ein Cloud-Dashboard, einen KI-Bot und eine Mitarbeiteranwendung. Funktionen der Mitarbeiteranwendung: symbolbasiertes Design, Sendungsverfolgung, Zahlungsentgegennahme. Cloud-Dashboard: Mitarbeitermanagement, Echtzeitverfolgung, erweiterte Berichterstattung. KI-Engine: automatisierte Auftragszuordnung, Qualitätsbewertung, Betrugserkennung. Eine intuitive Lösung für das Außendienstmitarbeitermanagement mit Funktionen zur Auftragsplanung, Mitarbeiternachverfolgung, Überwachung der Ausführung und Rechnungsverwaltung.
Main Features: Invoices, Estimates, Client management (CRM), Scheduling, Email notifications, Custom fields, Asset management system, Multi-location support, Landord/tenant support. Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Heating & Air Conditioning/HVAC, Plumbing, Home Cleaning, Landscaping, Electricians, Handyman, Movers, Garage Door Services, Home Inspectors, and many others. Our smart business technology is more than just a scheduling tool. Scheduling Suite makes your business powerful!
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Rely on System INTELLIGENCE and apply real FIELD KNOWLEDGE. We offer the best end to end business solutions for everything you need including Schedule, Dispatch, Billing,Invoice, Route Optimization, GPS Tracking, CRM and Mobile App(works on offline mode too). With all the features you get excellent customer service for FREE. The on boarding to the site is made EASY and PAINLESS as we import all your customer and price list data. Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
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Web-based solution that provides construction management through collaboration, tracking, online payments and more. Web-based solution that provides construction management through collaboration, tracking, online payments and more.
Produktdetails
The eServiceTicket solution is designed to promote productivity and profitability. A key benefit of using eServiceTicket is that any technician of any skill level can complete a detailed service ticket quickly and easily. The profitability of a company is dependent on the ability to communicate to the customer the value of the services provided. eServiceTicket was designed to be the most effective means at helping technicians easily communicate to customers the full value of services provided. With our "Least amount of taps" solution; technicians can complete service tickets, purchase orders and other tasks with more ease.
Produktdetails
SIGNL4 benachrichtigt automatisch die Betriebsteams und bietet eine 10-mal schnellere Reaktion auf kritische Alarme, schwerwiegende Vorfälle und dringende Serviceanfragen. SIGNL4 verbindet sich mit jeder Drittanbieter-App und automatisiert kritische Benachrichtigungs-Workflows mit Tracking und Eskalationen. SIGNL4 verbindet Maschinen, IT oder jede andere Anwendung zur richtigen Zeit mit der richtigen Person, um die automatisierte Zustellung kritischer Warnmeldungen und Serviceanfragen zu gewährleisten. Benachrichtigt die Betriebsteams und bietet eine 10-mal schnellere Reaktion auf kritische Alarme, schwerwiegende Vorfälle und dringende Serviceanfragen.
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Deliforce offers a wide range of benefits to businesses dealing with pickup and delivery, appointment and field force management. It bridges the gap between the Owner, Customers and Delivery agents with real time accurate tracking and updated notifications for every status of task. Deliforce can be used to restaurants, manufacture, retail, banks, ecommerce, food delivery, grocery delivery, home services and many industries, who deal with delivery, appointments and workforce in field. Ultimate platform to streamline your complex delivery operations and track your field staffs, delivery boys or technician in real time.
Trinetra iWay uses industry-leading mobile & web technologies to bring you the highest quality of Mobile Field Force Solutions in real time. Once Trinetra iWay Mobile App is downloaded & installed, relevant information from the app will be transmitted in real-time over GPRS to our cloud servers. The authorized users will have access to login and view data on a web and mobile based cloud platform integrated with digital maps. Trinetra iWay Mobile Field Force Solutions enable businesses to effectively manage prospect interactions and customer data.
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FieldX is a quick and easy-to-use field service management system specially designed for Technicians within the industry who are always on the move and for their Managers to keep a track of everything; anywhere, anytime. The FieldX Technician app helps technicians get jobs quickly with an uber-type reject/accept system and then routes them to their jobs. They can keep their managers updated about their job-status through the app. The FieldX Manager app lets managers track their technic FieldX is a quick and easy-to-use field service management system specially designed for Technicians , Managers, Owner etc.
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EnSight+ is an all-in-one field service management software that provides personalized service and painless implementation. Built by field service experts like you, EnSight+ provides solutions that empower technicians, seamlessly manage demand, improve back-office operations, and enable growth strategies through data analytics. Both user-friendly and easy to implement, EnSight+ is the personalized solution to propel your company to new levels of efficiency and productivity. Provider of mobile workforce management, customizable dashboard, service optimization and mobility solutions.

von Contractor Corner

(2 Bewertungen)
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Contractor and service scheduling, customer management, time card, mapping, quotes, work order, invoicing, calendars, text, email, mobile log-in, admin and technician dashboards, vendor directory, nearby customers, marketing system. This robust and easy to use system will streamline your service business and is 100% customizable to fit your business needs. No contract, no set up fee, no cancellation fee, just month to month and 1 user account is always free. Built in support tickets and more Your all in one service company management system for scheduling, customer management and marketing. Build your business!
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Ersetze deine Papierformulare durch anpassbare mobile Apps. Transformiere deine Geschäftsabläufe mit Echtzeit-Erkenntnissen und Datensammlungen. Du kannst Fotos und Medien sammeln, GPS-Informationen abrufen, Listen erstellen (Kunden, Standorte, Produkte), Barcodes scannen, QR; hast Zugriff auf Dashboards; kannst Aufgaben zuweisen, Workflow verwalten, Feldalarme nachverfolgen, Personal verwalten. Ersetze deine Papierformulare durch anpassbare mobile Apps. Transformiere deine Geschäftsabläufe mit Echtzeit-Erkenntnissen und Datensammlungen.
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FieldVibe hilft dir, Außendiensttechniker effizient zu einzuplanen und zu entsenden, wodurch die Produktivität und Kundenzufriedenheit gesteigert wird. Du möchtest wissen, wo deine Techniker gerade sind, wie weit der Job fortgeschritten ist oder wie frühere Jobs verlaufen sind? Hier findest du alles. Sofort. In Echtzeit! Du kannst Jobs von überall aus prüfen, planen und leicht zuweisen. Darüber hinaus wird die automatisierte SMS-Funktionalität deine Kunden an ihre Buchungen erinnern und sie darüber informieren, wenn sich deine Crew verspätet. Terminplanung und Dispatching leicht gemacht!
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All-in-one-Small-Business-Management-Anwendung, die vollständig webbasiert ist. Welche Funktionen Komplette Verwaltung für Finanzen, Abrechnung, Fakturierung, Projekte, Aufgaben, Terminplanung, Kalender, Personal, Kunden, Lieferanten, Berichte, Diagramme, Verwaltung, Schätzungen, Bestellungen, Arbeitsaufträge, Inventar, Dienstleistungen, Mapping, Routing, Wegbeschreibung. Akzeptiere Online-Kreditkartenzahlungen. Automatische Rechnungsstellung und Rechnungsstellung per E-Mail. Mit Wave kannst du deine Geschäftsvorgänge ganz einfach über das Internet ausführen und verwalten. Mit der Shinebox Small Business Management Application kannst du deine Geschäftsabläufe jederzeit und überall in der Cloud problemlos ausführen und verwalten.
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ServicePal ist die führende mobile iPad-App für Dienstleistungsunternehmen. ServicePal macht den Service-Vertrag papier- und mühelos. Plane, versende, berechne und erfasse Zahlungen auf dem iPad. Sende nutzerdefinierte Rechnungen und Belege per E-Mail an Kunden. Erledige die Arbeit, während du unterwegs bist und verbringe deinen Freitagabend vor dem Fernseher. Entdecke ServicePal für HLK, Sanitär, Elektroinstallationen, Heimkinoinstallation, Brandschutz, Schornsteinfeger und vieles mehr. KOSTENLOSE TESTVERSION. Monatliches Abo. ServicePal macht den Service-Vertrag papier- und mühelos. Plane, versende, berechne und erfasse Zahlungen auf dem iPad.
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Genio is the #1 Productivity App designed for Field Service Companies who are always on the go. We make Team Scheduling, Chat, Attendance with Face ID, Location, and Task Management a breeze. Join free. Now all work teams, managers, supervisors, and staff can be easily connected inside the Genio platform. In a few clicks, you can sign-up team members, create group chats, schedule shifts, assign tasks, track location. Genio the #1 Field Service App. We make Team Communication, Scheduling, Attendance, Location and Task Management a breeze

von Entit Consultancy Services

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TimeKompas is an award winning selfie based Work force mgmt and Payroll application that is very simple to use and comes with lot of features like Face recognition attendance, GPS, Geo Fencing, Live tracking of field staff, Online/Offline Mode, Group & Colleague attendance, payroll management, Leave system, CRM and much more. It has been successfully implemented in various Corporate & Government departments and currently more than 50,000+ employees across 200+ locations are using this solution. TimeKompas is an award winning selfie based employee attendance/Work force mgmt and Payroll application.

von Key Computer Applications

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Designed to meet the needs of businesses across all sectors, Service Geeni can help you with a whole range of things including order management, dispatching technicians, capturing and storing customer information, stock management processes, invoicing and more. Ultimately, its about making your life easier while helping to boost your productivity and your bottom line. So its no wonder that we are the first choice for many organisations across the UK; regardless of size or sector. Simple installation, remarkable scalability, unrivalled depth of features & continual updates our software is considered best in class

von Ganini Mobile

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Enable your field employees to collect data for labor, equipment, and material costs through their smartphones. Quickbooks compatible. Enable your field employees to collect data for labor, equipment, and material costs through their smartphones. Quickbooks compatible.

von Eontek

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Maintenance.io is a superb software solution that makes it easy for you to manage, schedule and execute maintenance activities for your in-house managed assets or field service customers. It helps you increase efficiency, save money and improve your service and customer satisfaction. An awesome cloud based Maintenance Management solution for all platforms

von HarmoniSoft

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EZ Inspections, processing over 8 million orders a year, is the world's leading cloud and mobile-based system to automate inspection, property preservation and other field services. EZ Inspections automates the entire business process of field service, from creating client orders, auto dispatching to vendors, routing and data collection by the field rep, QC by office admins and result submission to clients. Field service software with auto import, auto dispatch, routing, mobile data collection, QC and auto submission for service inspectors.

von Sensimob

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Field service management solution that enables businesses to track field agents through geofencing, alerts/notifications and more. Field servic management solution that enables businesses to track field agents through geofencing, alerts/notifications and more.

von Mobile Worker

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Die Lösung für mobile Mitarbeiter ermöglicht es Außendienstmitarbeitern, ihre Arbeitszeiten auf ihren Smartphones oder Tablets sowie Ausgaben zu verfolgen und alle Projektdokumente an einem Ort aufzubewahren. Für Manager ermöglicht sie das Senden von Aufgaben an ihre Mitarbeiter und die Überwachung ihres Fortschritts. Die Fülle der Daten ermöglicht dir, detaillierte Berichte zu erstellen und genaue Daten für Buchhaltungszwecke zu halten. Eine mobile Workforce-Management-Lösung, die hilft, Stunden, Ausgaben und Dokumente zu sammeln und Daten für Buchhaltungszwecke zu verwenden.

von 360 Field Reporting Company

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FReD von 360 Field Reporting Company ist eine leistungsstarke, flexible, mobile Berichterstattungssoftware, die seit sechs Jahren nachweisliche Erfolge und wettbewerbsfähige Preisanpassungen erzielt. Es ist die perfekte Lösung für Unternehmen mit großen Außendienstteams, die die Effizienz im Außendienst, Außendienstvertrieb, -marketing, mobile Datenerfassung, Geschäftsaudits und Außendienst-Merchandising verbessern möchten. FReD analysiert kritische Felddaten in Echtzeit und bietet umsetzbare Erkenntnisse, damit Außendienstmitarbeiter sicher bessere und schnellere Entscheidungen treffen können! FReD ist ein bewährtes mobiles Tool zur Außendienstberichterstattung für große Außendienstteams, um die Effizienz der Außendiensteinsätze zu verbessern.

von Mobile Flow

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Enterprise productivity solution for mobile workers. Includes communication, collaboration, and management functionality. Enterprise productivity solution for mobile workers. Includes communication, collaboration, and management functionality.

von Atomize Software

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Spin ist eine cloudbasierte Softwareplattform für Unternehmen für kundenspezifische Echtzeit- und Prozessautomatisierungslösungen. Es ist ein Tool, das vorhersehbare und unvorhersehbare Arbeitsabläufe unterstützt und IT- und Geschäftsteams aufeinander abstimmt. Zu den Funktionen gehören Workflowautomatisierung, Mobilität, Geo-Tracking, IoT-Funktionen, Echtzeitsichtbarkeit und schnelle Ausführung. Cloudbasierte Rückverfolgbarkeitsplattform für Prozesse. Zu den Funktionen gehören Workflowautomatisierung, Mobilität, Geo-Tracking, IoT-Funktionen, Echtzeitsichtbarkeit und schnelle Ausführung.

von HERO.WORK

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Quote, invoice and schedule jobs from any device. Eliminate double entry with itemised enquiries from your website and ours - customers select the services they need, get instant price estimates and book jobs in available timeslots. Modern cloud solution for all your online needs! Only Australian businesses supported at this stage. Quote, invoice and schedule jobs from any device. Eliminate double entry with itemised enquiries from your website and ours.

von Digital Fractal Technologies

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Construction punchlist/deficiency management app designed to generate reports, control approval process, organize tasks for field service personnel and workers. Construction punchlist management app built to generate reports, control approval process, organize tasks for field service personnel.

von Softelnet

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Mobile workforce management software for task scheduling, field service delivery support, work order and inventory asset management. Mobile workforce management software for task scheduling, field service delivery support, work order and inventory asset management.

von XActRate Business Management

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Increase your profitabilty and sales using our cloud-based HVAC Flat Rate pricing App to manage your field sales & service department. Increase your profitabilty and sales using our cloud-based HVAC Flat Rate pricing App to manage your field sales & service department.

von treQster

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Helps small business optimize field service by automagically planning, assigning, dispatching, and tracking tasks. Helps small business optimize field service by automagically planning, assigning, dispatching, and tracking tasks.

von SwingMobility

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A mobile CRM designed to simplify daily business tasks and boost your company's sales. A mobile CRM designed to simplify daily business tasks and boost your company's sales.

von FieldPie

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Trusted by industry leader brands as well as innovative start-ups, FieldPie helps companies improve the efficiency of their field resources, and greatly simplifies the collection and analysis of field data. Easily schedule tasks, dispatch your field team to the right tasks, design beautiful mobile forms to collect mobile data and monitor every field activity in real-time with FieldPie. A cloud-based software solution that helps companies manage their mobile workforce in field operations.

von OFS PRO

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OFS PRO is a field data and reporting management system, which uses real-time information from the field and office. It features a comprehensive dashboard to allow users to drill-down data, control scheduling and dispatching, and build custom reports; with back-office integration to generate invoice templates and standard forms, and track customer information. As a result, its users can store and use information more efficiently, offering stakeholders a way to visualize intelligence faster. A field service management system with integrated operational reporting, preventative maintenance, and paperless scheduling.

von FieldTasks

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FieldTasks app is part of field services management platform. It helps field technicians to manage the jobs, log their time, upload jobs images, take payments and receive feedback from customers. A cloud based solution for field services business management, with a single platform to be used for managing field technicians.

von Bursys

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FieldEquip is a field service management, equipment data collection and analytics cloud platform that delivers real-time monitoring, diagnosis and intelligence for field operations including equipment, labor and materials. A field service management, equipment data collection, and analytics cloud platform to increase productivity and decrease costs.

von PROJiTECH

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A revolutionary tool that empowers road crews with the ability to instantly locate themselves anywhere on the job, project design features on the roadway, view contract documents, while also acting as a platform that records and organizes all project impacting conversations. A simple project code delivers OnStation to everyone, providing a consistent field tool across the project. Productivity app for roadway workers providing instant jobsite location, access to plans and design, and a team communication tool.

von STACKIO TECH

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Simply connect with customers, mobile work force and the back office and automate service business cycle - from enquiry to billing. Simply connect with customers, mobile work force and the back office and automate service business cycle - from enquiry to billing.

von Taskbe

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Taskbe ist eine innovative neue Kommunikationsplattform, die neu überdenkt, wie Unternehmen ihre tägliche Arbeit erledigen. Die Social-Networking-Technologie wird in einem realen Geschäftsumfeld eingesetzt. Sie muss mit verschiedenen Mitarbeitern, mehreren Subunternehmern, an verschiedenen Standorten und mit unterschiedlichen Kunden kommunizieren und zusammenarbeiten. Sie wurde für Außendienstunternehmen konzipiert und entwickelt. Die cloudbasierte Software verbindet Büro, Techniker und Kunden und wächst mit deinem Geschäft von 2 bis 500 Büromitarbeitern und Technikern. Taskbe ist eine All-in-one-Jobverwaltungssoftware, mit der Außendienstunternehmen alle Aktivitäten vom Büro aus oder vor Ort verwalten können.

von FieldMaxx

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Automate full cycle of field operation, mobile app for on-site engineers and rich features for service manager: Work order management, Workers availability overview, Field worker management, Teams & Skills management, Departments management, Location tracking and map view, Customers management, Contracts management, Invoice management, Time log management Cloud based software for field service management with job dispatch and engineer and skills management.

von TrackOx

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¿Trackox is an Mobile Field Force Management Solution that helps manage your field operations in real-time. Trackox provides visibility from ¿the Road to the Board¿ with features like jobs & scheduling, location & tracking, forms and more. Trackox's powerful configurability and integration capabilities with back-end systems makes it the ideal choice for a multitude of industries and applications.We can increase efficiency of Field teams with app based system. Trackox is a mobile Field Force Management Solution that helps manage your field operations in real-time.

von STEL Solutions

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ERP Software. Integrate your CRM, catalog, ordering and maintenance system, purchasing and billing in one application accessible on any device. Integrate your CRM, catalog, ordering and maintenance system, purchasing and billing in one application accessible on any device.

von Kaptune Media India

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TrackOlap Employee efficiency Platform can increase productivity of field employees by more than 100%. Highly reliable, secure and powerful platform provide real time tracking of employee location, duration/proof of work, total number of meetings done in a day, meeting discussion details with customised digitalised forms. Managers can view and download Attendance, Leave and expense report on real time. Used by more than 100+ companies all around the globe. Cloud and On premises both available. Most Advance and easy to adopt Field Service Platform | Location Tracking | Advanced Task | Customer Management | Expense | Attendance

von Wootz Technologies

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Cloud-based solution powering real-time field ops optimization and automation for on-demand and hyperlocal businesses. Cloud-based solution powering real-time field ops optimization and automation for on-demand and hyperlocal businesses.

von Notice Enterprises

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(Why Notice?) Best pricing. Turn-key deployment. Get up & running in minutes. Free to start. No credit card required. No contracts. Cancel any time. (Whats under the hood?) Intuitive, user-friendly design. Seamless workflow. Create appointments in seconds. Simplified iOS & Android app for field staff. Convenient iOS & Android app for customers + online self-tracking + SMS & push notification status updates for delays & real-time ETA. Free support. Detailed, step-by-step user guides & videos. Seamlessly book, assign and monitor appointments. Communicate arrival info to your customers including delays and real-time ETA.

von Clientskey

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Clientskey aims at providing the best technical solution to manage business operations. It is an online activity-based monitoring application established in Australia in 2014 with the idea of specification management. It is a SaaS-based application to manage activities and resources. Clientskey offers a subscription-based paid-for service for businesses and personal users. Field service management solution design for cleaning, facility management, and security industry.

von HashedIn Technologies

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Anvaa is an intelligent and efficient field services management solution. It provides live service tracking and uses smart Auto-Alloc alogrithms to assist you and utlise your workforce better. Whether you manage your workforce directly or rely on your vendor, we got it covered. With Anvaa, worry less about operational tasks and focus on your core business. No-touch field service management tool aiming to provide maximum value out of your on-site workforce.

von Flick2Know

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With Workozy, field tasks are simpler and data is sacred No code reliance. No developers required. Just 3 simple steps. 1. Build an app for your business-case within minutes. 2. Use the app to perform tasks and achieve your targets. 3. Manage and monitor your buiness with our powerful Dashboard feature. Workozy aims to eliminate the hassles of field-tasks by automating them. Workozy helps to organise & simplify field-tasks.